FORD MAVERICK ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΣΚΟΥΡΙΑ ΚΛΠ
Αγαπητοί Φίλοι, θα ήθελα να σας ενημερώσω για τα προβλήματα που αντιμετωπίζω τόσο εγώ, όσο απ ότι πιστεύω και άλλοι αγοραστές που αγόρασαν αυτοκίνητο Ford Maverick με τις τελευταίες "προσφορές" που κάνει η εταιρεία Ford. Αγόρασα αυτ/το από την εταιρεία ΒΕΛΜΑΡ στις 22/7/05 καταβάλλοντας όλο το αντίτιμο σε μετρητά 10 ημέρες πριν την παράδοση του αυτοκινήτου , δείχνοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στις 2 εταιρείες , οι οποίες τελικά μου παρέδωσαν ένα αυτοκίνητο με πραγματικά προβλήματα και ελαττώματα.
Συγκεκριμένα:
α)μου το παρέδωσαν με ελαττωματικές δισκόπλακες που καθιστούσαν ανασφαλή την οδική του συμπεριφορά , ενώ γνώριζαν το πρόβλημα , δεδομένου ότι αυτό είχε παρουσιαστεί σε μία ολόκληρη παρτίδα τουλάχιστον. Μπορούσαν να έχουν κάνει έλεγχο πριν το παραδώσουν. Από τύχη δεν είχα ατύχημα εγώ και η οικογένειά μου το πρώτο Σαβ/κο που το πήραμε για στρώσιμο μέχρι την Θεσσαλία. Έτρεμε υπερβολικά όλο το μπροστινό σύστημα του αυτ/του . Όποτε φρέναρα, έδειχνε ότι θα διαλυόταν.
β)υπερβολική σκουριά σε όλο τον άξονα μετάδοσης της κίνησης, στο σταυρό κάρταν, στα ημιαξόνια , στα συνεμπλόκ και αλλού, που πιθανόν καθιστά επισφαλή την οδική του συμπεριφορά και μειώνει σημαντικά την αξία του αυτ/του.
γ)υπερβολική σκουριά στον καταλύτη και την εξάτμιση που θα απαιτήσουν πρόωρη αντικατάσταση
δ)μεγάλης έκτασης εκδορές σε δύο τουλάχιστον τζάμια που έγιναν κατά την αποκέρωση
ε)εμφανή και κακότεχνη πλαστικοποίηση επιπλέον της εργοστασιακής η οποία έγινε ίσως για προστασία του πατώματος από την σκουριά ή για άλλους λόγους που δεν γνωρίζω και που θα καθιστούσαν επιφυλακτικό οποιοδήποτε νέο αγοραστή, ο οποίος δεν γνωρίζει τον λόγο για τον οποίο έγινε αυτή η πλαστικοποίηση και μπορεί να υποθέσει ότι έχει γίνει επιδιόρθωση. Πρόβλημα που σαφώς μειώνει την αξία του.
Οι δύο εταιρείες αν και εντός 10ημέρου τους ανέφερα τα προβλήματα και παρά το ότι έχω στα χέρια μου έκθεση από ορκωτό πραγματογνώμονα αρνούνται να αντικαταστήσουν το αυτοκίνητο. Αρνούνται να μου δώσουν πίσω τα λεφτά μου . Αρνούνται επίσης να προβούν σε οποιαδήποτε ενέργεια πέραν της αλλαγής των δισκόπλακων . Ομολογούν απαντώντας στο Υπουργείο Ανάπτυξης την ύπαρξη της σκουριάς αποκαλώντας την όμως ως "επιφανειακή οξείδωση" και θέμα "αισθητικής"?? Πουλάνε πνεύμα για τις εκδορές αναφέροντας ότι ίσως έγιναν στο ένα και μοναδικό πλύσιμο . Απειλούν με την δύναμη της πολυεθνικής , ότι θα φθάσει το θέμα στην ford Αμερικής μπας και φοβηθώ!! ή ότι θα τραβήξουν την δίκη στα 5 χρόνια και πολλά άλλα. Αρνούνται να πούν που ήταν αποθηκευμένο επί ένα και πλέον χρόνο , αν ήταν δίπλα σε λιμάνι κλπ.
Εγώ από μεριάς μου μετά το απαράδεκτο after sale των 2 εταιρειών , έκανα καταγγελία στο Υπουργείο Ανάπτυξης _ Υπηρεσία προστασίας καταναλωτή .