Μα τον Τουτάτη, πως γίνεται αυτό?, με ΚΤΜ 525 να πηγαίνεις σιγά (πράγμα δύσκολο) και να πέφτεις κιόλας (πράγμα απίθανο).
Ρε σύ, 2 πράγματα συμβαίνουν ή το παλικάρι το φάγατε με τα ζηλόφθονα βλέματά σας, ή είναι βαρελόφρων όπως εγώ .
Και καλά με το 525 έπεσε , τώρα τι θα πάρει , το κολούμπια ή το τσάλεντζερ (γιατί και αυτά πέσανε), εξάλου διάδοχος αντάξιος ενός 525 δεν έχει κατασκευαστεί ακόμη .
Σύμφωνα πάντα όμως με τις φήμες, που λυμαίνονται το χώρο των δίτροχων , ναι , έχω κατά τι, μια περισσότερη πιθανότητα να μείνω κάπου απο βλάβη , απλά ακόμη δεν μου έχει τύχει.
Ασε που αμα είσαι γκαντέμης δεν σε γλυτώνει τίποτα, κάποτε με το TRANSALP μια πέτρα κάπου στα Αγραφα μου τρύπησε το φίλτρο λαδιού (παρ' όλο που ήταν πίσω απο τον κινητήρα), στη συνέχεια μίσθωσα αγροτικό αντί 30.000 δρχ. να με πάει στην καρδίτσα , προκειμένου να βρω φίλτρο λαδιού κ.λ.π. . Για αυτό σου λέω αμα είσαι γκαντέμης οτι και να πάρεις, οτι είναι να σου κάτσει θα σου κάτσει , ετσι λοιπόν πήρα το ΚΤΜ , και αυτο το αναθεματισμένο ακόμη να με αφήσει σε βουνό , ήμαρτον πιά , 60.000 χλμ. με τον αυστριακό και ακόμη .