Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ: Αναβάθμιση-Απορίες και Διλλήματα

Τεχνικά θέματα Land Rover.

ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ: Αναβάθμιση-Απορίες και Διλλήματα

Δημοσίευσηαπό Ghibli » 24 Μάιος 2009, 14:31

ΟΚ όλοι πάνω κάτω καταλαβαίνουμε τα θετικά και αρνητικά της αερανάρτησης στα Land Rover. Η απόφαση της εταιρείας να την τοποθετήσει στα RR Classic ήταν αναμφισβήτητα επαναστατική και καμμιά 20ρια χρόνια πιο μπροστά από την εποχή της. Τότε (τέλη δεκαετίας 80) πολλοί αμφισβήτησαν την χρησιμότητα και το ρόλο της. Σήμερα ολοι την αντιγράφουν με προεξάρχοντες τους Γερμανούς (Audi-VW και την ασυμπάθιστη BMW ).To σύστημα αρχικά -από οτι όλοι λένε -είχε κάμποσα προβλήματα και στην τελευταία γενιά των Classic και του P38 αλλά όταν δούλευε είχε καταπληκτικά αποτελέσματα. Για πείτε μας τις εμπειρίες σας -οι κατέχοντες τα της Αερανάρτησης-να μάθουμε και μείς. Επίσης μια ερώτηση που απευθύνεται στους "γίγαντες του πνεύματος και της μηχανικής". Είναι δυνατή η αναβάθμιση ενός απλού συστήματος ανάρτησης (πχ σε RRC ή Disco 1) σε σύστημα αερανάρτησης; Υποθέτω ότι χρειάζεται κάμποσες επεβάσεις σε ECU μονάδα-ελατήρια αμορτισερ κλπ... 8)
Άβαταρ μέλους
Ghibli
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2008, 18:56
Τοποθεσία: Αθήνα

ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ: Αναβάθμιση-Απορίες και Διλλήματα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 25 Μάιος 2009, 07:46

Εγω στις 100000 χλμ περιπου αλαξα μια φουσκα,αυτο ηταν το ολο προβλημα που εχει παρουσιαση η αεροαναρτηση σε 120000 χλμ που εχει κανει το αυτοκινητο,σιγουρα σε τοσα χλμ αν ειχε ελατηρια θα ειχα αλαξει δυο φορες.
Για αναβαθμηση παλιων δεν μπορω να σου πω αλα σιγουρα θα εχει μεγαλο κοστος γιατι αλαζονται και προστιθενται αρκετα πραγματα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ: Αναβάθμιση-Απορίες και Διλλήματα

Δημοσίευσηαπό Ghibli » 25 Μάιος 2009, 17:11

Η παραφιλολογία που υπάρχει σε πολλές συζητήσεις για τεχνικά θέματα αυτοκινήτου είναι τρομαχτική. Ισχύει ως συνήθως η λογική "ο φίλος του φίλου του φίλου μου, μου είπε σίγουρα...κλπ κλπ.Πάντως 120000 χιλόμετρα και ούτε σχεδόν κανένα πρόβλημα λέει πολλά για την αξιοπιστία του συστήματος.
Άβαταρ μέλους
Ghibli
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2008, 18:56
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό KT4X4 » 25 Μάιος 2009, 20:59

Εγώ τις άλλαξα στα 140,000 χλμ προληπτικά, δηλαδή δεν είχαν παρουσιάσει το παραμικρό αλλά θεώρησα ότι σε αυτά τα χιλιόμετρα καλό θα ήταν να αλλαχθούν. Νομίζω ότι ο κατασκευαστής συστήνει κάθε 80-100 χιλ χλμ.
KT4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 09 Μάιος 2003, 11:32
Τοποθεσία: Ν.Σμύρνη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Ghibli » 28 Μάιος 2009, 15:50

Υποθέτω Κωνσταντίνε ότι εννοείς τις φούσκες σε αυτά τα χιλιόμετρα?
Άβαταρ μέλους
Ghibli
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2008, 18:56
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό KT4X4 » 28 Μάιος 2009, 23:55

Ναι, τις πίσω αερόφουσκες. Η δε αλλαγή τους είναι πολύ εύκολη. Με τον Ανδρέα (Fatman) που αλλάξαμε μία διαπιστώσαμε ότι η όλη διαδικασία μπορεί να γίνει σε λιγότερο από 20 λεπτά.
KT4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 09 Μάιος 2003, 11:32
Τοποθεσία: Ν.Σμύρνη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό KT4X4 » 29 Μάιος 2009, 00:05

Επίσης όσον αφορά το πρώτο σου ερώτημα για αναβάθμιση παλαιότερου οχήματος με αερανάρτηση, η απάντηση είναι ότι γίνεται, το είχα ψάξει και παλαιότερα στο προηγούμενο Disco που έιχα με ελατήρια αλλά και στο νυν όπου σκέφτηκα αν μπορώ να του βάλω full αερανάρτηση, μπρος-πίσω δηλαδή.

Υπάρχουν έτοιμες λύσεις από Αμερική με 4 αερόφουσκες, 4 αμορτισέρ, κομπρεσέρ, αισθητήρες ύψους και πίεσης, διακλαδωτήρες (valve block) και το ECU με αντίστοιχο control μέσα στο αυτοκίνητο. Δεν επηρεάζεται κανένα ηλεκτρονικό εξάρτημα του αυτοκινήτου.
KT4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 09 Μάιος 2003, 11:32
Τοποθεσία: Ν.Σμύρνη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Ghibli » 29 Μάιος 2009, 01:51

Ευχαριστώ για τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες.Ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι γίνεται μετατροπή. Αμερική ε? Θυμάσαι καθόλου το κόστος?
Άβαταρ μέλους
Ghibli
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2008, 18:56
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό KT4X4 » 29 Μάιος 2009, 09:31

Γύρω στα 1600-1700 $ + τα μεταφορικά
KT4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 09 Μάιος 2003, 11:32
Τοποθεσία: Ν.Σμύρνη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Ghibli » 29 Μάιος 2009, 16:30

KT4X4 έγραψε:Γύρω στα 1600-1700 $ + τα μεταφορικά


Ευχαριστώ πολύ. Μια χαρά μου ακούγεται.Είπες προηγουμένως ότι σκέφθηκες να βάλεις full αερανάρτηση, στο Disco II υποθέτω. Γιατι?Δεν έχει και στο μπροστινό και στο πίσω συστημα?
Ρίξε μια ματιά και εδώ, έχει πολύ ενδιαφέρον. Να υποθέσω ότι είναι κάτι ανάλογο με αυτό που μου πρότεινες...

http://www.arnottindustries.com/

http://www.rover-renovations.com/Range- ... s-s/97.htm
Άβαταρ μέλους
Ghibli
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2008, 18:56
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό KT4X4 » 31 Μάιος 2009, 21:43

Έχει μόνο πίσω. Για να βάλεις και μπροστά πρέπει να καταργήσεις το υπάρχον ECU του SLS (αερανάρτησης) και να χρησιμοποιήσεις το καινούργιο. Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν προχώρησα στην μετατροπή. Μαζί με το ECU θα έπρεπε να καταργήσω όλο το σύστημα (αισθητήρες, valve block κτλ) και να βάλω τα άλλα του set. Ενώ σε αυτοκίνητο που δεν έχει τίποτα τοποθετείς το σύστημα εξ αρχής και τέλος.

Δυστυχώς δεν έχω βρει ακόμα τρόπο να μπορώ να χρησιμοποιήσω την ήδη υπάρχουσα αερανάρτηση πίσω και απλώς να προσθέσω και αερόσουστες μπροστά. Και επειδή δεν ξέρω κανένα που να το έχει κάνει στην Ελλάδα δεν έχω και ποιον να ρωτήσω. Για να πώ την αλήθεια και σκεπτόμενος εντελώς απλοϊκά, είχα την εντύπωση ότι θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω το υπάρχον ECU και να προσθέσω 2 αισθητήρες ύψους μπροστά ίδιους με τους πίσω και αερόσουστες με relocation στα αμορτισέρ. Ακόμα όμως και να μπορούσα να παραλληλήσω την είσοδο/έξοδο εντολών της ECU ώστε να δέχεται ταυτόχρονα εντολές και από τους 4 αισθητήρες αντί των 2 (ίδια για αριστερούς και δεξιούς), δεν έχω ιδέα αν το σύστημα αυτό θα δούλευε.

Πιθανότατα το ECU να επεξεργάζεται πολύ περισσότερα δεδομένα από κάθε αισθητήρα και όχι μόνο το ύψος και να ενεργεί και με βάση άλλες παραμέτρους (πχ ταχύτητα, κλίση, ανωμαλίες εδάφους κτλ) και το τελικό αποτέλεσμα να ήταν "δραματικό" όσον αφορά τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Τα έτοιμα συστήματα έχουν ECU με 4 εισόδους/εξόδους για όλους τους τροχούς και συνδιασμό αισθητήρων ύψους και πίεσης. Μία άλλη λύση που σκέφτηκα ήταν να χρησιμοποιήσω ECU από Range Rover P38 (που έχει 4 εισόδους/εξόδους), αλλά επίσης δεν έχω ιδέα αν γίνεται και τι αποτέλεσμα θα έχει.
KT4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 09 Μάιος 2003, 11:32
Τοποθεσία: Ν.Σμύρνη, Αθήνα


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 0 επισκέπτες

cron