AntonisGrandVitara έγραψε:βασιλη σε ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια σου.
δε καταλαβαινω ομως ΓΙΑΤΙ να υπαρχουν εστω κ αυτες οι λιγες φθορες που αναφερεις?? γιατι κανω το 215/65/16 σε 215/70/16 ??
γιαυτο??/
αν ειναι να μη το κανω να βαλω το BF που ειναι 215/65/16 (γιατι το ΥΟΚΟ ΓΕΟΛΑΝΔΕΡ δε βγαινει 65) και ολα οκ...
η ειναι κατι αλλο που δε το ξερω?
μηπως γιατι ειναι αυτο που ελεγες ποιο βαρυ λαστιχο?
το αμαξι δεν ειναι ακομα στρωμενο! μηπως να περιμενω??? εχει 1000 χλμ.
μηπως λοιπον αν το κουραζει να μην αλλαξω ακομα ?
2) εγω αυτο που θελω απο το λαστιχο ειναι 80% να ειμαι στην πολη, 10% σε απλο χαλαρο χωμα, και 10% (μη πω αρκετα περισοτερο) σε χιονι...
αρα η επιλογη μου???
ΤΙ ΝΑ ΒΑΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ???
καλησπερα και παλι.
απο τους περιορισμους που παραθετεις οσο αφορα τα ποσοστα οδηγησης θα ελεγα να μην πας σε ενα λαστιχο που ειναι απο τα "καθαροτερα" 50-50.το BFG AT δηλαδη. βαλε κατι πιο ασφαλτινο και θα κανεις την δουλεια σου και παλι.εκτος και αν εισαι απο αυτους οπου ακομα και οταν κανουν 10% χαλαρο χωμα ή 10% χιονι, θελουν κατι το "απολυτο" σε 50-50. μπορεις και με αλλα ελαστικα να κανεις αυτη τη δουλεια μια χαρα.
οσο αφορα το αν θα υπαρξουν φθορες,ναι θα υπαρξουν καποια στιγμη στο μελλον.ακομα και με τα εργοστασιακα να εισαι,πιστευω οτι ολα τα αυτοκινητα και αφοσον η ροδες κινουν μηχανικα μερη λογικο ειναι να παρουσιασουν καποια φθορα μελλοντικα,ποσο μαλλον οταν χρησιμοποιουντια και σκληρα.δεν εχω ακουσει να τυχει σε καποιους σε σχετικα συντομο χρονικο διαστημα σε σχεση με τη ζωη ενος αυτοκινητου.τωρα ενα λαστιχο με μεγαλυτερο εστω και λιγο προφιλ, αλλαζει την ολη ρυθμισημοτητα που εχει κατι οταν παραδιδεται εργοστασιακο.σωστα? οποτε κατα εμενα συνεπαγεται οτι θα εχει και καποια "αλφα" φθορα σε καποια στιγμη πιθανως νωριτερα απο το αν ειχες τα δικα του λαστιχα επανω(αν αυτα που εβαλες ειναι βαρυτερα ή μεγαλυτρης διαστασης). εγω το πηρα το ρισκο αυτο αν και πιστευω οτι δεν ειναι τιποτα το σπουδαιο για να μην το κανω.ειναι στη λογικη του +1. μικρες "απωλειες" δηλαδη. δεν σου λεω να το κανεις ή να μην το κανεις απλα δες αν το χρειαζεσαι ετσι που θετεις τις οδηγικες σου συνθηκες.μαθε το μαξι πρωτα,μαθε την συμπεριφορα του με οτι εχει απο το εργαστασιο, και μετα θα αποφασισεις εαν χρειαζεται να προχορησεις σε περαιτερω αλλαγες.κανε τις βολτες στο χωμα, στην ασφαλτο, στην λασπουλα (παντα με 2ο αμαξι παρεα και ποτε μονος) και εκει θα καταλαβεις τι γινεται γενικως.εγω ειχα τα εργοστασικα λαστιχα για 25.000 χιλ.τα "εσκισα" αλλα ειδα οτι ηθελα να δω και μετα κατελειξα.ειδα τα + και τα - και αποφασισα.συνιστω και σε σενα το ιδιο για αρχη. καλη σκεψη,βολτα και επιλογη.!!!