Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

KIA SPORTAGE

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό mike1962 » 20 Μαρ 2004, 22:11

Κύριοι,
το ΚΙΑ είναι καλό και έντιμο, η αντιπροσωπία είναι μάπα (sorry για την σκληρή έκφραση) αλλά χρεώνει πανάκριβα ότι είναι μόνο για ΚΙΑ και δεν υπάρχει στην ελεύθερη αγορά (έχω ακούσει για 1.000€ πλήμμες) και εγώ έχω πληρώσει για απλά service πάρα πολλά. Sτα προβλήματα το τοπικό service (Θεσ/νικη) δεν έδινε λύσεις και με ταλαιπώρησε. Ενα άλλο πρόβλημα είναι οι βελτιώσεις για OFF road. Δεν ξέρεις τι να διαλέξεις (αφού δεν υπάρχουν προτάσεις), θα ήθελα ύψος και αναρτήσεις, κοντύτερες σχέσεις, προφυλακτήρες ΑΒR,klp αλλά τίποτε. Κανείς δεν θέλει να επενδύσει και δικαίως γιατί δεν υπάρχει η κρίσιμη μάζα καταναλωτών. Παρόλα αυτά φίλε πυροσβέστη στο μπελλες εμείς με τα ΚΙΑ 'χορεύαμε' καλύτερα.

Οποίος κάτι ξέρει περισσότερο ας μας ενημερώσει
mike1962
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 13 Απρ 2003, 20:44
Τοποθεσία: Tουμπα, Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό ser » 20 Μαρ 2004, 22:24

Γεια χαρά
Σίγουρα εδώ στην Αθήνα είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα από την Θεσ/νικη για τα off-road extra. Δεν έχω ψάξει παρά μόνο για λάστιχα και σίγουρα ότι΄υπάρχει το ξέρεις και εσύ. Ειδικά για τα FEDIMA που ρώτησα κάποιον με κοντό ΚΙΑ, μου είπε ότι στην Εθνική πάει άνετα μέχρι και 130-140 όπου αυξάνει λίγο ο θόρυβος. Για μετατροπές η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ στο Μαρούσι έχει κάποια εμπειρία από το ΚΙΑ. Αν θες σου δίνω τηλ. κλπ
Για τις πλήμνες τώρα. Πριν 15 μέρες το πήγα σε κάποιο συνεργείο που είχα δει στο περιοδικο 4Τροχοί ότι είχε εμπειρία από ΚΙΑ. Ο μαστρο-Μανώλης λοιπόν μου έδειξε την μία πλήμνη που ήταν σκουριασμένη. Με τηλεφώνημα στην αντιπροσωπεία έμαθα ότι κόστιζε 600Ευρώ το ζευγάρι. Ετσι πήραμε μιά μεταχειρισμένη με 150Ευρώ και΄την βάλαμε. Μου στεγανοποίησε επίσης τον όλο μηχανισμό καλύτερα με σιλικόνη-κόλλα. Μέχρι να βάλω και εγώ μηχανικές μου είπε θα βγάλω 2-3 χρόνια ακόμη.
ser
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 26 Ιαν 2004, 23:14
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό georgek » 22 Μαρ 2004, 17:11

Γεια σας κύριοι.

Είμαι ιδιοκτήτης ΚΙΑ από Σέρρες. Έχω αλλάξει και εγώ τις πλήμνες με μηχανικές και δεν έχω πρόβλημα προς το παρόν. Με την ανάρτηση έχω πρόβλημα. Θέλω να το σηκώσω λίγο το αυτοκίνητο (4 εκ) και δεν βρίσκω λύση εκτός από τα ελληνικά της τετρακίνησης. Αν έχει κάποιος καμια ιδέα ή πρόταση ασ την ρίξει. Πιστεύω ότι δεν είμαι ο μόνος που έχει αυτό το πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
georgek
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 22 Μαρ 2004, 17:03
Τοποθεσία: SERRES

Δημοσίευσηαπό georgek » 22 Μαρ 2004, 17:21

Maverickios

Πως μπόρεσες και έφερες τα Eibach και τις πλήμνες από την Αμερική. Πές μου σε παρακαλώ τον τρόπο μήπως μπορέσω να το κάνω και εγώ.
Άβαταρ μέλους
georgek
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 22 Μαρ 2004, 17:03
Τοποθεσία: SERRES

Δημοσίευσηαπό mike1962 » 23 Μαρ 2004, 22:36

Περιμενω την τετρακινηση να εισαγει τα dominson (+4) για να τα συνδιασω με τα kayaba, Πλημες το ιδιο περιμενω τις warn.
Ποδια και προφυλακτιρα μαλλον θα παω για ιδιοκατασκευη.
mike1962
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 13 Απρ 2003, 20:44
Τοποθεσία: Tουμπα, Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Μαρ 2004, 23:44

Έχε υπόψη σου ότι τα (φτηνά) KYB είναι μεν οικονομικά, αλλά μην περιμένεις πολλά πράγματα... Στην αρχή είναι καλά, αλλά με τον καιρό αλλάζει πολύ η συμπεριφορά τους. Τα δικά μου τα έβγαλα με το που έκλεισαν χρόνο :roll:
Ρίξε μια ματιά και στα Monroe Adventure, εάν βγαίνουν για ΚΙΑ 8)
Προφυλακτήρα φοβερό για ΚΙΑ έχει φτιάξει ο Denis, απίστευτο σχέδιο!!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό pater » 16 Απρ 2004, 00:31

pyrosvestis-KIA έγραψε:ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2002 . ΓΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΜΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΑΛΑΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ,ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΕΛΟΣ . ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΚΕΝΟ ΤΟΥ ΙΜΙΑΞΩΝΙΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΧΕΤΑΙ ΤΑΚΤΙΚΑ,ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΤΕ ΚΟΒΕΙ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ.ΕΒΑΛΑ ΤΑ GOODYEAR ΑΤ 215 75 15 ΕΔΩΣΕ ΥΨΟΣ ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΑ ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ ΑΡΚΕΤΑ,ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ.ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ,ΣΕ ΠΟΤΑΜΙΑ-ΒΡΑΧΙΑ-ΑΜΟ-ΘΑΛΛΑΣΑ-ΧΙΟΝΙΑ,ΕΜΑΙ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΙΗΜΕΝΟΣ.


φίλε pyrosvesti θα ήθελα να σε ρωτήσω πως μπορω να βρω μηχανικές πλύμνες, αντιμετωπιζω και εγω ενα αναλογο προβλημα
pater
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 16 Απρ 2004, 00:11

Δημοσίευσηαπό pyrosvestis-KIA » 20 Μάιος 2004, 10:53

Τις πιρα απο την αντιπροσωπεια. Μπορεις να βρεις και στα μεταχειρισμενα
αλλιως δες στην τετρακινηση
pyrosvestis-KIA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2003, 08:43
Τοποθεσία: ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό gvang » 24 Μάιος 2004, 11:32

Γεια σας,
έχω και εγώ ένα ΚΙΑ μακρύ του 2002. Μέχρι στιγμής δεν μου έχει παρουσιάσει κάτι σοβαρό. Έχω αλλάξει τις δύο ζώνες ασφαλείας μπροστά γιατί δεν μάζευε καλά το ελατήριο, δύο γρύλους (που απλά έκανα θόρυβο) και μια ποτηροθήκη (την οποία την έσπασα ο ίδιος).
Πιστεύω ότι για τα χρήματα που δίνει κανείς για το ΚΙΑ, αγοράζει "εις γνώση του" ένα αυτοκίνητο που δεν έχει την ποιότητα κατασκευής άλλων.
Παρ'όλα αυτά, θεωρώ ότι είναι καλό αυτοκίνητο αν εξαιρέσεις την έλλειψη after market βελτιωτικών λύσεων.
Έχω βάλει ελατήρια IronMan (+4cm) και ελαστικά BFGoodrich A/T 215/75/15. Αυτό που ψάχνω είναι να ανεβάσω περισσότερο την ανάρτηση (ειδικά μπροστά) και μάλλον θα βάλω KAYABA εμπρός και RANCHO 9000 πίσω με ελατήρια EIBACH από Αμερική. Επίσης, περιμένω να δω πόσο θα κοστίσει να βάλω ΚΟΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ από την Μαλαισία για ακόμη μικρότερες σχέσεις, οπότε θα αλλάξω και την διάσταση των ελαστικών σε 215/85/16 (Fedima Partner).

Φιλικά,

Γιώργος Βαγγέλης
gvang
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 17 Απρ 2004, 18:17
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 24 Μάιος 2004, 17:08

gvang έγραψε:Γεια σας,
έχω και εγώ ένα ΚΙΑ μακρύ του 2002. Μέχρι στιγμής δεν μου έχει παρουσιάσει κάτι σοβαρό. Έχω αλλάξει τις δύο ζώνες ασφαλείας μπροστά γιατί δεν μάζευε καλά το ελατήριο, δύο γρύλους (που απλά έκανα θόρυβο) και μια ποτηροθήκη (την οποία την έσπασα ο ίδιος).
Πιστεύω ότι για τα χρήματα που δίνει κανείς για το ΚΙΑ, αγοράζει "εις γνώση του" ένα αυτοκίνητο που δεν έχει την ποιότητα κατασκευής άλλων.
Παρ'όλα αυτά, θεωρώ ότι είναι καλό αυτοκίνητο αν εξαιρέσεις την έλλειψη after market βελτιωτικών λύσεων.
Έχω βάλει ελατήρια IronMan (+4cm) και ελαστικά BFGoodrich A/T 215/75/15. Αυτό που ψάχνω είναι να ανεβάσω περισσότερο την ανάρτηση (ειδικά μπροστά) και μάλλον θα βάλω KAYABA εμπρός και RANCHO 9000 πίσω με ελατήρια EIBACH από Αμερική. Επίσης, περιμένω να δω πόσο θα κοστίσει να βάλω ΚΟΡΟΝΑ-ΠΗΝΙΟ από την Μαλαισία για ακόμη μικρότερες σχέσεις, οπότε θα αλλάξω και την διάσταση των ελαστικών σε 215/85/16 (Fedima Partner).

Φιλικά,

Γιώργος Βαγγέλης
Μονο βουνο με βουνο δεν σμιγει!Πρεπει να εισαι ο Γιωργος που σου εστειλα τα ironman,απο Θεσσαλονικη.Αν θες να το σηκωσεις απο μπροστα τοτε τα eibach ειναι καλα αλλα το ελατηριο δεν συνεργαζεται σωστα με το αμορτισερ και βρονταει αποτομα πολλες φορες.Αν τελικα τα βαλεις,για εκτος δρομου τοποθετησε λαστιχο εως και 30χ9,5.Παντως η πιο αναγκαια μετατροπη ειναι οι εντελως μηχανικες πλημνες που τις γυρνας με το χερι.Ολες οι αλλες καποια στιγμη σπανε!!
Φιλικα,Γιωργος.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

ORAP shocks and more.

Δημοσίευσηαπό giannisKIAS » 07 Αύγ 2004, 11:59

Gia xara se olous.
Exw kai egw ena SPORTAGE toy 2000 kai opows oloi psaxnw gia beltiwseis....... Exei dokimasei kaneis h exei kamia plhroforia gia to amortiser ORAP ths atlas team? Apo oti exw kalatabei oi perisoteroi einai eyxaristimenoi me ta KYB gia to mprosta meros alla den yparxei kai kati kalo gia to pisw...
Akoma, 3erei kaneis tipota gia spring spacers poy na yparxoyn sthn Ellada?
Telos , poy brikate aytoys toys metallicous profilaktires?

Ayta pros to paron
Giannis
giannisKIAS
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 05 Αύγ 2004, 00:30

Δημοσίευσηαπό georgek » 09 Αύγ 2004, 06:58

Φίλε Γιάννη καλώς ήρθες στο forum και στον κόσμο των ευτυχών κατόχων ΚΙΑ.
Πρώτα απ'όλα θα ήθελα να σου πω να γράφεις στα Ελληνικά (και όχι σε grenglish) για να διευκολύνονται όλοι στο forum.
Τώρα σχετικά με τον προφυλακτήρα έχω να σου πω ότι δεν νομίζω να υπάρχει κάτι έτοιμο στην αγορά. Ο δικός μου είναι ιδιοκατασκευή και προχώρησα σε αυτή τη λύση γιατί ήθελα να τοποθετήσω εργάτη στο ΚΙΑ και δεν ήθελα να καταστρέψω τον μαμίσιο προφυλακτήρα. Αποτελείται από 10 κομάτια λαμαρίνα 2 χιλ. τα οποία έχουν κοπεί σε laser και έχουν κοληθεί. Μετά τον πήγα σε βαφέα αυτοκινήτων όπου τον στοκάρισε και τον έβαψε στο χρώμα του. Αν σε ενδιαφέρει μια τέτοια κατασκευή μπορώ να σου στείλω τα σχέδια σε autocad. Η κοή σε laser δεν είναι απαραίτητη, καθώς τα κομάτια είναι απλά. Επίσης καλή λύση έχει κάνει και ο Denis από το stratego team αλλά με μικρότερο εργάτη (5000 lbs αντί για 8000 lbs).

Τώρα για τις αναρτήσεις΄, θα πρέπει πρώτα να κοιτάξεις το θέμα των ελαστικών. Τι ελαστικά χρησιμοποιείς ή τι έχεις σκοπό να χρησιμοποιήσεις? Γιατί όλες οι μετατροπές ξεκινάνε από τα ελαστικά. Για τι χρήση προορίζεις το αυτοκίνητο?
Εγώ όσο και αν έψαξα δεν βρήκα αμορτισέρ στη αγορά εκτός από KYB. Η Ironman σταμάτησε την παραγωγή για Sportage. Επίσης δεν ήθελα να κάνω πατέντες με αλλαγή φύσιγγας στα γόνατα. Έτσι έβαλα τα KYB με μακρύτερα ελατήρια(+4 εκ.). Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ανάρτηση όμως το αμορτισέρ δουλεύει στην άκρη της διαδρομής του. Θα προτιμούσα να είχα πιο μακρύ αμορτισέρ αλλά δεν υπήρχε (δεν βρήκα).
Η λύση με αποστάτες δεν είναι άσχημη αρκεί να την εφαρμόσεις σωστά. Δεν υπάρχει κάτι έτοιμο στην αγορά, είναι πολύ εύκολο όμως να κατασκευαστούν στον τόρνο από τεφλόν. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ακρίβεια αρκεί να κρατήσεις τη σωστή σχέση μεταξύ της ανύψωσης μπροστά και πίσω.
Επίσης για να έχεις πιο σωστή συμπεριφορά της ανάρτησης εμπρός θα πρέπει τους αποστάτες να τους τοποθετήσεις πάνω από το γόνατο και όχι μεταξύ ελατηρίου και γόνατου. Σε αυτή την περίπτωση χρειάζονται πιο μακριές βίδες στήριξης.
Πολύ καλή εφαρμογή με αποστάτες έχει κάνει ο Αλεξάκης από τα Χανιά.
Επίσης θα σου πρότεινα (αν προχωρήσεις σε λύση βελτίωσης της ανάρτησης ) την αντικατάσταση και των ελατηριών με τα κόκκινα της ΚΙΑ για να έχεις πιο σφιχτή συμπεριφορά στην ανάρτηση.
Σε κάθε περίπτωση ανύψωσης χρειάζεται ρύθμιση γωνίας καμπερ (Στα ΚΙΑ ρυθμίζεται αρκεί να πας σε ευθυγράμμιση που να έχει το κατάλληλο μηχάνημα).
Αυτά για αρχή. Ελπίζω να σου έδωσα κάποιες πληροφορίες. Ίσως κάποιοι άλλοι φίλοι εδώ στο forum να μπορέσουν να βοηθήσουν περισσότερο.

Υπάρχει βέβαια πάντα και ο David Scott. :shock: :shock: :shock:
Εικόνα
Να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις!!!
Άβαταρ μέλους
georgek
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 22 Μαρ 2004, 17:03
Τοποθεσία: SERRES

Δημοσίευσηαπό giannisKIAS » 09 Αύγ 2004, 12:34

Ευχαριστω για την θερμη υποδοχη!!

Σχετικα με τα ελατηρια τα εχουμε ξαναπει στο 4χ4wire (giannis_R)... Τελικα δεν εκανα τιποτα γιατι ουτε Ironman ουτε Dobinsons μπορεσα να βρω και δεν ασχοληθικα αλλο γιατι δεν ειχα πολυ χρονο. Τωρα σκεφτομαι να βαλω οτι βρω (π.χ. ελληνικα ) και ισως αν δεν παρει πολυ υψος ενα σετ spacers....
Τωρα εστειλα ενα mail στην Atlas Team και μου ειπανε οτι μπορουν να παραγγειλουν μεγαλυτερα και πιο σκηρα (15-30%) αμορτισερ, αλλα :
Πρεπει να τους πω ποσο μεγαλυτερα... και
δεν ξερω τιποτα για αυτα τα αμορτισερ. Τα ειδα τυχαια στην σελιδα της Atlas Team αλλα δεν μπορω να βρω τιποτα για αυτα στο Ιντερνετ.

Για τον προφυλακτηρα θα ηθελα να δω τα σχεδια. Δεν θελω προσ το παρων να βαλω εργατη , απλα θελω κατι για καλυτερη γωνια προσεγγισης. Εχω δει και ενα τυπο που εχει ενα πλαστικο προφυλακτηρα πολυ μικρο και θα προσπαθησω να μαθω και για αυτον..

Σχετικα με τα λαστιχα, εχω ενα σετ Yokohama GEOLANDER ΑΤ ΙΙ 215/75/15 και ειμαι πολυ ευχαριστημενος και δεν θελω να αλλαξω διασταση εκτος και αν βγει πιο κοντο κιβωτιο - κωρονοπινια ή κατι αλλο συνταραχτικο....

Γιαννης
giannisKIAS
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 05 Αύγ 2004, 00:30

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 26 Νοέμ 2004, 10:51

mike1962 έγραψε:Κύριοι,
το ΚΙΑ είναι καλό και έντιμο, η αντιπροσωπία είναι μάπα (sorry για την σκληρή έκφραση) αλλά χρεώνει πανάκριβα ότι είναι μόνο για ΚΙΑ και δεν υπάρχει στην ελεύθερη αγορά (έχω ακούσει για 1.000€ πλήμμες) και εγώ έχω πληρώσει για απλά service πάρα πολλά. Sτα προβλήματα το τοπικό service (Θεσ/νικη) δεν έδινε λύσεις και με ταλαιπώρησε. Ενα άλλο πρόβλημα είναι οι βελτιώσεις για OFF road. Δεν ξέρεις τι να διαλέξεις (αφού δεν υπάρχουν προτάσεις), θα ήθελα ύψος και αναρτήσεις, κοντύτερες σχέσεις, προφυλακτήρες ΑΒR,klp αλλά τίποτε. Κανείς δεν θέλει να επενδύσει και δικαίως γιατί δεν υπάρχει η κρίσιμη μάζα καταναλωτών. Παρόλα αυτά φίλε πυροσβέστη στο μπελλες εμείς με τα ΚΙΑ 'χορεύαμε' καλύτερα.

Οποίος κάτι ξέρει περισσότερο ας μας ενημερώσει


Συμφωνώ και εγώ. Η αντιπροσωπεία Θεσ)νίκης ξέσκιζε και για τυπικό ακόμα service . Για αυτό των 80.000 χλμ άστα να πάνε !
Το δικό μου Sportage είναι 8v του 1995. Συνοπτική εικόνα :
Πολύ καλός συνδυασμός απόδοσης σαν 4χ4 , καλοί χώροι και για οικογένεια , μικροί πρόβολοι εμπρός - πίσω , αξιοπιστία ( εκτός φυσικά πλημνών : δύο φορές αλλαγή 1997 & 2001 ). Μειονεκτήματα για 4χ4 : μεγάλο μεταξόνιο , μικρό σχετικά ύψος από το έδαφος και λίγα σχετικά cc. Γνώμη μου ότι με ένα μεγαλύτερο κινητήρα σε συνδυασμό με μεγαλύτερο ύψος (+4-5 εκατ) θα ήταν το ιδανικό τετρακίνητο για όλες τις δουλειές σε σχέση πάντα με την τιμή του .
Πληροφοριακά έχω βάλει Yokohama Geolandar 215/75/15 χωρίς να κόβει το αυτοκίνητο σε μικρές τουλάχιστον ταχύτητες. Έχω όμως σημαντικά πιο κοντή 1η από τους 16v συναδέλφους. Αμορτισέρ έχω από το 1997 Koni ρυθμιζόμενα ( 240.000 δρχ μέσω αντιπροσω-πείας !!)
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

κια

Δημοσίευσηαπό 9mm » 30 Νοέμ 2004, 20:39

Ακουσα οτι πρεπει να αλλαζεις καθε 10000 km βαλβολινες στο πισω διαφορικο (τυπος¨GL-5) λογο του μπλοκε διαφορικου :oops: :oops: ξερει κανεις κατι για αυτο???
9mm
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2004, 21:28

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες