|
|
|
teroulas έγραψε:Καλύτερα να πήγαινες μόνο με Τετάρτη
jimbardis έγραψε:Μου είπαν οτι μόλις στρώσει το κιβώτιο δε θα ακούγετε. Αυτό ελπίζω και εγώ. Θα δείξει συντόμα
jimbardis έγραψε:Λοιπόν το πήρα σήμερα κατα τις 10 απο το συνεργείο. Άλλαξα και δίσκο γιατι ήταν στα τελιώματά του μου ειπάνε 27000Km.
Τώρα σχετικά με το κόστος και το είδος της επισκευής.
300€ τα ανταλλάκτικα γρανάζι πέμπτης πιο ανθεκτικό μάζι με αυτο της όπισθεν και κάτι παρελκόμενα περιφεριακά.
300€ ακόμα για τα υπόλοιπα γρανάζια. Ο άξονας μένει ο ίδιος.
Έμενα μου αλλάξανε όλα τα γρανάζια και κάτι τσιμούχες και μου είπαν οτι κανονικά θα πλήρωνα 600€ απο τα οποία τα 300€ ήταν για τη πέμπτη ταχύτητα....
Ο δίσκος πλατό πήγανε 143€ με ΦΠΑ είναι ευρωπαϊκού τύπου μου είπανε και αντέχει περισσότερο απο τον μαμά.
Τώρα θέλει στρώσιμο 3000km με όριο τα 120km/h για να στρώσουν τα γρανάζια και όχι απότομα καρφώματα γκαζώματα κατεβάσματα και τέτοια.
Πάντος όταν αφήνω συμπλέκτη με νεκρά μέσα ακούγετε θόρυβος και έαν πατήσω συμπλέκτη σταματάει. Ελπίζω να στρώσει και να μην ακούγετε μετα το στρώσιμο του κιβωτίου ταχυτήτων γιατι αλλίως μου ετοιμάζει νεές περιπέτειες.
Πως τις βλέπετε τις τιμές;
mato έγραψε:teroulas έγραψε:Καλύτερα να πήγαινες μόνο με Τετάρτη
...και με λίγη εξάσκηση, μόνο με Παρασκευή
χωρίς πλάκα τώρα, το οτι συνεχίζει να κάνει θόρυβο (ο οποίος σταματάει με το πάτημα του συμπλέκτη) είναι ok ? τι λέει ο μηχανικός σου ?? (δεν θέλω να σε ανησυχήσω, ρωτάω να μάθω).
tazmania έγραψε:mato έγραψε:teroulas έγραψε:Καλύτερα να πήγαινες μόνο με Τετάρτη
...και με λίγη εξάσκηση, μόνο με Παρασκευή
χωρίς πλάκα τώρα, το οτι συνεχίζει να κάνει θόρυβο (ο οποίος σταματάει με το πάτημα του συμπλέκτη) είναι ok ? τι λέει ο μηχανικός σου ?? (δεν θέλω να σε ανησυχήσω, ρωτάω να μάθω).
Δεν είναι κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Το ρουλεμάν του συμπλέκτη πρέπει να είναι. Θεωρητικά το άλλαξαν με την αλλαγή του δίσκου και δεν ξέρω γιατί ακούγεται.
Όσον αφορά το γρανάζι πέμπτης, τα πράγματα έχουν ως εξής:
Το εργοστάσιο* διαπίστωσε ελάττωμα στο υπάρχον γρανάζι (το παλιό που είχες φίλε jimbardis) και το άλλαξε. Το νέο γρανάζι δεν ταιριάζει με τα υπόλοιπα με αποτέλεσμα να θέλουν όλα άλλαγμα (γι' αυτό και το μεγάλο κόστος). Τα υπόλοιπα γρανάζια δεν έχουν ελάττωμα, απλά πρέπει ν' αλλάξουν γιατί δεν ταιριάζουν με το νέο.
Όντως, το καλοκαίρι δεν υπήρχαν τα νέα γρανάζια.
kotsidakias έγραψε:αμα σταματαει πατωντας το πεταλι ειναι το ρουλεμαν του μπριτζιρεκ(του αξονα που περιστρεφεται με το δισκο μαζι) μολις πατας απομονονει και για αυτο σταματαει(οπως ειπε και ο φιλος ο ταζ).Αυτο ακουγεται παντου αμα το παρατηρησεις αλλα απιροελαχιστα, οταν αρχιζει να φθιρεται το ρουλεμαν τοτε ακουγεται εντονα.Το ερωτημα ειναι μηπως δεν το αλλαξαν?
Παντως δεν ειναι καθολου σοβαρο.
Δεν πλήρωσες τίποτα φαντάζομαι. Εργασία? Πόσο πάει το μαλλί? Ή οι τιμές περιέχουν και την εργασία?
Το νέο γρανάζι δεν ταιριάζει με τα υπόλοιπα με αποτέλεσμα να θέλουν όλα άλλαγμα (γι' αυτό και το μεγάλο κόστος). Τα υπόλοιπα γρανάζια δεν έχουν ελάττωμα, απλά πρέπει ν' αλλάξουν γιατί δεν ταιριάζουν με το νέο.
salagata έγραψε:Η αλλαγή με τα νέα γρανάζια γίνεται μόνο στα σαζμάν των 1.7 MPI η γίνεται και στα παλαιότερα με τον ψεκασμό μονού σημείου;
Διαφορά στο θόρυβο του σαζμάν υπάρχει;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 32 επισκέπτες