Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Suzuki club ή Jimny club;

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Πιστεύετε πως ο σύλλογος που θα δημιουργηθεί πρέπει να αναφέρεται στα suzuki γενικά ή ειδικά στα Jimny;

Το δημοψήφισμα λήγει στις 01 Ιαν 2004, 08:43

Jimny Club
8
47%
Suzuki Club
9
53%
 
Σύνολο ψήφων : 17

Suzuki club ή Jimny club;

Δημοσίευσηαπό pino » 02 Δεκ 2003, 08:43

Η ψηφοφορία θα έχει διάρκεια 30 ημερών.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό tazmania » 02 Δεκ 2003, 09:02

Φαντάζομε να μπορούν να ψηφίσουν και κάτοχοι άλλων 4Χ4 :?: Θεωρώ την ιδέα σας πολύ καλή, αλλά πιστεύω ότι δεν πρέπει να είναι το club τόσο κλειστό (Jimny club) :wink: καλό θα ήταν να μαζευτείτε όλοι οι κάτοχοι Suzuki.

Καλή επιτυχία :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό grvit » 02 Δεκ 2003, 10:16

Καλημέρα σε ολους. Χωρίς να ξερω πολλά σχετικα με το πως δημιουργείται ενας σύλλογος και με ποιό τρόπο -σχήμα γινεται πιο λειτουργικος και δραστήριος,το πιο λογικο μου φαίνεται να γινει ενα suzuki club και απο εκει και περα εσωτερικα να γίνουν υποκατηγοριες (ή οπως αλλιως μπορεί να ειπωθεί) για Jimny και Vitara ,ενα διοικητικό συμβούλιο για ολο το club οπου 2 απο τα μέλη θα οριστούν το καθένα επικεφαλής για την καθε κατηγορία (ατυπες ή οχι) ,και θα μπορούν να οργανώνουν εκδηλώσεις (εκδρομές-αγώνες-βόλτες )ειτε απο κοινού ειτε ξεχωριστά αναλογα με τα κέφια-επιθυμίες-poll-συμμετοχές.
Δηλαδή να εχουμε Suzuki club Hellas και τμήματα Vitara Division (πως λέγανε Panzer Division ??? :twisted: ) και Jimny Division .Το μελος του διοικητικού (του Suzuki Club) που θα οριστεί επικεφαλής της καθε κατηγορίας θα ορίζει και μια οργανωτική επιτροπή 5 μελών (ατυπο mini διοικητικό ) της καθε κατηγορίας για την καλύτερη λειτουργία και οργάνωση της.

Εαν γίνει ενα πιο συγκεντρωμενο club ας πουμε,π.χ Vitara ή Jimny συμβαίνουν 2 πράγματα:
1.αποκλείονται αρκετά πιθανά μέλη λογω αυτοκινήτου
2.Περιορίζεται το ευρος του club με κινδυνο να γίνει υποτονικό και να χαθει.
Ενω με ενα ευρύτερο club π.χ suzuki ,με δυνατότητα περαιτέρω διαχωρισμού σε υποκατηγορίες ,και καποια να ατονήσει,το club θα συνεχισει να υπάρχει .Βεβαια ισως (το πιθανότερο) να μαζευτουν τοσοι πολλοί που να μην μπορει το club να τους ικανοποιήσει ολους,π.χ σε μια εκδρομή ενος π.χ suzuki club φανταζεστε να μαζευτούν 200 αυτοκίνητα ?
Μεχρι και εισβολή σε γειτονική χώρα μπορούν να κανουν ....
Που θα πανε να φανε ,να παρκάρουν και να μείνουν ? Παει να γίνει στραβή ,η οποία ομως και πάλι διορθώνεται με τον διαχωρισμό των δραστηριοτήτων ανα κατηγορία .Εξάλλου ,οσο πιο πολλά τα μελη τόσο καλύτερα για τα οικονομικά του club.Με μια μικρή συμμετοχή του καθενός μπορούν να μαζευτούν γρήγορα αρκετά χρήματα συνολικά για την οργάνωση εκδηλώσεων με μικρότερη οικονομική συνεισφορά του καθενός μελους απο οτι θα ηταν με ενα πιο συγκεκριμένο club με λιγότερα μέλη.
Ειπα δεν ξερω πολλά ,λεω μια γνωμη ,ελπίζω να βοηθήσει ....

P.S : Και επειδή αν δεν το γραψω θα σκάσω ...ετσι οπως βλέπω το poll , κατι λείπει...τι του λείπει ...... μα μια επιλογή για Vitara Club ..... :twisted: :twisted: :twisted:............αντε προβληματιστείτε .......για να δούμε .....
Τελευταία επεξεργασία από grvit και 03 Δεκ 2003, 00:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό chriska » 02 Δεκ 2003, 11:21

grvit έγραψε:Καλημέρα σε ολους. Χωρίς να ξερω πολλά σχετικα με το πως δημιουργείται ενας σύλλογος και με ποιό τρόπο -σχήμα γινεται πιο λειτουργικος και δραστήριος,το πιο λογικο μου φαίνεται να γινει ενα suzuki club και απο εκει και περα εσωτερικα να γίνουν υποκατηγοριες (ή οπως αλλιως μπορεί να ειπωθεί) για Jimny και Vitara ,ενα διοικητικό συμβούλιο για ολο το club οπου 2 απο τα μέλη θα οριστούν το καθένα επικεφαλής για την καθε κατηγορία (ατυπες ή οχι) ,και θα μπορούν να οργανώνουν εκδηλώσεις (εκδρομές-αγώνες-βόλτες )ειτε απο κοινού ειτε ξεχωριστά αναλογα με τα κέφια-επιθυμίες-poll-συμμετοχές.
Δηλαδή να εχουμε Suzuki club Hellas και τμήματα Vitara Division (πως λέγανε Panzer Division ??? :twisted: ) και Jimny Division (με επικεφαλής τον panos μιας και αν καταλαβα καλα απο εκεινον ξεκίνησε το θέμα).Το μελος του διοικητικού (του Suzuki Club) που θα οριστεί επικεφαλής της καθε κατηγορίας θα ορίζει και μια οργανωτική επιτροπή 5 μελών (ατυπο mini διοικητικό ) της καθε κατηγορίας για την καλύτερη λειτουργία και οργάνωση της.

Εαν γίνει ενα πιο συγκεντρωμενο club ας πουμε,π.χ Vitara ή Jimny συμβαίνουν 2 πράγματα:
1.αποκλείονται αρκετά πιθανά μέλη λογω αυτοκινήτου
2.Περιορίζεται το ευρος του club με κινδυνο να γίνει υποτονικό και να χαθει.
Ενω με ενα ευρύτερο club π.χ suzuki ,με δυνατότητα περαιτέρω διαχωρισμού σε υποκατηγορίες ,και καποια να ατονήσει,το club θα συνεχισει να υπάρχει .Βεβαια ισως (το πιθανότερο) να μαζευτουν τοσοι πολλοί που να μην μπορει το club να τους ικανοποιήσει ολους,π.χ σε μια εκδρομή ενος π.χ suzuki club φανταζεστε να μαζευτούν 200 αυτοκίνητα ?
Μεχρι και εισβολή σε γειτονική χώρα μπορούν να κανουν ....
Που θα πανε να φανε ,να παρκάρουν και να μείνουν ? Παει να γίνει στραβή ,η οποία ομως και πάλι διορθώνεται με τον διαχωρισμό των δραστηριοτήτων ανα κατηγορία .Εξάλλου ,οσο πιο πολλά τα μελη τόσο καλύτερα για τα οικονομικά του club.Με μια μικρή συμμετοχή του καθενός μπορούν να μαζευτούν γρήγορα αρκετά χρήματα συνολικά για την οργάνωση εκδηλώσεων με μικρότερη οικονομική συνεισφορά του καθενός μελους απο οτι θα ηταν με ενα πιο συγκεκριμένο club με λιγότερα μέλη.
Ειπα δεν ξερω πολλά ,λεω μια γνωμη ,ελπίζω να βοηθήσει ....

P.S : Και επειδή αν δεν το γραψω θα σκάσω ...ετσι οπως βλέπω το poll , κατι λείπει...τι του λείπει ...... μα μια επιλογή για Vitara Club ..... :twisted: :twisted: :twisted:............αντε προβληματιστείτε .......για να δούμε .....

Πιστεύω ότι έβαλες κάποιες νέες παραμέτρους για την λειτουργία ενός club.
Ομως ξέχασες τα samurai.
Τι γίνεται στην περίπτωση που ένα division(or Business Unit κατα πληροφορικής έννοια :!: )ζητήσει να διοργανώσει, εκτελέσει μια δραστηριότητα ανεξάρτητα απο τα άλλα division?
Θα υπάρχει κάποιο εκτελεστικό γραφείο που θα συσκέπτεται και θα αποφασίζει?Θα γίνεται ψηφοφορία?
Επαναλαμβάνω ότι τα club δημιουργούνται για συγκεκριμένο αντικείμενο ή δραστηριότητα. Αλλωστε και συ στο τέλος σκέφτεσαι για Vitara club.
Πάντως πιστεύω ότι πρέπει να ανταλλαγούν περισσότερες απόψεις, ώστε το δείγμα μέτρησης να εκφράζει όσο το δυνατόν περισσότερους.
chriska & Highlander
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό grvit » 02 Δεκ 2003, 11:58

chriska έγραψε:Πιστεύω ότι έβαλες κάποιες νέες παραμέτρους για την λειτουργία ενός club.
Ομως ξέχασες τα samurai.
Τι γίνεται στην περίπτωση που ένα division(or Business Unit κατα πληροφορικής έννοια :!: )ζητήσει να διοργανώσει, εκτελέσει μια δραστηριότητα ανεξάρτητα απο τα άλλα division?
Θα υπάρχει κάποιο εκτελεστικό γραφείο που θα συσκέπτεται και θα αποφασίζει?Θα γίνεται ψηφοφορία?
Επαναλαμβάνω ότι τα club δημιουργούνται για συγκεκριμένο αντικείμενο ή δραστηριότητα. Αλλωστε και συ στο τέλος σκέφτεσαι για Vitara club.
Πάντως πιστεύω ότι πρέπει να ανταλλαγούν περισσότερες απόψεις, ώστε το δείγμα μέτρησης να εκφράζει όσο το δυνατόν περισσότερους.
chriska & Highlander

Ναι ,εχεις δίκιο,ξεχασα τα Sammy..... Παράλειψη.
Στο θέμα μας , ...ισως θα επρεπε να ξεκινήσει σαν Suzuki Club και αναλογα με τα μελη που θα μαζευτουν ,σε βαθος χρόνου να γίνουν και υποκατηγορίες.
Στην ερωτηση σου τι γινεται οταν ενα τμημα ζητησει να οργανωσει ,κ.τ.λ ανεξάρτητα μια δραστηριότητα, η 5μελής της κατηγορίας θα κανει την απαραίτητη οργανωτική προεργασία (και με τις γνωμες των μελών της ισως και μέσω ψηφοφοριας) και θα υποβάλλει πρόταση στο κεντρικο διοικητικο .Το κεντρικο διοικητικο (του οποιου μελος θα ειναι και ο επικεφαλής της κατηγοριας ο οποιος και θα φέρει το θεμα προς συζήτηση) θα αποφασίσει,αν γινεται,ποτε και πως.Στην περιπτωση που τα οικονομικα του Suzuki Club ,δεν το επιτρεπουν,ισως ειναι δυνατον να γινει με αυτοχρηματοδότηση της κατηγορίας, οπως γίνεται σε παρόμοιες περιπτωσεις.Δηλαδή εστω κατηγορία Jimny.Ο επικεφαλής με τα υπολοιπα 4 της οργανωτικής ,φροντίζουν να παρουσιαστεί στο κεντρικο διοικητικο μια προταση για την πραγματοποιηση μιας εκδήλωσης οπου θα υπαρχει λιστα των μελων της υποκατηγορίας που θα συμμετέχουν και θα εχουν συνεισφέρει οικονομικα το μερίδιο που τους αναλογει.Ετσι με το οικονομικο λυμένο θα μενει μονο να ρυθμιστούν οι λειτουργικες λεπτομερειες.

Ειπα απο συλλογους δεν ξερω ,αλλά λεω αυτό που μου φαίνεται λογικο.

Τελος, για Vitara club δεν σκεφτομαι ,απλως το εθεσα ετσι γιατι μου φαίνεται καπως περιεργο να συζηταμε εαν ειναι καλύτερο να γίνει Jimny club ή Suzuki club..... καπως ασύμβατο μου καθεται,πλην ομως ετσι ετυχε.Ηθελα να πω οτι θα ηταν πιο λογικο να τιθεται θέμα δημιουργίας club χωριστών (Vitara,Jimny,Sammy) ή ενος συνολικου Suzuki.

Τι να πω.... Αν το παρουμε ανάποδα........
- Ας γίνει το Jimny club οπου εχει γίνει ηδη προεργασια και δεν πρεπει το φρενάρουμε συζητώντας τι και πως ,και
- στην πορεία βλέποντας και κανοντας.Εμεις οι υπολοιποι με Vitara ,Sammy ας κατσουμε να δουμε τι μπορουμε να κανουμε και ανάλογα προχωράμε.Αν προκυψουν λειτουργικες και καλά οργανωμένες "μονάδες"-club , μελλοντικα η ομπρέλα δεν ειναι και τοσο φοβερο να επιτευχθεί ......εαν ειναι λειτουργικο και επιθυμητο άλλωστε.

Πρεπει να μιλήσουν και αλλοι ομως να δουμε τι τασεις υπάρχουν.
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό panos » 02 Δεκ 2003, 16:40

Καλημέρα σε όλους . :D :D

Pino νομίζω ότι καλά κάναμε και δημιουργήσαμε αυτό το poll. Οι τάσεις άρχισαν να εμφανίζονται. Αν και έτσι όπως το έθεσε ο φίλτατος(ειδικά μετά το post στο thread ..Δεν το πιστεύω….) Grvit :D μάλλον σαν φυγόκεντρες μου φαίνονται αυτές οι τάσεις.


Να εξηγηθώ ινα μην παρεξηγηθώ. Συζητώντας για ένα club που θα έχει υποομάδες αναιρούμε τον ίδιο τον λόγο υπάρξης του. Ας πάρουμε την περίπτωση που γίνεται ένα Suzuki Club. Samurai , Jimny και Vitara subdivisions μέσα σε αυτό το club . Εκτός του προβλήματος που ανέφερε ο φίλος Chriska, η κίνηση αυτή θα έχει διαχωρίσει φίλους μας μέσα στο ίδιο τους το σπίτι . Πιθανές εμπλοκές , ευγενής άμιλλα που θα γυρίσει σε αγενής άμιλλα , δεν είναι φανταστικό σενάριο. Ειδικά εάν υψωθούν τείχη όπως υποομάδες Μεσα Σε Ένα Club . Η ιδέα για το Club είναι στ αλήθεια του Jimnys που αναρωτιέμαι σε πιά λαγκάδια έχει μπλέξει και δεν δίνει σημεία ζωής , και η αιτία το φιλικό πείραγμα των φίλων μας που έχουν Niva . Oμως ο λόγος πλέον έχει αλλάξει από τότε.

Δεν γίνεται η προσπάθεια αυτή για διαχωρισμό των μεν από τους δε και ελπίζω αυτό να είναι εμφανές. Αναζητούμε με αυτόν τον τρόπο να ζυπνήσουμε το θηρίο που λέγεται Ιδοκτήτης-Jimny-με-βλέψεις-για-Offroad και να βοηθήσουμε αλλήλους για καλύτερες εμπειρίες στις εξορμήσεις μας.Συντηρητικά πρέπει να υπάρχουν 20.000 – 30.000 Jimny στην ελληνική επικράτεια και παραδέχομαι ότι τα περισσότερα μένουν πάνω στην άσφαλτο και βλέπουν χώμα μόνον όταν βρέξει χώμα. Στις εξορμήσεις όμως που έχω κάνει υπάρχουν Παρα μα Παρα πολλά Jimny που κινούνται μόνα τους , θέλουν παρέα , θέλουν βοήθεια , έχουν απορίες , που δεν θέλουν να τις στεγάσουν κάτω από ένα σχήμα όπως αυτών των γνωστών μας (πολύ καλών λεσχών) .

Δική μου εντύπωση είναι ότι θα πρέπει να συζητάμε είτε για ένα Suzuki Club όπου χρησιμοποείτε αυτό από τα μέλη του ως τρόπος συνάντησης των Suzukistas , με μια χαλαρή δομή , έχοντας ως σκοπό την δημιουργία συνθηκών που θα βοηθήσουν την επαφή πράγματι Πολλών διαφορετικών (με την έννοια των προσωπικών αναγκών τους ) ανθρώπων κάτω από την ομπρέλα του club. Σε γενικές γραμμές το club αυτό θα μπορεί να διεξάγει εκρδομές , συνενστιάσεις , τσάι και συμπάθεια, και να καλύπτει με μια σαφώς όχι ειδική αντιμετώπιση, θέματα όπως ο εξοπλισμός . Το πλεονέκτημα αυτού του Club είναι προφανές. Πολλά μέλη και δυνατότητα να βοηθήσει όσον το δυνατόν περισσότερους offroadistes . Το μειονέκτημα η μη εξειδίκευση , εάν δεν φτιαχτούν υποομάδες (που όμως θεωρώ ότι θα είναι ατυχές συμβάν όπως εξήγησα παραπάνω.

Σε ένα αμιγές Jimny Club θα υπάρξουν Πιθανώς λιγότερα μέλη. Πιθανώς διότι πραγματικά δεν μπορώ να προσδιορίσω την αίγλη που θα σημαίνει για ένα Jimny να είναι μέλος ενός Club αποκλειστικά για Jimny και να το δείχνει ή όχι με ένα αυτοκόλλητο στο πλάι ή στα παρμπρίζ. Mπορεί η εξιδίκευση σε αυτή τη περίπτωση να λειτουργήσει Θετικά και να τραβήξει περισσότερα μέλη.Συνάμα , ο σκοπός σε αυτή τη περίπτωση δεν θα χρειάζεται να είναι στραμμένος προς γενικές κατευθύνσεις , όπως πολύ σωστά είχε αναφέρει και ο ΙΚΕ :D (αν είχα καταλάβει σωτά) :roll: , δίνοντας πάτημα για να γίνονται εκδρομές , και έχοντας αυτή τη λειτουργία ως κύριο σκοπό. Φυσικά θα γίνονται εκδρομές , όπου οι συμμετοχές θα αναμένεται να είναι κυρίως αυτοκίνητα του Club , με παρότρυνση βεβαίως όλων των φίλων να συμμετέχουν , αλλά επαναλμβάνω δεν θα είναι αυτοσκοπός. Φανταστείτε δε μια συνάντηση του Suzuki Club και μια του Jimny Club. Στην πρώτη αναμένω πηγαδάκια (άλλωστε είναι στοιχείο της Ελληνικής μας φύσης) στην δεύτερη ελπίζω και πιστεύω ότι θα βλέπω μια σφιχτή ομάδα. Εξιδίκευση επίσης σημαίνει καλύτερες υπηρεσίες στα μέλη και σαφώς ικανότητα να γίνουν κινήσεις για αποτελεσματικότερη διασπορά τόσο πληροφορίας όσο και εξοπλισμού.Το πλεονέκτημα είναι η εξειδίκευση με όλα τα καλά που συνεπάγεται αυτό. Το μειονέκτημα ότι Ισως έχει λιγότερα μέλη.


Περιμένω να ακούσω τοποθετήσεις από φίλους που ενδιαφέρονται , η συζήτηση ποτέ δεν έβλαψε κανέναν άλλωστε , και ίσως μπορούμε με αυτόν τον τρόπο να ξεδιαλύνουμε μέσα μας τι ακριβώς θέλουμε. Εγώ προτού κάτσω να γράψω αυτά δεν είχα αποφασίσει. Τώρα κλίνω προς το Jimny Club. Ευκαιρεία να δώ εάν έχω λάθος.



Να συμπληρώσω ότι σε κανένα , απολύτως κανένα από τα συζητούμενα σχήματα δεν πρόκειτε να υπάρξει όσο περνά από το χέρι μου στέψη Προέδρου . Οι πρόεδροι εκλέγονται , όπως και όλο το ΔΣ ενός Club , λεσχης κλπ. Το λέω αυτό διότι ο Grvit ανέφερε κάτι για εμένα και τα Jimny. Θεωρώ τον ευατό μου μέλος και τίποτα παραπάνω. Και ελπίζω να μην δίνω λάθος εντύπωση. Κλείνω αυτό το θέμα.



