michailbm έγραψε:Το ότι ορισμένα (όλα τα 1800 και όλα τα κοντά)φτιάχνονται στην Ιταλία δεν σημαίνει κάτι (σε όσα 2000GDI ο αριθμός σασί αρχίζει από J είναι Ιαπωνικά, μου το είχε πει ο γερμανός που το αγόρασα και μου το επιβεβαίωσε ο Tasos953 αλλά και η τοπική αντιπροσωπεία) άλλωστε και τα GV στην Ισπανία φτιάχνονται και μάλιστα σε πολύ παλαιότερο εργοστάσιο από του Πινιφαρινα!
Αγαπητέ michailbm,
Είμαι κι εγώ ένας ακόμη ευτυχής και ικανοποιημένος κάτοχος Pinin 2.0GDi. Έχω την εντύπωση ότι η ιστορία με το γράμμα J στην αρχή του αριθμού πλαισίου είναι λίγο urban legend. Το workshop manual του Pinin που εξηγεί τη σημασία των διάφορων ψηφίων του αριθμού πλαισίου, δεν αφήνει να εννοηθεί κάτι τέτοιο. Για τα τρία πρώτα γράμματα λέει ότι αναφέρονται στο Steering wheel location:
JMP: Left hand drive
JMR: Right hand drive
ενώ το εργοστάσιο κατασκευής (plant) προκύπτει από το 11ο από αριστερά ψηφίο, με το γράμμα X να αντιστοιχεί στο εργoστάσιο του Pininfarina.
Attached είναι οι σχετικές 3 σελίδες από το pdf, για τα μοντέλα 2000, 2001 και 2002 (σε zip για οικονομία χώρου, αλλά και γιατί το φόρουμ δεν επιτρέπει τα PDFs).
Πάντως πρέπει να πω στον φίλο mprizola, που έχω παρατηρήσει ότι και σε άλλο thread σπεύδει να κατακεραυνώσει
την χώρα προέλευσης (*) του Pinin, ότι το Pinin κυκλοφορεί πλέον αρκετά χρόνια στην Ελλάδα, υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν κάνει πολλά χιλιόμετρα, και η αξιοπιστία ή μη του μοντέλου κρίνεται στην πράξη, από τις εμπειρίες των ιδιοκτητών του, και όχι από το αν προέρχεται από την Ιταλία, την Ιαπωνία ή ....το Άλφα του Κενταύρου
(*) πάντως όπως λέει και το press release, ο κινητήρας και το σύστημα μετάδοσης προέρχονται απο την Ιαπωνία: "Components such as the GDI engine and transmission system will be sourced in Japan, while bodywork components will be produced by Italian and other European suppliers."