Χμμμ, τα προβληματάκια συνεχίζονται, και αποδεικνύεται ότι ο rum μίλησε σωστά... Μετά μερικές μέρες από την αλλαγή του λαιμού της εξάτμισης με ενιαίο, έχει αρχίσει ένα σπαστικό τρίξιμο - συντονισμός από το τελικό, ή από μέσα ή από τη βάση του, ή σα να έχει χαλαρώσει το οριζόντιο ελατήριο που το κρατάει. Στην αρχή το έκανε μόνο το πρωί που ήταν κρύο, αλλά τώρα το κάνει συνέχεια. Φυσικά το πήγα στην αντιπροσωπεία μήπως και ήταν κάτι άλλο, και είπαμε να περιμένω μέχρι το πρώτο σέρβις για να φτιαχτεί, θα κάνω υπομονή 250 χιλιομετράκια ακόμα. Ευτυχώς όταν ανέβουν τα χιλιόμετρα (...) δεν ακούγεται αφού λυσσάνε το μοτέρ και τα λάστιχα Επίσης βρέθηκε και ο λόγος που άδειασε για 2η φορά το δοχείο του ψυκτικού, υπάρχει μικρή διαρροή στο ψυγείο Η παραλαβή του κοντέρ όμως μετακόμισε για τις 25/9 αντί για 15 που είχαν πει, ελπίζω να είναι στην ώρα του και να αλλαχτεί και αυτό στο σέρβις των 1000 χλμ. Τότε θα επισκευαστεί και το "χειρόφρενο" που έπιασε μόνο μια φορά, ενώ είδα άλλα 260 που μάγκωνε κανονικά, έστω και λίγο.
Παρόλες τις ατέλειες, συνεχίζω να είμαι χαρούμενος γουρουνάκιας αφού με πηγαίνει μια χαρά στη δουλειά σαν παπί και σταμάτησα να πληρώνω 100 Ευρώ το μήνα στην Αττική οδό... Αν δεν έχει τρελλό πήξιμο, το πολύ να καθήσω 2-3 φορές πίσω από λεωφορείο μέχρι να φτάσω, αλλά μου τη δίνουν αυτοί που με ένα παπί πιάνουν όλο τον λεωφορειόδρομο και πάνε σαν κότες
Έχει δοκιμάσει κανείς τελικό που να κάνει αισθητή διαφορά? Με τρώει να το αλλάξω...