από anapofasistos » 27 Σεπ 2005, 12:40
Εντάξει θα προσπαθήσω με τα Ελληνικά, έχετε δίκιο! Συγχωρέστε τα λαθάκια μου όμως. Όντως διάβασα αρκετές δημοσιεύσεις σας εδώ και πληροφορήθηκα αρκετά για το Νίβα, εξ' ου και το "μπράβο" που το αξίζετε. Δεν με απασχολούν οι μετατροπές και βελτιώσεις γιατί για πολλά χρόνια (όταν είχα ελεύθερο χρόνο) ήμουν κάτοχος κλασσικών αγγλικών αυτοκινήτων (Austin Healey, MG, Wolseley) τα οποία επισκεύαζα μόνος μου και με περηφάνια περνούσα από το ΚΤΕΟ παρακαλώντας τους να με κόψουν σε ό,τι εύρισκαν παράταιρο ή λάθος. Ήταν μια άλλη εποχή όμως και ένα μοναχικό hobby που πέρασε και έχω καταλάβει ότι προτιμώ τις μικρές εξορμήσεις στη φύση, ξεκινώντας από το δυσπρόσιτο (το χειμώνα) καλύβι που έχτισε ο πατέρας μου. Η βασική ερώτησή μου είναι η εξής: Εάν αγοράσω ένα καινούργιο Νίβα στα 13.500 ευρώ (μοντέλο 25Υ) θα χρειάζεται συχνά να (ξανα-) φορέσω τη φόρμα εργασίας, να γυαλίσω πάλι τα εργαλεία μου, να ψάξω να βρώ Εγχειρίδια Συντήρησης (Workshop Manuals) και να ξαπλώνω από κάτω για να κάνω επισκευές επειδή το Νίβα είναι εκ κατασκευής "ευαίσθητο" σε κάποιους τομείς; Προφανώς δεν με ενδιαφέρει να το "σπάω" αλλά ούτε και θέλω να αλλάξω ένα σωρό πράγματα ώστε να εξασφαλίσω την εκδρομή και του επόμενου Σαββατοκύριακου, τα πέρασα αυτά, δεν τα θέλω. Είναι λοιπόν αξιόπιστο για "φυσιολογική" χρήση;