Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νέο Toyota Rav4 2006

Re: Κατανάλωση RAV4

Δημοσίευσηαπό jk » 27 Ιουν 2006, 16:31

Στο θέμα της κατανάλωσης στον ανοιχτό δρόμο ένα πιο δυνατό αυτοκίνητο καίει λιγότερο από ένα πιο αδύναμο. Εξάλλου είναι πολύ οι παράγοντες που μπορούν να αλλάξουν την κατανάλωση όπως για παράδειγμα τα ελαστικά, τα διαφορικά κτλ
jk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 28 Απρ 2006, 11:41

Re: Κατανάλωση RAV4

Δημοσίευσηαπό rav_2_b » 28 Ιουν 2006, 07:33

Σχετικά με την 100άρα βλέπετε διαφορά στις επιδοσεις του συγκεκριμένου κινητήρα και αν ναι σε ποιές συνθήκες ?

Σχετικά με την ανάρτηση το φαινόμενο είναι έντονο μόνο όταν σημαδεύεις λακούβες με ταχύτητες > 90 χλμ. Θα κάνω τις κινήσεις μου προς TOYOTA και καλό είναι να γενικευθεί το θέμα παρά να δίνει την εντύπωση περιορισμένων παραπόνων. Οποιος λοιπόν δεν είναι ικανοποιημένος ... μαζί μας.
Επαναλαμβάνω και το ερώτημα που έθεσα παραπάνω μήπως ξέρει κάποιος. Τα κυπαρισσάκια (τα περιβόητα) ή τα topmountains, που βρίσκονται και ποιός ο ρόλος τους, αφού κατά την εταιρεία υπάρχουν ενώ στο αυτοκίνητο δεν τα βρίσκει ο μηχανκός ? Και γιατί η αλλαγή τους θα βελτιώσει την κατάσταση?
Άβαταρ μέλους
rav_2_b
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 09:14
Τοποθεσία: Μαρούσι Αττικής

Re: Κατανάλωση RAV4

Δημοσίευσηαπό thRAVer » 28 Ιουν 2006, 08:31

rav_2_b έγραψε:Σχετικά με την 100άρα βλέπετε διαφορά στις επιδοσεις του συγκεκριμένου κινητήρα και αν ναι σε ποιές συνθήκες ?

Σχετικά με την ανάρτηση το φαινόμενο είναι έντονο μόνο όταν σημαδεύεις λακούβες με ταχύτητες > 90 χλμ. Θα κάνω τις κινήσεις μου προς TOYOTA και καλό είναι να γενικευθεί το θέμα παρά να δίνει την εντύπωση περιορισμένων παραπόνων. Οποιος λοιπόν δεν είναι ικανοποιημένος ... μαζί μας.
Επαναλαμβάνω και το ερώτημα που έθεσα παραπάνω μήπως ξέρει κάποιος. Τα κυπαρισσάκια (τα περιβόητα) ή τα topmountains, που βρίσκονται και ποιός ο ρόλος τους, αφού κατά την εταιρεία υπάρχουν ενώ στο αυτοκίνητο δεν τα βρίσκει ο μηχανκός ? Και γιατί η αλλαγή τους θα βελτιώσει την κατάσταση?


σχετικά με την 100άρα, δεν έχω καταλάβει διαφορά στις επιδόσεις του κινητήρα, τώρα με την ανάρτηση δεν χτυπάει μετά τα 90 αλλά και πρίν και εγώ επικοινώνησα με την ΤΟΥΟΤΑ και μου είπαν ότι το γνωρίζουν και θα μας ειδοποιήσουν, βέβαια από τότε έχουν περάσει 25 ημέρες πάντως καλό είναι να κάνεις ένα τηλ. στα κεντρικά μπάς και ξυπνήσουν !!! Τα κυπαρισσάκια μου είπαν στην αντιπροσωπεία είναι εκείνα τα λάστιχα που έχει στο πάνω μέρος της ανάρτησης όταν τερματίζει να ακουμπάει. Εγώ τα είδα και υπάρχουν, τα top-mounts δεν ξέρω τι είναι και ούτε ρώτησα που βρίσκονται !!! τώρα η αλλαγή τους δεν ξέρω αν θα βελτιώσει την ανάρτηση
Άβαταρ μέλους
thRAVer
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 04 Μάιος 2006, 13:14

Re: Κατανάλωση RAV4

Δημοσίευσηαπό fbs » 28 Ιουν 2006, 09:26

Συμφωνώ με τον ThRAVer για το χτύπημα και κάτω από τα 90 χλμ. Εγώ περνάω από ένα συγκεκριμένο σημείο κάθε μέρα για να πάω στην δουλεία μου με περίπου 40χλμ και χτυπάει. Επίσης έχω να πω ότι το Αυτοκίνητο το πήγα και σε άλλο Dealer και το κάναμε βόλτα με τον αρχιμηχανικό. Όταν έπεσε σε λακκούβα και ακούστηκε ο θόρυβος από πίσω έπαθε πλάκα. Όπως χαρακτηριστικά είπε είναι απαράδεκτο αυτό για τέτοιο αυτοκίνητο. Το ανεβάσαμε στην μπάρα και αρχίσαν να το τσεκάρουν 4 μαζί. Σφίξαν τα πάντα ξανά. Δεν μπόρεσαν να βρουν από που ακούγεται ο θόρυβος. Τους είχα πει βέβαια ότι στα κεντρικά το ξέρουν το πρόβλημα. Οπότε η μόνη λύση είναι να βομβαρδίσουμε την Toyota Hellas με επιστολές και τηλέφωνα. Αν νομίζεται ότι πρέπει να κάνουμε κάτι ομαδικά μαζί σας.
Άβαταρ μέλους
fbs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 02 Απρ 2006, 11:51

Re: Κατανάλωση RAV4

Δημοσίευσηαπό jk » 28 Ιουν 2006, 11:17

Τα topmounts είναι τα λεγόμενα σινεμπλοκ τα οποία βρίσκονται στο σημείο που ενώνει το αμορτισέρ με το θόλο. Αν δεν υπήρχαν σινεμπλόκ και το αμορτισέρ πατούσε κατευθείαν πάνω στο θόλο, μέταλο με μέταλο δηλαδή, μπορείτε να φανταστείτε τι θορύβους θα ακούγατε, όχι μόνο στις λακούβες αλλά και τη στιγμή που στρίβει το αυτοκίνητο.
Τα σινεμπλόκ είναι φτιαγμένο από ένα πεπιεσμένο υλικό σαν καοτσουκ και ανάλογα με το πόσο πιο σκληρό είναι το υλικό επιρεάζεται και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Όσο πιο μαλακό τόσο πιο άνετο είναι το αυτοκίνητο αλλά στερείτε ακαμψίας στις στροφές ενώ όσο πιο σκληρό είναι τόσο περισσότεροι κραδασμοί μεταφέρονται στο θόλο και εν συνεχεία στο σασί αλλά δεν αφήνει το αμορτισέρ να πέρνει μεγαλύτερες κλίσεις το οποίο συνεπάγεται καλύτερο κράτημα και πιο σπορτιφ συμπεριφορά.

Η πιθανή λύση που θα δώσει η toyota είναι να αντιακαταστήσει τα υπάρχον ελατήρια με πιο σκληρά μιας και αυτή τη στιγμή ο συνδυασμός, σκληρό αμορτισερ-μαλακό ελατήριο έχει το αποτέλεσμα αυτού του ενοχλητικού ήχου. Αν όμως τοποθετηθεί σκληρότερο ελατήριο τότε το πιο πιθανό είναι να αυξηθεί η ακαμψία τις πίσω ανάρτησης πράγμα που σημαίνει οτι το αμορτισέρ μπορεί να μην τερματίζει τόσο εύκολα αλλά το πίσω μέρος του αυοκινήτου θα πηδάει περισσότερο όταν θα περνάει ένα εγκάρσιο σαμάρι φαινόμενο που παρατηρείται στα πιο off-road οχήματα (όπως το jimmy, πιο μεγάλη διαδρομή ανάρτησης αλλά πιο ξερή συμπεριφορά στις ανωμαλίες) μιας και έχουν πιο χωμάτινο προσανατολισμό οι αναρτήσεις τους.
jk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 28 Απρ 2006, 11:41

Re: Κατανάλωση RAV4

Δημοσίευσηαπό thRAVer » 28 Ιουν 2006, 11:24

fbs έγραψε:Συμφωνώ με τον ThRAVer για το χτύπημα και κάτω από τα 90 χλμ. Εγώ περνάω από ένα συγκεκριμένο σημείο κάθε μέρα για να πάω στην δουλεία μου με περίπου 40χλμ και χτυπάει. Επίσης έχω να πω ότι το Αυτοκίνητο το πήγα και σε άλλο Dealer και το κάναμε βόλτα με τον αρχιμηχανικό. Όταν έπεσε σε λακκούβα και ακούστηκε ο θόρυβος από πίσω έπαθε πλάκα. Όπως χαρακτηριστικά είπε είναι απαράδεκτο αυτό για τέτοιο αυτοκίνητο. Το ανεβάσαμε στην μπάρα και αρχίσαν να το τσεκάρουν 4 μαζί. Σφίξαν τα πάντα ξανά. Δεν μπόρεσαν να βρουν από που ακούγεται ο θόρυβος. Τους είχα πει βέβαια ότι στα κεντρικά το ξέρουν το πρόβλημα. Οπότε η μόνη λύση είναι να βομβαρδίσουμε την Toyota Hellas με επιστολές και τηλέφωνα. Αν νομίζεται ότι πρέπει να κάνουμε κάτι ομαδικά μαζί σας.


και εγώ το πήγα στο dealer και το άκουσε το χτύπημα αλλά δεν μπορούσε να βρεί τι φταίει, του είπα φυσικά ότι είχα μιλήσει με την ΤΟΥΟΤΑ και μου είπε όταν από τα κεντρικά θα τους ειδοποιήσουν θα δούμε τι θα γίνει !!!
εμένα με πήραν από τα κεντρικά και μου είπαν θα με ειδοποιήσουν όταν πάρουν το ΟΚ απο japan !!!!
Άβαταρ μέλους
thRAVer
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 04 Μάιος 2006, 13:14

Re: Κατανάλωση RAV4

Δημοσίευσηαπό AlienRav » 28 Ιουν 2006, 11:24

rav_2_b έγραψε:Σχετικά με την 100άρα βλέπετε διαφορά στις επιδοσεις του συγκεκριμένου κινητήρα και αν ναι σε ποιές συνθήκες ?

Σχετικά με την ανάρτηση το φαινόμενο είναι έντονο μόνο όταν σημαδεύεις λακούβες με ταχύτητες > 90 χλμ. Θα κάνω τις κινήσεις μου προς TOYOTA και καλό είναι να γενικευθεί το θέμα παρά να δίνει την εντύπωση περιορισμένων παραπόνων. Οποιος λοιπόν δεν είναι ικανοποιημένος ... μαζί μας.
Επαναλαμβάνω και το ερώτημα που έθεσα παραπάνω μήπως ξέρει κάποιος. Τα κυπαρισσάκια (τα περιβόητα) ή τα topmountains, που βρίσκονται και ποιός ο ρόλος τους, αφού κατά την εταιρεία υπάρχουν ενώ στο αυτοκίνητο δεν τα βρίσκει ο μηχανκός ? Και γιατί η αλλαγή τους θα βελτιώσει την κατάσταση?


Καλημερα σε ολους και παλι,
Θα πρεπει να εξηγησω καποια πραγματα σχετικα με τα λεγομενα
top mounts ετσι ωστε να ειναι κατανοητο σε ολους τι πραγματικα ειναι.

Κατ αρχας, το νεο rav4, δεν εχει πισω top mounts οπως λανθασμενα
πιστευε καποιος Τεχνικος Συμβουλος ενος αντιπροσωπου της Toyota
ο οποιος το συνειδητοποιησε μετα απο ελεγχο που καναμε μαζι ( οπτικο )
αλλα και ρωτωντας στα ανταλλακτικα ετσι ωστε να του δειξουν ποιο ειναι
το top mount πισω .......!!!!!!!!! ( το οποιο φυσικα και δεν υπηρχε ... )

Τα top mounts ειναι τμημα μιας αναρτησης τυπου MCPHERSON τα οποια
βρισκονται στο 99% των αυτοκινητων, παντα στην μπροστινη αναρτηση
και ουσιαστικα ειναι δυο ελαστικα παρεμβισματα τα οποια στη μεση εχουν
ενα ρουλεμαν. Δηλαδη το κατω τμημα ειναι βιδωμενο στην κορυφη του
εμπρος αμορτισερ , στη μεση ειναι το ρουλεμαν και απο πανω ειναι το
δευτερο τμημα το οποιο ακουμπα στον θολο του αυτοκινητου απο την
εσωτερικη πλευρα βεβαιως.

Top Mounts λοιπον ( με αυτη την ορολογια ) υπαρχουν μονο σε αναρτησεις
με γονατα MCPHERSON και οχι σε αναρτησεις πολλαπλων συνδεσμων ή
με ημιακαμπτο αξονα που ειναι παντα πισω .....!!!!!!!!!!

Οταν λοιπον γινεται αναφορα για top mounts πισω και μαλιστα για το
rav4 ειναι εντελως λαθος !!!!!!!!!!

