από maverickman » 05 Φεβ 2008, 16:12
...συνεχεια
Στο προηγούμενο ποστ αναφέρθηκα ότι το πρόβλημα δεν είναι μόνο στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά στην πολιτική της εταιριας.
Παραθετω μια επιστολη που εστειλα στην ford σχετικα με προβλημα που ειχα στο επαγγελματικο της εταιριας Την απαντηση δεν θα την δημοσιεσω αλλα δεν μπορω να πω οτι ηταν και η σαφεστερη.
Σημειωτέων δε οτι μεχρι τοτε δεν ειχα βρει την ζημια που ειχα στο αυτοκινητο και κυριως δεν ηξερα το γιατι επαθα αυτο που επαθα....
Τον Σεπτέμβριο του 2002, και σε αντικατάσταση του παλιού FORD TRANSIT, η επιχείρηση στην οποία είμαι μέτοχος FORD TRANSIT mod. 2002.
Τον Μάιο του 2003, ¨κλείσαμε¨ δυο αυτοκίνητα, το Maverick και Fusion, τα οποία και παραλάβαμε τον Μάιο και Σεπτέμβριο αντίστοιχα. Αυτό αν μη τι άλλο δείχνει εμπιστοσύνη, την οποία είχαμε στο όνομα FORD. Τόσα χρόνια, όλα τα αυτοκίνητα, από τα προγραμματισμένα service, μέχρι και οποιαδήποτε βλάβη ακόμα και οποιαδήποτε μικροσύγκρουση, ελέγχονταν και συντηρούνταν από το επίσημο service. Ηλίου φαεινότερο είναι πως αυτό μεταφράζεται σε οικονομικό όφελος της εταιρίας.
Στα μέσα Φεβρουαρίου 2007 άναψε για πρώτη φορά το λαμπάκι ένδειξης στάθμης υγρού φρένων στο tranzit. Πήγαμε το αυτοκίνητο ΑΜΕΣΩΣ και ΧΩΡΙΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ στην αντιπροσωπία και δοκιμάσαμε, δεδομένου ότι δεν υπήρχε βλάβη στην δεξαμενή συμπλήρωσης υγρού φρένων, να αλλάξουμε την δεξαμενή για να αποκλείσουμε την περίπτωση βλάβης στον αισθητήρα στάθμης. Εκεί διαπιστώθηκε πως δεν υπάρχει θέμα αλλαγής της δεξαμενής γιατί απλούστατα δεν υπήρχε πρόβλημα στον αισθητήρα.
Στις 3 Απριλίου προγραμματίζουμε service, όπου τονίζουμε να ελεγχθεί ξανά το σύστημα γιατί το λαμπάκι, και σε τυχαίες στιγμές, συνέχιζε να ανάβει. Τονίζω ότι όσο ξαφνικά άναβε το λαμπάκι άλλο τόσο ξαφνικά και επικίνδυνα το ABS & TCS απενεργοποιείτο.
Η προφορική απάντηση μετά το service ήταν πως δεν υπάρχει μονάδα ελέγχου του ABS & TCS και πως θα παραγγελθεί μια, να εγκατασταθεί πρόχειρα, για να ελεγχθεί αν υφίσταται πρόβλημα ή όχι στο ABS & TCS.
Τον Ιούνιο που ήρθε επιτέλους η μονάδα ελέγχου, μας ανακοινώθηκε πως φταίει η Μονάδα ABS και πως στάλθηκε ο Φάκελος του αυτοκινήτου στην ασφαλιστική για να μας δοθεί απάντηση σχετικά για το αν ΝΑΙ ή ΟΧΙ καλύπτεται από την εγγύηση.
Ο φάκελος τέλη Ιουλίου «χάθηκε», μεσολάβησαν οι καλοκαιρινές διακοπές και φυσικά το αυτοκίνητο ακόμα δεν έχει διορθωθεί. Τελικά, τέλη Αυγούστου τα χαρτιά στάλθηκαν και ευτυχώς παρελήφθησαν από την ασφαλιστική για να μας δοθεί – προφορικά- τον μήνα Σεπτέμβριο, η αρνητική απάντηση.
Η επίσημη εκδοχή είναι πως είναι εκτός «προνομιακής» εγγύησης γιατί καθυστέρησε να γίνει κατά 20 ημέρες (τα χιλιόμετρα φυσικά δεν είχαν ξεπεραστεί) το service του αυτοκινήτου. Η αιτιολογία είναι πως μέσα σε 20 ημέρες οξειδώθηκαν τα λάδια!!!
Πείτε μου σας παρακαλώ αν μέσα σε 75.000 χιλιόμετρα , και σε 4,5 χρόνια δικαιολογούνται τέτοιες ζημίες σε επαγγελματικό αυτοκίνητο.
Πείτε μου σας παρακαλώ το όνομα του χημικού αυτού που ισχυρίζεται πως μέσα σε 360 ημέρες δεν οξειδώνονται τα λάδια και οξειδώνονται στις 380 ημέρες. Και ερωτώ, ποια η σχέση μεταξύ λαδιών κινητήρα και υγρών φρένων, και τελικά, και πότε εγώ ενημερώθηκα πως δεν πληρώνω την Ford motor company αλλά μια τυχαία, «ανώνυμη», κοινώς φάντασμα ασφαλιστική εταιρεία.
Όταν σας έδινα 20.000 ευρώ για το TRANSIIT, 35.000 ευρώ για το MAVERICK και 16.000 ευρώ για το FUSION, και όταν οι πωλητές σας αλλά και η καμπάνια σας διατυμπάνιζαν πως
“ΠΡΩΤΗ Η FORD”
δίνει 5 χρόνια εγγύηση, δεν μου εξήγησαν πως αυτή η «προνομιακή» εγγύηση εξαρτάται από μια Ασφαλιστική που ακόμα δεν ξέρω την επωνυμία της.
Κανείς δεν μου είπε πως η εγγύηση θα είναι ολική η μερική για 3+2 χρόνια, για 3+1+1 χρόνια, ή για 1+1+1+1+1 χρόνια και ανάλογα με την διακριτική ευχέρεια της εν λόγω ασφαλιστικής!!!
Θεωρώ πως με κορόιδευε ο επίσημος εκπρόσωπος σας, που είναι ένας πωλητής, όταν μου έλεγε δείχνοντας ότι από το μπροστινό φανάρι μέχρι και τον αισθητήρα παρκαρίσματος η ζημία καλύπτεται από την «προνομιακή» εγγύηση. Φυσικά σε ζημίες που δεν είχαν σχέση με κακή μεταχείριση του αυτοκινήτου.
Εγώ δεν απευθύνθηκα σε οποιονδήποτε, τυχαίο έμπορο. Πήγα σε επίσημη αντιπροσωπεία service-ανταλλακτικά, θεωρώντας την άποψη πιο έγκυρη.
Θεωρώ πως, αν μη τι άλλο, θα έπρεπε να έχω μια επίσημη, γραπτή, αυτή τη φορά, εκδοχή και απάντηση σας σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Μετά τιμής
η συνέχεια με λίγα λόγια
Αφού έχω πάρει την απάντηση από την ford , έχω γυρίσει όλες της αντιπροσωπείες και όλες ανεξαιρέτως μου λένε αφού κουμπώνουν το tester «δεν βλέπουμε μονάδα abs-tcs θέλει αλλαγή μονάδας και κοστίζει 2500€» (εντάξει θα σου κάνουμε και μια έκπτωση ) επικοινωνώ με τον συμφορουμιστα gmav (για σου Γιώργο!!!) που μου συστήνει ένα εξωτερικό συνεργείο.
Μην σας ζαλίζω πολύ.
3,17€.Τοσο κοστίζει το λαμπάκι ενδεικτικό της μη λειτουργίας του ABS στο ταμπλό ήταν καμένο και για αυτό δεν δούλευε και το ABS.
Όχι περίμενε την μονάδα να έρθει από Γερμάνια
και την πέρασαν.
Και δούλευε
Ποιον κοροϊδεύουν ρε?
Θέλω να καταλήξω λοιπον πως εφόσον κανένας δεν τους ελέγχει αυτά θα συμβαίνουν πάντα.
Η λύση ? Προφανής.
Κοφτε τους το service εκεί πονανε και από εκεί μας τα παίρνουν.
αν και λιγο off-topic το post μιας και δεν αναφερεται στο maverick ειναι ενα καλο παραδειγμα για να καταλαβει κανεις πως "παιζεται" το παιχνιδι ....
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...