Το δικό μου επέστρεψε σήμερα αφού εκτέλεσε την αποστολή του ως μουλάρι για διακοπές σε νησί. Επειδή στη Σέριφο δεν νοικιάζουν γρούνια πάνω από 150 cc, όσοι το έβλεπαν πάθαιναν ένα μικρό σοκ από τις διαστάσεις του, και συνήθως μετά πλάκωναν τις ερωτήσεις, αρχίζοντας φυσικά από το "πόσο κάνει". Το στρώσιμο συνεχίστηκε ευλαβικά όπως φαίνεται από το φόρτωμα, και από την φωτό λείπουν περίπου 180 κιλά
![Cool 8)](./images/smilies/cool.gif)
Τουλάχιστον προσπαθώ να μην το πηγαίνω τέρμα γκάζι για μεγάλο διάστημα, και να χαλαρώνω λίγο τον αντίχειρα μου όταν δουλεύουν τα βεντιλατέρ, κάτι είναι και αυτό. Στη Σίφνο που έφτασα μεσημέρι φορτωμένος και αποφάσισα να ξαναφύγω άμεσα για Σέριφο, αρνήθηκα την πρόταση της γυναίκας μου να δούμε τη χώρα για λίγο ώστε να μη δεινοπαθήσει το γουρουνάκι λόγω της ανηφόρας, του φορτώματος και της ζέστης. Στην Σέριφο μας έβγαλε ασπροπρόσωπους στην άνοδο προς τη Χώρα, αλλά και στη επιστροφή μετά από μπάνιο σε παραλία που είχε τρελλή σε διάρκεια ανηφόρα με αρκετή κλίση... Η πρώτη επαφή με το χώμα ήταν απογοητευτική, αφού το δικάβαλο δεν είναι ό,τι καλύτερο, φοβάμαι τρελλά τις πλάγιες κλίσεις ακόμα, και μου έφαγε τα χέρια σε μια διαδρομή 5-10 χλμ. με φυτευτή πέτρα, ούτε κομπρεσέρ να ήταν. Την επόμενη μέρα ανακάλυψα ότι η πίεση που είχα (9!!!) ήταν εντελώς λάθος για χώμα, αφού έκανα την εξυπνάδα να εμπιστευτώ όργανο βενζινάδικου που άρχιζε βαθμονόμηση από τα 10 PSI!!! Με 5 μπροστά - 4 πίσω πήγαινε πάαααρα πολύ καλύτερα στους χωματόδρομους και στην σπασμένη άσφαλτο. Θα αγοραστεί πιεσόμετρο ακριβείας το συντομότερο δυνατόν...
Δυστυχώς όμως, τα ψιλοπροβλήματα συνεχίστηκαν:
- Για κάποιο ανεξήγητο λόγο, εξαφανίστηκε ξαφνικά το παραφλού από το δοχείο του τη στιγμή που ήμουν πολύ μακρυά από βενζινάδικα και συνεργεία. Λόγω ζέστης, μπήκε κοντά μισό λίτρο Ιόλη για να γυρίσουμε πίσω χωρίς άγχος, και την επόμενη αλλάχτηκε όλο το υγρό του κυκλώματος ψύξης σε τοπικό συνεργείο Yamaha. Πριν δώ ότι δεν είχε παραφλού, είχα καταφέρει να το κολλήσω στην άμμο σκάβωντας 2 ομορφότατες γούβες με όπισθεν ώστε να μη βγαίνει με τίποτα, αλλά τελικά βγήκε χαλλλαρά προς τα εμπρός με το που έβαλα αργά!!! Ωραίο πράγμα το 2:1 στη μετάδοση!
- Τρύπησε η εξάτμιση, χάνει μάλλον στο "πλεκτό" κομμάτι που ενώνει λαιμό και τελικό, όπως ακριβώς μου είχαν πει στον Λέκκα ότι μπορεί να συμβεί. Δεν είναι μόνο ο θόρυβος που άλλαξε και κάνει σαν παπί με volkswagen "εξάτμιση", έχει χάσει και αρκετή απο τη δύναμη που είχε
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
. Περιμένω να φτιαχτεί όταν θα πάω για αλλαγή του κοντέρ...
Του τα συγχωρώ όλα όμως αφού μου κάνει τα χατήρια
![Razz :razz:](./images/smilies/razz.gif)