Αυτο που προφανως εννοει ο εκαστοτε τεχνικος/μηχανικος ειναι το
πανω ή κατω σινεμπλοκ του ιδιου του αμορτισερ μεσω του οποιου στηριζεται
το αμορτισερ στο αμαξωμα.

Για να επανελθουμε στο θεμα μας τωρα, προσωπικα πιστευω πως το
χτυπημα που ακουγεται πισω ειναι ο τερματισμος του εμβολου του ιδιου
του αμορτισερ το οποιο ειναι ΛΑΔΙΟΥ απο οτι εμαθα.

Αρα τα αμορτισερ ειναι μαλλον ελαττωματικα και τερματιζουν ευκολα
διοτι αυτο, οπως εχω γραψει παρατηρειται κυριως οταν το αυτοκινητο
εχει να κινηθει για πανω απο 3 - 4 ημερες !!!!!

Οταν κινειται καθε μερα το φαινομενο του χτυπηματος ειναι πολυ πιο
περιορισμενο χωρις να κανει εκεινο τον ιδιαιτερα εντονο θορυβο/χτυπημα.

Περιμενω την αλλαγη των αμορτισερ ετσι ωστε να δουμε τι θα συμβει
στην συνεχεια και ποια θα ειναι η συμπεριφορα της αναρτησης.

Εαν και παλι χτυπαει, τοτε το επομενο που θα πρεπει να δουν οι
υπευθυνοι μηχανικοι ειναι ο τροπος στηριξης των πισω ελατηριων
με το αμαξωμα !!!

Φιλικα,

Δημητρης Μ.
Άβαταρ μέλους
AlienRav
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 30 Μάιος 2006, 19:55
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΑΘΗΝΑ

Re: Κατανάλωση RAV4

Δημοσίευσηαπό thRAVer » 28 Ιουν 2006, 11:27

jk έγραψε:Τα topmounts είναι τα λεγόμενα σινεμπλοκ τα οποία βρίσκονται στο σημείο που ενώνει το αμορτισέρ με το θόλο. Αν δεν υπήρχαν σινεμπλόκ και το αμορτισέρ πατούσε κατευθείαν πάνω στο θόλο, μέταλο με μέταλο δηλαδή, μπορείτε να φανταστείτε τι θορύβους θα ακούγατε, όχι μόνο στις λακούβες αλλά και τη στιγμή που στρίβει το αυτοκίνητο.
Τα σινεμπλόκ είναι φτιαγμένο από ένα πεπιεσμένο υλικό σαν καοτσουκ και ανάλογα με το πόσο πιο σκληρό είναι το υλικό επιρεάζεται και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Όσο πιο μαλακό τόσο πιο άνετο είναι το αυτοκίνητο αλλά στερείτε ακαμψίας στις στροφές ενώ όσο πιο σκληρό είναι τόσο περισσότεροι κραδασμοί μεταφέρονται στο θόλο και εν συνεχεία στο σασί αλλά δεν αφήνει το αμορτισέρ να πέρνει μεγαλύτερες κλίσεις το οποίο συνεπάγεται καλύτερο κράτημα και πιο σπορτιφ συμπεριφορά.

Η πιθανή λύση που θα δώσει η toyota είναι να αντιακαταστήσει τα υπάρχον ελατήρια με πιο σκληρά μιας και αυτή τη στιγμή ο συνδυασμός, σκληρό αμορτισερ-μαλακό ελατήριο έχει το αποτέλεσμα αυτού του ενοχλητικού ήχου. Αν όμως τοποθετηθεί σκληρότερο ελατήριο τότε το πιο πιθανό είναι να αυξηθεί η ακαμψία τις πίσω ανάρτησης πράγμα που σημαίνει οτι το αμορτισέρ μπορεί να μην τερματίζει τόσο εύκολα αλλά το πίσω μέρος του αυοκινήτου θα πηδάει περισσότερο όταν θα περνάει ένα εγκάρσιο σαμάρι φαινόμενο που παρατηρείται στα πιο off-road οχήματα (όπως το jimmy, πιο μεγάλη διαδρομή ανάρτησης αλλά πιο ξερή συμπεριφορά στις ανωμαλίες) μιας και έχουν πιο χωμάτινο προσανατολισμό οι αναρτήσεις τους.


καλύτερα να χοροπηδάει παρά να τερματίζει και να χτυπάει στίς λακούβες !!!
Άβαταρ μέλους
thRAVer
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 04 Μάιος 2006, 13:14

Re: ανάρτηση RAV4

Δημοσίευσηαπό thRAVer » 28 Ιουν 2006, 12:36

AlienRav έγραψε:
rav_2_b έγραψε:Σχετικά με την 100άρα βλέπετε διαφορά στις επιδοσεις του συγκεκριμένου κινητήρα και αν ναι σε ποιές συνθήκες ?

Σχετικά με την ανάρτηση το φαινόμενο είναι έντονο μόνο όταν σημαδεύεις λακούβες με ταχύτητες > 90 χλμ. Θα κάνω τις κινήσεις μου προς TOYOTA και καλό είναι να γενικευθεί το θέμα παρά να δίνει την εντύπωση περιορισμένων παραπόνων. Οποιος λοιπόν δεν είναι ικανοποιημένος ... μαζί μας.
Επαναλαμβάνω και το ερώτημα που έθεσα παραπάνω μήπως ξέρει κάποιος. Τα κυπαρισσάκια (τα περιβόητα) ή τα topmountains, που βρίσκονται και ποιός ο ρόλος τους, αφού κατά την εταιρεία υπάρχουν ενώ στο αυτοκίνητο δεν τα βρίσκει ο μηχανκός ? Και γιατί η αλλαγή τους θα βελτιώσει την κατάσταση?


Καλημερα σε ολους και παλι,
Θα πρεπει να εξηγησω καποια πραγματα σχετικα με τα λεγομενα
top mounts ετσι ωστε να ειναι κατανοητο σε ολους τι πραγματικα ειναι.

Κατ αρχας, το νεο rav4, δεν εχει πισω top mounts οπως λανθασμενα
πιστευε καποιος Τεχνικος Συμβουλος ενος αντιπροσωπου της Toyota
ο οποιος το συνειδητοποιησε μετα απο ελεγχο που καναμε μαζι ( οπτικο )
αλλα και ρωτωντας στα ανταλλακτικα ετσι ωστε να του δειξουν ποιο ειναι
το top mount πισω .......!!!!!!!!! ( το οποιο φυσικα και δεν υπηρχε ... )

Τα top mounts ειναι τμημα μιας αναρτησης τυπου MCPHERSON τα οποια
βρισκονται στο 99% των αυτοκινητων, παντα στην μπροστινη αναρτηση
και ουσιαστικα ειναι δυο ελαστικα παρεμβισματα τα οποια στη μεση εχουν
ενα ρουλεμαν. Δηλαδη το κατω τμημα ειναι βιδωμενο στην κορυφη του
εμπρος αμορτισερ , στη μεση ειναι το ρουλεμαν και απο πανω ειναι το
δευτερο τμημα το οποιο ακουμπα στον θολο του αυτοκινητου απο την
εσωτερικη πλευρα βεβαιως.

Top Mounts λοιπον ( με αυτη την ορολογια ) υπαρχουν μονο σε αναρτησεις
με γονατα MCPHERSON και οχι σε αναρτησεις πολλαπλων συνδεσμων ή
με ημιακαμπτο αξονα που ειναι παντα πισω .....!!!!!!!!!!

Οταν λοιπον γινεται αναφορα για top mounts πισω και μαλιστα για το
rav4 ειναι εντελως λαθος !!!!!!!!!!

Αυτο που προφανως εννοει ο εκαστοτε τεχνικος/μηχανικος ειναι το
πανω ή κατω σινεμπλοκ του ιδιου του αμορτισερ μεσω του οποιου στηριζεται
το αμορτισερ στο αμαξωμα.

Για να επανελθουμε στο θεμα μας τωρα, προσωπικα πιστευω πως το
χτυπημα που ακουγεται πισω ειναι ο τερματισμος του εμβολου του ιδιου
του αμορτισερ το οποιο ειναι ΛΑΔΙΟΥ απο οτι εμαθα.

Αρα τα αμορτισερ ειναι μαλλον ελαττωματικα και τερματιζουν ευκολα
διοτι αυτο, οπως εχω γραψει παρατηρειται κυριως οταν το αυτοκινητο
εχει να κινηθει για πανω απο 3 - 4 ημερες !!!!!

Οταν κινειται καθε μερα το φαινομενο του χτυπηματος ειναι πολυ πιο
περιορισμενο χωρις να κανει εκεινο τον ιδιαιτερα εντονο θορυβο/χτυπημα.

Περιμενω την αλλαγη των αμορτισερ ετσι ωστε να δουμε τι θα συμβει
στην συνεχεια και ποια θα ειναι η συμπεριφορα της αναρτησης.

Εαν και παλι χτυπαει, τοτε το επομενο που θα πρεπει να δουν οι
υπευθυνοι μηχανικοι ειναι ο τροπος στηριξης των πισω ελατηριων
με το αμαξωμα !!!

Φιλικα,

Δημητρης Μ.


και καλά όλα τα αμορτισέρ βγήκαν προβληματικά ? το φαινόμενο είναι κάθε μέρα απλώς όταν έχουμε να το κινήσουμε το αυτοκίνητο 3-4 μέρες το ξεσυνηθίζουμε το χτύπημα και μας φαίνεται περισσότερο !!!!
απλά αν το ακούμε συνέχεια το συνηθίζουμε !!! όταν το πήρα το αυτοκίνητο και έπεσα στην 1η λακούβα έπαθα πλάκα, μετά το συνήθισα , όταν έπεσα σε μεγαλύτερη λακούβα στο χωριό έβγαλε και ένα μεταλλικό θόρυβο και τότε τρομοκρατήθηκα, τώρα σε όποια λακούβα και να πέσω δεν μου φαίνεται η διαφορά !!! αρκεί να μην μείνω μέσα στην λακούβα , εκεί θα έχω πρόβλημα !!!

εγώ πιστεύω ότι θέλει άλλα ελατήρια και αμορτισέρ !!!
Άβαταρ μέλους
thRAVer
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 04 Μάιος 2006, 13:14

επικοινωνια TOYOTA

Δημοσίευσηαπό thRAVer » 28 Ιουν 2006, 13:47

ΞΑΝΑΕΣΤΕΙΛΑ email στην ΤΟΥΟΤΑ και περιμένω να δω τι θα μου απαντήσουν !!!
Άβαταρ μέλους
thRAVer
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 04 Μάιος 2006, 13:14

επικοινωνια TOYOTA

Δημοσίευσηαπό rav_2_b » 28 Ιουν 2006, 13:58

Αρα κυπαρρισσάκια είναι τα σινεμπλοκ (silent blocks). Μάλλον το πρόβλημα προκύπτει από διαφορά σκληρότητας αμορτισέρ - ελατηρίων. Με ταχύτητα > 80-90 χλμ. ο κρότος που ακούγεται είναι τρομακτικός ....
Άβαταρ μέλους
rav_2_b
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 09:14
Τοποθεσία: Μαρούσι Αττικής

επικοινωνια TOYOTA

Δημοσίευσηαπό rav_2_b » 28 Ιουν 2006, 14:13

Χτύπησα και γω το 3ο mail μου στην TOYOTA.
Άβαταρ μέλους
rav_2_b
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 09:14
Τοποθεσία: Μαρούσι Αττικής

Re: ανάρτηση RAV4

Δημοσίευσηαπό AlienRav » 28 Ιουν 2006, 14:26

thRAVer έγραψε:
AlienRav έγραψε:
rav_2_b έγραψε:Σχετικά με την 100άρα βλέπετε διαφορά στις επιδοσεις του συγκεκριμένου κινητήρα και αν ναι σε ποιές συνθήκες ?

Σχετικά με την ανάρτηση το φαινόμενο είναι έντονο μόνο όταν σημαδεύεις λακούβες με ταχύτητες > 90 χλμ. Θα κάνω τις κινήσεις μου προς TOYOTA και καλό είναι να γενικευθεί το θέμα παρά να δίνει την εντύπωση περιορισμένων παραπόνων. Οποιος λοιπόν δεν είναι ικανοποιημένος ... μαζί μας.
Επαναλαμβάνω και το ερώτημα που έθεσα παραπάνω μήπως ξέρει κάποιος. Τα κυπαρισσάκια (τα περιβόητα) ή τα topmountains, που βρίσκονται και ποιός ο ρόλος τους, αφού κατά την εταιρεία υπάρχουν ενώ στο αυτοκίνητο δεν τα βρίσκει ο μηχανκός ? Και γιατί η αλλαγή τους θα βελτιώσει την κατάσταση?


Καλημερα σε ολους και παλι,
Θα πρεπει να εξηγησω καποια πραγματα σχετικα με τα λεγομενα
top mounts ετσι ωστε να ειναι κατανοητο σε ολους τι πραγματικα ειναι.

Κατ αρχας, το νεο rav4, δεν εχει πισω top mounts οπως λανθασμενα
πιστευε καποιος Τεχνικος Συμβουλος ενος αντιπροσωπου της Toyota
ο οποιος το συνειδητοποιησε μετα απο ελεγχο που καναμε μαζι ( οπτικο )
αλλα και ρωτωντας στα ανταλλακτικα ετσι ωστε να του δειξουν ποιο ειναι
το top mount πισω .......!!!!!!!!! ( το οποιο φυσικα και δεν υπηρχε ... )

Τα top mounts ειναι τμημα μιας αναρτησης τυπου MCPHERSON τα οποια
βρισκονται στο 99% των αυτοκινητων, παντα στην μπροστινη αναρτηση
και ουσιαστικα ειναι δυο ελαστικα παρεμβισματα τα οποια στη μεση εχουν
ενα ρουλεμαν. Δηλαδη το κατω τμημα ειναι βιδωμενο στην κορυφη του
εμπρος αμορτισερ , στη μεση ειναι το ρουλεμαν και απο πανω ειναι το
δευτερο τμημα το οποιο ακουμπα στον θολο του αυτοκινητου απο την
εσωτερικη πλευρα βεβαιως.

Top Mounts λοιπον ( με αυτη την ορολογια ) υπαρχουν μονο σε αναρτησεις
με γονατα MCPHERSON και οχι σε αναρτησεις πολλαπλων συνδεσμων ή
με ημιακαμπτο αξονα που ειναι παντα πισω .....!!!!!!!!!!

Οταν λοιπον γινεται αναφορα για top mounts πισω και μαλιστα για το
rav4 ειναι εντελως λαθος !!!!!!!!!!

Αυτο που προφανως εννοει ο εκαστοτε τεχνικος/μηχανικος ειναι το
πανω ή κατω σινεμπλοκ του ιδιου του αμορτισερ μεσω του οποιου στηριζεται
το αμορτισερ στο αμαξωμα.

Για να επανελθουμε στο θεμα μας τωρα, προσωπικα πιστευω πως το
χτυπημα που ακουγεται πισω ειναι ο τερματισμος του εμβολου του ιδιου
του αμορτισερ το οποιο ειναι ΛΑΔΙΟΥ απο οτι εμαθα.

Αρα τα αμορτισερ ειναι μαλλον ελαττωματικα και τερματιζουν ευκολα
διοτι αυτο, οπως εχω γραψει παρατηρειται κυριως οταν το αυτοκινητο
εχει να κινηθει για πανω απο 3 - 4 ημερες !!!!!

Οταν κινειται καθε μερα το φαινομενο του χτυπηματος ειναι πολυ πιο
περιορισμενο χωρις να κανει εκεινο τον ιδιαιτερα εντονο θορυβο/χτυπημα.

Περιμενω την αλλαγη των αμορτισερ ετσι ωστε να δουμε τι θα συμβει
στην συνεχεια και ποια θα ειναι η συμπεριφορα της αναρτησης.

Εαν και παλι χτυπαει, τοτε το επομενο που θα πρεπει να δουν οι
υπευθυνοι μηχανικοι ειναι ο τροπος στηριξης των πισω ελατηριων
με το αμαξωμα !!!

Φιλικα,

Δημητρης Μ.


και καλά όλα τα αμορτισέρ βγήκαν προβληματικά ? το φαινόμενο είναι κάθε μέρα απλώς όταν έχουμε να το κινήσουμε το αυτοκίνητο 3-4 μέρες το ξεσυνηθίζουμε το χτύπημα και μας φαίνεται περισσότερο !!!!
απλά αν το ακούμε συνέχεια το συνηθίζουμε !!! όταν το πήρα το αυτοκίνητο και έπεσα στην 1η λακούβα έπαθα πλάκα, μετά το συνήθισα , όταν έπεσα σε μεγαλύτερη λακούβα στο χωριό έβγαλε και ένα μεταλλικό θόρυβο και τότε τρομοκρατήθηκα, τώρα σε όποια λακούβα και να πέσω δεν μου φαίνεται η διαφορά !!! αρκεί να μην μείνω μέσα στην λακούβα , εκεί θα έχω πρόβλημα !!!

εγώ πιστεύω ότι θέλει άλλα ελατήρια και αμορτισέρ !!!


Ειμαι σχεδον σιγουρος πως το προβλημα ειναι στα πισω αμορτισερ
για τους εξης λογους :

- Το προβλημα ( του εντονου χτυπηματος ) παρουσιαστηκε μετα τα 1500
με 2000 χλμ ( τωρα εχω 3700 περιπου ) και οχι απο την αρχη !

- Τα πισω αμορτισερ ειναι τοποθετημενα σε ιδιαιτερα πλαγια θεση ενω
στο προηγουμενο rav4 ηταν σε μια πιο καθετη διαταξη.

- Τα πισω αμορτισερ ειναι ΛΑΔΙΟΥ που σημαινει πως αν δεν εχουν
σχεδιαστει για τετοιου ειδους τοποθετηση τοτε πιθανον δεν θα
δουλευουν σωστα μεχρι το λαδι να αποκτησει την σωστη θερμοκρασια
οποται και διαστελεται. Μεχρι να γινει βεβαια αυτο, το εμβολο τερματιζει
χωρις να αποσβαινει, παρουσιαζοντας το συγκεκριμενο χτυπημα.

- Στο παρελθον εχει γινει ανακληση διαφορων μοντελων της TOYOTA
για προβληματικα αμορτισερ.

- Εδω εχει να κανει και η παρατηρηση μου σχετικα με την ακινησια του
αυτοκινητου και οχι οτι μας εχει γινει συνηθεια.
Εχοντας κανει πολλες δοκιμες σε συγκεκριμενο δρομο κατεληξα στο
συμπερασμα πως αν το αυτοκινητο το εχω ακινητο για 5 ημερες η
κατασταση μετα ειναι ιδιαιτερως δυσαρεστη παρουσιαζοντας εντονο
χτυπημα στις λακουβες ή εγκαρσιες ανωμαλιες.
Οταν το κινω καθημερινα νε μεν η αναρτηση ειναι σκληρη αλλα δεν
παρουσιαζεται το εντονο χτυπημα/θορυβος !!!!!

- Τα ελατηρια ειναι μαλλον απιθανο να φταινε λογω του οτι δεν μπορουν
να παρουσιασουν τετοιες διακυμανσεις εκτος αν υπαρχει κοπωση του
μεταλικου σκελετου τους ή σε εξαιρετικα σπανιες περιπτωσεις να εχει
καταρευσει το ελατηριο λογω κακης σχεδιασης, κατι βεβαια που δεν
ισχυει εδω.

Το σιγουρο ειναι πως πραγματι υπαρχει σοβαρο προβλημα με την πισω
αναρτηση το οποιο αν δεν λυθει συντομα θα αναγκαστω να πουλησω το
αυτοκινητο και στη συνεχεια να στραφω νομικα εναντιον της
TOYOTA HELLAS στελνοντας παραλληλα οσες επιστολες μπορω σε ολα
τα περιοδικα του χωρου ετσι ωστε να υπαρξει η δυσφημηση που αρμοζει
πλεον σε τετοιου ειδους πολιτικες απο ολους εκεινους τους κυριους,
οποιοι κι αν ειναι, οι οποιοι πιθανον να πιστευουν πως ολοι εμεις που
δωσαμε 34 χιλ ευρω ειμαστε τουλαχιστον ηλιθιοι .... !!!!!

Φιλικα,

Δημητρης Μ.
Τελευταία επεξεργασία από AlienRav και 05 Ιούλ 2006, 20:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
AlienRav
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 30 Μάιος 2006, 19:55
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΑΘΗΝΑ

Re: επικοινωνια TOYOTA

Δημοσίευσηαπό thRAVer » 28 Ιουν 2006, 14:27

[quote="rav_2_b"]Χτύπησα και γω το 3ο mail μου στην TOYOTA.[/quote

κρίμα ρε γαμώτο και είναι γαμώτα αυτοκίνητα, να βγάλει τέτοιο θέμα δεν μπορώ να το πιστέψω.

όταν έπεσα πάντως σε μεγάλη λακούβα έκανε και μεταλλικό θόρυβο. Φοβάμαι μην από τα πολλά χτυπήματα ανέβει η ανάρτηση στο πορτ-μπαγκάζ !!!
πότε θα μας το διορθώσουν δεν ξέρω !!! ελπίζω σύντομα !!!
Άβαταρ μέλους
thRAVer
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 04 Μάιος 2006, 13:14

Re: επικοινωνια TOYOTA

Δημοσίευσηαπό rav_2_b » 28 Ιουν 2006, 14:54

Κατ'αρχάς να ελπίζουμε να το διορθώσουν, αν δεν βρίσκει θέμα ανάκλησης ή αντικατάστασης η Ιαπωνία θα πρέπει η Toyota Ελλάς να πάρει πρωτοβουλία.
Αξιον απορίας παραμένει το γεγονός ότι σε forums εξωτερικού δεν υπάρχει αναφορά.

Δεν θέλω να αναγκασθώ να το δώσω αλλά δεν είμαι διατεθειμένος και να ταλαιπωρούμαι.
Άβαταρ μέλους
rav_2_b
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 09:14
Τοποθεσία: Μαρούσι Αττικής

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες