Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Rally Raid Patra 2006. Τέλος καλό, όλα καλά! Εντυπώσεις!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό plasma » 30 Νοέμ 2006, 17:16

Το στόμα κάποιων στάζει φαρμάκι και δεν θα έπρεπε.
Διαβάζοντας όλα τα παραπάνω, νομίζω πως μπήκατε στην διαδικασία που σας έβαλαν κάποιοι, χωρίς καν να ξέρετε τι είναι αλήθεια ή ψέματα.
Θίγονται άτομα γιατί "κάποιοι" γνωρίζουν μόνο ότι πρέπει, και σε τέτοιες περιπτώσεις τα συμπεράσματά τους μπορεί να είναι και εσφαλμένα.
Λοιπόν για να συνεχίσουμε να χαιρόμαστε τις βόλτες, καλό θα είναι να σταματήσουν τα μαχαιρώματα (που όπως λέει και ο φίλος ο LC8er) ΑΝΗΚΟΥΝ ΑΛΛΟΥ.
Αλλά να είναι σίγουρος LC8er πως στην δική μας την πλάτη δεν παίζεται τίποτα , αυτά όπως λέει και ο φίλος spy μπορούν να γίνουν σε άλλες παράλιες.......
Άβαταρ μέλους
plasma
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 03 Αύγ 2006, 08:27
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 30 Νοέμ 2006, 17:36

ΟΡΙΣΤΕΕ τα κατάφερε ο Μαυροφίδης και τσακώνεστε μεταξύ σας τώρα. :evil:
Ετσι όπως πάει του χρόνου θα ψάχνουμε αγώνα να πάμε να τρέξουμε όπως φέτος ψάχναμε που ΔΕΝ θα πάμε.(λόγω οικονομικών :( )
Για συνέλθετε ΠΑΡΑΚΑΛΩ. :wink:
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό karka » 30 Νοέμ 2006, 17:51

νομίζω πως μπήκατε στην διαδικασία που σας έβαλαν κάποιοι, χωρίς καν να ξέρετε τι είναι αλήθεια ή ψέματα.
Θίγονται άτομα γιατί "κάποιοι" γνωρίζουν μόνο ότι πρέπει, και σε τέτοιες περιπτώσεις τα συμπεράσματά τους μπορεί να είναι και εσφαλμένα.



αγαπητε πλασμα, γνωριζουμε ακριβως αυτα που ακουσαν τα αυτια μας και ειδαν τα ματια μας σε απειρες τηλ και ηλεκτρ. εποικινωνιες που ειχαμε με τον εν λογο κυριο.
δεν με-μας ενδεφερε ουτε αν οι μεχρι τωρα φιλοι τα τσουγκρισαν ουτε αν δεν πληρωθηκαν εξοδα απο αλλους αγωνες ουτε τιποτα απο αυτα που μαθαμε σε αυτες τις εποικινωνιες.
μας ενδεφερε να γινει το Ρ,Β KAI MONO AYTO.
και αυτο δεν μας καθισε στο κεφαλι ξαφνικα. ο σπυ ανελαβε την υποχρεωση για αυτο. αυτο με μαρτυρες γραπτα και προφορικα.
δυστυχως για εμας αυτο ηταν ενα μεσω πιεσης στον ντοκ για τα δικα τους θεματα.
μια ολοκληρη λεσχη κρεμαστηκε μεχρι τελευταια στιγμη.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.

λες να φροντισαμε για ολα τα αλλα. για πιθανους δρομους που μπορει να κλεισουν, για ποταμια που μπορει να φουσκοσουν, για χιλια δυο βγαζοντας εναλακτικες και οτι αλλα χρειαζονταν. να σκορπισαμε στο βουνο 80 ατομα μες το κρυο, και να μην φροντιζαμε 40 γ@μημ@νες σελιδες?
σας δωσαμε αυτην την εντυπωση?

πρακαλω σεβαστειτε μια ιστορια 20 χρονων και μια λεσχη με 150 μελη.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό plasma » 30 Νοέμ 2006, 18:16

Επειδή όμως δεν είσαι ο μόνος που ξέρεις πράγματα και καταστάσεις, καλό θα ήταν να μην αναφέρεσαι στο spy με τόση επιθετικότητα, και ακόμα καλύτερα θα ήταν ολα αυτά που βλέπουν τα ματάκια μας 2 μέρες τώρα, να τα λέγατε μεταξύ σας και αφού είχατε βγάλει πρώτα συμπεράσματα.
Γιατί έτσι οπως έγινε η δουλεία, ο καθένας ψάχνεται να δει μήπως τον δουλεύουν......και με το δίκιο του.
Όσο αναφορά την ιστορία των 20 χρόνων, δεν την αμφισβητεί κανείς απλά δεν καταλαβαίνω το λόγο που ειπωθηκαν όλα αυτά δημοσια.

ps. πες μου γιατι δεν μπορω να πω κουβεντα?
Άβαταρ μέλους
plasma
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 03 Αύγ 2006, 08:27
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Καλό ταξίδι !

Δημοσίευσηαπό LC8er » 30 Νοέμ 2006, 18:40

geco έγραψε:Σωτηράκη τι έγινε ; Ζοριστήκαμε ;

Η περιγραφή σου δείχνει ότι δεν είσαι απλά το "ατομάκι" με το ειρωνικό χαμόγελο που βλέπουμε στην εκκίνηση αλλά άνθρωπος με σάρκα και οστά !



ρε συ γκέκο μη μου κόψεις και το χαμόγελο... μ' αυτό γενήθηκα...

Δεν είναι η πρώτη φορά που ζορίστηκα:
- Στο αττικό ζορίστικα γιατί ήταν ο πρώτος μου αγώνας - και ήταν ζόρικος
- Στη ρούμελη ζορίστηκα...χωρίς ύπνο, με πετροβόλημα, με ηλεκτρικα προβλήματα στο τέλος
- Στο κάρπενήσι χάθηκα, ξεκίνησα 12ος τη 2η μέρα και έπρεπε να καλύψω...
- Στη ρουμανία κι αν ζορίστηκα...

