Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 20 Φεβ 2014, 09:55

detroit locker είναι το πίσω να υποθέσω,

αν είσαι σίγουρος ότι δεν ξεκλειδώνει, μάλλον το μάσησες...

από μιά σύντομη αναζήτηση...

http://www.pirate4x4.com/forum/general- ... cking.html

δεν νομίζω να μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα αν είναι έτσι...

και δηλ θές να πείς ότι κυκλοφορείς παντού με κάρο πίσω και τα λάστιχα να σφυρίζουν ?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 21 Φεβ 2014, 01:29

Βασικα οταν το εβαλα Μανωλη για κανα δυο χρονια δουλευε, δηλαδη εκανε καπου καπου στις στροφες το χαρακτηριστικο γκαπ και ελευθερωνε. Μετα ομως σταματησε να ελευθερωνει, δεν ξερω αν το εκανε λιγο, παντως γινομουν παντα διασημος οταν εμπαινα σε βενζιναδικο η πλοιο, λογω πατωματος...
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 21 Φεβ 2014, 08:18

το detroit locker κανονικά για να ξεκλειδώσει πρέπει ν' αφήσεις λίγο το γκάζι πάνω στην στροφή, είναι λίγο περίεργο...

έχεις κάνει τα static tests να επιβεβαιώσεις ότι δεν ξεκλειδώνει ?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 21 Φεβ 2014, 13:24

Μανωλη, οχι δεν εκανα τεστ, αλλα εμπειρικα, ενω αρχικα ελευθερωνε, καποια στιγμη σταματησε, χωρις να αλλαξω εγω κατι στον τροπο οδηγησης.
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Φεβ 2014, 16:05

Βρε μανωλάκη γιατί δε το λύνεις αφού το χεις κάτω ;-)
Βγάλε και καμια φωτο... ειδικά αν κατάφερες να σπάσεις detroit με το mpi και 29'' λάστιχα... :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 21 Φεβ 2014, 17:02

άρα πριν αρχίσεις πάλι να τρώς ενισχυμένα πρωινά-μεσημεριανά και βραδυνά, δεν κάνεις πρώτα τα τεστ

http://4x4icon.com/offroad/detroit/detroit_noslip.htm

να δείς μην τυχόν και δουλεύει σωστά και σε έχει μπερδέψει ?

(δεδομένου ότι η κάθε πλευρά του ξεκλειδώνει διαφορετικά, δεν μπορεί λογικά να έχουν μασηθεί όλα και να μένει ξαφνικά κλειδωμένο και στις δεξιές και στις αριστερές στροφές ...σκέφτομαι)

ΥΓ: για το άλλο διαφορικό λέει Σπύρο, το πίσω...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Φεβ 2014, 18:16

Για το πίσω λέω και γω... :-)
Αφού έσπασε και το πίσω ημιαξόνιο, είναι ευκαιρία να το ψάξει ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό Discoequipe » 21 Φεβ 2014, 22:39

superspy έγραψε:Βρε μανωλάκη γιατί δε το λύνεις αφού το χεις κάτω ;-)
Βγάλε και καμια φωτο... ειδικά αν κατάφερες να σπάσεις detroit με το mpi και 29'' λάστιχα... :-)

Εγω οταν ημουν μικροτερος δεν το ειχα σπασει....ρυζι το ειχα κανει!!!!Λοιπον παλιογερμανε αμα ειναι περασουν κανα δυο μηνες θεωρια και να αναλυουμε γιατι εσπασε το ρημαδι,και ο αλλος Μανωλης να σου προτεινει αυγα και μπεικον......φτιαξτο σωστα κι οχι ατσουμπα κατσουμπα :haha: :haha: γιατι θα μας πιασει πρωτομαγια και θα εισαι στη ραδα \:D/
Υσ1:Που ειναι τα Land Rover....
Υσ2:Τελικα θα κανουμε καμια προπονηση \:D/ :alright:
Εικόνα
Discoequipe
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 05 Απρ 2009, 20:25
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΘΗΝΑ

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 21 Φεβ 2014, 23:30

superspy έγραψε:Για το πίσω λέω και γω... :-)
Αφού έσπασε και το πίσω ημιαξόνιο, είναι ευκαιρία να το ψάξει ;-)


α καλά, δεν ήξερα, η συζήτηση μέχρι τώρα ήταν για τον μπροστινό άξονα...

Μανόλη, θυμάμαι - πάνε βέβαια 10+ χρόνια - όταν ήταν να πάρω τα διαφορικά μου είχε πεί ο GBR ότι ο detroit locker ΔΕΝ πρέπει να δουλέψει αν σπάσει ημιαξόνιο, δεν ρώτησα λεπτομέρειες γιατί τελικά πήρα truetracks, αλλά ψάξτο λίγο, ο GBR είχε μεγάλη πείρα στα διαφορικά, δεν ξέρω αν πρέπει να ακινητοποιηθεί ή αρκεί να βγεί ο άξονας, σε περίπτωση που κοπεί ημιαξόνιο, είναι και ιδιαίτερη κατασκευή

http://www.discoweb.org/forums/showthread.php?t=53743
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό iatros » 23 Φεβ 2014, 20:31

Έχω από την Δευτέρα που σιγά σιγά μαστορεύω, αλλά εχθές και σήμερα έκλεισα 10άωρα περίπου. Έχουμε και λέμε: αλλαγή σταυρού εμπρός άξονα, κουρμπάρισμα τοπικά στην γέφυρα γιατί εύρισκε ο άξονας όταν τερμάτιζε η ανάρτηση, λύσιμο_ξεμοντάρισμα εμπρός δεξιού φτερού μαζί και το φλάς_προφυλακτήρα και στήν συνέχεια πολύ δουλειά για να έρθει το φτερό όσο ποιο προς την αρχική κατάσταση. Επίσης σφυριλάτισμα και στα υπόλοιπα μέρη κυρίως εκεί που κουμπώνει το φλάς για να έρθουν στο φυσιολογικό σημείο. Στην συνέχεια το ποιο δύσκολο ήταν το μοντάρισμα και όσο το δυνατόν καλύτερη εφαρμογή τόσο του φτερού που στο εμπρός του τμήμα ειχε γίνει χάλια, όσο και του φλάς που είχα ένα άλλο καβάτζα. Λιγότερο δύσκολοήταν η επαναφορά και εφαρμογή του προφυλακτήρα. Και αφού μετά από πολύ κόπο τελείωσα με αυτά, ξεκίνησα με τον εργάτη. Βγάλσιμο το συρματόσχοινο, βλάλσιμο ο εργάτης και λύσιμο για να δούμε γιατί δεν δούλευε, παρά μόνο αν στην αρχή τον χτυπούσες με σφυρί. Λύθηκε ο εργάτης, γρασαρίστικε ο μειωτήρας, καθαρίστηκε ο συλλέκτης και τα καρβουνάκια, πού τόσο ο μειωτήρας όσο και τα καρβουνάκια ήταν σε άψογη κατάσταση. Κατά την διάρκεια της συναρμολόγησης ξαφνικά βλέπω το κίτρινο καλώδιο που βιδώνει στο σώμα του μοτέρ ήταν τελείως λάσκα και πιθανό αίτιο της δυσλειτουργίας. Σε αυτό το σημείο τα νεύρα μου έγιναν κορδόνι. Έγινε σχολαστικός έλεγχος όλων των άλλων καλωδίων και ξεκίνησε το μοντάρισμα, μπήκε ο εργάτης στην βάση του, δέθηκαν όλα τα καλώδια, έγινε τέστ και στην σηνέχεια το ποιο δύσκολο, η επανατοποθέτηση του συρματόσχοινου, που είχε τσακλισει σε ένα σημείο αλλά είχε ξεφτύσει λίγο η άκρη και δεν έμπαινε. Έκοψα 5.εκ., περίπου με τον τροχό, λείανα λίγο τη τρύπα που μπαίνει το συρματόσχοινο και εφάρμοσε στο τύμπανο μια χαρά. Τέλος φώναξα για βοήθεια στο μάζεμα του συρματόσχοινου την κόρη μου και τέλος καλό, όλα καλά, έτοιμος για την επόμενη εξόρμηση. Καλό βράδυ και καλή βδομάδα σε όλους.
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό iatros » 23 Φεβ 2014, 21:17

Ξέχασα επίσης να αναφέρω ότι για να βγεί η γέφυρα του σασί που έιναι ακριβώς κάτω από το κάρτερ του σαζμάν "έφτυσα" αίμα γιατί έπρεπε να λυθεί η μισή εξάτμιση. Καλό βράδυ σε όλους.
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό superspy » 24 Φεβ 2014, 19:49

Ωραίος ο Πάνος όπως πάντα :-)

Το θέμα με το σημείο που πιάνει το συρματόσχοινο στο τύμπανο είναι γνωστό και λύνεται με moda στο σημείο και κολλημα προστατευτικού - γλίστρας, ώστε να μην τραυματίζεται ο σφικτήρας - βίδα....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 24 Φεβ 2014, 21:02

superspy έγραψε:Το θέμα με το σημείο που πιάνει το συρματόσχοινο στο τύμπανο είναι γνωστό και λύνεται με moda στο σημείο και κολλημα προστατευτικού - γλίστρας, ώστε να μην τραυματίζεται ο σφικτήρας - βίδα....


Όταν λες "moda" ;
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό superspy » 24 Φεβ 2014, 23:10

Kάποιες στιγμές όταν τεντώσει δεξιά το συρματόσχοινο, καταλήγει να πιέζει το σφικτήρα και τη βίδα που τον κρατάει πάνω στο τύμπανο.
Το αποτέλεσμα είναι ότι τελικά ζορίζει/ξηλωνει το σφικτηρα ή και τη βίδα από το τύμπνανο και φεύγει το συρματόσχοινο. Δεν είναι θέμα πως θα το χειριστείς απλά πότε πραγματικά θα ζορίσει η κατάσταση σε συγκεκριμένη γωνία για να το κάνει.
Η moda είναι ότι αφου λύσεις το τύμπανο (για να έχεις πρόσβαση και να το κάνεις καλά) κολλάς μια λάμα σε σχήμα Λ - γλίστρα πάνω ακριβώς από το σημείο με τη βίδα-σφικτήρα. Αυτό το λαμάκι πρέπει να έχει απο πάνω του τρύπα τόση ώστε να μπορείς όταν τοποθετείς το σφικτήρα να περνάς τη βίδα (και το κεφάλι της) από το λαμάκι.

Το αποτέλεσμα είναι ότι όταν περνά απο εκεί το συρματόσχοινο, το ζόρι το τρώει το λαμάκι και όχι ο σφικτήρας - βίδα.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 25 Φεβ 2014, 08:08

Αν κατάλαβα καλά, για να έχει εφαρμογή αυτό που λες, πρέπει η βίδα που σφίγγει το συρματόσχοινο να έχει κεφάλι;
Αν το συρματόσχοινο συγκρατείται με σκουληκόβιδα, όπως δείχνει το σχέδιο;


Εικόνα
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες