xontros έγραψε:TLG έγραψε:Και για οσους ειχαν απορια , το καβουκι των διαφορικων του 2.5 ειναι σιδερενιο ......
Καταλαβαίνεις ότι με αυτό που είπες, όλοι περιμένουμε φωτογραφία του μπροστινού...
|
|
|
michailbm έγραψε:Λοιπών Μην συγκρίνουμε τις γραβάτες με τα σώβρακα!!!
Έχω γράψει πολλές φορές ότι το 1800 μόνο κατ όνομα είναι ίδιο με το 2000 !!!που είχε κολλήσει για τα καλά σε παγωμένο χιόνι εκεί που εγώ περνούσα
Μην τύχει να σε πετύχει κανένα 2000 πουθενά γιατι δεν θα ξέρεις από που να φύγεις ,..., είπαμε δεν συγκρίνουμε τις γραβάτες με τα σώβρακα!!!
tasos953 έγραψε:blackchris έγραψε:tasos953 έγραψε:Αμάν πιά μ' αυτούς τους Βιταράκηδες!!!!
Πολύ σφιχτ@κ@λοι είναι!!!
Άκου βαζελίνη!
Πάντως φίλε michailbm άν πάρεις τα δύο Βιτάρα κάμπριο δώσε σε μένα τις τηλεοράσεις να πάρω δύο G.V για κρεμμαστάρια στον καθρέφτη του Πινίν μου!!!
Αγαπητέ μου mitsupino θα σε έπαιρνα στα σοβαρά αλλά δυστυχώς αδυνατώ μιας και την προηγούμενη εβδομάδα ξεκόλλησα στην Πάρνηθα ένα πινιν που είχε κολλήσει για τα καλά σε παγωμένο χιόνι εκεί που εγώ περνούσα φορώντας τα ασφάλτινα (scorpion s/t). Για να το βγάλω έσπασα έναν ιμάντα μιας και ο μ@λ@κ@ς είχε μέσα την γυναίκα του και την πεθερά του, που δεν κατέβαιναν με τίποτα Εκεί κατάλαβα για τι χρέπι πρόκειται (ήταν το 1.800) για αυτό και σου εκφράζω την συμπάθεια μου.
Μ' αρέσει που είσαι σόφρων και κρατάς και μιά πισινή..... (ήταν το 1.800)
Διότι ευλόγως θα σε ρωτούσε ο πάσα είς ανυποψίαστος:
"Καλά εσύ με το Βιτάρα πώς έφτασες εκεί που κόλλησε το ΠΙΝΙΝ (το 2,0 GDI θα εννοούσε), κρεμμασμένος σε ελικόπτερο;;;"
TLG έγραψε:xontros έγραψε:TLG έγραψε:Και για οσους ειχαν απορια , το καβουκι των διαφορικων του 2.5 ειναι σιδερενιο ......
Καταλαβαίνεις ότι με αυτό που είπες, όλοι περιμένουμε φωτογραφία του μπροστινού...
blackchris έγραψε:Αγαπητέ μου μιτσουπίνο δεν κρατάω πισινή, λεω απλώς τα γεγονότα, μου έκανε εντύπωση το αστείο κόλλημα και γι αυτό ρώτησα τον τύπο. Απο ότι είδα το vitara το 1600 το τρωει για πρωινό το 1800 πίνιν.
Τώρα για το δικό μου Vitara είναι το 2.0 L και κάτι πινινάκια (σαν να λέμε πιπινάκια ) σαν το δικό σου τα τρωει για πρωινό, δίνονται και αποδείξεις
blackchris έγραψε:TLG έγραψε:xontros έγραψε:TLG έγραψε:Και για οσους ειχαν απορια , το καβουκι των διαφορικων του 2.5 ειναι σιδερενιο ......
Καταλαβαίνεις ότι με αυτό που είπες, όλοι περιμένουμε φωτογραφία του μπροστινού...
Μεγάλε μου τρέχουν τα σάλια, που ακριβώς είπαμε οτι μένεις ??
TLG έγραψε:Πες , Πες, Πες ...σε λιγο θα το πιστεψετε οτι τα Pinin ειναι τετρακινητα της προκοπης .......
Αληθεια εκτος απο εσας τους δυο "γνωστους αγνωστους" ειχε αλλους πελατες ο Σαρακακης ????
michailbm έγραψε:Εμένα δεν είχε ούτε θα με έχει στο μέλλον!!!!
Το δικό μου το έφερα από Γερμανία γλίτωσα ένα κάρο λεφτά και έχω και κανονική εγγύηση!!!!!
michailbm έγραψε:Κοιτά τώρα που θα μπω σε κόντρα μαζί σου και ας μη το θέλω αλλά δεν μπορώ να το αφήσω αναπάντητο αυτό!!!
Λοιπών το 1600 16V το είχα πριν πάρω το Πινιν και είναι μιλιά μακράν καλύτερο του 1800 πινιν, πάει παντού και είναι λίγα εμπόδια που δεν μπορεί ,άσε που βελτιώνεται όπως θέλει ο οδηγός του!!!
Τώρα το Πινιν το 2000 είναι ότι το βιταρακι(και το 2000) x 10 λογο μεταδοσης ,λογο μηχανης , λογο ποιοτητα κατασκευης , λογο αποσβεσης της αναρτησης ,λογο ... λογο ... λογο ... λόγο ....
michailbm έγραψε:blackchris έγραψε:Αγαπητέ μου μιτσουπίνο δεν κρατάω πισινή, λεω απλώς τα γεγονότα, μου έκανε εντύπωση το αστείο κόλλημα και γι αυτό ρώτησα τον τύπο. Απο ότι είδα το vitara το 1600 το τρωει για πρωινό το 1800 πίνιν.
Τώρα για το δικό μου Vitara είναι το 2.0 L και κάτι πινινάκια (σαν να λέμε πιπινάκια ) σαν το δικό σου τα τρωει για πρωινό, δίνονται και αποδείξεις
Κοιτά τώρα που θα μπω σε κόντρα μαζί σου και ας μη το θέλω αλλά δεν μπορώ να το αφήσω αναπάντητο αυτό!!!
Λοιπών το 1600 16V το είχα πριν πάρω το Πινιν και είναι μιλιά μακράν καλύτερο του 1800 πινιν, πάει παντού και είναι λίγα εμπόδια που δεν μπορεί ,άσε που βελτιώνεται όπως θέλει ο οδηγός του!!!
Τώρα το Πινιν το 2000 είναι ότι το βιταρακι(και το 2000) x 10 λογο μεταδοσης ,λογο μηχανης , λογο ποιοτητα κατασκευης , λογο αποσβεσης της αναρτησης ,λογο ... λογο ... λογο ... λόγο ....
Όποτε βρεθούμε θα τα βάλουμε κάτω και θα τα δούμε στην πράξη!!
Και επειδη έχεις και κάποια παλμαρε στο offroading θα στο δώσω να πας μόνος σου και έτσι απερίσπαστος να ανακαλύψεις τις χαρες του και την ανωτερότητα του από τα Βίραρα !!!!!!!!!!
tasos953 έγραψε:Φίλε michailbm
Με κάλυψες, αλλά δέν είναι λίγο χοντρό να τους τη λέμε μέσα στο σπίτι τους;
Έχουν που έχουν τον καϋμό τους, είναι μάλλον σαδιστικό να γυρίζεις το μαχαίρι στην πληγή....
Τώρα επειδή πολλά λέγονται για τον ακατονόμαστο, (Σ) και γώ μαζύ σας, αλλά τί τον αναφέρουν συνέχεια σαν μειονέκτημα του αυτοκινήτου; Σάμπως τον χρειαζόμαστε κάθε τρείς και λίγο για ημιαξόνια; ή για κιβώτια που δέν κουμπώνουν; ή, ή, ή κλπ,κλπ......
Εγώ κάθε 7500 χλμ (αντί για τα 15000 που λέει ο κατασκευαστής) επισκέπτομαι τον τοπικό αντιπρόσωπο για λαδόξυδα και μόνο στις 70000χλμ άλλαξα το σέτ δίσκου-πλατώ-ρουλμάν με 220,00 € για το σέτ και 180,00 € εργατικά.
Φίλτατε blackchris παίζει τίποτε με τα χιονοδρομικά και μισείς το σκί;
Μήπως κόλλησες κάποια στιγμή ανεβαίνοντας και τα αποφεύγεις;
Οποτε καλυτερα να πινιν καμια τσικουδια παρα να μας πινιν το αιμα με το pinin σου !!!
Και για να "υπερασπιστω" τα του αυτοκινητου μου απο τα συγχρονισμενα πυρά σας
για μένα πάντα το μεγάλο πρόβλημα είναι οτι δεν μπορείς να του κάνεις ΤΙΠΟΤΑ απο βελτίωση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 35 επισκέπτες