Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΤΙ λαστιχα να βαλω στο GRAND 1,6 ?

ΤΙ λαστιχα να βαλω στο GRAND 1,6 ?

Δημοσίευσηαπό AntonisGrandVitara » 25 Σεπ 2004, 13:54

Παιδες , πηρα το 1,6 grand vitara.
Τα λαστιχα της μανας του ειναι χαλια, γλυτρανε παντου...
τι προτεινετε να βαλω??? ακουω διαφορα..
Αλλοι λενε το Υοκοηαμα GEOLANDER και αλλοι τα BF Goodrich
ΛΕμε για τα ALL TARAIN. (συνηθως ειμαι μεσα στην πολη, αλλα θελω να μπορω να πηγαινω και off-road απλα νορμαλ πραγματα οχι τιποτα καταβασεις σε βουνα κ ποταμια. Θελω ομως πολυ κ για το χιονι.) αρα κατεληξα σε 50/50.

τι λετε??

Αναμεσα σε geolander και bf ποιο απο τα δυο?? (all tarain 50/50)
AntonisGrandVitara
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 25 Σεπ 2004, 13:29
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό vasilis » 25 Σεπ 2004, 15:07

αντωνη καλησπερα.
πριν απο λιγο καιρο ημουν στην ιδια περιπτωση με σενα. μετα απο αρκετο προβληματισμο αλλα και κουβεντα,εβαλα τα BFG AT σε διασταση 215/70/16
δεν βγαινει το συγκεκριμενο στην μαμισια 215-65-16. τα εβαλα για λογους περισσοτερο χρησης,μετα για λογους αξιοπιστιας και μετα για λογους εμφανισης αν θελεις. τα εβαλα πριν απο 15 μερες και εχουν κιολας 1500 χιλ. σε στεγνη ασφαλτο και πολυ σκληρο εδαφος(πετρες 80% με χωμα 20%).στην κρητη ειναι γεματο πετροδρομους σκληρους παρα χαλαρους με πατημενο χωματακι. ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την αποδοση τους(για 50-50 λαστιχο) καταρχην στο στεγνο χωμα εχουν πολλη καλη κατευθυντικοτητα (ασε που αμα τα γκαζωσεις,σκαβουν κανονικα) στην ασφαλτο γενικως δεν θελει ακροτητες οτι 50-50 και να βαλεις. γενικα τα BFG ΑΤ ειναι απο τα πιο "καθαρα" 50/50 της αγορας. οσο για το YOKO δεν ξερω να σου πω μιας και δεν τα εχω δοκιμασει,λενε ομως οτι ειναι καλυτερα σε κρατημα σε ασφαλτο(στεγνο-βρεμενο) απο τα BFG, οπως το ιδιο λεγεται και για τα BRIDGESTONE 694(revo). κατεληξα στα BFG λογω μεγαλυτερης αντοχης στις καταπονησεις μιας και εδωσα λιγο περισσοτερο βαση σε αυτο.ειναι ενα λαστιχο αρκετα υποσχομενο σε μενα και για το χειμωνα. δεν μετανοιωνω καθολου για την επιλογη ,ασε που νομιζω πως ηταν και η καλυτερη για μενα προσωπικα.απο θεμα "κοψιμο" του αυτοκινητου δεν υπαρχει καμια ιδιαιτερη διαφορα σε μενα.τα περιμενα χειροτερα τα πραγματα. αλλαζει λιγο το βημα αλλα δεν ειναι ιδιαιτερα εμφανες ωστε να σε κανει να αγανακτεις.προσωπικα με ενα φιλτρακι αερος ΚΝ και ενα καθαροτερο μειγμα εισαι περιπου στα ιδια.μην σε ανησυχει αυτο αν και καλυτερα θα ηταν (γνωμη πολλων) να βαλεις ενα λαστιχο οσο γινεται ελαφρυτερο.το αμαξι μου βεβαια φοραει τωρα τα MONROE ADVENTURE 4X4 (αμορτισερ) τα οποια του προσδιδουν αρκετα καλυτερα χαρακτηριστικα εντος δρομου και εκτος.
παντως και η γνωμη γνωστου λαστιχα που μιλησα για την περιπτωση μου ηταν τα BFG AT μακραν. κανε οτι νομιζεις καλυτερο αλλα μην βιαστεις κιολας. ρωτα και ψαξε με υπομονη. 8)
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό AntonisGrandVitara » 25 Σεπ 2004, 21:54

Βασιλη ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου!
ΘΕλω να ρωτησω κατι..διαβαζοντας εμαθα οτι υπαρχουν ελαφρυα λαστιχα η οχι! κατι που δεν ηξερα!
Εχω το grand vit 1,6 το οποιο κυριολεκτικα ΣΕΡΝΕΤΑΙ!
θελω να αλλαξω τα λαστιχα ( εχω τα μαμισια) και να βαλω κατι σε Α/Τ .
Ειμαι μεταξυ BF Goodrich A/T kai Yoko Geolander A/t
(ειναι καποιο ελαφρυτερο απο τα 2?)

τι προτεινετε? η προτεινετε κατι αλλο??
η διασταση στα μαμισια ειναι 215 / 65 / 16 και λεω να παω σε 215 / 70 / 16
Θα καταπονω το αυτοκινητο??? - θα αλλαξει η επιταχυνση/ταχυτητα τελικη???
AntonisGrandVitara
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 25 Σεπ 2004, 13:29
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό vasilis » 26 Σεπ 2004, 10:19

αντωνη, δεν ειμαι σιγουρος για να σου πω ποιο απο τα 2 ειναι ελαφρυτερο με σιγουρια.εχω την εντυπωση οτι μπορει να ειναι το YOKO,αλλα οχι σιγουρα.παντως επειδη μπαινοντας στην διαδικασια αλλαγης ελαστικων και λαμβανοντας υποψιν αρκετες παραμετρους οπως το βαρος τους, οσα τηλεφωνα και να πηρα σε αντιπροσωπειες και να ρωτησα δεν μπορουσαν να μου πουν το βαρος του καθενος......και τελος παντων μονο αν το ζυγησεις εσυ ή εχεις καποιο να σου πει εμπειρικα πλεον. υπαρχει και η αποψη (σωστη και αυτη βεβαια) του να μην βαζει καποιος ιδιατερα βαρυ λαστιχο ειδικα οταν το αμαξι δεν εχει περισσεια αλογων.δεν ειναι μονο ανοιξεις την 4η ή 5η στο δρομο και να πηγαινεις,ειναι και το πως θα αναπεξερχεται στα εκτος δρομου οταν η ταχυτητες ειναι πιο χαμηλες αρκετα και θα πρεπει να υπαρχει σπιρταδα γενικως που πιθανον να χρειαστεις καποια στιγμη αλλα να μην εχεις.παντως εχω ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο τα BFG AT μεχρι στιγμης. λεγεται οτι το οριακα ανεκτο λαστιχο για GV ειναι το 225-70-16. δεν το εβαλα ομως γιατι δεν ηθελα να χασω το στενοτερο πελμα,και για κοψιμο. τελος παντων διαφορες ιδιαιτερες δεν θα δεις.αλλαζει οντως το βημα του αυτοκινητου αλλα δεν παθαινεις και τιποτα.ειναι κατι που δεν φαινεται σε σημειο να λες "γιατι το εκανα και εκοψα το αμαξι".απο φθορες δεν φανταζομαι να υπαρχουν τοσες πια, μιας και και ειναι αλλαγη εντος πλαισιων λογικης. παντως δες και τα BRIDGESTONE 694 ή και τα WRANGLER AT. λεγεται οτι ειναι ελαφρυτερα ελαστικα.
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

...

Δημοσίευσηαπό AntonisGrandVitara » 26 Σεπ 2004, 19:21

βασιλη σε ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια σου.
δε καταλαβαινω ομως ΓΙΑΤΙ να υπαρχουν εστω κ αυτες οι λιγες φθορες που αναφερεις?? γιατι κανω το 215/65/16 σε 215/70/16 ??
γιαυτο??/
αν ειναι να μη το κανω να βαλω το BF που ειναι 215/65/16 (γιατι το ΥΟΚΟ ΓΕΟΛΑΝΔΕΡ δε βγαινει 65) και ολα οκ...
η ειναι κατι αλλο που δε το ξερω?
μηπως γιατι ειναι αυτο που ελεγες ποιο βαρυ λαστιχο?
το αμαξι δεν ειναι ακομα στρωμενο! μηπως να περιμενω??? εχει 1000 χλμ.
μηπως λοιπον αν το κουραζει να μην αλλαξω ακομα ?
2) εγω αυτο που θελω απο το λαστιχο ειναι 80% να ειμαι στην πολη, 10% σε απλο χαλαρο χωμα, και 10% (μη πω αρκετα περισοτερο) σε χιονι...
αρα η επιλογη μου???
ΤΙ ΝΑ ΒΑΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ???
AntonisGrandVitara
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 25 Σεπ 2004, 13:29
Τοποθεσία: Athina

Re: ...

Δημοσίευσηαπό vasilis » 27 Σεπ 2004, 20:08

AntonisGrandVitara έγραψε:βασιλη σε ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια σου.
δε καταλαβαινω ομως ΓΙΑΤΙ να υπαρχουν εστω κ αυτες οι λιγες φθορες που αναφερεις?? γιατι κανω το 215/65/16 σε 215/70/16 ??
γιαυτο??/
αν ειναι να μη το κανω να βαλω το BF που ειναι 215/65/16 (γιατι το ΥΟΚΟ ΓΕΟΛΑΝΔΕΡ δε βγαινει 65) και ολα οκ...
η ειναι κατι αλλο που δε το ξερω?
μηπως γιατι ειναι αυτο που ελεγες ποιο βαρυ λαστιχο?
το αμαξι δεν ειναι ακομα στρωμενο! μηπως να περιμενω??? εχει 1000 χλμ.
μηπως λοιπον αν το κουραζει να μην αλλαξω ακομα ?
2) εγω αυτο που θελω απο το λαστιχο ειναι 80% να ειμαι στην πολη, 10% σε απλο χαλαρο χωμα, και 10% (μη πω αρκετα περισοτερο) σε χιονι...
αρα η επιλογη μου???
ΤΙ ΝΑ ΒΑΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ???


καλησπερα και παλι.
απο τους περιορισμους που παραθετεις οσο αφορα τα ποσοστα οδηγησης θα ελεγα να μην πας σε ενα λαστιχο που ειναι απο τα "καθαροτερα" 50-50.το BFG AT δηλαδη. βαλε κατι πιο ασφαλτινο και θα κανεις την δουλεια σου και παλι.εκτος και αν εισαι απο αυτους οπου ακομα και οταν κανουν 10% χαλαρο χωμα ή 10% χιονι, θελουν κατι το "απολυτο" σε 50-50. μπορεις και με αλλα ελαστικα να κανεις αυτη τη δουλεια μια χαρα.
οσο αφορα το αν θα υπαρξουν φθορες,ναι θα υπαρξουν καποια στιγμη στο μελλον.ακομα και με τα εργοστασιακα να εισαι,πιστευω οτι ολα τα αυτοκινητα και αφοσον η ροδες κινουν μηχανικα μερη λογικο ειναι να παρουσιασουν καποια φθορα μελλοντικα,ποσο μαλλον οταν χρησιμοποιουντια και σκληρα.δεν εχω ακουσει να τυχει σε καποιους σε σχετικα συντομο χρονικο διαστημα σε σχεση με τη ζωη ενος αυτοκινητου.τωρα ενα λαστιχο με μεγαλυτερο εστω και λιγο προφιλ, αλλαζει την ολη ρυθμισημοτητα που εχει κατι οταν παραδιδεται εργοστασιακο.σωστα? οποτε κατα εμενα συνεπαγεται οτι θα εχει και καποια "αλφα" φθορα σε καποια στιγμη πιθανως νωριτερα απο το αν ειχες τα δικα του λαστιχα επανω(αν αυτα που εβαλες ειναι βαρυτερα ή μεγαλυτρης διαστασης). εγω το πηρα το ρισκο αυτο αν και πιστευω οτι δεν ειναι τιποτα το σπουδαιο για να μην το κανω.ειναι στη λογικη του +1. μικρες "απωλειες" δηλαδη. δεν σου λεω να το κανεις ή να μην το κανεις απλα δες αν το χρειαζεσαι ετσι που θετεις τις οδηγικες σου συνθηκες.μαθε το μαξι πρωτα,μαθε την συμπεριφορα του με οτι εχει απο το εργαστασιο, και μετα θα αποφασισεις εαν χρειαζεται να προχορησεις σε περαιτερω αλλαγες.κανε τις βολτες στο χωμα, στην ασφαλτο, στην λασπουλα (παντα με 2ο αμαξι παρεα και ποτε μονος) και εκει θα καταλαβεις τι γινεται γενικως.εγω ειχα τα εργοστασικα λαστιχα για 25.000 χιλ.τα "εσκισα" αλλα ειδα οτι ηθελα να δω και μετα κατελειξα.ειδα τα + και τα - και αποφασισα.συνιστω και σε σενα το ιδιο για αρχη. καλη σκεψη,βολτα και επιλογη.!!! :)
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες