Αφου λοιπον δεν καταφερα τιποτα με το lock-right, ειπα να δοκιμασω παλι κατι καινουργιο στο grand vitara μου!!
Τι στο καλο με εχει πιασει τωρα τελευταια, δεν μπορω να καταλαβω!!!
Αποφασισα λοιπον την αγορα μιας Calmini 2,5'' για το grand vitara μου!
Kαλο θα πειτε, ετσι??
Την παρασκευη (χτες) ξεκινησαμε με ξεμονταρουμε πραγματα απο το αυτοκινητο, με σκοπο και υπολογισμους να τελειωσουμε σχετικα συντομα!!!
Ελα μου ντε, που δεν μας κανει το χατηρι και εκει
Δουλευαμε απο τις 10 το βραδυ μεχρι τις 2 τα ξημερωματα σαββατου αλλα δεν καναμε τιποτα αλλο εκτος απο το να βαλουμε το πισω μερος της αναρτησης, να λυσουμε ολο το μπροστινο σχεδον και να βαλουμε τα ψαλιδια πανω.
Ολα αυτα εγιναν οχι με μηχανικο αλλα με φιλο σε συνεργειο, αφου ο μηχανικος ελειπε ΣΚ σε εκδρομη.
Το θεωρησαμε και σχετικα ευκολο βλεπετε οι μηχανικαρες εμεις, και ειπαμε να ξεκινησουμε χωρις τον μηχανικο!!!
Το αποτελεσμα ειναι σημερα να εχουμε βαλει τις βασεις που χαμηλωνουν το διαφορικο μπροστα, τα ψαλιδια (χτες), τα αμορτισερ και τους αποστατες τους, αλλα δεν μπορουσαμε να βαλουμε τα ελατηρια!!!
Το φοβηθηκαμε αυτο μιας και ειδαμε οτι ειναι αρκετα μακρυα και οτι με την μεγαλη συμπιεση που θα επρεπε να υποστουν για να μπουν, μην το κανει ο διαολος και φυγει κανενα και μας σκοτωσει!!
Καναμε προσπαθειες με τον μεγαλο γρυλο (που εχει την 4ποδη χουφτα πανω) να σηκωσουμε τα ψαλιδια ομορφα ομορφα αλλα παντα κατι δεν καθοταν καλα!!
Το παρατησαμε λοιπον ετσι οπως ειναι και παμε για δευτερα με το καλο, με το μηχανικο παρεα!
Αυτο που θα ηθελα να σχολιασω και να τονισω μεχρι στιγμης ειναι το εξης:
Οταν βαλαμε τις βασεις διαφορικου μπροστα, ηρθα αντιμετωπος με ενα θεαμα που κοντεψαν τα ματια μου να φυγουν απο το κεφαλι μου.
Ποιο ειναι αυτο??
Ειναι οτι οι καινουργιες βασεις φερνουν τετοια κλιση στο διαφορικο που μολις το δεις παθαινεις κατι, καθως αμεσως μπορεις να αντιληφθεις τις πιθανες ζημιες σε off-road χρηση και να αρχισεις να καταγραφεις και να παραγγελνεις μαζι!!
Το διαφορικο λοιπον ερχεται σε τετοια κλιση που ειναι σαν ενα boing 747 που παει να προσγειωθει.!!!!
Το καβουκι (κελυφος) - αυτο που φαινεται αν σκυψουμε απο μπροστα - κατεβαινει κατω απο την γεφυρα στηριξης του, πραγμα που το κανει αμεσως πιο ευαισθητο σε χτυπηματα και θελει προστασια ΤΑΧΙΣΤΑ!!!!
Αν δει κανεις το διαφορικο απο το πλαι ειναι ειλικρινα σαν αεροπλανο που παει για προσγειωση!!
Φανταστειτε το να κοιταει προς τα κατω με περιπου 25-30 μοιρες κλιση.
Η ουρα (τριτο μελος) κοιταει προς τα πανω στην καμπινα (απο κει που ηταν σε ευθεια με τον μπροστινο αξονα κινησης), το οποιο ειδικα στα 1600 και 2000 (νομιζω) που εχουν αλουμινενιο καβουκι και τριτο μελος το κανουν να ειναι αρκετα πιο ευαισθητα σε αυτα τα σημεια.
Απο οτι με συμβουλεψε φιλος (να 'ναι παντα καλα), ειδικα σε αποτομες οπισθεν (π.χ. αν εχουμε κολλησει καπου) υπαρχει πιθανοτητα θραυσης της ουρας του διαφορικου (τριτο μελος) και θελει προσοχη, καθως επισης και οταν υπαρχει τροχος στον αερα και "δαγκωσει" κατω αποτομα και με πολλες στροφες στο μοτερ ειδικα στο δεξι/κοντο ημιαξονιο, πραγματα που σημαινουν οτι σε τετοιες περιπτωσεις καλο ειναι οι στροφες να ειναι λιγες και οσο γινεται πιο συντομα η διαδικασια.
Ολα αυτα μεχρι την πραξη, αλλα τωρα που βλεπεις μονο εμφανιση καταλαβαινεις τι μπορει να συμβει.
Αυτο ειναι κατι που δεν μου αρεσε καθολου (και δεν στο λεει και κανεις αν δεν πολυψαχτεις τελικα), καθοτι για να γινεις πιο σιγουρος για το μπροστινο συστημα πρεπει να βαλεις μαντεμενια (σιδερενια) απο grand 2,5αρι, εαν και εφοσον τελικα κουμπωνουν πανω στο 1600 ή 2000 Grand.
Υπαρχει σωληνακι υψηλης πιεσης του δινεται με το κιτ για να παρει την θεση του απλου στο πισω μερος για τα φρενα, καθως και βαση για τον κατανεμητη πεδησης ουτως ωστε να μπορει να "μετραει" πιο σωστα!
Καλα αυτα.
Το αμαξι θα φορεσει FEDIMA EXTREME σε διασταση 205 R16 (74,7 διαμετρο) και εχω την εντυπωση οτι μπορει και να του "πεσουν" μικρα σαν διασταση αλλα μεγαλα σαν διαμετρο οποτε μετα αρχιζουν άλλα παλι.....
Θα επανελθω με οτι νεωτερα υπαρχουν και μερικες φωτο.....
φιλικα vasilis.