Δεν υπάρχει αγώνας που όλοι μας να μην έχουμε ζοριστεί...

ΑΝΤΕ ΝΑ ΖΟΡΙΣΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ.....
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Δημοσίευσηαπό LC8er » 30 Νοέμ 2006, 18:41

iatrodikastis έγραψε:Ρε σεις κάηκαν τίποτα φυτείες στο Παναχαϊκό.


Ανδρέα θα σε μαλώσω! περάσαμε απο φυτείες και ΔΕΝ το έγραφε το rb? αυτό κι αν είναι ατέλεια!!!!

:-)
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Δημοσίευσηαπό koulisk » 30 Νοέμ 2006, 19:23

Θέλω και εγώ με τη σειρά μου να γράψω μερικές εντυπώσεις.
Η εμπειρία μου απο τέτοιου ειδους αγώνες (μόλις δύο αγώνες στο ενεργητικό μου-πέρσυ και φέτος-στη Πάτρα φυσικά) ειναι περιορισμένη,όμως ,μου εχουν κανει εντύπωση ορισμένα πράγματα οπως
Η πολύ καλή οργάνωση της λέσχης και συγκεκριμένα
-Ασφάλεια
-Ταχύτητα αποτελεσμάτων
-Εξυπνη σχεδίαση διαδρομής
-Οργανωμένος, τόπος εκκίνησης-τερματισμού,Πράγματα που πιστευτε με θα ζήλευαν πολλοι "μεγάλοι" αγώνες ραλλυ(πρωταθληματικοί εννοώ).
Τώρα για τον συγκεκριμένο, αν και πίστευα οτι η πρώτη μέρα ηταν λίγο σκληρή αργότερα κατάλαβα οτι ειχα κάνει λάθος(αγώνας 4Χ4 ηταν!!!!)και λίγα λάθη στα RB δεν ηταν και καταστροφικά τελικά.
Απο κει και πέρα θέλω να ευχαριστίσω και να εκφράσω τον θαυμασμό μου στον Αντρέα τον Καρκάτσα για την τρομερή υπομονή του(σε οτι τον ρωτήσαμε ηταν διαθέσιμος)και για τις ατέλειωτες ωρες που σίγουρα εχει διαθέσει για να στηθεί-σχεδιαστεί αυτός ο αγώνας.
Επίσης, θέλω να υποκλιθώ απο σεβασμό σε ολους τους αναβάτες ,που μπορούν και κάνουν αυτούς τους αγώνες που εκτός απο τον χρόνο εχουν αντίπαλο και την φύση(ισως κάποτε να μπορέσω να το κάνω και εγώ!!!).
Τελειώνοντας θέλω να ευχαριστήσω τους "αντιπάλους μου" που με ανέχτηκαν απο τα επικύνδυνα(δεν το πιστευω!!!-αλλά τέλος πάντων!!!)"περάσματα" μου αλλά να τους υπενθυμίσω οτι ο αγώνας ειναι αγώνας και πάντα προσπαθείς να πας γρήγορα.
Αυτά και ευχομαι και του χρόνου.
Κούλης Κων.
Άβαταρ μέλους
koulisk
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2006, 17:39

Δημοσίευσηαπό toshmagic » 30 Νοέμ 2006, 22:36

koulisk έγραψε:Τελειώνοντας θέλω να ευχαριστήσω τους "αντιπάλους μου" που με ανέχτηκαν απο τα επικύνδυνα(δεν το πιστευω!!!-αλλά τέλος πάντων!!!)"περάσματα" μου αλλά να τους υπενθυμίσω οτι ο αγώνας ειναι αγώνας και πάντα προσπαθείς να πας γρήγορα.
Αυτά και ευχομαι και του χρόνου.
Κούλης Κων.


Αν είσαι το Jimny, που όντως μας πέρασε σε κάποια φάση τη δεύτερη μέρα μαλλιοκούβαρα, σχεδόν στον προφυλακτήρα μέχρι να κάνουμε χώρο να περάσεις, πιστεύω ότι όντως ήταν μία επικινδυνότητα την οποία θα μπορούσε να αποφευχθεί. ο αγώνας είναι αγώνας βέβαια, όπως γράφεις αλλά δεν έχει κανένα νόημα να γίνει η πίπα σε μια τέτοια φάση.
Πιστεψε με όλοι ξέρουν τον κανόνα ότι για να δεις κάποιον πίσω σου να σε προλαβαίνει σημαίνει ότι κινείται γρηγρότερα και ότι στην πρώτη ευκαιρά θα τον αφήσει να σε περάσει, κάθε άλλη συμπεριφορά είναι κομπλεξισμός.
Και εσύ εντάξει είσαι νέος και μαθαίνεις, περισσότερο με στενοχωρεί το γεγονός αυτό από "επώνυμους" του χώρου, όπως μου έχει τύχει σε άλλους αγώνες οι οποίοι όχι μόνο κορνάρουν, ανάβουν φώτα, κοντεύουν να σε βγάλουν έξω από το δρόμο σε μια τέτοια φάση, όπου δεν μπορείς να κάνεις χώρο με ασφάλεια.
Πάνω απ΄όλα είναι και ο σεβασμός στην ασφάλεια του συναθλητή και αυτό πρέπει να είναι γνωμονας μας σε κάθε αγώνα τέτοιου είδους.

Φιλικά
Άβαταρ μέλους
toshmagic
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 31 Ιαν 2005, 14:41
Τοποθεσία: Πεύκη-Αθήνα

Re: Καλό ταξίδι !

Δημοσίευσηαπό doc » 30 Νοέμ 2006, 23:35

LC8er έγραψε:ΑΝΤΕ ΝΑ ΖΟΡΙΣΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ.....



Χαλλλλαρααααά!!!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 30 Νοέμ 2006, 23:41

Tα μεταφέρω εδώ για να ειναι πιό ολοκληρωμενη η εικόνα που συναντησαμε ολοι μας στη Πάτρα, και να μπορει κανεις να τα διαβασει μετά απο καιρό και να γνωρισει μεσα απο γραπτα κειμενα μια ιδιαίτερη εμπειρία...

Ισως συμπαρασύρουμε κανεναν ακόμα στην τρέλα που μας ξανανοιώνει!

Σα νέος στην παρέα να σας ευχαριστήσω για την ομορφη ατμόσφαιρα και την θετική ενέργεια που εκπέμπεται καθώς και για τις πολλές συμβουλές που δέχθηκα!





Ας ξεκινήσω την εξιστόρηση, γιατί θα τα ξεχάσω τα μισά! (χρειαζομαι αναβαθμιση μνημης! )

Παρασκευή απόγευμα , και είμαι ακόμα στη δουλειά!
φτιάχτηκε μια αυτοσχέδια βάση για την συσκευη εκτυλιξης του δρομοβιβλιου που με δάνησε ο φίλος Kosdros (ευχαριστώ Κώστα, δε θα μπορούσα χωρίς! )

καβαλάω το μηχανακι μέχρι του Epital (γραφει στο οφφ-ροαντ) όπου έχει φέρει το τρεϋλερ ο Spulse, και φορτώνουμε τα 3 μοτόρια μας!

3 θηρία, 2 ADV 640 και ενα lc2 400αρι...

πάω σπίτι με τη σειρά μου να ετοιμάσω τα πράγματα μου και να ξεκινησω με το φιατακι!

19 η ωρα ξεκινάω , και το παταω λίγο για να προλάβω τον τεχνικό έλεγχο που ηταν μεχρι τις 21.

Τελικά το παρατήνανε, και πρόλαβα !
Μπορεί σε ορισμένους να φανεί χαζό, αλλά αυτη η όλη ατμόσφαιρα που συνάντησα όταν έφθασα στην πλατεία στα Ψηλά Αλώνια ήταν η μισή απο την χαρά μου!

ειχε βραδιάσει, κρύο αρκετό, άχνιζαν οι αναπνοές μας...

μουσική υπήρχε απο τα μεγάφωνα, χρώματα διάφορα παντού!

36 μηχανάκια καμμια 20αρια αυτοκίνητα, 3-4 γουρούνες και οι χειρηστές τους να έχουν παραλάβει μόλις τα δρομοβιβλία, και άλλοι να το διαβαζουν να βρουν τυχόν ασάφειες, άλλοι να έχουν πιάσει κίολας να τα τυλιγουν στις συσκευες τους!

η τέντα του τεχνικού ελέγχου παραδίπλα, και πηγαδάκια αριστερά και δεξιά μέχρι να ανέβει ο DOC στην ράμπα (ρυμουλκό μιας νταλίκας) να καλέσει τον κόσμο κοντά και μαζι με τα καλωσορίσματα να διαβάσουμε ολοι μαζι τα δρομοβιβλία , και να μπουν καποιες διορθωσεις που έγιναν!

για να περάσεις τεχνικό έλεγχο θα πρέπει να κολλήσεις τους αριθμούς στο μηχανάκι καθώς και τα αυτοκόλλητα του διοργανωτη και τυχόν διοργανωτων, να πληρεί η εξάτμιση τις προδιαγραφες θορύβου (90 ή 95 ντεσιμπελ μου φαινεται)

να έχει λάστιχα σε καλή κατασταση (με τακουνια εννοείται), και να δουλεύουν τα φώτα!

αναρτήθηκαν οι λιστες με τους αγωνιζόμενους και τις ώρες εκκίνησης!

ξεκινούσα 7.30 !

κατα τις 23 το διαλύσαμε, και πήγα σε συγγενικό σπίτι!

μέχρι τις 1 το βράδυ άλλαζα λάδια , έπλενα φίλτρα, και όλα τα μαζέματα που δεν είχα προλάβει να κάνω στην Αθήνα!

απο τις 1.30 μεχρι τις 6 έριξα μια αράδα απο ροχαλητά, όταν σηκώθηκα ετοιμάστηκα, και αφού κατέβηκα και τύλιξα και το ρολό στην συσκευή, πήγα να βάλω μπρός !

έλα όμως που δεν έπερνε το μουλαράκι!

7.15 ηταν , ο ιδρώτας να έχει πότίσει τη μπαλακλάβα, η άχνα να βγαίνει απο το κράνος, η μάσκα είχε θολώσει προ πολλού, το ΚΤΜ να κάνει νάζια και σε ενα τεταρτο να πρεπει να εχω φουλάρει κάυσιμα αέρα και να ειμαι στην γραμμη της εκκινησης!

Τα καταφερα τελικά, διχως αέρα και καυσιμα, και ξεκίνησα...
η διαδρομή του Σαββατου μήκους 250 χιλιομετρων είχε 15 χιλιομετρα στην αρχη και στο τέλος απλής και 220 ειδικής στη μέση!

απλή χαρακτηρίζεται η διαδρομή που στην ουσία δε χρονομετράτε αλλά θα πρέπει στο λεπτό που θα σου πούν να περάσεις τη γραμμή της εκκίνησης της ειδικής!

στα 15 πρώτα χιλιομετρα (μεχρι να φθασουμε στην ειδική) είχαμε περιθώριο 30 λεπτά, στα οποία πρόλαβα να τσεκάρω λάστιχα και να φουλάρω!


στο λεπτό μου μπήκα στην ειδική και το χρονόμετρο ξεκίνησε να μετράει!



άγχος στην αρχή- τόσο που ακόμα και στην απλή έκανα λάθος πλοηγησης και έγραψα 6 χιλιόμετρα παραπάνω, οπότε τα χιλιόμετρα του δρομοβιβλίου δε ταίριαζαν με αυτα του κοντέρ!

ξεκίνησα ψιλοανάποδα δηλαδή και κάνωντας σε κάθε τουλίπα προσθέσεις στο μυαλό μου για να βρω την επόμενη διασταυρωση που αποτυπωνόταν στο δρομοβιβλίο!


ανηφορίζαμε, και όσο περνούσε ο χρόνος άρχισα να πιάνω ρυθμό (γυρω στα 40 χλμ/ωρα)

ωσπου με περνάει ο αναβάτης με το 36 (4 νουμερα μετα απο μένα) και ο οποιος πήγαινε πολύ γρήγορα...

τον παίρνω απο πίσω και προσπαθώ να πλοηγηθώ παράλληλα για να τσεκάρω και να προλάβω τυχων λάθη που θα κάνει αν κάνει ...

μάταιος κόπος, πλοηγούσε τόσο γρηγορα που το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να ακολουθώ πιστά και να είμαι συγκεντρωμένος στο δρόμο να μη σαβουριασθώ, αφού ανηφορίζαμε κίολας με πενηντάρες και ένοιωθα πως δεν είμαι έτοιμος για τοσα χιλιομετρα!

περνάμε το πρασούδι (καταπράσινο- τα χιόνια που υπηρχαν έλιωσαν) και συνεχίζουμε, όσο ανεβαίναμε τόσο η θερμοκράσία έπεφτε!

το νερό που κατάπινα πάγωνε τον λαιμό μου! μ'αλλον ζεστο τσαϊ θα επρεπε να ειχα γεμισει το καμελ μπακ!

τα τοπία άρχισαν να αλλάζουν , εμείς ανηφορήζαμε και κατηφορίζαμε πλαγιές , νερά τρέχαν απο ραχούλες πάνω στις πέτρες και στο χώμα , το πράσινο είχε ακόμα τον πάγο του ξημερώματος που γυάλιζε στον ήλιο και μας τύφλωνε, απίστευτες εικόνες, που δυστηχως μπορεις μονο φωτογραφικα να αποτυπώσεις στο μυαλό σου!


Συνεχίσαμε έτσι με τον Χάρη (45αρης παλιός εντουράς που γνωριστήκαμε αργότερα) κάνωντας μονο 2 λαθάκια των 100 μέτρων!


εγω μέσα στον πανικό του κοπανήματος και της ταχύτητας να προσπαθώ να δω στο δρομοβιβλίο που βρισκόμαστε, όποτε έβρισκα ευκαιρεία άφηνα το γκριπ και γυρναγα βιαστικά το καρούλι , μήπως και ταιριάξει καμμια τουλίπα με τις διασταυρώσεις που περνάμε!

αν έχανα εκεινη τη στιγμη τον Χαρη, δε θα ήξερα που είμουν!


μας πήραν γραμμη και άλλοι αναβάτες που προσπεράσαμε και κρατιόντουσαν απο πίσω, μια γουρούνα με πέρασε κίολας λούζοντας με , με νερά και πέτρες...

δε καταφερε να κρατησει ρυθμό όμως και χάθηκε πίσω μας!


συνεχίσαμε μέχροι που η διαδρομή αρχισε να στενεύει ...


περνάγαμε απο στάνες και βγαιναν οι βοσκοί στους χωματόδρομους, τα ζα ήταν κιόλας έξω για να βοσκήσουν!

τρέχαν στα λαγκάδια και τα κατσίκια καβαλούσαν τα βράχια στη θέα και τον θόρυβο των μηχανών, οι μισοί βοσκοί μας κατευθηναν με το χερι , απο πού πέρασαν οι μπροστινοί μας και οι άλλοι μισοί κοιτούσαν αγριεμένοι που ενοχλόυσαμε τα ζώα!

ρεσπέκτ πάντως σε αυτη τη σκληρή αλλά πανέμορφη ζωή τους!

και ενα χειροκρότημα για ολους τους βοσκους της Ελλαδας οπως λέει και ο Αρναουτογλου!

Συνεχίζουμε, συναντάμε τον Δημητρη με το θηριο DR800 που είχε μείνει απο λάστιχο μεσα σε ενα χωράφι !

μας λέει πως θα συνεχίσει σθγα σιγά μεχρι τα καλαβρυτα!

προχωράμε και σε 30 χιλιόμετρα φθάνουμε στα Καλαβρυτα, σταματαμε στο βενζινάδικο όπου υπήρχε και ΣΕΧ και με το που σβηνω, ενας έρχεται και μου βγαζει το καρτελακι απο την τσεπη, άλλος μου μπουκώνει μια σοκοφρετα, και μεχρι να συνειδητοποιησω τι παίζει, πιάνει άλλος αγωνιζόμενος την μάνικα με το καυσιμο, και μου φέυγει ο Χάρης που είχε ήδη τιγκάρει!


Συνεχίζω μόνος το λοιπόν...
πιάνω τις τουλίπες και διαβάζω, τα προηγούμενα 80 χιλιομετράκια που με "οδηγούσε " ο Χάρης μου κάνανε κακό!

μέχρι να ξαναμπώ στο τριπάκι να διαβάσω και να προσθέτω συνεχώς προσπαθώντας παράλληλα να διαβάσω τον δρόμο, να αποφυγω τα λούκια και τις λασποπαγίδες, άργησα κάπως!

πέρασα ένα πανέμορφο σημείο όπου αναρήχηθήκαμε σε μια ραχοκοκκαλιά ενως λόφου (το κοντεράκι έγραψε 80 στην ανηφόρα) ελπιζω η διοργανωση να εβγαλε φωτο στο σημειο αυτο!


απο την άλλη μεριά κατηφορίσαμε και αφού πλέον είχα πιάσει ξανά ρυθμό, ανάκτησα την αυτοπεποίθηση μου!

(ειδικότερα οι εμπειρότεροι μπορουν να επιβεβαιωσουν πως στο χωμα η οδηγηση ειναι καθαρα θεμα ψυχολογιας και αυτοπεποιθησης! αν εχεις καποιον μποστά σου και τον πλησιαζεις, αποδίδεις πολύ καλύτερα απο οτι αν σε πλησιαζει εσενα κάποιος και ας τσουλας στα ιδια χιλιόμετρα!)


το καθοριστικό λάθος όμως δεν άργησε να γίνει!
ακολουθώντας σε φλαταδούρα αρκετά καλά στρωμένη ανεβάζω χιλιόμετρα και στρίβωντας σε φουρκέτες πλαγιολισθαίνωντας τρελένομαι για την συμπεριφορά της μότο και των ελαστικών μου!


ακολουθώ τις τουλίπες και ενίοτε τις αφήνω ακολουθωντας τις ροδιές των προπορευόμενων!


μέσα στην ταχύτητα και τις λανθασμένες προσθέσεις που έκανα προσπερνάω μια τουλίπα και αντι να στριψω δεξιά σε ενα στενακι, φευγω ευθεια στην κεντρικη φλαταδούρα!




το απίστευτα ατυχές και περίεργο είναι ότι δε το συνειδητοποιησα εγκάιρως επειδή και άλλοι πριν απο εμενα εκαναν προφανως το ιδιο λάθος και υπηρχαν ροδιές, όπως επίσης τα σημάδια στις τουλίπες και τα χιλιομετρα βγαίναν ακριβώς συμμετρικά κια στις δυο κατευθήνσεις!

απίκστευτο, στα 3 χιλιόμετρα είχε και στις δυο κατευθυνσεις απο μια τσιμεντενια δεξαμενη , στα 500 μετρα απο εκει ειχε και στις δυο κατευθυνσεις απο ενα χωριο, η παλτεια δε ταιριαζε πολύ στο σχημα αλλά το προσπερασα!


Με τα λίγα με τα πολλά βγήκα σε έναν λόφο απέναντι άφού έστριψα τυχαια σε μια εκκλησια που βρηκα, και γυρωβολούσα για πάνω απο μισή ώρα!

βλέπω και άλλον να καταφθάνει, σταματαμε , μιλαμε, ψαχνουμε παρεα , τζίφος!



καποιο λάθος εχουμε κάνει!
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 30 Νοέμ 2006, 23:46

γυρνάμε πίσω και βλέπουμε το στενάκι!


ξεκινάει ένα κυνηγητο με τον χρόνο πάλι!


είχα διαγράψει επιπλέον 35-40 χιλίομετρα στη χασούρα μου οπότε αναγκάστηκα έπρεπε να περάσω και απο το δευτερο βενζινάδικο, μιας και δε θα με εβγαζε το 11λιτρο μου ντεπόζιτο!


έχασα και εκεί άλλα 15 λεπτά!
άρχισα πάλι να προσπερνάω μηχανακια που είχα προσπεράσει νωρίτερα!

η κούραση πλέον μετα απο 5 ωρες οδηγηση ήταν εμφανής , το περιεργο ήταν πώς η απόδοση δεν έπεφτε!

απλά δε μπορούσα να σκεφτώ καθαρά! ο ρυθμός δεν έπεφτε!, μάλιστα προς το τέλος το μηχανακι ηταν σα να πηγαινει μόνο του!

Ενα επίσης πολύ καλό κομμάτι της εμπειρίας ήταν το έξής

afoy ειχα μεινει πισω πλέον, με προλάβανε τα 2 πρώτα τζηπ, σε καποια φάση έιχα κόψει για να διαβασω το ροαντμπουκ και ακουω κορνάρισμα, και βλεπω το τερας το pajero να ερχεται κατα πάνω μου!

τον παίρνω απο πίσω...

ρε παιδιά πηγαίναμε μαζί, στις στροφές μου έριχνε και στις ευθείες τον έπιανα!


πλέον σταματησα να προσεχω πως οδηγώ και χάζευα την κίνηση του αυτοκινητου που με πολύ τέχνη ελλίσωταν στις στενες ακροπολικές!


επίσης ενω στη αρχη φοβηθηκα πως θα με θάψει με τις πέτρες

εκεινες οι ποδιες που εχουν στους τροχούς δεν επέτρεψαν σε καμμια να εκτιναχθει!



η ολη εικονα ηταν σε στυλ παρις ντακαρ σε βουνό!


απιστευτες εικονες!


το Σαββατο . μετα την φάση με τα αυτοκίνητα ξαναστένεψε ο δρομος οπότε και με χάσανε!

το μυαλό όμως άρχισε να ρετάρει, και παράτησα το δρομοβιβλίο και έπιασα τα χνάρια σα λαγωνικο!

ποιος; ο αρκουδος λαγωνικό!


ακολουθούσα μόνο γραμμές και πήγαινα όσο πιο γρήγορα μπορούσα!

είχα ήδη διανύσει 220 χιλιόμετρα χώμα και ηθελα να τελειωσουν!

αυτο ηταν το ωραιο, πως κουραζομουν κα μετα πο κανα τεταρτο έπερνα τα πάνωμου και το διασκέδαζα, μετα πάλι έπεφτα και φτου απο την αρχη!

όπως ακολουθουσα τις γραμμες πέφτω πανω σε ένα ΣΕΧ (Σημείο Ελέγχου χρόνου)

εκεί βρήκα σε ποιά τουλίπα βρίσκομαι και συνέχισα πλέον ορθά!



απο μακριά φαινόταν η Πάτρα και εγω κατηφόριζα με 48-50 χιλιομετρα στις φουρκέτες διασκεδάζοντας αφου είχα συνηθισει την αίσθηση του χάνω-βρίσκω!


το χώμα κρατούσε πολύ καλά!

πραγματικά δεν έχω ξαναστρίψει τόσο γρήγορα σε χώμα!


η εξοικείωση μετα τα 100 χιλιομετρα είναι απίστευτη!
Τα κατάφερε και κατηφορησα εν τέλει!

πέρασα απο τον τερματισμό της ειδικής και κατηφορησα μεσα στην πολη για να φθασω ψηλαλώνια !

εκεί βρηκα την παρέα μου στην καφετέρια μα κάθονται και να γελάνε!


με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτιά κάθησα και εγώ!

Τότε θυμηθηκα πως στις τελευταιες ειδικα στροφές όταν έκλεινα το γτξκάζι και έριχνα 1η μπέρδευε!

ενα αναλογο προβλημα είχε και ο αλέκος, με τη βοηθεια του αντωνη τα στήσαμε στον ήλιο στην πλατεία δίπλα απο τα παγκάκια...


η ώρα 4.30 αι κάτι παππόύδες κάθησαν και μας χαζεύανε που βγάζαμε τις σέλες και τα ντεπόζιτα!

ανοιξαμε τα καρμπυρατερια απο πάνω!

η βελονα μου έχει πάλι φθορά και μάλλον ή κολλάει ή παραέγινε οβαλ η τρυπα του σλαΙντ και τρεμοπαίζει μέσα της!

δε μπορουσα να αλλαξω κάτι!

τα εκλεισα παλι ολα και ο θεος βοηθός!

βενζινάδικο για πλύσιμο, ενα ζεστό ντους, λαδακι στην αλυσίδα , μια πιατέλα Ιταλική Καρμπονάρα (νιαμ νιαμ)

και ροχαλητό!

μέχρι....
μέχρι τις 21:00


γιατι στις 21:00 είχε ενημέρωση για τον αγώνα της Κυριακής!

μαζευτήκανε όλα τα παιδάκια πάκι στην πλατεία, όλοι με τα καθαρα ρουχαλακια, χτενισμένοι καθαροί χαμογελαστοί, απο τα πέριξ ξενοδοχεία και πόλεις (όπου ειχε σπίτι καθένας να μείνει)!

πήραμε το επόμενο δρομοβιβλίο, και ξανά το διαβάσαμε, συμπληρώσαμε κάποιες διευκρινήσεις
και όλοι στα μηχανακια τους να τα τοποθετησουμε!

επίσης να αναφέρω πως τη δευτερη μέρα ξεκινάμε με την σειρά τερματισμού γενικής του σαββάτου!

οπότε εγω τερματησα 23ος και θα ξεκινούσα 8.22!

σε παρακέιμενο μεζεδοπωλείο, έγινε μια κρασοκατανυξη και σπίτι για νανάκια!
__________________





Κυριακή πρωί...


ξαναφορτώνομαι σα το μουλάρι!

μπλούζες προστατευτικά, θώρακες, μπουφάν, σακίδιο με αλλα 2 ζευγαρια γάντια, μια μπλούζα,

φαρμακείο, σαμπρέλες, δεματικά...

μια μπανάνα με όλα τα εργαλεία βάρους 2 κιλών

μια μπανάνα με φωτογραφική (που δε χρησιμοποίησα! )

με τα πορτοφολια κια τα διπλωματα

σοκολατακια mars, παστελια μικρά (δε πρόλαα να φαω τιποτα απο αυτα! )


και κατεβαινω να παρω το εργαλειο!

μου ξανακανει τα ίδια!

πάλι μούσκεμα η μπαλακλάβα!~


φθάνω , εκκινώ , πάω φουλάρω βενζίνα , βάζω και άλλο αέρα γιατι ανακοινωθηκε πως θα έχει περισσότερη πέτρα και ξεκινάω την ειδική!

στα 5 χιλιόμετρα έχει γίνει λάθος στο δρομοβιβλίο, και όλοι ψάχνουμε ένα σπίτι με μια διχάλα!

αχαχαχαχα


20 μηχανάκια διασκορπισμένα στις πλαγιές (να βλέπεις απο μακεια κουκίδες να κινούνται) και ηξανα παλι ολοι γυτρναγαμε στην πλατεια ενος χωριού και κοιταζόμασταν!


οπότε ειναι ενας γουρουνάς που φέυγει φουριόζος προς μια κατευθυνση!

και πέφτει σύρμα οτι το βρήκε!

μιλαμε γινεται ενας οργασμός γκαζιού, ένας χαμός!
σηκώσαμε όλο τον χωματόδρομο στις σκεπές των σπιτιών!

και ετσι ξεκολλήσαμε απο εκέι, που ψάχναμε για κανα 10λεπτο ακομα δεν είχαμε ξεκινήσει!
το σπίτι με την διχάλα τελικά ειναι ενα σπίτι πάνω στην κορυφή!

το μαθαμε οταν τερματησαμε!


αρχισαν το λοιπόν τα μοτορια να τσουλάνε σταθερα με 40 εως 50 χιλιομετρακια!

οι προσπεράσεις άρχισαν, και ο ρυθμός ανέβαινε, ακθώς η χθεσινή "προπονηση" απέδιδε!

πράγματι πολύ περισσότερη πέτρα φυτευτή, λιγότερη λάσπη, αλλά ύπουλη λάσπη, την πατούσες και σε έριχνε μεσα στο λούκι της!

εκει αν δεν ανοιγες γκάζι σου δίπλωνε τιμόνι!


όλα καλά συνεχίζαμε!

φθανω στο 1ο ΣΕΧ (ειχε απο ενα σε κάθε 50 χιλιόμετρα) και εκεί που ο ένας μου συμπληρωνει την ώρα, ο αλλος με χωνει μια σοκοφρετα στο μπουφαν έρχεται και ενας τρίτος! \



και μου λέει , άνοιξε το στόμα σου!


τον κοιτάω (φορουσα το κρανος με το γύσο) το αμοίγω και με χώνει ενα κομμάτι πανσέτα λουκούμι!
ειχαν αναψει φωτια, και ψήναν, 10,30 η ώρα το πρωι!

με την πανσετα στο στομα να λιωνει, έχω ανοίξει το γκάζι και φέυγω!


κάθε τόσο κοιτουσα πίσω να δω αν έρχεται κανένας να μου ανέβει και η ψυχολογία!, συνδίαζςα πατήματα και δρομοβιβλλιο περισσότερο, καμμια σχέση με του σαββατου την κατασταση!


αλλά φοβομουν κιόλας μη μας είχαν οδηγήσει στα ίδια μονοπάτια σε καποιοα τμήματα και μπερδευτώ με χθεσινά πατήματα!

τέσπα, σε όποια στάνη πέρναγα, ρώταγα, γιαγιαααααα πέρασε κανα μηχανάκι;

"μονο ένα;" με έλεγε!

και έτσι έφθασα καλάβρυταααααα (σα παραμυθι δεν ακούγεται; )


αααχχχχχ τα σκέφτομαι και γουστάρω και γελαω μόνος μου!



στα Καλαβρυτα, βάζω βενζίνη, και εκεί που τάπωνα το ρεζερβουαρ με κουτουλαει καποιος απο πίσω ροδα με ροδα!

κοιτάω, ήταν ο Markd (γραφει στο οφφ-ροαντ! )

σε έπιασα μου λέει! πολύ γέλιο!Ενα άλλο όμορφο γεγονός, να συναγωνιζόμαστε και να γελάμε...

γλίστραγε ο ένας και βοηθούσε ο άλλος!

τρέχω στο ΣΕΧ που ηταν στα 200 μετρα! και φευγωωωωωωωωω


κοιταω πίσω ερχόταν το ηρίο (130 κιλά αχαχαχα) με το θηρίο DR800 (300 κιλά)


στρίβω μέσα σε ενα χωματοδρομο και συνεχίζω...

πιάνω μια 120αρα στην φλαταδούρα και χάνω την διοασταυρωση!

μια κολιά 50 μέτρα και ανστροφή...

ο Μαρκδ να μ4ε εχει δέι και να ειναι έτοπιμος να στριψει...

και να πλησιάζουμε και οι δύο τη στροφή απο αντιθετες μεριές να δουμε ποιος θα μπει πρώτος!

σα μονομάχοι! ή σα κριαρια που θα βαρεσουν κεφάλια!


τελικά!...
απεδειξε πόσο κύριος και αθλητικό πνέυμα έχει και με κάνει νόημα με το κεφάλι να μπω...

τα χώνω και ακολουθεί, μεσα; στη φούρια κερδίζω απόσταση αλλά ξαναχάνω διασταύρωση! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ


ακουστε διαδικασια που εκανα ισα με 30 φορές!

αναστροφή

κοιτάω ροαντμπούκ και βλεπω τα μερικα χλμ της επόμενης τουλίπας


στη διασταυρωση πάνω κοιταω τη γράφει το κοντερακι μου και


γκαζωνοντας όρθιος κάνει προσθαφαιρέσεις, 5και 8 13, κρατα την μονάδα, 5και 6 κανει 11, αρα 1 και 1 = 2 , όχι μαλακια έκανα!
πάλι απο την αρχή, μετά ξεχναγα τι χιλιομετρα εγραφε το κοντερακι!

τέσπα είχα το θηριο καβαλα στο θηρίο απο πίσω και ενοιωθα τα χνωτα στο σβερκο μου


ώσπου φθανουμε σε μια ανηφορικη πλαγιά με γρασίδι! και εκει ήρθε η εκδίκηση του αλαφροίσκιωτου ΚΤΜ (εδω γελάμε)

κατι 950 και το DR κόλλησαν στο γρασίδι, και το πήραν στα χέρια, εγω έψαχνα πέτρες να πατήσω...

βρήκα μια συστάδα, πάτησα σε κατι θαμνους μηπως καθαρισει το λάσστιχο και τα καταφερα και ανεβηκα!


ετσι κερδισα καποια διαφορά!~


κατηφορίζω απο την άλλη και...


ρε παιδιά τετοια ομορφιά δεν εχω ξαναδει στην πραγματικότητα παρα μοο σε φωτογραφιες...


ενα δασος γεματο κατακιτρινα πλατανοφυλλα (τετοια εμοιαζαν) και γυμνούς κορμούς να στεκωντε ορθιοι!

τα φυλλα ειχαν σκεπασει τα παντα
και δεν ήξερες που πατούσες!

Η φύση είναι απίστευτη!

διασχίζω το δάσος, ο τροχος δεν άφηνε πάτημα , τόσες στρώσεις φύλλων υπήρχαν!

και βγαίνωντας συναντάω λάσπη, δεξιά γκρεμός!

φοβαμαι και κόβω στο πιό λάθος σημείο(μολις βουτηξε ο μπροστινος στη λασπη)

διπλωνει το τιμονι, και πέφτω...

αν δεν ειχα κομένο χιαστο ισως τον έκοβα εχθες!


σηκώνω το μηχανάκι απο τη λάσπη, ισιώνω την μανετα και την χούφτα, και φευγω!
πάω ευθεία , και με το δεξί χέρι κόντευα να ακουμπήσω στη κοιλιά , τόσο είχε σταβωσει το τιμόνι!


ηξερα τι ήθελε!

λύσιμο για να παραλληλισουν οι μπουκαλες!

εγω κυνηγουσα τα δευτερολεπτα ομως!

συνεχιζω με στραβο τιμονι για καμμια 10αρια χιλιομετρα!

μεχρι που μπαινω σε χωριό!

στη κεντρική διασταυρωση έχουν πάρει πρέφα κατι πιτσιρικαδες οτι πάιζει αγώνας και στέκονται και εκλιπαρούν με τα χεράκια τους για μια σούζα!

εγω ψάχνω κολώνα!

βρισκω μια ξύλινη της ΔΕΗ!
το κοκκαλωνω διπλα της, κοντραρω την ρόδα και του ρίχνω δυο σπροξίδια!
ίσιωσε αμέσως το τιμόν!

οι πιτσιρικάδες κοιτουσαν απορημενοι!


ξεκινάω, σηκωνω λίγο τον τροχο να χαρούν και φεύγω!
ο μαρκδ δε με εχει πιάσει ακόμα και ειμαι ανεβασμένος!


τσουλάω τσουλάω! διαβάζω πολύ καλά, δε κάνω λάθη στις προσθέσεις...

επιβεβαιωνουν και οι ροδιές των προηγουμένων τις επιλογές μου!

και ξεκινάει η πέτρα!

αλλά μιλάμε για πολύ πετρα!

ΑΑΑΑΑΑΑΑ

ξέχασα να γράψω...

σε κατι λάσπες νωρίτερα (δεν ειναι σα να το ζείτε και εσείς; )




εκεί που πατούσα το μαρσπιέ, μου πέφτει το πόδι!

ωωχχχχχ

κοιτάω έλειπε το αριστερό μαρσπιέ!!


σταματάω!

σκεφτομαι, να φυγω;

ξανασκεφτομαι! και αμα κανει κανα 50αρι ευρα; να τα αφησω μεσα στη λάσπη;

αχψαχαχχαχαχαχα

αναστροφή, χέστους χρόνους χέστα όλα, ψαχνω ψάχνω κανα 5λεπτο, το βρίσκω φυτεμενο στη λάσπη! ευτυχως γιατι θα φυτρωνε μαρσπιεδά στη μεση του δρόμου!



στη μπανανα, και βουρ!

απο δω και επιετα φιλοι μου το πηγα ολο καθιστός!

αν δεν εχω μεση στα 40 μου, αυτο θα φταιει!


ξεκινησα οπως ειπα μετα η πέτρα, και είχε πολύ κοτρώνα!

πιάνωω και εναν γουρουνά π[ου είχε κόψει πολύ, και εγω κατέβενα μαλλιοκούβαρα (κατηφόρα)


το καλό με τις κοτρωνες ειναι οτι δεν υπαρχουν λούκια διοτη το νερο κυλά ανμεσα τους!

οτι δύναμη είχα την έβγαζα στα χέρια!


γκάπα γκούπα, το περναω και αυτό και ερχεται μια φλαταδούρα, 20 χιλιόμετρα απο τον τερματισμό!


δεξιά και απότομη πλαγιά με λούκια ...


κατεβαίνω, τα φρενα δε μπορω να τα ελεγξω!

κοκκαλωνω μη με παρει η κατηφορα...


κάνω κωλοτουμπα απο πάνω και φερνω και 2-3 κουτρουβαλες 4 μετρα πιο χαμηλα απο το μοροτι, το οποιοπ ηταν αναποδα και δουλευε ακομα!
σηκωνομαο αρων αρων και τρεχω με τα τεσσερα!


να προλαβω να σβησω τον κινητηρα μη δουλεψει στεγνα η αντλια του λαδιού!


ελπίζω να το πρόλαβα!


καβαλάω και βούρ!

επιτέλους τερμάτησα!




γραφουν τον χρόνο μου, βγάζω το κράνος, και με μπουκώνουν μια πανσετα (ψηνανε και εκει)

αλλα τοσο ωραια να βλεπεις χαρουμενα πρόσωπα (της οργανωσης) να εχουν ανεβει στο βουνο να κρυωνουν αφιλοκερδως και να ψηνουν και να σε καλοδέχονται με χαμογελα να σε ρωτανε αν εισαι καλά!

κατηφοριζω για την πόλη!

εκει εχω και την μοναδική μου φωτο! ειναι στο κατεβασμα προς Κρηνη!



οι συνήθεις υποπτοι ο Χαρης , ο Κυριος τασουλης και ολοι οι πρωτοι καθονταν(μερικοι ειχαν αλλαξει κιόλας ρούχα)

μα καλα πόσο άργησα;

αφου δε πήγαινε πιο γρηγορα!

ο Αλεκος ειχε πρόβλημα με το καρμπ, και εγκατελειψε!

ο Αντωνης ηρθε αργοτερα!
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 30 Νοέμ 2006, 23:52

ΟΡΘΙΟΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ!!!


:D 8) :D 8) :D
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό 36telis » 01 Δεκ 2006, 00:10

ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΠΟΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΒΓΑΛΑ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ !
"ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΠΑΡΕΙ ΣΑΜΠΡΕΛΕΣ ΜΑΖΙ ?
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΑΦΗΣΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ !!!!!!!
ΦΑΣΤ?
ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ.
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΝΑ ΚΟΨΙΔΙ ΕΦΑΓΕΣ ΣΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ ?
ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ !!!!!!!!!!
ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ?
ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΗ ΛΑΣΠΗ ΜΠΟΥΚΩΣΕ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ Η ΓΛΩΣΑ ΝΑ ΣΠΡΩΧΝΩ."

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΒΡΗΚΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΝΗΦΟΡΑ(ΛΟΓΩ ΣΥΓΚΥΡΙΩΝ)ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΕΒΗΚΕ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΗΚΑ ΟΔΥΣΜΟΙΡΟΣ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΚΩΛΩΝΩ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΕΣ .

ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΠΩ ΟΛΑ ΦΙΛΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΡΚΑΤΕ
ΤΕΛΗΣ ΚΑΙΡΗΣ
Άβαταρ μέλους
36telis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 22:42
Τοποθεσία: PETROYPOLH

Δημοσίευσηαπό markd » 01 Δεκ 2006, 08:19

36telis έγραψε:ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΠΟΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΒΓΑΛΑ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ !
"ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΠΑΡΕΙ ΣΑΜΠΡΕΛΕΣ ΜΑΖΙ ?
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΑΦΗΣΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ !!!!!!!
ΦΑΣΤ?
ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ.
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΝΑ ΚΟΨΙΔΙ ΕΦΑΓΕΣ ΣΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ ?
ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ !!!!!!!!!!
ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ?
ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΗ ΛΑΣΠΗ ΜΠΟΥΚΩΣΕ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ Η ΓΛΩΣΑ ΝΑ ΣΠΡΩΧΝΩ."

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΒΡΗΚΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΝΗΦΟΡΑ(ΛΟΓΩ ΣΥΓΚΥΡΙΩΝ)ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΕΒΗΚΕ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΗΚΑ ΟΔΥΣΜΟΙΡΟΣ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΚΩΛΩΝΩ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΕΣ .

ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΠΩ ΟΛΑ ΦΙΛΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΡΚΑΤΕ


Ρε ούτε 1 € δεν είχα μαζί!!!

Καιρός ήταν να δυσκολευτώ κι εγώ λίγο!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 01 Δεκ 2006, 09:25

markd έγραψε:!!!



gamwto είχα φαστ να σου δώσω! :(
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες