Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Είναι νόμιμη η εξουσία της ΕΛΠΑ;

Enduro, Scramble, Supermoto, Trial κ.α.

Re: ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΑ?

Δημοσίευσηαπό mavrofidi » 18 Ιαν 2007, 22:30

drMel έγραψε:δεν έχεις παρά να κάνεις την πρώτη σου διοργάνωση. ΣΩΣΤΑ
Να συγκεντρώσεις τον κόσμο, να βρείς προσωπικό και υποστήριξη.
Οταν τελειώσει, θα σε βοηθήσω να κάνεις την σούμα.
μετά άν θές μιλάμε για το πακέτο.


γιατι εχετε τοση εμμονη με την εμπλοκη μου σε διοργανωση αγωνων?
εχω δηλωσει κατι τετοιο?
ισως τα διαφορα νεα που ακουτε, σας δημιουργουν ανασφαλειες....
εχω δουλεια για να μπορω να ταϊσω τα παιδια μου.
ο χωρος ειναι δικος σας, μην φοβαστε :twisted:
Άβαταρ μέλους
mavrofidi
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 11:04
Τοποθεσία: οπου υπαρχει λασπη...

Δημοσίευσηαπό iron » 18 Ιαν 2007, 22:46

karka έγραψε:βασικα πιστευω οτι ο παναγιωτης εκανε μια κινηση αποσκοπωντας σαν επαγγελματιας σε ενα καλυτερο μελον.
ενοειτε οτι αυτο το μελον πρεπει να ειναι οικονομικα καλυτερο για αυτον και που στην περιπτωση της αμοτοε διεκρινε η του υποσχεθηκαν καλυτερα οικονομικες απολαβες.
ολα τα υπολοιπα του στυλ, ειμουν νεος, δεν γνωριζα, εσφαλα και τωρα μετανιονω δεν τα πιστευω.
θα μου πεις αποψη σου. σωστα και γιαυτο την γραφω.


Αντρέα χρειάζεσαι γραμματειακή υποστήριξη.
iron έγραψε:Η αλήθεια είναι πως από πάντα πίστευα πως η ΕΛΠΑ λειτουργεί καταχρηστικά. Δεν υπήρχε όμως εναλλακτική λύση για όσους ήθελαν να κάνουν αγώνες. Και ειδικά για εμένα που αποφάσισα να βιοπορίσω από αυτό το χώρο ήταν αναγκαίο κακό.

Σήμερα έχω εναλλακτική που θεωρώ ότι μακροπρόθεσμα είναι καλύτερη, υγιέστερη και ηθικότερη.


Όσο για το
karka έγραψε:ολα τα υπολοιπα του στυλ, ειμουν νεος, δεν γνωριζα, εσφαλα και τωρα μετανιονω δεν τα πιστευω.
εξέφρασα μία δήλωση που δεν είσαι σε θέση να κρίνεις παρά μόνο εκ του αποτελέσματος ή αν γνωρίζεις κάτι άλλο. Πως θα σου φαινόταν να θεωρήσω ότι για να λες ότι λες κάτι τις θα πήρες από τα αφεντικά σου?


karka έγραψε:αν πραγματικα αυτοι που τωρα βρηκαν την γη της επαγγελιας στους κολπους των μοτοε - ομε θελαν το καλο και μονο του χωρου εκει ηταν τοσα χρονια να το κανουν.
ολοι τους σχεδον περασαν απο διοικητικες θεσεις και ανελαβαν ενα και δυο και τρια πρωταθληματα για λογαριασμο της ελπα.
πηραν το ελευθερο και γραψαν κανονισμους, φτιαξαν κατηγοριες, δημιουργησαν αγωνες. γενικα ειχαν το μαχαιρι και το πεπονι δικα τους.
τι τους εμποδισε να το πανε μπροστα το θεμα?
η ελπα?
νομιζω οχι.
Γενικεύεις και δεν θα σε καταλάβουν όλοι.
Η γη της επαγγελίας δεν υπάρχει πουθενά και σίγουρα καμία ομοσπονδία δεν σε θέση να την προσφέρει. Το μόνο που μπορεί να προσφέρει είναι το δικαίωμα στον καθένα να υποστηρίζει την πρότασή του έχοντας την ελπίδα να περάσει καθώς και την αξιοκρατική αντιμετώπιση των πραγμάτων.

Σε κάθε περίπτωση για υπάρχει πρόοδος χρειάζεται διοίκηση που βρίσκεται μέσα στα πράγματα, παρακολουθεί εξελίξεις, έχει γνώση και εμπειρία και (πολύ σημαντικό) όραμα. Γνωρίζεις έστω ένα πρόσωπο (πλην του Δελαπόρτα που τον άγει και τον φέρει ο Μπαβέλας ανάλογα με τα κέφια της Κας Welch και του κυρίου Αθανασουλόπουλου) που να έχει έστω ένα από τα παραπάνω χαρακτηριστικά?
Όσοι βρέθηκαν κοντά ή μέσα στην ΕΘΕΑΜ θεωρείς ότι είχαν την δυνατότητα να εφαρμόσουν μακρόπνοο πλάνο.

karka έγραψε:και τελος τελος αντε ενταξει οι ομοσπονδιες ισως ειναι η λυση.
τους αγωνες ποιοι θα τους κανουν?
ξανα δεν χρειαζονται οργανωτες? λεσχες? κατι τελος παντων?
δηστυχως οι ιδιοι που επι ελπα αφηναν τις πιστες αβρεχες σε αγωνες μοτοκρος. οι ιδιοι που επι ελπα δεν ειχαν ασθενοφορα σε αγωνες εντουρο.
οι ιδιοι που για χρονια τωρα πανε τον χωρο ενα βημα μπρος και δυο πισω, αυτοι και τωρα βαζοντας τα ρουχα τους αλλιως θα τους ξαναφωναζουμε μανωλιο.
δεν καταλαβα που μπορει να βρει καποιος πιο αξιοπηστους οργανωτες για να κανει καλυτερα πρωταθληματα.
και αν πραγματικα υπαρχουν που ηταν τοσα χρονια?


Οι ομοσπονδίες απαρτίζονται από λέσχες-σωματεία-οργανωτές. Αυτοί δεν μπορεί να είναι άλλοι από αυτούς που ήδη υπάρχουν και τους ξέρουμε όλοι μας καθώς επίσης και αυτοί που θα δημιουργηθούν στην πορεία. Σήμερα λοιπόν υπάρχουν 3 φορείς που δραστηριοποιούνται (ΕΛΠΑ ΑΜΟΤΟΕ ΟΜΕ) Εννοείται πως το καλύτερο οργανωτικό αποτέλεσμα θα έχει ο φορέας που έχει είτε καλύτερους οργανωτές στη δύναμή του είτε αυτός που έχει εξαιρετικό εποπτικό μηχανισμό και ομοσπονδιακά στελέχη που θα ελέγχουν στενά την προετοιμασία και διεξαγωγή. Και επειδή η δεύτερη περίπτωση είναι ανέφικτη για τα Ελληνικά δεδομένα κράτα σαν δεδομένο πως όσο στηρίξεις το φορέα που επέλεξες τόσο καλύτερα θα πάει αυτός.
Άβαταρ μέλους
iron
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 16 Φεβ 2004, 15:07
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iron » 18 Ιαν 2007, 23:12

Berg έγραψε: Τόσα χρόνια ποτέ δεν κατάλαβα κάποια σημαντική διαφορά στους αγώνες με το αν ήταν ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ Enduro ή αγώνες με την σφραγίδα της ΕΛΠΑ. Πάντα όμως κάποιες τοπικές λέσχες έκαναν καλούς αγώνες και κάποιες άλλες πάντα τα έκαναν μαντάρα, ανεξάρτητα από την αρχή του σπόρ!

Για παράδειγμα θα πηγαίνω σε αγώνες που κάνει ο karka και ο superspy ανεξάρτητα την αρχή του σπόρ. Όπως και όταν έκανε αγώνες Enduro η Iron Team ήμουν παρών.

Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Άλλωστε
iron έγραψε:Οι ομοσπονδίες απαρτίζονται από λέσχες-σωματεία-οργανωτές. Αυτοί δεν μπορεί να είναι άλλοι από αυτούς που ήδη υπάρχουν και τους ξέρουμε όλοι μας καθώς επίσης και αυτοί που θα δημιουργηθούν στην πορεία. Σήμερα λοιπόν υπάρχουν 3 φορείς που δραστηριοποιούνται (ΕΛΠΑ ΑΜΟΤΟΕ ΟΜΕ) Εννοείται πως το καλύτερο οργανωτικό αποτέλεσμα θα έχει ο φορέας που έχει είτε καλύτερους οργανωτές στη δύναμή του είτε αυτός που έχει εξαιρετικό εποπτικό μηχανισμό και ομοσπονδιακά στελέχη που θα ελέγχουν στενά την προετοιμασία και διεξαγωγή. Και επειδή η δεύτερη περίπτωση είναι ανέφικτη για τα Ελληνικά δεδομένα κράτα σαν δεδομένο πως όσο στηρίξεις το φορέα που επέλεξες τόσο καλύτερα θα πάει αυτός.


Berg έγραψε: Ένα από τα καλά που έχει η ΕΛΠΑ είναι η τεχνική υποδομή, η οποία ομολογώ ότι φάνηκε όταν πρόσφερε φορτηγό - οδηγό και κάλυψε κάποια έξοδα σε αρκετούς αγώνες ISDE.


Το φορτηγό και ο οδηγός είναι θέμα συζήτησης; Το ταμείο της ΕΛΠΑ δεν αντέχει να καλύψει το σύνολο του κόστους της αποστολής κάθε χρόνο? Φυσικά και μπορεί. Το 2006 δόθηκαν αρκετά χρήματα, περισσότερα από το παρελθόν για ένα και μόνο λόγο. Για στάχτη στα μάτια. Παλαιότερα που δεν υπήρχε αντίπαλος δεν υπήρχε λόγος να πληρώνουν τίποτα περισότερο από όσο θα τους επέτρεπε να κομψεύονται στις συνεδριάσεις της FIM. Σήμερα πρέπει να έχουν να απαντάνε στον καθένα ότι κάνουν τα πάντα για το σπορ. Αν το 2008 εξαφανισθούν οι ομοσπονδίες πόσα θεωρείς ότι θα πληρώνουν για εθνικές ομάδες?

Μήπως ξέρεις πως έμεινε εκτός εθνικής ομάδας ISDE ο πρώτος γενικής του 2006?


Berg έγραψε:'Ενα βασικό θέμα είναι ότι η ΕΛΠΑ έχει την έγκριση της FIM για να κάνει διεθνείς αγώνες στην Ελλάδα, ενώ η ΑΜΟΤΟΕ όχι.


Σαφώς το θεωρώ επουσιώδες γιατί αν δεν έχεις αξιοπρεπή εθνικά πρωταθλήματα, να χέσω τα παγκόσμια. Όμως και για το ποιός έχει την αντιπροσώπευση της FIM είναι όπως τα λες σήμερα. Κάνε λίίίίγο υπομονή.

Γειά σου Τάκη (έστω καθυστερημένα).
Άβαταρ μέλους
iron
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 16 Φεβ 2004, 15:07
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό karka » 19 Ιαν 2007, 01:22

μετα τις σκεψεις και μερικες απαντησεις.

πανο, ξερεις την σχεση μου με τον χορο. ξερεις οτι δεν παιζει το "αφεντικο".
ασε που παραγματικα δεν ειναι το θεμα μας αν εσυ εκανες καλα την δουλεια σου.

για το θεμα της αξιοκρατιας στην ελπα συμφωνω. αλλα και στην μοτοε δεν ειδα καποιες αλαγες εδω και 20 χρονια.
ασε που αυτοι που σημερα "κυβερνουν" ειναι οι ιδιοι απο το παρελθον που αλαζαν αποτελασματα και "κοβαν" αναβατες αναλογα με τα κεφια τους.

Οι ομοσπονδίες απαρτίζονται από λέσχες-σωματεία-οργανωτές. Αυτοί δεν μπορεί να είναι άλλοι από αυτούς που ήδη υπάρχουν και τους ξέρουμε όλοι μας

για αυτο παιρνει πολυ συζητιση.
εδω το φαουλ το εχει η ελπα.
αν ολα αυτα τα χρονια δεν αφηνε διαφορους επιτηδιους να αρμεγουν τον χορο με λεσχες μαϊμου και σωματια της σφραγιδας, αλλα πισω απο καθε λεσχη υπηρχε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ καταστατικο που εφαρμοζοταν τωρα μπορει να ειχαμε τις μισες λεσχες αλλα σιγουρα θα ειχαν καλυτερες δυνατοτητες διοργανωσης.
μην βιαστεις να μου πεις οτι αυτο θα το κανει η μοτοε ή η ομε γιατι ηδη ενα σωματιο στην περιοχη μας που ανοικη σε καποια ομοσπονδια οχι μονο ειναι ετσι και χειροτερα αλλα κανει και ανασφαληστους αγωνες με την ανοχη της ομοσπονδιας.
επισεις εχω πληροφορηθει για αντιστηχα σωματια και αλλου. και αυτο δεν ειναι παραξενο γιατι οπως λες και εσυ δεν μπορεί να είναι άλλοι από αυτούς που ήδη υπάρχουν και τους ξέρουμε όλοι μας

δυστηχως η ελλαδα δεν εχει παραπανω απο 10-15 καλους οργανωτες.
για τους υπολοιπους οσο και να τους δωσεις εσυ υλικα οσο και να τους δωσει ο αλλος τεχνογνωσια ο οχαδερφισμος θα υπαρχει και εκει που δεν το περιμενεις θα κανουν την πατατα.
τωρα αυτοι οι 10-15 καλοι σκορπησαν στα τρια και ετσι για κανεναν δεν ειναι ευκολα τα πραγματα.
αποψη μου παντα.

να σου πω τι προτεινα στα παιδια του αοδπ?
να "κοιταξουμε" τον κοσμο μας, τους αναβατες της περιοχης μας.
να κανουμε αγωνες προσητους φτηνους και αξιοπηστους για τον "κοσμο μας" και ασε τα πρωταθληματα ετσι οπως γινανε.
αγωνες φιλικους που θα συντηρουν τον χορο και οταν ξεκαθαρισει το τοπιο και αν ο αοδπ ακομα μπορει να κανει καλους αγωνες κανεις δεν θα του πει οχι. ...φανταζομε.
μεχρι τοτε φιλικα εντουρο, σπριντακια, κανα ραϊντ.
(ta raid ειναι τα μονα που δεν μπορει να τους βαλει χερι ακομα καμια ομοσπονδια γιατι εχουν και αυτοκινητο. και στο αυτοκινητο ακομα δεν...
οσοι αποφασησουν να τρεξουν δεν μπορουν να τους ξελογιασουν αλλοι αγωνες ειναι δικοι σου. )

με οσο το δυνατον φτηνοτερη συμμετοχη και περισοτερη αξιοπηστια.
με μονιμα 60-70 συμμετοχες σε καθε μας εκδηλωση και οργανωση που θα ζηλευαν και πρωταθληματικοι αγωνες ο αοδπ δειχνει τις δυνατοτητες μιας λεσχης.

επισεις κατι τελευταιο.
ολα αυτα τα χρονια ειδα μεγαλα μιση και παραφορους ερωτες.
ειδα λεσχες να δημοσιευουν επιστολες για το "υψος" καποιον εμπορων, και μετα απο καιρο να τα πινουν μαζι.
ειδα προμοτερ με λεσχες να ειναι ορκισμενοι εχθροι και μετα να γινονται "σαρκα μια".
ειδα προμοτερ να μην ακουνε κουβεντα για "βορειους" αρχηγους και μετα να καθονται στο ιδιο τραπεζι.
ειδα, ειδα, ειδα. και συνεχιζω να βλεπω και ειδικα τωρα.

ξερεις τι κατα την γνωμη μου εχουν κοινο ολα αυτα τα "παρατραγουδα"?
το χρημα!!
δεν ξερω αν δεν ειδα καλα, αλλα ολα καταληξη ειχαν το χρημα.

φοβαμαι οτι σε λιγο καιρο θα ξαναμοιραστει η πιτα και ολοι αγαπημενοι θα παρουν το κοματι τους. και σε αυτην την πιτα δεν θα βγαλουν κοματι ουτε για τον χριστό, ουτε για τον νοικοκυρη, αλλα απλα θα την κοψουν στα τρια!!
αποψη μου παντα.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό doc » 19 Ιαν 2007, 11:41

iron έγραψε:Μήπως ξέρεις πως έμεινε εκτός εθνικής ομάδας ISDE ο πρώτος γενικής του 2006?


Επειδή τυχαίνει να ξέρω εγώ, και αρκετή παραφιλολογία έχει ακουστεί, θα εξηγηθεί και επίσημα.
Το τι παπαριά θα πει ο καθένας μετά είναι άλλο θέμα!

Η προσωπική μου εμπλοκή με το ISDE έγινε ΜΟΝΟ αφότου διασφάλισα ότι προσωπικές αντιπαραθέσεις Μπαβέλα - Σιαφαρίκα δεν με αφορούν και μπαίνουν στην άκρη, και ο Σιαφαρίκας ΚΑΙ ο Τσακατσώνης καλέσθηκαν επισταμένως να συμμετάσχουν.

Εν ολίγοις, όταν ήτανε το dead line των συμμετοχών για το ISDE, υπήρχαν 5 συμμετέχοντες. Ο Σιαφαρίκας λοιπόν δεν υπήρχε, παρόλο που τον παρακαλούσα προσωπικά, κι αυτόν και τον Λουκόπουλο.
Ο ίδιος ο Βασίλης, ενώπιον μαρτύρων, δήλωσε ότι δεν έχει βρει μηχανάκι, και δεν καίγεται να πάει στo ΙSDE, το έχει κάνει ήδη τρεις φορές και το έχει χορτάσει, έχει να κάνει και προπόνηση κ.α., και ότι δεν θέλει να δεσμευτεί και να τον κρεμάσει η Honda από μηχανάκι στο τέλος.
Δηλώθηκε το όνομά μου ως έκτος, και αφού πέρασε και διάστημα ενός μηνός κι έπρεπε να οριστικοποιηθούν τα πράγματα και να νοικιάσω -αν είναι μηχανάκι, πράγμα που έγινε, θυμήθηκε η Honda να ανακινήσει το θέμα, λέγοντας ότι πιθανόν και ότι ΘΑ διασφαλίσει να βρει μοτοσυκλέτα από Ιταλία...

Ήταν όμως αργά φίλε Παναγιώτη. Η ΕΛΠΑ και καμιά ΕΘΕΑΜ δεν μπορεί να παρακαλάει κανέναν...

Το πως αλλάζουν τα λεγόμενα και τα πράγματα μετά... με το πως συμφέρει τον καθένα... εκμεταλλευόμενοι μικροπολιτικά συμφέροντα είναι άλλο θέμα Παναγιώτη μου, και το ξέρεις!

Αν ο Σιαφαρίκας και ο Τσακατσώνης ήθελαν να τρέξουν στο ISDE εγώ θα ήμουν -και ήμουν- ο πρώτος που το ήθελε και το υποστήριζε και δεν θα είχε κανένα δικαίωμα να τους το στερήσει, εφόσον εμπλεκόμουν στην υπόθεση. Αλλά μετά.... τρέχουν ΟΛΟΙ να σταυρώσουν... Ακόμη και κάτι φίλοι σαν τον Σκαρή, που γράφουν editorial με την σύνθεση της Ελληνικής ομάδας, τη στιγμή που πριν 1-3 χρόνια ήταν μέλλος της, με δική του πρόταση, και αυτός και ο Χούντρας και ο Αντζούς.... σε μια αποστολή "δίπλα" στη χώρα μας! Τότε αυτοί ήταν οι καλύτεροι? Ε?

Αλλά Παναγιώτη τα ξέρεις καλύτερα, έχεις πολλά δίκια, τα οποία δυστυχώς δεν νομίζω ότι θα δικαιωθούν στην ΑΜΟΤΟΕ μεριά. Μακάρι βέβαια!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό LC8er » 19 Ιαν 2007, 11:42

Ανδρέα σωστά τα λες...

Όπότε αφού κάποιοι κοιτούν την πάρτη τους, ας κοιτάξουμε και εμείς τη δική μας:

- να ευχαριστιόμαστε τους αγώνες και τις βόλτες
- να απλώνουμε το χέρι ως εκεί που φτάνουμε
- να κρίνουμε και να κρινόμαστε αλλά χωρίς να ψάχνουμε την απόλυτη αλήθεια...γιατί απλά δεν υπάρχει!

...όπως δεν υπάρχουν σωτήρες!

Αυτά για "εμάς" εδώ στο φόρουμ....

Από την άλλη πλευρά, μιλώντας με τον Σεβαστόπουλο είδα έναν "καϋμό" για το μέλλον του χώρου, καθώς δεν υπάρχει φυτώριο... Το επίπεδο του εντούρο προσδιορίζεται από το ταλέντο και το επίπεδο των εκάστοτε - συγχωρέστε με για την έκφραση - λεφτάδων, που έχουν τη δυνατότητα να τρέχουν ανα την ελλάδα, να συντηρούν και να συντηρούντε. Θα ήθελα να δω μέριμνα για τους νέους αναβάτες...

έχετε την καλημέρα μου

Σωτήρης
LC8er
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Δημοσίευσηαπό mavrofidi » 19 Ιαν 2007, 12:06

LC8er έγραψε: Το επίπεδο του εντούρο προσδιορίζεται από το ταλέντο και το επίπεδο των εκάστοτε - συγχωρέστε με για την έκφραση - λεφτάδων, που έχουν τη δυνατότητα να τρέχουν ανα την ελλάδα, να συντηρούν και να συντηρούντε. Θα ήθελα να δω μέριμνα για τους νέους αναβάτες...

έχετε την καλημέρα μου

Σωτήρης


αυτο ειναι το σημαντικοτερο για το μελλον του χωρου.
το εχω αναφερει εδω και καιρο.
οσο θεωρουν καποιοι διοικουντες το enduro "ακριβο σπορ" αυτη η κατασταση θα διαιωνιζεται.
μηπως πρεπει αυτοι που διοικουν να βαλουν το χερι στην τσεπη για να προσφερουν κατι και οχι να ζητουν μονο συμμετοχες, λισανς κλπ?
mavrofidis
ΥΓ καληνυχτα Τακη, ονειρα γλυκα...
Άβαταρ μέλους
mavrofidi
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 11:04
Τοποθεσία: οπου υπαρχει λασπη...

Δημοσίευσηαπό Berg » 19 Ιαν 2007, 12:43

LC8er έγραψε:Από την άλλη πλευρά, μιλώντας με τον Σεβαστόπουλο είδα έναν "καϋμό" για το μέλλον του χώρου, καθώς δεν υπάρχει φυτώριο... Το επίπεδο του εντούρο προσδιορίζεται από το ταλέντο και το επίπεδο των εκάστοτε - συγχωρέστε με για την έκφραση - λεφτάδων, που έχουν τη δυνατότητα να τρέχουν ανα την ελλάδα, να συντηρούν και να συντηρούντε. Θα ήθελα να δω μέριμνα για τους νέους αναβάτες...

έχετε την καλημέρα μου

Σωτήρης


Δυστυχώς θα συμφωνήσω.

Για μια πλήρη στολή, κράνος κλπ : 1.200,00 Ευρώ.
Για μια αξιοπρεπή μοτοσυκλέτα για αγώνες: 5.000,00 Ευρώ
Με το καλημέρα λοιπόν: 6.200,00 Ευρώ

Κόστος ανά αγώνα περίπου: 300,00 Ευρώ
Για ένα πρωτάθλημα με 6 αγώνες: 1.800,00 Ευρώ

Και υπολογίζω απλά τα βασικά.

Αν κάνω σούμα τι έχω ξοδέψει τα τελευταία 17 χρόνια μάλλον θα πάθω εγκεφαλικό. :oops: :oops: :oops: :oops:

Θα θέσω μία και μόνο μία απλή ερώτηση: Γιατί κάποιος θα χρηματοδοτήσει ένα αναβάτη Enduro? Τι όφελος θα έχει? :?: :?: :?:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό drMel » 19 Ιαν 2007, 12:49

Εδώ το θέμα είναι η ΕΛΠΑ, η ΜΟΤΟΕ η ΟΜΕ κλπ

σχετικά με το κόστος των αγώνων η συζήτηση είναι μεγάλη και προφανώς δεν μπορεί να επικεντρωθεί μονο στην συμμετοχή και στο παράβολο της license.

Προτείνω να την ανοίξουμε αλλού, είχε προσπαθήσει ο Σωτήρης, με κακό τρόπο βέβαια, αλλά έπεσε στο κενό.

αφήστε εδώ τους διοργανωτές να έχουν την κουβέντα τους.
Οι αναβάτες μπορούν να πούν τον πόνο τους αλλού.
Ετσι κι'αλλιώς το θέμα του κόστους, επι του συνόλου, είναι ένα θέμα που και οι διοργανωτές δεν μπορούν να το επηρεάσουν και πολύ.
drMel
 

Δημοσίευσηαπό mavrofidi » 19 Ιαν 2007, 12:50

karka έγραψε:μετα τις σκεψεις και μερικες απαντησεις.

Οι ομοσπονδίες απαρτίζονται από λέσχες-σωματεία-οργανωτές. Αυτοί δεν μπορεί να είναι άλλοι από αυτούς που ήδη υπάρχουν και τους ξέρουμε όλοι μας

για αυτο παιρνει πολυ συζητιση.
εδω το φαουλ το εχει η ελπα.
αν ολα αυτα τα χρονια δεν αφηνε διαφορους επιτηδιους να αρμεγουν τον χορο με λεσχες μαϊμου και σωματια της σφραγιδας, αλλα πισω απο καθε λεσχη υπηρχε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ καταστατικο που εφαρμοζοταν τωρα μπορει να ειχαμε τις μισες λεσχες αλλα σιγουρα θα ειχαν καλυτερες δυνατοτητες διοργανωσης.

μην βιαστεις να μου πεις οτι αυτο θα το κανει η μοτοε ή η ομε γιατι ηδη ενα σωματιο στην περιοχη μας που ανοικη σε καποια ομοσπονδια οχι μονο ειναι ετσι και χειροτερα αλλα κανει και ανασφαληστους αγωνες με την ανοχη της ομοσπονδιας.

επισεις εχω πληροφορηθει για αντιστηχα σωματια και αλλου. και αυτο δεν ειναι παραξενο γιατι οπως λες και εσυ δεν μπορεί να είναι άλλοι από αυτούς που ήδη υπάρχουν και τους ξέρουμε όλοι μας

δυστηχως η ελλαδα δεν εχει παραπανω απο 10-15 καλους οργανωτες.
για τους υπολοιπους οσο και να τους δωσεις εσυ υλικα οσο και να τους δωσει ο αλλος τεχνογνωσια ο οχαδερφισμος θα υπαρχει και εκει που δεν το περιμενεις θα κανουν την πατατα.
τωρα αυτοι οι 10-15 καλοι σκορπησαν στα τρια και ετσι για κανεναν δεν ειναι ευκολα τα πραγματα.
αποψη μου παντα.

με μονιμα 60-70 συμμετοχες σε καθε μας εκδηλωση και οργανωση που θα ζηλευαν και πρωταθληματικοι αγωνες ο αοδπ δειχνει τις δυνατοτητες μιας λεσχης.

επισεις κατι τελευταιο.
ολα αυτα τα χρονια ειδα μεγαλα μιση και παραφορους ερωτες.
ειδα λεσχες να δημοσιευουν επιστολες για το "υψος" καποιον εμπορων, και μετα απο καιρο να τα πινουν μαζι.
ειδα προμοτερ με λεσχες να ειναι ορκισμενοι εχθροι και μετα να γινονται "σαρκα μια".
ειδα προμοτερ να μην ακουνε κουβεντα για "βορειους" αρχηγους και μετα να καθονται στο ιδιο τραπεζι.
ειδα, ειδα, ειδα. και συνεχιζω να βλεπω και ειδικα τωρα.

ξερεις τι κατα την γνωμη μου εχουν κοινο ολα αυτα τα "παρατραγουδα"?
το χρημα!!
δεν ξερω αν δεν ειδα καλα, αλλα ολα καταληξη ειχαν το χρημα.

φοβαμαι οτι σε λιγο καιρο θα ξαναμοιραστει η πιτα και ολοι αγαπημενοι θα παρουν το κοματι τους. και σε αυτην την πιτα δεν θα βγαλουν κοματι ουτε για τον χριστό, ουτε για τον νοικοκυρη, αλλα απλα θα την κοψουν στα τρια!!
αποψη μου παντα.


αγαπητε karka,
ελπιζω να μου επιτρεπεις να σχολιαζω τα γραφομενα σου, γιατι καποιος αλλος δημοκρατης μου το απαγορευει....

πραγματικα ο κοσμος ειναι πολυ μικρος, ποσο μαλλον οταν ολοι αυτοι που ασχολουνται χωρανε σε ενα πουλμαν.
γραφεις οτι η ΕΛΠΑ αφηνε τοσα χονια να λειτουργουν λεσχες-σφραγιδες του ενος ατομου. αυτο συμβαινει συχνα στον αθλητικο χωρο (σε αλλα αθληματα).
τι λογο υπαρξης θα ειχε μια ομοσπονδια ή μια αρχη οπως η ΕΘΕΑΜ οταν εχει 2-3 μελη-λεσχες. θα γελαγε και το παρδαλο κατσικι. ετσι αφηνουν να υπαρχουν πολλες λεσχες, ουσιαστικα για να φαινονται και αυτοι οτι διοικουν κατι...
χωρις φανταρους δεν υπαρχει λοχιας, ουτε στρατηγος.
αρα μην επιμενεις να λες για την κακομοιρα την ΕΛΠΑ που την πατησε, την δουλεια της εκανε τοσα χρονια.
πιθανο το ιδιο να κανει και η ΜΟΤΟΕ τα επομενα χρονια. αλλα εκει μπορει να εχει λογο ο οποιοσδηποτε που ειναι μελος της. εσυ στην ΕΘΕΑΜ εχεις λογο για τις αποφασεις της?
να κανουμε λογο για τους οργανωτες?
οργανωτης ειναι ο iron, επαγγελματιας, που δηλωνει στην εφορια τα εισοδηματα του και φορολογειται γι αυτα.
οργανωτης εισαι κι εσυ με την λεσχη σου, που εχετε καποια εισοδηματα απο τους αγωνες. μπορεις να μου πεις τον φορο που πληρωσατε περσι?
μην τα βαζουμε τοτε ολα στο ιδιο σακι.
αν θελουμε επαγγελματισμο, να γινουμε ολοι επαγγελματιες. με δηλωση στην εφορια και ετησια φορολογηση.
μονο ετσι θα ξεκαθαρισει το τοπιο.
δουλευοντας παρασκηνιακα, ο καθενας για την τσεπη του, δεν προχωραει η κατασταση.
συμφωνοι, ολα για το χρημα γινονται, αλλα οχι με ισους ορους ανταγωνισμου.
δημιουργηστε τους για ολους (οργανωτες και αναβατες) και ετσι θ' αλλαξουν τα πραγματα.
φιλια,
mavrofidis

ΥΓ καληνυχτα Τακη, ονειρα γλυκα
Άβαταρ μέλους
mavrofidi
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 11:04
Τοποθεσία: οπου υπαρχει λασπη...

Δημοσίευσηαπό LC8er » 19 Ιαν 2007, 13:02

όπα ρε παιδια....

όλο για τη μοιρασιά μιλάτε...

υπάρχουν "προγραμματικές δηλώσεις"? Εγώ η ΕΛΠΑ θα κανω αυτό και εκείνο και το άλλο. Εγώ η ΑΜΟΤΟΕ θα κάνω το κατιτις και το κατι παράλλο..

Μέχρι στιγμής αυτό που ακούω είναι: Εγώ ειμαι καλύτερος - ο άλλος τα έχει μασήσει τόσα χρόνια - και θα τα κάνω καλύτερα, εμπιστευτ΄τε με και θα και δε θα χάσετε! Εδώ παπάς εκεί παπάς που είναι ο παπάς?

...ευτυχώς που τα raid δεν έχουν μπει (ακόμη) στο μάτι της διεκδίκησης. Κάποιες προσπάθειες που έγιναν φετος για τη στήριξη λεσχης της ΜΟΤΟΕ (αυτή που στέλνει SMS) απέτυχαν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κόσμου!

ξύπνατε ρε! αύριο είναι ΣΚ... τα βουνά μας περιμένουν!
LC8er
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Δημοσίευσηαπό Berg » 19 Ιαν 2007, 13:30

drMel έγραψε:αφήστε εδώ τους διοργανωτές να έχουν την κουβέντα τους.
Οι αναβάτες μπορούν να πούν τον πόνο τους αλλού.


Μελέτη αν τα λένε οι διοργανωτές χωρίς τους αναβάτες ξέρεις τι θα γίνει στο τέλος? :clubbed: :clubbed: :clubbed: :clubbed:

Πρέπει να τα λάβουν όλα υπ' όψιν. Αν δεν γνωρίζουν ότι οι περισσότεροι ζορίζονται οικονομικά και περιμένουν 100 συμμετοχές τότε τι γίνεται? Θα τρέξουν μόνοι τους? :oops: :oops: :oops:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό drMel » 19 Ιαν 2007, 13:40

Είμαι μαζί σου 100%
αλλά λέω ότι το θέμα του κόστους φεύγει πολύ πάνω απο το κόστος των ίδιων των αγώνων (παράβολα, συμμετοχές)

είναι μια κουβέντα μεγάλη και θα ήθελα να γίνει.

Σαφώς και πρέπει να είναι στην κουβέντα και οι διοργανωτές. Προτείνω απλά να γίνει αλλού
Η ενότητα εδώ όμως έχει να κάνει με το "πολιτικό" ζήτημα των αρχών των αγώνων.
Στο συγκεκριμένο ζήτημα, πίστεψε με, ελάχιστη επιρροή μπορούν να έχουν οι αναβάτες ακόμα και οι πρωτοκλασσάτοι.
Στο θέμα των διοργανώσεων όμως και στο θέμα του κόστους, σχετικά με τις εταιρείες, μπορούν και καλό θα είναι να το κάνουν.

Οι Ομοσπονδίες και η ΕΛΠΑ δεν φέρνουν το αποτέλεσμα στους αγώνες
οι διοργανωτές το κάνουν
Παράδειγμα ο αγώνας του Doc, σε ένα κακό πρωτάθλημα έκανε την διαφορά και όλοι, αναβάτες και τύπος του έδωσαν τα εύσημα.
Εχω και το αντίθετο παράδειγμα
Με την αιγίδα της ΜΟΤΟΕ δεν έγιναν τα trail της Ε-75??
Δεν πετυχαν.
drMel
 

Δημοσίευσηαπό karka » 19 Ιαν 2007, 16:07

να κάνουμε λόγο για τους οργανωτές?
οργανωτής είναι ο iron, επαγγελματίας, που δηλώνει στην εφορία τα εισοδήματα του και φορολογείται γι αυτά.
οργανωτής είσαι κι εσύ με την λέσχη σου, που έχετε κάποια εισοδήματα από τους αγώνες. μπορείς να μου πεις τον φόρο που πληρώσατε πέρσι?
μην τα βάζουμε τότε όλα στο ίδιο σακί.
αν θέλουμε επαγγελματισμό, να γίνουμε όλοι επαγγελματίες. με δήλωση στην εφορία και ετήσια φορολόγηση.
μόνο έτσι θα ξεκαθαρίσει το τοπίο.


αυτό είναι ένα θέμα που με πειράζει.
όλοι στο ίδιο τσουβάλι.
ένας προμοτερ οργανωτής δεν μπορεί να έχει την ίδια αντιμετωπίσει με μια λέσχη.
όταν η λέσχη είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ και επειδή προάγει το σπορ και τον χώρο μη κερδοσκοπικά, πρέπει να έχει άλλη αντιμετώπιση.
δεν μπορεί να πληρώνει ο αοδπ 35ε παράβολο και ο αiρoν 25ε. για παράδειγμα. (πανο μην το παρεις πρωσοπικα)
τα λιγότερα πρέπει να εισπράττονται από την λέσχη για να μπορεί να είναι ανταγωνιστικη και να κάνει τους αγώνες της.
ο επαγγελματίας ας κάνει τα κουμάντο του να βρει χρήματα.
στην περίπτωση που η λέσχη ειναι μαϊμού και το ξέρει η έλπα εκεί πρέπει να πέσει τσεκούρι.
δυστυχως τα τελευταια χρονια που μπηκαν οι προμοτερ στον χορο κατα την αποψη μου δωσαν το παραδειγμα και σε "λαμογια" να μπουν και αυτοι στον χορο.
και η ευθυνη της ελπα ειναι ξεκαθαρη.
επιδει δεν μπορουσε να δωσει αγωνα σε προμοτερ απευθειας τον εβαλε να κανει μια λεσχη-σφραγιδα και μετα του εδωσε αγωνες.
αν αυτος με την σειρα του εκανε και εναρξη στην εφορια και εγινε επαγγελματιας τυπικος εχει καλός.
υπηρξαν και περιπτωσεις ομως που εμειναν μονο στην σφραγιδα για πολυ καιρο εως παντα και με γνωση της ελπα.
ε, ρε φιλε αυτο το ξερουμε και μεις. και επιδει ιστορια γραφουν οι παρεες και επιδει τελικα οι λεσχες αποτελουντε απο μια παρεα η παρεα του αοδπ για παραδειγμα ειναι μ@λ2κε2 που δεν κανα το ιδιο να τα παντελονιαζουν και επιμενουν εκει συμφωνα με το καταστατικο σε εκλογες και οικονομικους απολογησμους.
για ρωτα αν μπορεις να γραφτεις μελος σε καποια απο αυτες τις λεσχες σφραγιδες η αν εκανα ποτε τους εκλογες?

αποψη μου παντα οπως και αποψη μου οτι τελικα εκ του αποτελεσματος οι προμοτερ δεν βοηθησαν το σπορ.
μικρες μονο εξερεσεις που απλα επιβεβαιωνουν τον κανονα.

τελος επιδει ξεφευγουμε απο το αρχικο ερωτημα του πανου,
νομιζω οτι κανεις δεν ξερει τελικα τι ειναι νομιμο και τι παρανομο.
απο αυτα που διαβαζω καταλαβα οτι η μοτοε στιριζει το κινημα της στην αρχη του ανταγωνισμου και οχι στην ανικανοτητα της ελπα.
βαζοντας στο παιγνιδι αντιπροσωπιες, εμπορους, διαφημιστες κτλπ.
οποτε τελικα παλι για το χρημα γινετε ο λογος.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό mavrofidi » 19 Ιαν 2007, 16:25

drMel έγραψε:Η ενότητα εδώ όμως έχει να κάνει με το "πολιτικό" ζήτημα των αρχών των αγώνων.
Στο συγκεκριμένο ζήτημα, πίστεψε με, ελάχιστη επιρροή μπορούν να έχουν οι αναβάτες ακόμα και οι πρωτοκλασσάτοι.

Στο θέμα των διοργανώσεων όμως και στο θέμα του κόστους, σχετικά με τις εταιρείες, μπορούν και καλό θα είναι να το κάνουν.


σε θεματα αρχων των αγωνων ολοι οι αναβατες πρεπει να εχουν επιρροη, ακομη και οι "τελευταιοκλασσατοι".
χωρις αναβατες δεν υπαρχουν αγωνες.
ακομη και χωρις τον τελευταιο δεν υπαρχει ο πρωτος.
το θεμα των διοργανωσεων ειναι πρωτιστως θεμα των αναβατων. αυτοι θα κρινουν τον καλυτερο και θα τον ακολουθησουν.
μην τους υποτιματε λοιπον.

ΥΓ καληνυχτα Τακη, ονειρα γλυκα
Άβαταρ μέλους
mavrofidi
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 11:04
Τοποθεσία: οπου υπαρχει λασπη...

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες Μοτοσυκλέτας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες