workshop_rover έγραψε:Και ο Σπυρος και ο Σαββας (για οσους ξερουν για ποιους μιλαω), ηταν απολυτοι. "Δεν γυριζει ο σηκωμενος πισω τροχος ο,τι και να κανουμε, ακομα και αν η VCU ειναι ολοκαινουργια και αριστη στη λειτουργια της"
Δεν ξέρω ούτε τον Σπύρο ούτε τον Σάββα, αυτό που ξέρω είναι οτι κάθε 5 χιλιάδες χλμ γυρνάω τον πίσω σηκωμένο τροχό στο αυτοκίνητο μου με 1η ταχύτητα στο κιβώτιο και λυμένο χειρόφρενο
κανονικότατα.
Μάλιστα πλέον δεν τον γυρνάω κάν με τα χέρια. Απλά βγάζω το καπάκι απο το κέντρο της ζάντας και με ένα μεγάλο καρύδι που βάζω στο παξιμάδι του ημιαξονίου γυρνάω έτσι ολόκληρο τον τροχό κανονικά και όμορφα χωρίς ζόρια και χωρίς να λερώνουμε χέρια.
Εκτός απο το δικό μου έχω κάνει την δοκιμή σε άλλα δύο αυτοκίνητα των οποίων ο τροχός επίσης γύριζε κανονικότατα. Όλα αυτά χωρίς να είμαι κανας μποντι-μπιλντεράς ούτε να ζορίζομαι ιδιαίτερα.
Να τονίσω οτι πρίν αλλάξω το κολλημένο VC στο αυτοκίνητο μου, τότε πράγματι ο τροχός ΔΕΝ γύριζε.
Άλλα συμπτώματα πού είχα πρίν την αλλαγή του VC ήταν μια δυσκολία στο να γυρίσεις φούλ το τιμόνι σε χαμηλές ταχύτητες, αύξηση κατανάλωσης, ανομοιόμορφη φθορά ελαστικών, φαγωμένες βάσεις πίσω διαφορικού και δονήσεις-κραδασμοί γύρω στα 40χαω απο τις ταλαντώσεις του κεντρικού άξονα που είχε πάντα πολύ περισότερη δουλειά να κάνει.
Οι άγγλοι για να βεβαιωθούν για όλα τα παραπάνω, αφαιρούν και τους 2 άξονες απο το IRD ώς το πίσω διαφορικό μαζί με το VC κάνοντας στη ουσία το freebie 2κίνητο εμπροσθιοκίνητο. Δεν το έχω κάνει αλλα οι μαρτυρίες λένε οτι και οι πιό δύσπιστοι όταν κάνουν μία βόλτα με αυτό τον τρόπο πείθονται για το τί φταίει.