Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ

ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ

Δημοσίευσηαπό kartalos » 03 Ιαν 2006, 19:17

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΕΝΕΧΕΙ ΚΟΨΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΥ ΥΨΟΥΣ 10 ΕΚ ΚΑΙ ΒΑΛΕ,ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΙΑΞΟΥΝ ΚΑΠΩΣ ΤΑ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΖΗΜΙΕΣ.ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΗΣΑ ΣΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΙΟ ΦΡΑΓΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ. ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΜΕ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΤΡΑΒΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ 1.ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΗ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΨΑΛΙΔΙΩΝ ΑΦΟΥ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΕ ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ ΓΩΝΙΑ 2.ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΗ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΙΜΗΑΞΟΝΙΑ ΣΩΣΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΡΑΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ 3.ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΙΘΗ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΥΨΟΣ 4.ΘΑ ΜΙΚΡΥΝΗ ΟΜΩΣ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ. ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΙΔΙΕΤΕΡΑ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ
Άβαταρ μέλους
kartalos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 29 Μάιος 2005, 22:14

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 04 Ιαν 2006, 14:16

Έχοντας δοκιμάσει αρκετές λύσεις, θα σου πρότεινα να χαμηλώσεις απλά γύρω στους 5+ πόντους το Niva μπροστά και όλα θα είναι μια χαρά. Μέχρι τους 5 πόντους ψήλωμα (από το μαμίσιο πάντα) είναι Ο.Κ., από κει και πάνω θα έχεις πρόβλημα με ημιαξόνια, μπιλιοφόρους, φούσκες κλπ.
Η λύση να κατεβάσεις τη γέφυρα είναι σωστή αν θέλεις ντε και καλά να διατηρήσεις το αρχικό ύψος, αλλά θέλει αρκετό κατέβασμα και θα μικρύνει ανάλογα η απόσταση από το έδαφος, συν του οτι είναι πατέντα αμφιβόλου αντοχής και αξιοπιστίας.
Αν θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, κατέβασέ το, φιλική συμβουλή
:wink: :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό kartalos » 04 Ιαν 2006, 15:23

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΗ Η ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΕΤΑLAXE ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΕΧΩ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΠΟΛΕΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ. ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΘΑ ΣΤΥΡΙΧΘΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΜΕ ΣΥΝΕΜΛΟΚ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΙΣΩ . Η ΓΕΦΥΡΑ ΕΧΕΙ ΕΝΙΣΧΗΘΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΙΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ , ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ ΘΑ ΛΙΣΟΥΝ ΤΟ ΥΨΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ 4 ΑΜΟΡΤΗΣΕΡ ΜΠΡΟΣΤΑ ΘΑ ΛΥΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΙΨΗΣ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗΣ.Α ΚΑΙ Η ΧΑΜΕΝΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΘΑ ΚΕΡΔΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ 6,00-16 ΤΗΣ LASSA ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΨΟΣ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 205R-16 ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΩ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ 4,44 ΚΩΡΟΝΟΠΗΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΝΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΑΠΟ 21211 ΠΟΥ ΕΦΕΡΑ ΑΠΟ ΡΩΣΙΑ.ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΗ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ ΑΠΟ ΡΙΤΜΟ Η ΑΛΛΟ FIAT.
Άβαταρ μέλους
kartalos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 29 Μάιος 2005, 22:14

Δημοσίευσηαπό niva » 06 Ιαν 2006, 00:20

φιλε το ιδιο προβλημα ειχα κιεγω με το υψος και τα εκοβα τωρα ειμαι 6 εκ. πιο ψηλα.σπαζουνε μονο σε ακρεεσ καταστασεις πχ σε πηδημα και λογο μεγαλων και βαρετων λαστιχων [235/75/15] τησ fedima extreme. εχω βαλη πιο ψηλα ελατηρια και 3εκ. υποδοχη για τα ελατηρια στο επανω μερος,εχω και αμορτησερ νιτρου την αντηστρεπτικη την εχω κατεβαση κατα 3εκ. πιο κατω
Άβαταρ μέλους
niva
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 05 Ιαν 2006, 22:42
Τοποθεσία: κυπρος

Δημοσίευσηαπό makisdelphi » 07 Ιαν 2006, 21:39

βαλτε καμια foto να δουμε και εμεις τι θα κανουμε σε αυτο το θεμα! :roll:
ελλλααααα ρεεεεεεεε
makisdelphi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 19 Φεβ 2005, 00:25
Τοποθεσία: delphi fwkidas


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 0 επισκέπτες

cron