MAVERICKios έγραψε:JUAN,γεια χαρα,βλεπω παμε καλα με τα MAVERICK μαλλον θα σχηματισουμε...κυβερνηση.Τι θα λεγατε να καναμε ενα δημοψηφισμα για το ποιο SYV πιστευετε οτι τα καταφερνει καλυτερα εκτος δρομου? ανεξατητα απο αυτο που οδηγουμε βεβαια.
Ασ' τα, δε θα βγει άκρη και θα "τσακωθούμε"
Το καλύτερο εντός -εκτός δρόμου είναι το.... Forester
Αλωστε, γι αυτό το προτίμησα και το αγόρασα...., όπως κι εσύ το Maverick
Όλα καλά είναι και μακάρι να υπήρχε ένα, με τα κάτωθι:
1.Εμφάνιση: RAV 4
2.Πλαίσιο-μετάδοση-αναρτήσεις: Forester X
3.Κινητήρα: για τους λάτρεις της ατμόσφαιρας CRV vvti, για του λάτρεις του turboκαι των επιδόσεων: Forester XT (μιλάμε για 2λιτρα)
4.Απόσταση από έδαφος - γωνίες ράμπας κλπ- εξοπλισμός : X-TRAIL (μέχρι και ψυγειάκια για ανψυκτικά έχει
)- Maverick- Tribude.
5.Εσωτερικοί χώροι: X-TRAIL - Maverick- Tribude.
Τέλος πάντων, κάπως έτσι....
Το καθένα με τη χάρη του και καθένας ανάλογα με τους συμβιβασμούς που θέλει να κάνει και πού θέλει να πηγαίνει - χρησιμοποιεί το όχημα, επιλέγει.
Λόγω οδικών χαρακτηριστικών και ποιότητας 4κίνησης-ανάρτησης (κακά τα ψέματα, έχει την ανώτερη ποιότητα κύλησης και το λένε όλα τα τεστ), επέλεξα τον ΤΑΖ! (για τους νέους, το όνομα του FORESTER μου).
Να πω επίσης ότι είμαι κολλημένος με τη SUBARU!
Ο αδερφός μου έχει Impreza GT (mod. 2000, 280++ PS).