doc έγραψε:disco έγραψε:Το Ντατσουν και το Δηφενδερ είναι δυο αντίθετα αυτοκίνητα, το ένα είναι ασφάλτινο και το άλλο χωματερό ( με ότι συνεπάγεται αυτό ). Πιστεύω ότι ένα σαν του Βαγγέλη συγκεντρώνει σχεδόν τα πάντα θετικά. Έχει καμια αντίρρηση κανένας?
Συμφωνώ απολύτως και παρακαλώ τον φίλο Βαγγέλη μας πει λίγα παραπάνω για το πως το έφερε απέξω, τι μοντέλο είναι κτλ.
Η τιμή πάντως δεν είναι λίγο τσιμπημένη όταν βρίσκεις τα βενζινοκίνητα με 10.000-18.000 €?
Οι τιμες που λες ειναι για MPI δεκαετιας και βαλε,εμενα ειναι δυο χρονων πετρελαιο φουλ εξτρα,καινουργιο εδω εφτανε 75000,εχει μεχρι και συστημα καλολιφερ με remote control για προθερμανση μηχανης για οσους ξερουν το webasto,αεροσουστες,νταου χιλ κοντρολ σηκωνει τον κολο 10 ποντους κατ'επιλογην ,δεκαοκταρες ζαντες και ενα σωρο αλλες μ@λ@κιες.Εδω βρηκα σε μαντρα ιδιο μοντελο με λιγοτερα εξτρα βενζινη και ηθελε 45000.
Για να πετυχεις καλλη τιμη πρεπει πιθανον να χρειαστη να περιμενεις λιγο να πετυχεις ιδιωτη,εχει μεγαλη διαφορα η τιμη απο μαντρα,συν του οτι σηκωνει και παζαρι εγω του εκοψα 900 ευρω,το πιο φτηνο σε μαντρα ειχε μια διαφορα της ταξης των 5000 ευρω.
Η διαδικασια εισαγωγης ειναι πανευκολη μην τσιμπατε απο μαντραδες που παρουσιαζουν τα πραγματα δυσκολα,η αμοιβη του εκτελωνιστη ειναι περιπου 130 ευρω.
Αυτο που πρεπει να πρεσεχθει ειναι το αυτοκινητο να καλυπτει τις προδιαγραφες Euro 3 αλοιως οι δασμοι ειναι πολυ υψηλοι και κανουν την εισαγωγη ασυμφορη.
Η διαδικασια στην Γερμανια ειναι μια ωριτσα,αν ειναι απο ιδιωτη θελει γνησιο πωλητηριου απο το προξενειο για να μην ξαναπληρωσεις εδω ΦΠΑ μιας και θα το εχεις πληρωσει στην Γερμανια που ειναι 16%,αν ειναι απο μαντρα δεν χρειαζεται προξενειο γιατι κοβει τιμολογιο και φενεται η πληρωμη του ΦΠΑ.
Το τι θα χρειαστεις εδω θα στα πει ο εκτελωνιστης καθως επισηςκαι την τιμη που εχει το τελωνειο για το συγκεκριμενο μοντελο οποτε το τιμολογιο που θα κοψεις να ειναι μικροτερο γιατι για το τελωνειο μετραει η μεγαλυτερη τιμη μεταξυ δικης τους και τιμολογιου.
Αν θελεται κατι αλλο που μου διαφευγει ρωτηστε με.