Αργησε γιατι το χρεπι του ειναι στον μαστορα.
Απ'ότι διάβασα στην ενότητα "suzuki" , το αναβαθμίζει σύμφωνα με το νέο Grand Vitara για να έχει καλύτερες offroad επιδόσεις. Δηλαδη του βάζει ραδιο-cd με mp3 player που μπορείς να το χειρίζεσαι απο το τιμόνι (κάτι σαν arb) , και το βάφει μαυρο μεταλλικό το αυτοκίνητο για να τον εντοπίζει ευκολα η ΕΜΑΚ.
Α ρε Μαυροχρήστο ! Ποιος σε ποιάνει τώρα.
Αν.... βγάλεις το λαμπάκι;
Αυτο θα κάνω , αλλά ψάχνω άλλους τεσσερεις που θα περιστρέφουν το αμάξι για να ξεβιδωθεί το λαμπάκι ! Φυσικά εγώ θα κρατάω το λαμπάκι.
Αν βγαλεις το ABS ?
Μάγος είσαι. Απενεργοποιείται αν βγάλεις τη σχετική ασφάλεια. Σκεφτομαι να βάλω διακοπτάκι για να το απενεργοποιώ όταν θέλω.
Βέβαια παθαίνει ένα μικρό blackout ο υπολογιστής - ο οποίος νομίζει ότι έχει βλάβη το ABS. Αν σβήσεις όμως τον κινητήρα και τον ξαναβάλεις μπροστά (και αφού έχεις ξαναβάλει την ασφάλεια στη θέση της ή κλέισεις τον διακοπτη) τρέχουν τα self diagnostics και βρήσκουν ότι όλα ειναι ΟΚ.
ειδες για να μη παρεις το Defender ? ασχολεισαι τωρα με λαμπακια
Για να μη πω που μουδωσες το Νιβα
Το πεπρωμένο φυγειν αδύνατο.
Μη βγιαζεσαι, έχω μία κλιμάκωση απο το κακό στο χειρότερο. Το Defender θα είναι η επόμενη κίνηση.
Πλάκα κάνω.
Τελικά έχει πρόβλημα ό μπροστά αριστερός αισθητήρας του ABS. Μάλλον τον ενοχλήσανε τα κρύα και οι υγρασίες. Ο αγγλος ασθενής είναι και ευαισθητος.
Κάναμε reset τον υπολογιστή και αν εξακολουθήσει τα κολπα θα τον αλλάξω .
Και μιά και μιλαμε σχετικά με τα φρένα, την προηγούμενη βδομάδα άλλαξα το δοχείο που μπαινούν τα υγρά φρένων.
ΤΟ δοχείο στηρίζεται πάνω στην αντλεία "σφηνωτα" με λαστιχακια και λαστιχενιες τσιμούχες. Εχανε υγρά απο εκεί. Δυστυχώς τα λαστιχάκια πάνε σετ με το δοχείο υγρών. Ενναλακτικά μπορούσα να το "σφιξω" με tireup ή καποιο σύρμα.