Φίλε κρητικέ,
έχω βαρεθεί να γράφω ότι ο Παντελής ξανα και ξανά και ξαναδίνει ρέστα.
Σωστά φίλε Παντελή λές, ζορίστηκε η τρόμπα και το ξέρω το πρόβλημα. Μαρκούτσια έχω αλλάξει, και έχω και ένα ζευγαράκι κάβα.
Επίσης πολύ σωστά λές ότι το κλάνκ είναι κυρίως λόγω του φαγώματος του άξονα του βοηθητικού.
Αντίστοιχα σωστή είναι η άποψη σου για το κιβώτιο, για το λιπαντικό και για το διπλοαμπραγιάρισμα - τεχνική γνωστή στους παλιούς φορτηγατζήδες με τα ασυγχρόνιστα κιβώτια.
Εχω όμως μία απορία. Εμένα τα συμπτώματα αυτά τα έκανε και τα γιάτρεψα ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΑ στα 200 - 220 χιλιάδες χλμ και όχι στις 77 χιλιάδες
Μήπως κάποιος έχει πειράξει το κοντεράκι του φίλου μου απο την Κρήτη;
Τέλος φίλε - και κατά 50% συμπατριώτη - απο τη Κρήτη, το disco με αυτά τα λάστιχα είναι σα ποδοσφαιριστής με ...σκαρπίνια. Βάλε Α/Τ ή Μ/Τ και θα πάθεις πλάκα. Είναι ασύλληπτο το πού θα φτάσεις. Για λοιπές βελτιώσεις - τις οποίες και εγώ έψαξα και έκανα- θα σου έλεγα να περιμένεις μέχρι να δείς τι σου λείπει.
Έτσι κι αλλιώς το Disco ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