Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

βάση δεδομένων για αυτοκίνητα μελών

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

βάση δεδομένων για αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό IKE » 09 Οκτ 2003, 17:43

Πιστεύω θα ήταν ενδιαφέρον και χρήσιμο να γράψει ο καθένας σε αυτό το τόπικ τί αυτοκίνητο έχει αλλα και τι μετατροπές έχει κάνει. Ετσι κάποιος που έχει το ίδιο αυτοκίνητο ή απλά ενδιαφέρεται θα ξέρει που να απευθηνθεί.

Ας κάνω εγώ την αρχή αν και δεν έχω κάτι εντυπωσιακό να παρουσιάσω :roll: .

όχημα:Suzuki Jimny 2003

μετατροπές/βελτιώσεις: συναγερμός, mp3 player & ηχεία (ναι όλα αυτα :shock: )
Τελευταία επεξεργασία από IKE και 18 Νοέμ 2003, 17:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό friar » 09 Οκτ 2003, 18:12

Πιστεύω ότι πιθανόν να το έχετε ήδη δεί, αλλά κακό δεν κάνει να τα ξαναπούμε.
Λοιπόν Η πορεία μου μέχρι σήμερα έχει ως εξής:

Και σε συνέχεια περιμένω κάτιγραναζάκια
και φτιάχνουμε και κάτι λαμάκια σαν αυτό.

Πρέπει μέσα στον Οκτώβρη να τα έχουμε όλα συμμαζέψει. Θα υπάρξουν πολλές φωτό και ελπίζω να καταφέρω να σας γράψω και κανά αρθράκι που όλο μου φωνάζει ο Pino. Τα λέμε.
friar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 18:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 09 Οκτ 2003, 19:13

SUZUKI VITARA 1600 16 V δυστηχώς το ισπανικό.
Εργάτης RAMSEY 6000 REM πάνω στο προφυλακτήρα με πολύ καλά δεσίματα.(έχει βγάλει κολυμένο σε ποτάμι - βούρκο DEFENDER σβηστό)
MT HANKOOK 30-9.5-15 , 3 πόντους πιό μεγάλα ελατήρια,λίγο πιο μεγάλα αμορτισέρ πίσω και στα μπροστά μαμίσιο μέγεθος MONROE με είδική τοποθέτηση που να δίνει θεωρητικά 2 πόντους πιο μεγάλο ύψος.
Συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου πολύ καλή.
CB COBRA 40 κανάλια.ενα ράδιο και ένα GPS ETREX και τεπόζιτο μόνο στη βάρκα
Πρόταση σε όλους .Αποφεύγετε τα κάνιστρα καυσίμων εκτός αν έχετε NIVA και LAND ROVER(NIBAκηδες μη παρεξηγέστε,Αφού καίει.Είχα και γώ)
Δεν τα χρειάζεστε οι υπόλοιποι.
Κίνδυνος θάνατος όχι μόνο στην άσφαλτο αλλά και σε πιθανό ατύχημα στο βουνό.
Δε χρειάζεται extra κάνιστρο.Μόνο σωστή οργάνωση και να βλέπουμε στο χάρτη που είναι τα επόμενα βενζινάδικα.
Πάντως είμαι εναντίον των μετατροπών και γι αυτό στο VITARA της γυναίκας μου (JAPAN) έβαλα μόνο λάστιχα και τα βγάζει πέρα παντού.
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό pino » 09 Οκτ 2003, 20:22

SUZUKI JIMNY JL 1999

Χωρίς: Ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ραδιοκασετόφωνα, ταπετσαρίες, κλιματισμό, μπάρες οροφής, βαμμένους προφυλακτήρες.
(ότι δεν υπάρχει, δεν χαλάει)

Μέ λάστιχα Μ/Τ και GPS Garmin III+

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό grvit » 09 Οκτ 2003, 20:52

Το δικό μου,
SUZUKI VITARA 2001,1.6L JLX 16v,2 door,soft top.
=====ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ================
-Calmini 3" super articulation lift
- Calmini 3" body lift κατασκευή νέων βάσεων ωστε να ερθουν οι προφυλακτήρες ξανά στη σωστή θέση και να μην υπάρχει κενό,και επιμήκυνση λεβιέδων.
-Calmini ποδιές μπροστά.κέντρο,πίσω.
-Calmini αμορτισέρ τιμονιού.
-Calmini κορώνες-πηνία 5,83:1
-Scorpion Racing αποστάτες στους τροχούς
-Calmini εξάτμιση πλήρης 2" - απο χταπόδι μέχρι τελικό ημιελευθέρας-hi flow καταλύτης-κόψιμο ουράς και συγκόλληση νέου κομματιού που βγαίνει ευθεία απο το καζανάκι ώστε να μην είναι πίσω απο τον τροχό.
-Κ&Ν filtercharger
-Warn premium hubs /fuses .Αλλαγή απο αυτόματες πλήμνες σε χειροκίνητες με ειδική εσωτερική ασφάλεια ωστε σε πολύ ζόρισμα να σπάει η ασφάλεια και να απελευθερώνει τον τροχό.Ετσι κατά μεγάλο ποσοστό σώνουμε ημιαξόνια.
-Calmini Anvil axle front -Σιδερένιος άξονας μπροστά με προσαρμοσμένο δικό του μίνι ημιαξόνιο ώστε να έχει 2 ίδια ημιαξόνια (αυτά με την φλάντζα των 3 βιδών) μπροστά.Ετσι και να σπάσει κάποιο αρκεί να έχω 1 παραπάνω.
Ως ανταλλακτικό υπάρχει και ο σιδερένιος άξονας απο Grand Vitara 2.5L.V6
-Σιδερένιο τρίτο μέλος απο Grand Vitara 2.5L,V6
-Centerforce Dual Friction δισκοπλατώ.
-Ζάντες μαμίσιες και λαστιχα Yokohama Geo M/T 30X9,5X15
-Ζώνες Momo αγωνιστικές 4 σημείων.
- Detroit EZ Locker πίσω και ας κάνει κλίκ-κλάκ όσο θέλει ....
-Safari Snorkel
-Ενίσχυση βάσεων Ζ στο σύστημα διεύθυνσης -Calmini idler arm brace
-Ανέβασμα ντεπόζιτου καυσίμων 3"
- Και φυσικά ο απαραίτητος εξοπλισμός όπως τεσταρισμένα ναυτικά
κλειδιά,3 ιμάντες 4τονους,αλυσίδες,φτυάρι,CB,κ.τ.λ

Εντός 2004 :
- Calmini γρανάζια μειωτήρα 4,24:1
-Calmini winch bumper -Warn ή Ramsey εργάτης
-Περιστροφή του πίσω άξονα,με κόψιμο βάσεων ελατηρίων και αμορτισέρ και επανασυγκόληση σε νέες θέσεις ωστε να βελτιωθεί η γωνία: άξονας μετάδοσης-πηνίο-πίσω διαφορικό.
-Πλήρης συμπαγής άξονας μπροστά -ράβδοι πανάρ Calmini SAS
Τελευταία επεξεργασία από grvit και 20 Ιαν 2004, 21:19, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό friar » 09 Οκτ 2003, 23:53

Αναμένονται εντός μηνός :
- Calmini γρανάζια μειωτήρα 4,24:1
- Calmini roll cage
- ARB air locker πίσω

Συνεννοήσου με τον David Kampa της Calmini να σου τα στείλει USPS (United States Postal Service) γιατί με courier θα πουλήσεις το σπίτι την γυναίκα τα παιδιά... ίσως σκαπουλάρεις και το τελωνείο (32%)
Πρόβλημα με το ταχυδρομείο ότι δέχεται δέμα μέχρι 20 κιλά μόνον οπότε πρέπει να "σπάσεις" το πακέτο σε μικρότερα.

Για το ARB από που το περιμένεις ????
friar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 18:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό friar » 09 Οκτ 2003, 23:56

pino έγραψε:SUZUKI JIMNY JL 1999

Χωρίς: Ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ραδιοκασετόφωνα, ταπετσαρίες, κλιματισμό, μπάρες οροφής, βαμμένους προφυλακτήρες.
(ότι δεν υπάρχει, δεν χαλάει)

Μέ λάστιχα Μ/Τ και GPS Garmin III+



και ότι χαλάσει... πάντα κολλάει... :lol: :lol: :lol: clink, clink, snap bang ....fix it :lol: :lol: :lol:
friar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 18:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό grvit » 10 Οκτ 2003, 06:09

friar έγραψε:
Αναμένονται εντός μηνός :
- Calmini γρανάζια μειωτήρα 4,24:1
- Calmini roll cage
- ARB air locker πίσω

Συνεννοήσου με τον David Kampa της Calmini να σου τα στείλει USPS (United States Postal Service) γιατί με courier θα πουλήσεις το σπίτι την γυναίκα τα παιδιά... ίσως σκαπουλάρεις και το τελωνείο (32%)
Πρόβλημα με το ταχυδρομείο ότι δέχεται δέμα μέχρι 20 κιλά μόνον οπότε πρέπει να "σπάσεις" το πακέτο σε μικρότερα.

Για το ARB από που το περιμένεις ????


Ολα τα εχω φέρει απο Αγγλία.Μεσο κόστος πακέτου (οχι μόνο ενα δέμα) 110 Euro αν θυμ'αμαι καλά.Το ARB μου το στέλνει ο θείος μου απο Καναδά.
Οι Αμερικάνικοι πάντα στέλνουν (αν δεν ζητήσεις ιδιαίτερο τρόπο μεταφοράς) με USPS με αποτέλεσμα να έρχεται το δέμα σε 15 εως 20 μέρες(το χειμώνα ισως κάνει λιγότερο) ,και εύχεσαι να σου στέλνουν τα σωστά πράγματα,αυτά που παράγγειλες,και ολοκληρωμένα.Γενικά αποφεύγω να παίρνω απο US γιατί : 1.Κάποιες φορές ξεχνούν 2.Αργούν 3.Τελωνεία,VAT κ.τ.λ , 4.Γίνεται κάπως δύσκολη η επικοινωνία λόγω της διαφοράς ώρας.
Ολα αυτά απο προσωπική εμπειρία βέβαια.Ενω με Αγγλία εχω δικτυωθεί πολύ καλά.Σε οτι αφορά το βάρος ,αν έχεις ας πούμε 3-4 δέματα βαριά,συνήθως έρχονται σε 2 δόσεις,σε δύο μέρες .
Βλέπω δεν άντεξες και πάς για τον πολύ κοντό μειωτήρα........χαίρομαι.Οπως και εγω δεν θα αντέξω και θα πάω για αλλαγή μπροστά απο γόνατα και σπαστά ημιαξόνια σε πλήρη άξονα.Το κιτ 3" θα το πουλήσω,μαζί με τη σιδερένια κάσα και τρίτο μέλος μπροστά.Στα υπόψιν ,αν κάποιος ενδιαφέρεται μελλοντικά.
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 10 Οκτ 2003, 08:05

Μετά από αυτά που έχει κάνει ο grvit τι να γράψω εγώ :!: :!: :!:
Τέλος πάντων, Lada Niva 1.7i.

1) Pull Bar που αφαιρέθηκε
2) Κοτσαδόρος που επίσης αφαιρέθηκε η μπίλια
3) Σκαλοπάτια που επίσης αφαιρέθηκαν
4) Ελατήρια Kilen + προσθήκες
5) Αμορτισέρ Monroe Adventure
6) Λάστιχα Bridgestone 673 M/T (215/75-15)
7) Σπορ δερμάτινο τιμόνι + πεταλιέρες Sparco
8) Προβολείς ομίχλης
9) Γαλλικός ατέρμονας
10) Καινούργιοι μπιλιοφόροι & ημιαξόνια για το ανέβασμα (χτυπούσαν)
11) Πίσω αεροτομή
12) Καθίσματα από Ford Ka με διπλές δαγκάνες

Προσεχώς...(όχι και πολύ σύντομα πάντως)

1) Μεγαλύτερο σερβό και σωληνάκια αεροπορικού τύπου
2) Μπλοκέ εμπρός-πίσω 100% με κουμπιά μέσα (K&S)
3) Μειωτήρας με πιο αργή σχέση
4) Συμπλέκτης + βολάν αγωνιστικά
5) ????????
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό frank » 10 Οκτ 2003, 08:11

Jeep Cherokee Limited (6/89) 2.100cc Turbo Diesel. Absolutely stock condition.
Άβαταρ μέλους
frank
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 25 Απρ 2003, 12:23
Τοποθεσία: Κοζάνη

Δημοσίευσηαπό spz » 10 Οκτ 2003, 08:27

Μετά από αυτά που έχει κάνει ο metalaxe τι να γράψω εγώ
Τέλος πάντων, toyota Rav4

1) Pull Bar που αφαιρέθηκε
2) Κοτσαδόρος που αφαιρέθηκε η μπίλια
3) Σκαλοπάτια που επίσης αφαιρέθηκαν
4) Ελατήρια Kilenπου επίσης αφαιρέθηκαν
5) Αμορτισέρ Monroe Adventure που επίσης αφαιρέθηκαν
6) Λάστιχα Bridgestone 673 M/T (215/75-15) που επίσης αφαιρέθηκαν
7) Σπορ δερμάτινο τιμόνι + πεταλιέρες Sparco που επίσης αφαιρέθηκαν
Προβολείς ομίχλης που επίσης αφαιρέθηκαν
9) Γαλλικός ατέρμονας που επίσης αφαιρέθηκe
10) Καινούργιοι μπιλιοφόροι & ημιαξόνια για το ανέβασμα (χτυπούσαν)
11) Πίσω αεροτομή που επίσης αφαιρέθηκαν
12) Καθίσματα από Ford Ka με διπλές δαγκάνες που επίσης αφαιρέθηκαν

Προσεχώς...(όχι και πολύ σύντομα πάντως)και παλι θα αφειρεθούν
1) Μεγαλύτερο σερβό και σωληνάκια αεροπορικού τύπου
2) Μπλοκέ εμπρός-πίσω 100% με κουμπιά μέσα (K&S)
3) Μειωτήρας με πιο αργή σχέση
4) Συμπλέκτης + βολάν αγωνιστικά
5) ????????


αστειεύομαι οκ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
τις καρπαζιές την κυριακή απο κοντά θα τις φαω :?: :?: :?: :?: :?:
:evil: :shock: :roll: :idea: 8) :? :D :( :lol: :cry:
Άβαταρ μέλους
spz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 20 Αύγ 2003, 10:34
Τοποθεσία: Ν.ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 10 Οκτ 2003, 08:41

Καλό!!! :lol:
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό xontros » 10 Οκτ 2003, 10:21

Τί έχει ο "xontros" (Ισπανικό :evil: Vitara '99 1.6 8v Cabrio):

1 ) Bull Bar με 4 προβολείς ομίχλης
2 ) Old Man Emu αμορτισέρ και ελατήρια
3 ) Προσθήκες πολυουρεθάνης +3cm στα ελατήρια
4 ) Καμπερόβιδες H & R για να έρθει η κάμπερ σε νορμάλ νούμερα 8)
5 ) Λάστιχα Goodyear Wrangler AT/R (225/75-15)
6 ) Δερμάτινο σαλόνι (καθαρίζονται εύκολα οι λάσπες 8) )
7 ) Χοάνη Κ&Ν (λασπώνεται πολύ εύκολα :evil: )
8 ) Μεταλλικός καταλύτης Remus 50mm (ο μαμίσιος χτυπήθηκε και κουδούναγε, περίεργο :lol: )
9 ) Μπουζοκαλώδια σιλικόνης Magnecor (άμα έχεις 80 μουλάρια, όλα μετράνε...)
10) Μπουζί DENSO ιριδίου (επίσης...)
11) Warn premium hubs με ασφάλειες (κούκλες...)
12) Μπροστινή ποδιά από γαλβανιζέ λαμαρίνα 4mm

Προσεχώς:
1) Λάστιχα Mud 30x9.50 ή 31x10.50. αν βάλω το...
2) Body lift +5cm
3) προσθήκες αλουμινίου στα μπροστινά αμορτισέρ και κρέμασμα μπροστινού διαφορικού με μακρύτερες βάσεις
4) Μαρσπιέδες (rock sliders)
5) Κάτι σε μπλοκέ, μάλλον Detroit...
6) Μειωτήρας της προκοπής (4:1)

Βέβαια μετά το Vitara του grvit, σκέφτομαι να το βαφτίσω "kontos" :lol:
Τελευταία επεξεργασία από xontros και 03 Μαρ 2004, 15:32, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 10 Οκτ 2003, 11:55

Hyundai Galloper ’98, Wagon. Ένα αυτοκίνητο με διχασμό, να μην πω και τριχασμό προσωπικότητας: αγωνιστικό, εκδρομικό και επαγγελματικό!!!

Ξεκινάω από εμπρός για να μην ξεχάσω τίποτε

- Προφυλακτήρας αλουμινίου, ιδιοκατασκευή
- Εργάτης Warn 8274, ταχύτατος
- Μπαταρία Optima Yellow 750
- Διαφορικό και case από Mitsubishi Pajero V20 σε βήμα 4.64, για θέμα αντοχής
- Μπροστινό σύστημα και ημιαξόνια Mitsubishi Pajero V20 για μεγαλύτερο μετατρόχιο.
- Αντικατάσταση των αυτόματων πλημνών με σταθερό καρέ για αξιοπιστία.
- Ράβδοι στρέψης Ironman και αμορτισέρ Old Man Emu.
- Safari Snorkel από Mitsubishi Pajero L40.
- Ποδιά από αλουμίνιο 6 χλστ που καλύπτει μέχρι και το βοηθητικό.
- Πίσω άξονας από Mitsubishi Pajero V20 με Air Locker Mitsubishi και δισκόφρενα. Όταν έγινε η μετατροπή δεν υπήρχε ARB Locker για Mitsubishi. Βήμα και εδώ 4.64
- Διπλά ελατήρια, Ironman έξω, Apex μέσα και αμορτισέρ Old Man Emu.
- Ποδιά ντεπόζιτου και αλουμινένιοw προφυλακτήρας πίσω που μειώνει 12 εκατοστά τον πρόβολο.
- Σκάρα ARB με 4 προβολείς Hella, Hella working light, ακτόδρομους Mantec, HiLift 120 και τέντα!!!
- ARB κονσόλα οροφής από Mitsubishi Pajero V20.
- CB President JFK και κεραία Alabama.
- GPS Garmin 176
- Ψυγείο Engel 40 λίτρων
- Κουτί από MDF στο χώρο αποσκευών που… στεγάζει: εργαλειοθήκη με δύο σειρές εργαλεία, ιμάντες με μήκος 20 μέτρα, 5 ναυτικά κλειδιά, 2 ράουλα υποπολλαπλασιασμού, εφεδρική μπαταρία Optima Yellow 750, σετ από σπρέι, αλυσίδες χιονιού, διάφορα ηλεκτρικά, δύο φακούς, πλήρες φαρμακείο, γαλότσες, νιτσεράδες και πολλά άλλα. Μπορεί και μετατρέπεται σε κρεβάτι μήκους 185 εκατοστών μαζί με το πίσω κάθισμα.
- Εξτρα εξοπλισμός κάμπινγκ: σκηνή 6 ατόμων, αναδιπλούμενες καρέκλες και τραπέζι, ανοξείδωτο σετ φαγητού, χημική τουαλέτα, βραστήρας, ξυριστική μηχανή και σεσουάρ αναπτήρα και πολλά άλλα.
- Ελαστικά Bf Goodrich Mud Terrain 33Χ12.5 R15 ή Fedima Extreme 235/85 R16. Και τα δύο σετ έχουν διάμετρο γύρω στα 83 εκατοστά, 8 παραπάνω από τα στάνταρ 265/70 R16

Αποτέλεσμα; Πολυχρηστικότητα, ύψος +13 πόντους και βάρος πάνω από τους 2,5 τόνους. Όταν ελαφρώνεται για τα Trial γίνεται πράγματι άλλο αυτοκίνητο. Για εκδρομές και εξορμήσεις όμως, ο εξοπλισμός το κάνει ιδανικό.

Προσεχώς

- Bush set πολυουρεθάνης.
- Body Lift
- ARB Air Locker εμπρός μόλις είναι διαθέσιμο.
- Τέντα οροφής 4 ατόμων, ιδιοκατασκευή.
- Εργάτη πίσω.
- Compressor Viair 400.
- Διπλά αμορτισέρ (καταραμένο βάρος).
- GPS Garmin 2006 C
- Radar καιρού (χαχαχαχαχαχα…)
- Δορυφορικό τηλέφωνο. (επίσης χαχαχαχαχαχα…)
Tetrakinisi
 

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες