XPICTOC ANECTH ΩΡΕ ΓΕΝΝΑΙΟΙ ΝΙΒΑΔΕΣ!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΗΒΑ ΣΑΣ!
Λοιπόν μάγκες, εχω ανέβη Αθήνα απο Κρήτη για λίγες μέρες. Αποφάσισα να πάω τον Ιβάν στην Πάρνηθα να παίξει. Στο δρόμο για Βούντημα μετα την Αγία Παρασκευή, μόλισ πέρασε το γκρέηντερ και έχει αφήσει πολλή μυτερή κοτρώνα! Σκίζω λάστιχο! (τάλεγα εγω οτι θέλει 32 psi η μυτερή κοτρώνα αλλά δάσκαλε που δίδασκες...) Βάζω ρεζέρβα 9μαμίσιο λάστιχο πιό;μεγαλο απο τα άλλα) Αποφασίζω να επιστρέψω. Ενώ πήγαινα μιά χαρα και γκαζωμένος, ξαφνικά πεφτουν οι στροφές και σβήνει... Μιζώνω, τίποτα! με τα πολλα παίρνει, ξανασβήνει. Κάθε φορά που γύρναγα κλειδί άκουγα την αντλία βενζίνης να ουρλιάζει σε πιό ψηλή συχνότητα απο ότι συνήθως. Με τα πολλά πήρε και έβγαζε 3000 στροφές χωρίς να πατάω γκάζι. Μετα στον κατήφορο για Αθήνα πήγαινα μόλις με το ζόρι και οταν έβγαζα ταχύτητα έσβηνε. Μετά στη λεωφόρο για Αθήνα ξαφνικα βάζει μόνο του 3000 στροφές συνέχεια και μετα έπεφταν μόνες τους στις 500 και μετά πάλι 3000. Μετά όμως έφτιαξε μόνο του!! και τώρα φαίνεται εντάξει!
Τρελάθηκε ο εγκέφαλος; Θα το παω αύριο στο Γιατρό ή θέλει ψυχολόγο;
Παλιά πρίν από 2 χρόνια σε μεγάλα υψόμετρα μετα απο πολή ώρα λειτουργίας σταμάταγε και ήθελε μισή ώρα στάση για να ξαναρχίσει. Οταν κατέβαινα στα χαμηλα το πρόβλημα διορθωνόταν μόνο του. Μετά άλλαξα την αντλία βενζίνης και το πρόβλημα διορθώθηκε μέχρι σήμερα...
Σύντροφοι έχετε καμμιά ιδέα; Τι έγινε; μπήκε κανένα σκουπιδάκι και βούλωσε η βενζίνη και μετα ο εγκέφαλος αύξανε τροφοδοσία για να το ξεπεράσει;
Τι λέτε; Τα φώτα σας.