Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Trail-Ride 18-9-2005 Ψαχνα. Εντυπωσεις & Περιγραφες

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 21 Σεπ 2005, 14:24

Γεια χαρα σε ολους

Αποτι φαινεται εγινε τρελο ξεφαντωμα.Ακομα χτυπαω το κεφαλι μου που δεν καταφερα να ερθω...να ρωτησω για το επομενο ειναι λιγο νωρις..

Μπραβο σε ολους μιας και αν κρινω απο τις φωτο και τα posts πρεπει υπηρξαν δυσκολα κοματια!
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό griou » 21 Σεπ 2005, 18:20

Φτάνω στο ποτάμι, μπροστά 3-4 μηχανάκια που προσπαθούν
να δούνε από πού είναι πιο ρηχά . Άνετος καβαλάω το ανάχωμα
και μπαίνω στο ποτάμι 10 μέτρα ποιο κάτω. Έλα όμως που ο έξυπνος
αρχίζω να πηγαίνω όλο και πιο γρήγορα …και σε μια στιγμή το νερό
καβαλάει την μούρη από το γρουνι!
Αυτό ήταν , πατ-πατ-πατ σβήνει. Καμία 10 μιζιές αργότερα δεν παίρνει μπροστά.
Γρήγορα μέσα στο νερό, εργάτης σε κορμό και έξω.
Μιζιές-φύσημα, μιζιές-φύσημα , ύστερα από 20 λεπτά παίρνει μπρος,
φεύγω γρήγορα γιατί με είχαν περάσει καμία 15αρια μηχανές,
φτάνω στο 2 κομμάτι (εκεί που πνίγηκαν τα τουτού) μου κάνουν νόημα
να μείνω δεξιά πάνω στο χαλίκι (αλλά και πάλι γαζωμένος ο έξυπνος),
γλυστραωωωω αριστερά και μπλουμ! Αυτή την φορά δεν σβήνει αλλά
είναι απότομη η όχθη και δεν μπορώ να ανέβω. Έρχονται για βοήθεια
ένα παλικάρι που προφανώς είχε « πνιγεί » πιο πριν και το παλικάρι με
τα μαύρα που μας έδειχνε τον δρόμο (ευχαριστώ παιδιά) και προσπαθούμε
να το σπρώξουμε .
Σιγά μην βγει !!!!!! 280 κιλά πούπουλα είναι αυτά (+ 2 εργάτες μπρος-πίσω).
Ξανά εργάτης έξω και τράβηγμα . Ευτυχώς δεν ξανασβηνει παρ’ολο που το
νερό εδώ ήταν πιο βαθύ.
Μούσκεμα τελείως (ο μισός κάτω από το νερό και ο μισός πάνω από τον
ιδρώτα) περνάω το υπόλοιπο τμήμα σαν να κουβάλαγα αυγά.

Ηθικόν δίδαγμα .
Στο ποτάμι περνάμε σιγά-σιγά και προσεκτικά!!!!!!!
Και αν έχουμε και Κανά εργάτη, χρήσιμος είναι!!!!!!

Κατά τα’αλλα το καταευχαριστηθηκα και ανυπομονώ για το επόμενο!
griou
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2003, 12:57
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jimmy955i » 21 Σεπ 2005, 19:00

Ξεπαιρνόντας τα όσα έχουν ήδη γραφτεί και εξηγηθεί, θα ήθελα να υποβάλω με την σειρά μου κάποιες απορίες προς την οργανωτική επιτροπή.

1.Η μέση ταχύτητα των 42 χλμ/ώρα που ανακοινώθηκε το Σάββατο κατά την διανομή των δρομοβιβλίων, ήταν εξωπραγματική. Δεν ήταν εφικτή (λόγω κατάστασης των δρόμων... ) από κανένα μεταφορικό μέσο που διαθέτει τροχούς. Υποτίθεται ότι έχει επιτευχθεί η παραπάνω ταχύτητα από όχημα της επιτροπής που έχει κάνει τον τελικό έλεγχο της διαδρομής..... !!! Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ότι θα βοηθούσε μιά τέτοια ταχύτητα, ήταν να μην υπάρχουν ποινές προπορείας και να βγούν ποιό γρήγορα αποτελέσματα.
2.Με τα λάθη που ήδη έχουν αναφερθεί για το δρομοβιβλίο που με έκαναν να χάσω αρκετό χρόνο καθώς και τα λάθη που κάναμε και εμείς στην υπόλοιπη διαδρομή μας δημιούργησαν μεγάλη καθυστέρηση από τον ιδανικό χρόνο, με αποτέλεσμα να νομίζω συνεχώς ότι είμαστε εκτός αγώνα λόγω του άθρου 7,6 του ειδικού κανονισμού και συνέχισα την διαδρομή μόνο και μόνο για να την δώ και αφού έβρισκα ανθρώπους της οργάνωσης στα ΣΕΧ, επίσης αναφέρω ότι δεν αναφέρθηκε στα συγκεκριμένα σημεία κάποια τροποποίηση του Αλυτάρχη. Τελικά βρεθήκαμε στον τερματισμό καθώς και όλα τα άλλα πληρώματα των αυτοκινήτων που σύμφωνα με τα αποτελέσματα είναι εκτός αγώνα.
7.6 Χρόνος θέσης εκτός αγώνα
Ο χρόνος θέσης εκτός αγώνα ορίζεται στα 60’ για όλα τα οχήµατα. Σε περίπτωση που αγωνιζόµενος καθυστερήσει παραπάνω από αυτόν σε σχέση µε την ιδανική ώρα σε κάποιο ΣΕ. ή ΣΕΧ, θεωρείται αυτόµατα εκτός αγώνα. Ο χρόνος για θέση εκτός αγώνα µπορεί να τροποποιηθεί από την οργάνωση οποιαδήποτε στιγµή, ύστερα από πρόταση του αλυτάρχη.

3.Κατά την διανομή του δρομοβιβλίου, ενημερωθήκαμε ότι θα περνάγαμε ένα ποταμάκι με βότσαλα και λίγο νερό. Αυτός που έκανε τον έλεγχο της διαδρομής άλλο ποτάμι συνάντησε? Δεν θα ήθελα να ήμουν στην θέση του VITARA που πνίγηκε, ούτε στην θέση αρκετών μοτοσυκλετών...!!! Αφού ήταν και σημείο ελέγχου δεν θα μπορούσε να υπάρχει κάποιος άνθρωπος να προστατεύει ανθρώπους και μηχανοκίνητα ???
4.Γιατί η απονομή τελείωσε όταν τερματίσαμε, πίσω μας ερχόντουσαν και μηχανές και αυτοκίνητα, εμείς δεν δικαιούμαστε να χειροκροτήσουμε τους νικητές???
Αυτές είναι οι απορίες μου για τον αγώνα και θα ήθελα μία απάντηση σε γενική ερώτηση : Κατά πόσο είναι εφικτό να ανακοινώνεται η Μέση Ταχύτητα του αγώνα πριν την λήξη της δήλωσης συμμετοχής για να έχει δικαίωμα απόφασης από πριν ο αγωνιζόμενος αν θα λάβει μέρος σε ένα TRAIL-RIDE ή σε ένα RALLY-RIDE.

Κατά άλλα τον ευχαριστήθηκα τον αγώνα, ωραία αλλά δύσκολη διαδρομή, ωραία θέα στην θάλασσα, άπειρα δρομάκια για να χαθείς.

Το Νο 131 Δημήτρης Σταματελόπουλος.
B.R.A.T. ΠΡΟΕΔΡΟΣ
.............................................
CHEROKEE 4.0
Jeep There is only one
Άβαταρ μέλους
jimmy955i
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004, 11:58
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αττικής

Re: Άσχετο..

Δημοσίευσηαπό panmal » 21 Σεπ 2005, 19:42

toshmagic έγραψε:Πριν καταστρέψω τις πόρτες με τη σπάτουλα μπορεί κανείς να μου πει πως βγαίνουν τα υπέροχης ποιότητας αυτή τη φορά χάρτινα αυτοκόλλητα;


Ευχαριστώ


Λοιπόν φίλοι μου,

Με ζεστό νερό και πίεση δεν γίνεται τίποτα. Παίρνετε πιστολάκι για τα μαλλιά και ξύστρα καθαρίσματος κεραμικής εστίας (για να είναι ξυράφι μπροστά). Με φουλ καυτό αέρα λοιπόν ξεκολλάτε μια γωνίτσα και σιγά-σιγά θερμαίνοντας το σημείο που τραβάτε βγάζετε λίγο-λίγο το αυτοκόλλητο. Όπου τραβώντας μείνει λίγο χαρτάκι πίσω, το ξύνετε με τη ξύστρα και συνεχίζετε. Το ζόρι είναι όταν φτάσετε στα σημεία που έχετε προσπαθήσει να βγάλετε το αυτοκόλλητο με το κλασικό τρόπο που βγάζατε και τα προηγούμενα και ουσιαστικά έχει μείνει πίσω το κάτω στρώμα (μόνο λευκό χαρτί δηλαδή) το οποίο εν προκειμένω είναι σαν ανάποδο γαμώτο. Εκεί πέφτει πολύ ξύστρα και όσο και αν προσέξετε οι γρατσουνιές είναι δεδομένες.
Μέσος όρος αποκόλλησης περίπου μισή ώρα με τρία τέταρτα.
Δεν τελειώσατε όμως διότι βγάλατε μεν τα αυτοκόλλητα αλλά όλη η κόλλα έχει μείνει πάνω στις πόρτες. Σφουγγαράκι λοιπόν ποτισμένο με βενζινούλα και απαλό τρίψιμο μέχρι να φύγει και αυτή. Μετά ΑΜΕΣΩΣ πλύσιμο τοπικά με σαπούνι και ξέπλυμα με άφθονο νερό για να μην θαμπώσει το χρώμα.

Προς την Οργάνωση
Παιδιά μην ξαναπάρετε αυτοκόλλητα απ’ αυτό το πού_τη γιατί μας βγήκε η π@ν@γί@ να τα βγάλουμε!!!!

Ευχαριστώ,
Πάνος Μάλλιος
Άβαταρ μέλους
panmal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005, 18:27
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό doc » 21 Σεπ 2005, 21:33

jimmy955i έγραψε:θα ήθελα να υποβάλω με την σειρά μου κάποιες απορίες προς την οργανωτική επιτροπή.

1.Η μέση ταχύτητα των 42 χλμ/ώρα που ανακοινώθηκε το Σάββατο κατά την διανομή των δρομοβιβλίων, ήταν εξωπραγματική. Δεν ήταν εφικτή (λόγω κατάστασης των δρόμων... ) από κανένα μεταφορικό μέσο που διαθέτει τροχούς. Υποτίθεται ότι έχει επιτευχθεί η παραπάνω ταχύτητα από όχημα της επιτροπής που έχει κάνει τον τελικό έλεγχο της διαδρομής..... !!! Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ότι θα βοηθούσε μιά τέτοια ταχύτητα, ήταν να μην υπάρχουν ποινές προπορείας και να βγούν ποιό γρήγορα αποτελέσματα.
2.Με τα λάθη που ήδη έχουν αναφερθεί για το δρομοβιβλίο που με έκαναν να χάσω αρκετό χρόνο καθώς και τα λάθη που κάναμε και εμείς στην υπόλοιπη διαδρομή μας δημιούργησαν μεγάλη καθυστέρηση από τον ιδανικό χρόνο, με αποτέλεσμα να νομίζω συνεχώς ότι είμαστε εκτός αγώνα λόγω του άθρου 7,6 του ειδικού κανονισμού και συνέχισα την διαδρομή μόνο και μόνο για να την δώ και αφού έβρισκα ανθρώπους της οργάνωσης στα ΣΕΧ, επίσης αναφέρω ότι δεν αναφέρθηκε στα συγκεκριμένα σημεία κάποια τροποποίηση του Αλυτάρχη. Τελικά βρεθήκαμε στον τερματισμό καθώς και όλα τα άλλα πληρώματα των αυτοκινήτων που σύμφωνα με τα αποτελέσματα είναι εκτός αγώνα.
7.6 Χρόνος θέσης εκτός αγώνα
Ο χρόνος θέσης εκτός αγώνα ορίζεται στα 60’ για όλα τα οχήµατα. Σε περίπτωση που αγωνιζόµενος καθυστερήσει παραπάνω από αυτόν σε σχέση µε την ιδανική ώρα σε κάποιο ΣΕ. ή ΣΕΧ, θεωρείται αυτόµατα εκτός αγώνα. Ο χρόνος για θέση εκτός αγώνα µπορεί να τροποποιηθεί από την οργάνωση οποιαδήποτε στιγµή, ύστερα από πρόταση του αλυτάρχη.

3.Κατά την διανομή του δρομοβιβλίου, ενημερωθήκαμε ότι θα περνάγαμε ένα ποταμάκι με βότσαλα και λίγο νερό. Αυτός που έκανε τον έλεγχο της διαδρομής άλλο ποτάμι συνάντησε? Δεν θα ήθελα να ήμουν στην θέση του VITARA που πνίγηκε, ούτε στην θέση αρκετών μοτοσυκλετών...!!! Αφού ήταν και σημείο ελέγχου δεν θα μπορούσε να υπάρχει κάποιος άνθρωπος να προστατεύει ανθρώπους και μηχανοκίνητα ???
4.Γιατί η απονομή τελείωσε όταν τερματίσαμε, πίσω μας ερχόντουσαν και μηχανές και αυτοκίνητα, εμείς δεν δικαιούμαστε να χειροκροτήσουμε τους νικητές???
Αυτές είναι οι απορίες μου για τον αγώνα και θα ήθελα μία απάντηση σε γενική ερώτηση : Κατά πόσο είναι εφικτό να ανακοινώνεται η Μέση Ταχύτητα του αγώνα πριν την λήξη της δήλωσης συμμετοχής για να έχει δικαίωμα απόφασης από πριν ο αγωνιζόμενος αν θα λάβει μέρος σε ένα TRAIL-RIDE ή σε ένα RALLY-RIDE.

Κατά άλλα τον ευχαριστήθηκα τον αγώνα, ωραία αλλά δύσκολη διαδρομή, ωραία θέα στην θάλασσα, άπειρα δρομάκια για να χαθείς.

Το Νο 131 Δημήτρης Σταματελόπουλος.


Αγαπητέ Δημήτρη
1. Οι ΜΩΤ που βγήκαν ΠΡΙΝ την βροχή ήταν 48 για 2Τ και 44 για 4Χ4. Σίγουρα μετά την βροχή αυτές μειώθηκαν πάρα πολύ. ΔΕΝ υποτίθεται ότι η ταχύτητα βγήκε από όχημα της οργάνωσης κατά τον τελικό έλεγχο. Πουθενά δεν αναφέραμε κάτι τέτοιο. Όσο για τα αποτελέσματα ο τρόπος διεξαγωγής τους δεν επηρεάζεται ούτε από προπορίες ούτε από αργοπορίες. Η επιλογή της υψηλής ΜΩΤ είναι ξεκάθαρη επιλογή μας, αφού δεν θέλουμε αυτού του είδους οι αγώνες Trail Ride – Rally Raid να παίζονται στις προπορίες. Αυτό το έχουμε δηλώσει!
Πληροφοριακά οι μοτοσυκλέτες των πρωτοπόρων την πλησίασαν κατά πολύ, και αν δεν ήταν τα χασίματα ή η αλλαγή της διαδρομής, θα την έπιαναν στην 3η χρονομέτρηση.

2. Για αυτό που λες έχεις δίκιο. Δεν υπήρχε ενημέρωση, αλλά είθισται σε μεγάλες διαδρομές που ουσιαστικά είναι ένα και μοναδικό ΣΕΧ να μην υπάρχει χρονικός περιορισμός 60 λεπτών (αλλά 180) για ευνόητους λόγους. Έχεις δίκιο πάντως, θα έπρεπε να υπάρχει διευκρίνιση που να κάνει την 1 ώρα 3 ώρες

3. Ωπ! Εδώ είσαι άδικος! Το νερό αυξανόταν δραματικά μέρα με την μέρα μετά την βροχή. Όταν αρχίσαμε να βγάζουμε την διαδρομή δεν είχε καν νερό, και το προχωρούσαμε πολύ πιο κάτω. Την ημέρα του αγώνα κάναμε μπάνιο το πρωί για να δούμε το βάθος, βάλαμε κορδέλα και ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ υπήρχαν δικοί μας άνθρωποι που κατεύθυναν λεπτομερώς για το σωστό –ρηχό- πέρασμα με ντουντούκα τους αγωνιζόμενους, δίτροχους και τετράτροχους και τους βοηθούσαν όταν χρειάστηκε. Η ατυχία μερικών οφείλεται ή στο ότι δεν άκουγαν, ή στο ότι έτρεχαν υπέρ του δέοντος. Ειδικά όταν περνούσες εσύ ήμουν και εγώ εκεί, όπως και πολλοί άλλοι που τους είδες. Γιατί το λες αυτό?

4. Σαφώς και δικαιούστε να χειροκροτήσετε τους νικητές, όπως και αυτοί εσάς που καταφέρατε να τερματίσετε έστω και στις πιο πίσω θέσεις. Όμως, είναι και σεβαστό το αίτημα / θέληση πολλών που είχαν τερματίσει πάνω από 3 ώρες για επιστροφή στο σπίτι τους. Τα αποτελέσματα είχαν ήδη εκδοθεί, ενώ οι πιο πίσω τερματίσαντες δεν επηρέαζαν τουλάχιστον τους κυπελλούχους. Να τους καθυστερούσαμε?

Τέλος, η ΜΩΤ μπορεί να ανακοινώνεται νωρίτερα, αλλά δεν είναι αντιπροσωπευτική αφού οι διαδρομές είναι τελείως διαφορετικές. Για παράδειγμα στη Λαμία η ΜΩΤ θα είναι χαμηλότερη, αλλά αν βρέξει θα γίνει δυσκολότερη η επίτευξή της. Γενικώς όμως να ξέρεις, ότι η επιλογή της γίνεται έτσι ώστε να την φτάσουν ελάχιστοι.

Να σαι καλά,

Δημήτρης Αθανασουλόπουλος
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό jimmy955i » 21 Σεπ 2005, 23:47

Δημήτρη ευχαριστώ για την άμμεση και κατοπιστική σου απάντηση, όπως έγραψα και στην αρχή του post είχα απορίες και όχι αιχμές. Ήταν ο δεύτερος μου αγώνας και με ενδιαφέρει να ασχοληθώ πιό συστηματικά, αλλά θα ήθελα να γίνουν σεβαστές οι κάποιες φοβίες μου για τις υψηλές μέσες ταχύτητες, μετά από τις μετωπικές συναντήσεις που είχα την Κυριακή.
Παράθεση:Οι ΜΩΤ που βγήκαν ΠΡΙΝ την βροχή ήταν 48 για 2Τ και 44 για 4Χ4. Σίγουρα μετά την βροχή αυτές μειώθηκαν πάρα πολύ.

Οι μηχανές σχεδόν την έπιασαν την ΜΩΤ, αλλά δεν θα έπρεπε να είναι αναλογική όπως ο αρχικός σχεδιασμός και μετά την βροχή ? δηλαδή ΜΟΤΟ 42 ΜΩΤ και 4Χ4 38 ΜΩΤ. Πιστεύω ότι με μία λογική ΜΩΤ θα γίνει ποιό πιοτικός αγώνας.
B.R.A.T. ΠΡΟΕΔΡΟΣ
.............................................
CHEROKEE 4.0
Jeep There is only one
Άβαταρ μέλους
jimmy955i
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004, 11:58
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αττικής

ΓΛΥΚΟΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ & ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ !

Δημοσίευσηαπό geco » 22 Σεπ 2005, 11:41

sacram έγραψε: fullαρισμα το ttr και ένα μπιτόνι στη πλάτη και πάμε...


Φίλε Sacram ! Δώσε βάση στην πενιά !

Σύμφωνα με τους κανονισμούς απαγορεύεται αυστηρά η μεταφορά βενζίνης σε άλλο μέρος εκτός από το (ή τα) ρεζερβουάρ σε κάθε είδος αγώνων!

Οι λόγοι είναι ευνόητοι αλλά ο σοβαρότερος είναι γιά να μην γίνεις "ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ" !!!

Και αν λαμπαδιάσεις μέσα σε πίστα όλο και κάποιος θα βρεθεί να σε σβύσει ! Άν το πάθεις στο πουθενά (π.χ. στο όρος Καντήλι) άντε να βρεθεί κανείς να σου σβύσει το φυτίλι !

Γι'αυτό ΠΡΟΣΟΧΗ ! Οι κανονισμοί βγήκαν γιά να μας προστατεύουν και πίσω από κάθε έναν βρίσκονται πολλά χρόνια πείρας αλλά και παθημάτων!

Μην κολλάτε στο "γράμμα", ψάξτε το "πνεύμα" των κανονισμών!
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Re: ΓΛΥΚΟΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ & ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ !

Δημοσίευσηαπό doc » 22 Σεπ 2005, 13:59

geco έγραψε:
sacram έγραψε: fullαρισμα το ttr και ένα μπιτόνι στη πλάτη και πάμε...


Φίλε Sacram ! Δώσε βάση στην πενιά !

Σύμφωνα με τους κανονισμούς απαγορεύεται αυστηρά η μεταφορά βενζίνης σε άλλο μέρος εκτός από το (ή τα) ρεζερβουάρ σε κάθε είδος αγώνων!

Οι λόγοι είναι ευνόητοι αλλά ο σοβαρότερος είναι γιά να μην γίνεις "ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ" !!!

Και αν λαμπαδιάσεις μέσα σε πίστα όλο και κάποιος θα βρεθεί να σε σβύσει ! Άν το πάθεις στο πουθενά (π.χ. στο όρος Καντήλι) άντε να βρεθεί κανείς να σου σβύσει το φυτίλι !

Γι'αυτό ΠΡΟΣΟΧΗ ! Οι κανονισμοί βγήκαν γιά να μας προστατεύουν και πίσω από κάθε έναν βρίσκονται πολλά χρόνια πείρας αλλά και παθημάτων!

Μην κολλάτε στο "γράμμα", ψάξτε το "πνεύμα" των κανονισμών!


Και καλά να καείς εσύ! Να βάλεις φωτιά και στο βουνό? Να κατηγορηθείς και για εμπρησμό?? Και καμμένος, και δαρμένος???

Πέρα από πλάκα, δεν είχες λόγο να το κάνεις. Η διαδρομή είχε βενζινάδικα πιο πριν από το 99 (30 και στο 37χλμ λίγο εκτός διαδρομής) και στος 127 πιο κάτω... Πληροφοριακά.
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 22 Σεπ 2005, 14:11

jimmy955i έγραψε:Οι μηχανές σχεδόν την έπιασαν την ΜΩΤ, αλλά δεν θα έπρεπε να είναι αναλογική όπως ο αρχικός σχεδιασμός και μετά την βροχή ? δηλαδή ΜΟΤΟ 42 ΜΩΤ και 4Χ4 38 ΜΩΤ. Πιστεύω ότι με μία λογική ΜΩΤ θα γίνει ποιό πιοτικός αγώνας.


Είτε 42, είτε 32... ΜΩΤ μικρή σημασία έχει, αφού το ταχύτερο 4Χ4 πέτυχε 31km/h... Αλλά και πάλι, η επιλογή της ΜΩΤ δεν επηρρεάζει τους νικητές, ούτως ή άλλως.
Μην μπερδεύεις ποιότητα με ταχύτητα.
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό sacram » 22 Σεπ 2005, 15:16

αλήθεια, υπάρχει πιθανότητα να σκάσει το μπιτονι με την βενζίνη στη πλάτη μου (ανάφλεξη) χωρίς να το πάρω πρέφα??? Ετσι στα καλά καθούμενα??
όχι τιποτα άλλο, αλλά τόσο καιρό δεν το ήξερα και σε αρκετές enduroβολτες (όχι σε αγώνες) το έχω κουβαλήσει μαζι μου.(δυκαβαλιά με τον χάρο ήμουν δηλαδή???)

Δηλαδή πάω για 22L ντεπόζιτο?!?!?!?
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό Soter » 22 Σεπ 2005, 15:34

Χαιρετώ κι εγώ με τη σειρά μου (Συνοδηγός του Niva με το 107). Παρακολουθώ σχεδόν καθημερινά το forum, αλλά ο φόρτος εργασίας σπάνια μου επιτρέπει να συμμετέχω ενεργά στις συζητήσεις. Σε σημείο να ξεχνάω τον κωδικό πρόσβασης και να αναγκάζομαι να κάνω νέα εγγραφή...
Με νέο όνομα λοιπόν, έχω να πω ότι ο Κυριακάτικος αγώνας ήταν και ο συναρπαστικότερος από όσους έχω συμμετάσχει. Οι ελλείψεις και οι ατέλειες που υπήρχαν οφείλονταν κατά πολύ μεγάλο ποσοστό στις τελευταίες βροχές που έκαναν το έργο των οργανωτών πιο δύσκολο.

Το σημαντικό όμως είναι ο εντοπισμός και η αναγνώριση των λαθών, μιας και τα διήμερα ράλλυ που έρχονται θα έχουν πιο ψηλές απαιτήσεις τόσο από την οργάνωση, όσο και από τα πληρώματα. Καλό κουράγιο.

ΥΓ.: Αξέχαστη θα μου μείνει η σκηνή στους γύρω δρόμους της περιβόητης τουλίπας 14, όπου σε ένα χώρο που έμοιαζε με πλατεία (διαμορφωμένος προφανώς από κάποιο τρακτέρ ή κάτι τέτοιο) συνεχώς έφταναν αυτοκίνητα από όλες τις κατευθύνσεις, χωρίς κανείς να ξέρει ποιός και που έχει κάνει λάθος.
Καλά που υπάρχουν και κάτι τέτοια για να θυμόμαστε να λέμε στα εγγόνια μας
Άβαταρ μέλους
Soter
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 22 Σεπ 2005, 15:04
Τοποθεσία: Stone City

Δημοσίευσηαπό tedos » 22 Σεπ 2005, 16:29

Superspy φαινεται να υπαρχει λαθος στη βαθμολογια οδηγων 4χ4 (συνολικα) Μαλλον ο Κυλιτης ειναι πρωτος. Ριξε μια ματια
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό doc » 22 Σεπ 2005, 19:00

tedos έγραψε:Superspy φαινεται να υπαρχει λαθος στη βαθμολογια οδηγων 4χ4 (συνολικα) Μαλλον ο Κυλιτης ειναι πρωτος. Ριξε μια ματια


Ναι! Θοδωρή έχεις δίκιο! Φαίνεται και στους βαθμούς, απλώς δεν έγινε η σωστή φθίνουσα ταξινόμηση στο excel. Έχουν διαφορά 0,5 βαθμό!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό Berg » 23 Σεπ 2005, 17:45

Ε ψιτ εσύ με την μέση :razz: :razz:

Καμία φωτό θα ανεβάσεις :?: :?: :?: Τι έκανες τόσες ώρες στο ποτάμι :twisted: :twisted:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Σεπ 2005, 18:07

Ιαματικά λουτρά :-) :-) :-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 81 επισκέπτες