DRAKOS έγραψε:Γυρίζοντας προχθές από την βόλτα στον Ελικώνα, φουλάρισα σε ένα τοπικό βενζινάδικο. Μετά από λίγο άρχισαν κάποιοι δισταγμοί στον κινητήρα που εξελίχθηκαν σε διακοπές και σκασίματα σε βαθειά πατήματα του πεντάλ με τετάρτη η πέμπτη. Πήγε το μυαλό μου σε νερό στην βενζίνα και το επόμενο πρωί άνοιξα το μεταλλικό ποτήρι του φίλτρου, αλλά εκτός από σκουριά σαν χώμα δεν διαπίστωσα να έχει νερό. Άλλαξα φίλτρο, και μετά επειδή δεν ήθελα να ξεβιδώσω τελείως από την πολλαπλή εισαγωγής τα 2 SU για να καθαρίσω τα λεκανάκια τους, για να μην τα ξεσυγχρονίσω, τα ξεβίδωσα από την μέση και πάνω, έβγαλα τα πιστονάκια και έριξα αρκετό σπρέυ καθαρισμού στις τρύπες που μπαίνουν οι βελόνες. Το πρόβλημα μειώθηκε κατά 90% αλλά όχι τελείως. Επειδή δεν μπορώ να αδειάσω το τεπόζιτο που είναι σχεδόν γεμάτο για να το καθαρίσω, έριξα μέσα ένα υγρό καθαρισμού injection αλλά δεν είδα καμμία διαφορά. Αν το πρόβλημα είναι το νερό, όταν τελειώσει η βενζίνα θα αδειάσω το τεπόζιτο και θα το καθαρίσω. Φοβάμαι όμως μήπως είναι τα προεόρτια της τρόμπας. Τι λέτε εσείς?
Τι έγινε ρε παιδια, ήρθε ο χειμώνας και έπεσε επιδημία τρομπών?
Kάψε γρήγορα την κακιά βενζίνη (εφόσον είναι μεγάλες οι παθνότητες να είναι κακιά).
Το καθαριστικό που έριξες τι ήταν. ΤΟ ¨δικό" μου motorkote αναφέρει στις προδιαγραφές του ότι καίει και το νερό που πιθανόν να υπάρχει στο καύσιμο.
Οταν είχα βάλει βενζίνη με νερό με βοήθησε πολύ, αλλά καλό είναι να καθαρίσεις και το ρεζερβουάρ σου.
ΠΡΟΣΟΧΗ γενικά στα βενζινάδικα, ΠΟΤΕ δεν βάζουμε βενζίνη όταν υπάρχει μέσα βυτιοφόρο ή όταν βλέπουμε ανοικτές καταπακτές για μέτρημα κλπ δεξαμενών.
Οι δεξαμενές των πρατηρίων τραβάνε από μία σωλήνα που βρίσκεται λίγο πάνω από τον πάτο των δεξαμενών. Στον ανεφοδιασμό ανακαταίβονται όλα και υπάρχει κίνδυνος να ρουφήξετε τα νερά που φυσιολογικά κάθονται στον πάτο των δεξαμενών.
Κανονικά θα έπρεπε οι βενζινάδες για να προστατέψουν τους πελάτες και την φήμη τους να σταματάνε για τουλάχιστον 1 ώρα τις πωλήσεις μετά τον ανεφοδιασμό (ψιλά γράμματα)
Επίσης για να ξέρετε το ίδιο ισχύει όταν αναφοδιάζεστε με πετρέλαιο θέρμανσης στο σπίτι. Για αυτό είναι καλό να κλείσετε τον καυστήρα πρίν τον ανεφοδιασμό και να τον ξαναανοίξετε μετά 1-2 ώρες να κατακάτσουν τα νερά και να μην πανε στο φίλτρο πετρελαίου.