pantg έγραψε:Kαι για να συνεχίσουμε το θάψιμο των Land Rover απλώς να πω ότι το Defender του 2003 έχει πίσω άξονα Dana (P38) και πως ΟΛΑ τα συστήματα μετάδοσης σε επίπεδο αξόνων που πλέον θα χρησιμοποιούνται στα Land Rover θα είναι της Dana (δηλαδή το καινούργιο discovery που θα παρουσιαστεί σε λίγο θα έχει Dana εμπρός και πίσω)
Αξονες LR μπορείς να βρείς φθηνούς αλλά να θυμάσαι πως το εργοστάσιο επίτηδες έβαζε ασθενικά ημιαξόνια για να περιορίζει την ζημιά σε σημείο που εύκολα επισκευάζεται στην άκρη του δρόμου (στην κυριολεξία σε 15 λεπτά το πολύ έχεις αλλάξει πίσω ημιαξόνια σε Land Rover ή και εμπρός σε Defender πρώτης γενιάς)
Το να βάλεις ενισχυμένα ημιαξόνια δεν κάνει τίποτα άλλο από το να σου μεταφέρει τη σοβαρή ζημιά ακόμη πιό μέσα που είναι πιό δύσκολο και πιό ακριβό σαν κόστος ανταλλακτικού και εργασίας να επισκευαστεί.
Αν στο Rocsta δεν έχει πειράξει τον κινητήρα και αν δεν κάνεις "ταρζανιές" όταν θα βάλεις μπλοκέ πίσω τότε μάλλον δεν έχεις ανάγκη ενισχυμένα ημιαξόνια καθώς η ιπποδύναμη και κυρίως η ροπή του κινητήρα σου δεν θα πρέπει να δημιουργούν πρόβλημα.
Τα ενισχυμένα ημιαξόνια χρειάζονται ΜΟΝΟ σε μεγάλες ιπποδυνάμεις και ροπές ή σε περιπτώσεις που ο οδηγός δεν προσέχει το γκάζι του στα σημεία που θα έπρεπε να είναι πιό "τρυφερός"
Έκτός και αν πηγαίνεις για πολύ μικρούς χρόνους σε αγωνιστικού επιπέδου διοργανώσεις.
Να σου προτείνω μιά άλλη πολύ φθηνότερη λύση??
Γιατί δεν βάζεις από μία δαγκάνα σε κάθε ρόδα του πίσω άξονα έτσι ώστε χειροκίνητα να μπορείς να φρενάρεις τον τροχό που κάθε φορά θα σου σπινάρει?
Ετσι κάνεις ένα δικό σου υποτυπώδες traction control (σύστημα ελέγχου πρόσφυσης) και σίγουρα θα σου έρθει πιό φθηνά.
Χαιρετώ
Κατατοπιστική η απάντηση. Ευχαριστώ. Ενισχυμένα ημιαξόνια συμφωνώ κι εγώ ότι δε χρειάζονται τελικά. Δεν έχω πειράξει τον κινητήρα, ούτε τρέχω σε αγώνες. Το χρησιμοποιώ πολύ σκληρά το Rocsta, αλλά όχι και αγωνιστικά.
Ειδικό φρένο ίσως βάλω, αλλά μόνο για το στρίψιμο. Το μπλοκέ σίγουρα δεν μπορεί να το αντικαταστήσει. Στη λάσπη, άμμο, χιόνι που όλες οι ρόδες πατάνε κι όμως έχουν ελάχιστη πρόσφυση, τι γίνεται; Εκεί μόνο το μπλοκέ κάνει δουλειά.
Οι άξονες που θα μου βρει αυτός είναι από μοντέλα '90 περίπου. Πιστεύω ότι είναι η καλύτερη λύση για την περίπτωση μου. Θα τους συνδυάσω και με μακριά ελατήρια και τότε ποιος με πιάνει...
Για να δούμε. Σε 2-3 μέρες θα πάρω ακριβώς τιμή για όλο το εγχείρημα.