Όταν δεν έχεις πειράξει την ανάρτηση, πολύ δύσκολα έχεις προβλήματα, ακόμα και στα Ισπανικά Vitara... Στη φάση όμως που από εκεί που ένας μπροστινός τροχός βρίσκεται στον αέρα (ή στο χιόνι), έχει πάρει όλες τις στροφές που μπορεί, και το ημιαξόνιο έχει κρεμάσει παραπάνω από το όριο του λόγω μακρύτερου αμορτισέρ και του σκληρότερου ελατηρίου με προσθήκη που ζορίζει το ψαλίδι όσο μπορεί, ξαφνικά ο τροχός βρίσκει πρόσφυση και πρέπει να σταματήσει εντελώς να κινήται, πολλά μπορούν να συμβούν
Το JLX είναι απλά το επίπεδο εξοπλισμού (πιο πλούσιο από το JX), και δεν σημαίνει τίποτα περισσότερο. Από το άλλαγμα των μπιλιοφόρων που λες, ειδικά εάν μιλάς για δεξί εσωτερικό, σημαίνει ότι είχες Γιαπωνέζικο, γιατί στα Ισπανικά δεν αλλάζουν. Επίσης, τα Ισπανικά ημιαξόνια δεν έχουν καν μπιλιοφόρο εκεί, αλλά ένα "τρίχαλο" με ρουλεμάν που δεν έχει την ευλυγισία του μπιλιοφόρου
, αλλά όμως είναι πιο χοντρά και έχουν 26 δόντια αντί για 22
Όσο για την ικανότητα που ανέφερες, πίστεψέ με είναι πιο δύσκολο να το σπάσεις από το να το γλύτώσεις