από panayiotis » 01 Απρ 2005, 15:51
χειροκινητο κλειδωμα δεν εχει,ακομα και στα κοντα αν το συστημα δεν αντιλαμβανεται σχετικη ολισθηση πηγαινεις με κινηση μονο στον ενα αξονα.
Το προβλημα εντοπιζεται κυριως σε καταστασεις εκτος δρομου,αν λεει κατεβαινεις αποτομη κατηφορα για να εμπλακει και ο αλλος αξονας πρεπει να πατησεις γκαζι,αν ειναι δυνατον -γκαζι σε κατηφορο με χιονι!!!!!
ο πωλητης στον ΚΟΜΒΟ μου ειπε οτι το κανανε για καλυτερα για να μην εμπλεκουνε οι ασχετοι την μονιμη τετρακινηση του σορεντο και ζοριζουνε αξονες και ημιαξονια.
Κυριοι χωνεψτε το.Απο τοτε που πηρανε ολοι τα βουνα και δεν ξερουνε ουτε πως δουλευει ενα απλο διαφορικο βαλθηκανε και οι εταιριες να τους προσφερουνε SUV που τα ηλεκτρονικα τους κανουνε μονο για να τους κρατανε στην βρεγμενη ασφαλτο, επειδη καποιοι νομιζουνε οτι τετρακινητο σημαινει παω με 200 οπως και με το ερπετο τους,αντε και κανενα ποντο χιονι για χιονοπολεμο με τακουνια.
Υποθετω οτι την ιδια τυχη θα εχει και το νεο βιταρα κοκ.