Πάλι πολύ σοβαρό έγινε ενα thread.
He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot. — Groucho Marx
I don't want to belong to any club that would have me as a member. — Groucho Marx

:D :D :D :D
Εικόνα
ΥΠΟΓΡΑΦΗ
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 17 Ιαν 2003, 03:54
Τοποθεσία: Αθηνα Πεντέλη

Δημοσίευσηαπό grvit » 03 Δεκ 2003, 00:35

panos έγραψε: Το λέω αυτό διότι ο Grvit ανέφερε κάτι για εμένα και τα Jimny. Θεωρώ τον ευατό μου μέλος και τίποτα παραπάνω. Και ελπίζω να μην δίνω λάθος εντύπωση. Κλείνω αυτό το θέμα.

Πάλι πολύ σοβαρό έγινε ενα thread.
He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot. — Groucho Marx
I don't want to belong to any club that would have me as a member. — Groucho Marx

:D :D :D :D


Δεν εδωσες λαθος εντύπωση.Το εθεσα ετσι γιατί βλεπω οτι εσυ κανεις προσπαθεια για την δημιουργια Jimny club,δεν ειδα κανενα αλλο.Περισσοτερο το ανεφερα για λογους αναγνωρισης της προσπαθειας.Επειδη ομως βλεπω οτι ισως υπαρχει περιπτωση να παρεξηγηθει,το διαγραφω και παρακαλω και τον ChrisKa να κανει την αναλογη διόρθωση.Sorry panos .....αστοχο.

Τελος επειδη οπως ειπες oi τασεις που εδωσα με το κειμενο ειναι ισως φυγοκεντρικες (ισως να ειναι,ειπα οτι απο συλλόγους δεν ξέρω γιαυτό αλλωστε και εδωσα 2 αντιθετες προτάσεις ) ,μην σου διαφεύγει η πρόταση της τελευταίας παραγράφου της προηγούμενης απαντησης μου.Τη βλεπω πιο εφικτή. :wink:
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Η μηχανή ή ο άνθρωπος;

Δημοσίευσηαπό pino » 03 Δεκ 2003, 09:11

Η πράξη στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, όπου και δημιουργήθηκαν club με αναφορά σε ένα μοντέλο μιας εταιρίας, έδειξε πως όσο το μοντέλο υπήρχε στην παραγωγή το club είχε και έναν λόγο να φέρει το όνομά του. Τα μέλη του δρούσαν όμως σαν άνθρωποι και έπρατταν αυτά που ήθελαν ανεξάρτητα από το τι μοντέλο είχαν καθώς είναι αδύνατο να φιλτράρεις την ανθρώπινη φύση μέσω μιας μηχανής. Έτσι σε μια εκδρομή του africa twin club π.χ υπήρχαν και άλλες μοτοσυκλέτες αφού και αυτές άνθρωποι τις οδηγούσαν και δεν μπορούσαν να αποκλειστούν από τους φίλους τους.
Κάποια στιγμή όμως η μαμά HONDA αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή των africa twin και έτσι το club έμεινε χωρίς "αντικείμενο" καθώς έπρεπε να προσαρμοστεί στην νέα πραγματικότητα που λέγετε VARADERO (το νέο μοντέλο της HONDA). Τι έγινε; Μα το VARADERO CLUB φυσικά!! Και ξανά μανά από την αρχή....ως την στιγμή που θα σταματήσει και αυτό και θα έρθει το επόμενο.
Τα μέλη του SUZUKI DR BIG όμως δεν είχαν την ίδια τύχη καθώς η SUZUKI δεν αντικατέστησε ποτέ το μοντέλο της και έτσι οι φίλοι μας έμειναν στα κρύα του λουτρού και το πολύ καλό τους CLUB πέρασε στην ιστορία με την απόφαση κάποιων Ιαπώνων εκεί μακριά στην Ανατολή..
Τα μοντέλα έρχονται και παρέρχονται οι άνθρωποι όμως μένουν πάντα οι ίδιοι.

Δεν ξέρω αν διαφαίνεται η άποψή μου από τα γραφόμμενα αλλά πιστεύω πως ήδη είναι πολύ εξειδικευμένο ένα club μιας εταιρίας, πολύ περισσότερο δε, ενός μοντέλου.
Είναι μια "βόμβα" ωρολογιακή στα θεμέλια ενός συλλόγου που ίσως θα ήθελε να ορίζετε η τύχη του από τα μέλη του και μόνο.

Δεν διαφωνώ με καμία άποψη - απλά πιστεύω - πως η διάκριση ανθρώπων με κριτήριο το τι οδηγάνε, υποβαθμίζει την συλλογικότητα των ανθρώπων πράγμα που είναι εξ ορισμού αντίθετο με την βασική αρχή του "συλλογίζεσθε".


φιλικά pino
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό IKE » 03 Δεκ 2003, 11:10

pino πολύ σωστά όλα αυτά που λές, γι'αυτο εγώ θα πρότεινα το club να μην είναι υποκατάστατο της παρέας του φόρουμ εδώ πχ και να μην ασχολείται με εκδρομές κλπ αλλα ο σκοπός του να είναι η επίλυση των κοινών προβλημάτων, η εξευρεση ανταλλακτικών και αξεσουάρ ( ΑΡΙΟ πχ :D ) και γενικότερα θέματα "hardware". Οτιδήποτε άλλο εκτός απο ανούσιο ( κατα την προσωπική μου γνώμη πάντα ) μου φαίνεται και θνησιγενές.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό friar » 03 Δεκ 2003, 12:53

Αγαπητοί εν τροχοίς αδελφοί,
Λέσχες υπάρχουν, στελεχωμένες από κόσμο με αγάπη και εμπειρία στο αντικείμενο.
Μπορείτε θαυμάσια να διαλέξετε αυτήν που πιστεύετε ότι ταιριάζει με την όρεξη σας και να αξιοποιήσετε την συσσωρευμένη γνώση τους.
Αυτά.
friar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 18:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Talos » 03 Δεκ 2003, 22:46

Γειά σας....
Έχω χάσει επεισόδια, μιας και έχω πήξει στην δουλειά (Σάββατοκύριακα, αργίες και βράδια...). Προσωπικά συμφωνώ με τον Chriska σε αυτά που είπε και στο προηγούμενο topic για κάθετα club και ευρύτερες λέσχες. Υπάρχουν λέσχες ανά αντικείμενο (και αυτές που είναι ευρύτερα γνωστές είναι και διαχωρισμένες ανά περιοχή) και υπάρχουν και τα club που αφορούν κάτι συγκεκριμένο.
Προσωπικά προτιμώ ένα Jimny Club χωρίς βέβαια να έχω κάτι με τους άλλους ομόσταυλους (Samurai, Vitara, Grand Vitara). :) :) :)
Ίσα-ίσα που σε trial και αγώνες μόνο τους υπόλοιπους ομόσταυλους βλέπουμε...
Ενιγουεϊ (που λένε και οι φίλοι μας οι σκωτσέζοι) γουάτεβερ....

PS Panos - Δεν ξέχασα αυτό με το logo. Ψάχνω για την κατάλληλη γωνία...
Άβαταρ μέλους
Talos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 09 Σεπ 2003, 08:21
Τοποθεσία: ΖΩΓΡΑΦΟΥ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό panos » 04 Δεκ 2003, 14:41

Χμμμ, Χμμμμ, Χμμμμμ,Χμμμ, Χμμμμ, Χμμμμμ, Χμμμ, Χμμμμ, Χμμμμμ, ( πηγαίνετε πίσω και ξαν΄αρχίστε).

Μ αρέσει ο τρόπος του συλλογισμόύ του Pino, και ο φίλος μας μας δείχνει με τα post του ότι γράφει όχι για να κριτικάρει αλλά για να βοηθήσει. (ο τονισμός έγινε μετά το post του Xtrail )Και όμως βρίσκομαι στην δύσκολη θέση να πρέπει να τον αντικρούσω . Ενας τόσο καλογραμμέμος συλλογισμός χρειάζεται και μια εξίσου καλή απάντηση , και ελπίζω με τον δικό μου άκομψο και καθόλου λιτό(αυτό πρέπει να είναι γνωστό πλέον) τρόπο να μην υποβιβάζω την μεγάλη σημασία του post του Pino.

Πρίν 4 μέρες όταν έψαχνα το web για λέσχες–club στην Ελλαδα έπεσα πάνω στο africa twin club ,το οποίο λόγω και μακροχρόνιας αποχής μου από το χώρο της μοτοσυκλέτας δεν γνώριζα την ύπαρξη του . Αυτό που πρόσεξα ήταν ότι τα νέα του site είχαν τελευταία φορά επικαιροποιηθεί το 2001! To φορθμ του site υπολειτουργούσε με post από 1 –20 μέρες μακριά , και τα περισσότερα από αυτά ήταν από γραφικά ωραία και forumistika όπως αυτό εδώ http://www.eboards4all.com/79078/messages/736.html (ενδιαφέρον ) , έως απλές αγγελίες πώλησης όπως αυτό εδώ http://www.eboards4all.com/79078/messages/746.html (καθόλου ενδιαφέρον) . Στο ίδιο το site δεν υπήρχαν links για συντήρηση, βελτιστοποίηση ,μετατροπή , οδήγηση , εκδρομές κλπ. Στο forum (το οποίο ξαναεπισκέφτηκα εχθές) κάτι διάβασα για εκδρομές και πανελλήνιες συναντήσεις αλλά παλαιότερα.

Αναφέρω τα παραπάνω σαν πρόλογο για να κάνω μια αντιστοιχία εδώ. Φαντάζομαι ότι όλοι γνωρίζετε τα club που υπάρχουν σε όλον τον κόσμο για Harley. Υπάρχουν club επίσης και για συγκεκριμένα μοντέλα της εταιρείας αυτής και δεν βλέπω κανένα από αυτά να έχει ούτε πρόβλημα επιβίωσης , ούτε υπαρξιακό πρόβλημα επίσης. Σε αντίθεση το club της Africa twin στην Ελλάδα τουλχιστον χρειάστηκε να γίνει και Varadero (που θα με συχγωρήσετε , αλλα νομίζω ότι είναι σχεδίαση σε στυλ Tahoe) για να επιζήσει. Ο λόγος είναι για μένα προφανής. Τι μπορεί κάποιος να βάλει σε μια Harley και τι σε μια Africa twin? Πόσο πιο πολύ προσωπική εμπλοκή και εργασία χρειάζεται μια Harley και πόσο μια Africa Twin? Πόσο χρόνο δηλαδή θα ξοδέψει ο Harleas και πόσο o Africa Twinistas?

Στην Ελλάδα δυστυχώς δεν έχει ακόμη φτιαχτεί ένα club για Samurai. Το λέω αυτό διότι το συγκεκριμένο 4χ4 είναι όσο πιο κοντά στην Harley για την Ελληνική πραγματικοτητα οσο σε αντίθεση μακριά είναι το Daihatsu Terios/Africa Twin. To Jimny μπορεί να μην έχει το hard offrad sex appeal του Samurai (εικόνα όχι ουσία), αλλά δεν είναι Africa Twin . Το ότι και το Jimny και η Africa Twin έχουν μηχανή εσωτερικής καύσης δεν κάνει αυτομάτως τα club τους συγκρίσιμα μεγέθη. Από την άλλη το jimny EΙΝΑΙ το καλύτερο μικρό 4χ4 σε Παραγωγή , με σετ μετατροπών που εμφανίζονται καθημερινά (κιτ 6inch ,ανάρτηση μόνον ,ετοιμάζεται να βγεί στην παραγωγή, το μόνον που μένει είναι άλλες σχέσεις για το εμπρός διαφορικό το πίσω είναι γνωστό και υπάρχουν) και μην ξεχνάτε ότι και το Sammy , πήρε αρκετά χρόνια για να καθιερωθεί ως offroad εργαλείο και ακόμη περισσότερο για να ενδιαφερθούν κάποιοι στην Αμερική και Αυστραλία να φτιάξουν aftermarket μετατροπές.

Το Jimny είναι εδω για να μείνει. Κάθε μήνα πουλιούνται πλέον ,2.500 Jimny . Το αυτοκίνητο είναι σκυλί και μετά από 5 σχεδόν χρόνια παραγωγής δεν έχω ακούσει παρά καλά λόγια για απλή χρήση και εξαιρετικά εάν κάποιος διαθέσει προσωπικό χρόνο για offroad. Θα πρόσθετα δε , ότι ένα club με ΚΤΜ ή GasGas (καλά το γράφω;) εάν υπάρχει και το τρέχουν σωστά ,έχει πολύ καλύτερες πιθανότητες με τον παραπάνω συλλογισμό.Τα παραπάνω ήταν απάνηση στο σκέλος του post που αναφέρεται στην σύγκριση μεταξύ Jimny και Africa twin.

Ομως ο φίλτατος Pino συνεχίζοντας ,έκανε ένα άλμα για αυτό το thread , που δύσκολα θα μπορέσω να ακολουθήσω/συμφωνήσω. Η αναφορά αυτή δεν έχει σχέση με το παράδειγμα που έδωσε και το μετέπειτα συμπέρασμα για την εξιδίκευση και το φόβο της αποτυχίας λόγω αυτής . Αλλά με την διαφωνία ύπαρξης οποιουδήποτε club – λέσχης – συλλόγου –σωματείου-οργανισμού που αναγνωρίζει ότι τα μέλη του έχουν ιδιαίτερες ανάγκες . Αυτό αντιλαμβάνομαι διαβάζοντας την τελευταία παράγραφο του post . Γιατί τα club ή όπως αλλιώς θέλετε πέστε τα Δεν διακρίνουν τους ανθρώπους , όπως στην περίπτωση του club της Harley σε αυτούς που έχουν Harley και αυτούς που δεν έχουν. Ο λόγος ύπαρξης ενός club είναι η ικανοποίηση των αναγκών των μελών του .Εάν τα μέλη του Club έχουν genuine ανάγκες που χρειάζεται να καλυφθούν (Harley) το Club προχωράει , εάν όχι (Africa Twin ) κάνει refresh στο site του κάθε 2 χρόνια. Ακόμη και ένα Video club εάν συμφωνούσα με τον Pino δεν θα είχε λόγο ύπαρξης και τα οικονομικά μου μου λένε ότι εάν δεν είχε λόγω ύπαρξης θα είχε μικρό χρόνο ζωής , όπως τα καταναλωτικά προιόντα που οι διαφημίσεις μας Αναγκάζουν να αγοράσουμε χωρίς να υπάρχει πραγματικά λόγος αγοράς τους.

Ευτυχώς ή δυστυχώς (διαλέξτε, εγώ διάλεξα ) δεν ζούμε για να περνάνε καλά όλοι οι άλλοι. Η χρυσή τομή λέει ότι είναι επίσης ανήθικο να μην υπερασπιζόμαστε τις δικές μας ανάγκες . Και η ανάγκη ενός οδηγού Jimny δεν καλύπτεται σώνει και καλά από μια γενική , ας είναι και πολύ καλή , λέσχη 4x4 που ¨πουλάει¨ ένα προιόν που μοιάζει με τα απορυπαντικά που κάνει φασόν το DIA . Πολύ καλό απρυπαντικό για τα λεφτά του (ρώτησα και έμαθα από πελάτες τους , δεν κάνω διαφήμιση), αλλά ούτε μαλακτικό έχει για κάποιους , ούτε σκληρό στη βρωμιά είναι για κάποιους άλλους . :D :D

ΙΜΗΟ.
Τελευταία επεξεργασία από panos και 04 Δεκ 2003, 17:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
ΥΠΟΓΡΑΦΗ
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 17 Ιαν 2003, 03:54
Τοποθεσία: Αθηνα Πεντέλη

Δημοσίευσηαπό xtrail » 04 Δεκ 2003, 16:36

Πιστεύω πως ο pino εθεσε απλά μια σκεψη προς σκέψη, ή μια σκέψη που μπορεί να μην είχε γίνει. Πάντως ένα εξειδικευμένο club για ένα αυτοκίνητο τόσο διαδεδομένο είναι κάτι που θα βοηθήσει κατόχους που όμως θα ψάχνονται για κάτι παραπάνω, αφού πολλοί κάτοχοι το χρησιμοποιούν σαν κοινό αυτοκίνητο και ίσως το club δεν θα τους ενδιαφέρει καν. Όσο για τις λέσχες φυσικά και βοηθούν, αλλά φοβίζουν κιολας τους αρχάριους.
Αν υπάρχει κέφι, όρεξη και χρόνος :?: θα πετύχει!! Η εξειδίκευση νομίζω πως θα είναι καλό για τους κατόχους Jimny χωρίς να αποκλειει και τους υπολοίπους. Το site της Africa twin μπορεί να εσβησε και από την αδιαφορία αυτών που το δημιούργησαν.....
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pino » 05 Δεκ 2003, 10:15

Οι δευτερολογίες επιτρέπονται; Ναι; ευχαριστώ...
Φίλε Panos πιστεύω πως έχουμε ξεφύφει από την ουσία τις σηζήτησης. Είναι μη συγκρίσημα τα "προϊόντα" που αναφέρουμε και οι δύο :occasion5:
Η ιδέα για το post μου ήταν τι θα γίνει με το club όταν αποφασίσει η suzuki να σταματήσει την παραγωγή του :angel5: jimny .
Να απαντήσουμε σ΄ αυτό το ερώτημα και να συνεχίσουμε τον διάλογο.
Υπάρχουν και άλλα ερωτήματα που αφορούν στην ίδρυση ενός συλλόγου :grouphuuug: γενικά και θα ήθελα να συζητήσω

φιλικά pino
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό panos » 05 Δεκ 2003, 18:17

Με αυτο που έγραψες για τις δευτερολογίες με σκότωσες ρε Pino. Αμφέβαλλες ποτέ; Ελπίζω να έκανες πλάκα.Εικόνα

Οκ, πιστεύω ότι όταν η Suzuki σταματήσει την παραγωγή του Jimnakou , το φορτηγάκι μας θα χρησιμοποιείτε ,από πολύ καιρό δε πρίν , ως ένα ακόμη καθαρόαιμο 4χ4. Ακριβώς όπως έγινε και με το Sammy.

To προηγούμενο post μου αυτό ήθελε να δείξει εξάλλου. Η γρήγορη είσοδο στην παγκόσμια αγορά εδώ και δύο περίπου χρόνια νέων aftermarket προιόντων με θέμα το offroading για το Jimny , αυτό εξάλλου δείχνει. Η τάση να χρησιμοποιούνται τα 4χ4 που συνεχίζουν μια σειρά όπως έχει συμβεί με το Renegade και το Wrangler και πρίν από αυτό άλλα , αυτό δείχνει.

Απλά παίρνει κάποιο καιρό να γίνει η αλλαγή. Χρειάζονται 5 χρόνια τουλάχιστον και αυτό γιατί τα αυτοκίνητα αγοράζονται με δάνειο. Ο χρόνος αυτός έχει καθόρίσει την Αμερικάνικη και Αυστραλέζικη τακτική στο θέμα , και μετά το 98 και την Ελληνική. Οπότε πρέπει να αναμένουμε από εδώ και εμπρός όλο και περισσότερα Jimny να χρησιμοπούνται για καθαρό offroading.

Μάρτυρας σε αυτή τη τάση είναι και η απότομη εξέλιξη και δημιουργία εταιρειών που προσφέρουν όχι όπως παλια εκδρομές αλλά εξιδικεύονται σε μετατροπές και στήσιμο 4χ4. Οι περισσότεροι λογκά έχουν πελατεία Jimny , και κάποιος από αυτά τα συνεργεία-καταστήματα μπορεί να διαφωτίσει περισσότερο. Βάζω στοίχημα επίσης ότι σε σχέση με πέρυσι , και παρόλη την αρνητική οικονομική συγκυρία , οι πελάτες Jimny σε ποσοστό επί του συνόλου των πελατών θα έχουν αυξηθεί.

Φιλικά .

Αντε να κατέβεις να τα πούμε από κοντά. :discussion:
Εικόνα
ΥΠΟΓΡΑΦΗ
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 17 Ιαν 2003, 03:54
Τοποθεσία: Αθηνα Πεντέλη


Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες