Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αξονα μεταδωσης

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Αξονα μεταδωσης

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 16 Νοέμ 2009, 17:09

Για πειτε ρε παιδια καμια ιδεα τι να παρω? Στο Paddock βρηκα και ενα πιο ενισχυμενο GKN Hardy Spicer. Ειναι καλος? Καμια αλλη προταση?
Αλλα παιδια γρηρορα γιατι 10 μερες εμειναν.! μεχρι την εκδρομη
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 959
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Αξονα μεταδωσης

Δημοσίευσηαπό superspy » 16 Νοέμ 2009, 17:23

Πάρε έναν απλό από τον paddock να κάνεις την δουλειά σου.
Μάλλον δεν θα προλάβεις να το παραλάβεις :-(

Θα δω αν υπάρχει ένας παλιός που είχα - έχει τζόγο στο πολύσφηνο, αλλά οι σταυροί ήταν ΟΚ - θα σου πω αύριο.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 16 Νοέμ 2009, 22:01

Να σαι καλα ρε Σπυρο! Παντως εγω εστειλα την παραγγελια σημερα, συνηθως κανουν 4-5 μερες. Αν ειναι ακομα και τελευταια μερα τα βαζω! Παντως βρες οταν μπορεις εκεινο τον αξονα, γιατι θα σκασω ετσι και χασω την εκδρομη...
Σ ευχαριστω!
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 959
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 17 Νοέμ 2009, 07:59

Εχω και εγώ έναν άξονα με μικρό τζόγο στο καρέ από έναν φίλο σε περίπτωση που δεν προλάβεις...

Για πες πόσο σου στοιχίζει με μεταφορικά ο καινούριος από Paddock, γιατί σύντομα θα χρειαστώ και εγώ (ίδια ασθένεια - πανδημία καρέ...)

Επίσης να ρωτήσω και τους υπόλοιπους μιά ερώτηση κρίσεως

Το V8 μου είναι καταλυτικό και έχει έναν λεπτότερο μπροστινό άξονα λόγω διπλών καταλυτών, βλέπω ότι μπαίνει και ο STD άξονας και εξακολουθεί να έχει αρκετό περιθώριο από τον καταλύτη.

Δεδομένου ότι ο κεντρικός ακολουθεί οποιαδήποτε μετατόπιση του συνόλου κινητήρα-εξατμίσεων λόγω ροπών , δεν μπορώ να σκεφτώ γιατί βάλανε λεπτότερο άξονα (δεν νομίζω να μπορεί σε κατάσταση μεγάλου flex να μετατοπιστεί τόσο δεξιά-αριστερά ο εμπρόσθιος άξονας που να φέρει τον κεντρικό σ' επαφή με τον καταλύτη), μου διαφεύγει κάτι ?

ΥΓ: όλα αυτά επειδή ο λεπτός άξονας δεν κυκλοφορεί και είναι πανάκριβος...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 19 Νοέμ 2009, 17:04

Κοιτα ο κανονικος αξονας κοστιζει 62 Ευρω, εγω πηρα ενα πιο ενισχυμενο Hardy Spicer 92 ευρω. Εξοδα αποστολης 19 ευρω!
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 959
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 19 Νοέμ 2009, 17:34

Mudnolis έγραψε:Κοιτα ο κανονικος αξονας κοστιζει 62 Ευρω, εγω πηρα ενα πιο ενισχυμενο Hardy Spicer 92 ευρω. Εξοδα αποστολης 19 ευρω!


είναι εντυπωσιακά φθηνά τα μεταφορικά του paddock, να ελέγχεις όμως συχνά-πυκνά τους σταυρούς σου μετά, διότι η ποιότητα των ιμιτασιόν σταυρών δεν έχει να κάνει με των γνησίων (γιαπωνέζικων παρακαλώ)

δεν μας είπες πως κατάφερες και τον έσπασες, είχες διαπιστώσει την φθορά ?
είχες συμπτώματα ? ή έτσι ξαφνικά
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 19 Νοέμ 2009, 18:30

Κοιτα βασικα ειχε καποια μικρα κενα αλλα νομιζα οτι ηταν απο το πολυσφηνο. Και μετα λιγο πριν σπασει εκανε γενικα ενα τρεμουλο οπως οταν εχεις πολυ λασπη στους τροχους και βγαινεις ασφαλτο. Φαντασου πως μου εσπασε με γυρω στα 80-90 χλμ..... Παλι καλα φτηνα τη γλυτωσα....
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 959
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό lrkoulas » 06 Ιούλ 2010, 10:32

Ποιά η διαφορά μεταξύ double cardan και wide angle αξόνων; Αν ψηλώσω για λίγο (4-5 πόντους) τι να πάρω; Έχω μπερδευτεί :-)
Εσείς τι έχετε;
Land Rover TD5
Άβαταρ μέλους
lrkoulas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 11:49

Δημοσίευσηαπό fatman » 06 Ιούλ 2010, 15:45

Το προβλημα εντοπιζεται στο εμπρος - πιο κοντο σε μηκος - αξονα.
Γενικα,το ψηλωνεις και βλεπεις,αν εχεις κραδασμους ΜΠΟΡΕΙ με ενα double cardan να ξεμπερδεψεις,γιατι και αυτοι εχουν καποιες συγκεκριμενες μοιρες(καλης) λειτουργειας,παιζει ρολο τι γωνια θα παρει η εξοδος του διαφορικου σε σχεση με το βοηθητικο.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1153
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 06 Ιούλ 2010, 15:47

ΕΕ ξεχασα,οι wide angle ειναι οταν φτιαξεις καμια σπεσιαλ αναρτηση με τρελλα κρεμασματα,οποτε χρειαζεσαι αξονες-σταυρους με μεγαλυτερες μοιρες-ευρος λειτουργειας,δεν μπαινουν για επιλυση προβληματων κραδασμων.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1153
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό lrkoulas » 07 Ιούλ 2010, 08:47

Μα δεν μίλησα για κραδασμούς. 4-5 πόντους λεω :-)
Land Rover TD5
Άβαταρ μέλους
lrkoulas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 11:49

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Ιούλ 2010, 08:56

Tα TD5 ειδικά είναι πιο επιρρεπή στους κραδασμούς.

Τώρα γενικά όταν ψηλώσεις (αρκετά) και φύγεις από τις γωνίες λειτουργίας του μαμά άξονα, θα αρχίσουν τα μικροπροβλήματα – το ένα φέρνει το άλλο.

Μπορεί να κάνουν εμφάνιση κραδασμοί, μπορεί το πολύσφηνο να μην έχει αρκετό μηκος για να δουλέψει σωστά, μπορεί να «μπλοκάρουν» οι σταυροί, πολλά μπορεί.

Θεωρητικά αν η έξοδος του μπροστινού διαφορικού είναι παράλληλη με την έξοδο από το κεντρικό, θες απλό άξονα, αν το ψηλώσεις και διορθώσεις την καστερ και επαναφέρεις την γωνία εξόδου του μπροστινού διαφορικού παράλληλα με του κεντρικού τότε θα θέλεις wide angle.

Αν η έξοδος του μπροστινού κοιτά το κεντρικό τότε θα θες double cardan, που είναι και το πιθανότερο.

Και είναι το πιθανότερο γιατί με όλες τις γωνίες που θα αλλάξουν είναι σπάνιο να καταφέρεις να το φέρεις στις αρχικές ρυθμίσεις - αλλα πιο ψηλό ;-)

Υ.Γ. προσοχή όταν θα παίζεις με τους άξονες, σημάδεψε τα δυο κομμάτια στο πολύσφηνο γιατί μπορεί να τα κουμπώσεις διαφορερικά και μετά... να μην καταφέρεις να το κάνεις να ηρεμήσει ;-)

Αν μάλιστα το κουμπώσεις λάθος και κάνεις μερικά χιλιόμετρα, στη συνέχεια ακόμα και να το φέρεις στην αρχική θέση, οι κραδασμοί θα σου κάνουν παρέα και θα θέλει να αλλάξεις και σταυρούς ή και ρουλεμάν εξόδου από το κεντρικό και εισόδου στο μπροστινό ;-) (Επίσης μπορεί και να σπάσει ανάλογα με το πόσο λάθος τον κούμπωσες)


Υ.Γ. 2 Έχε υπόψην σου ότι με το ψήλωμα αλλάζει και το μήκος του άξονα

Υ.Γ. 3 Αν μπλέξεις πολύ ρώτα στη "Γιαφκα" της Αλεξάνδρας
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό fatman » 07 Ιούλ 2010, 09:47

superspy έγραψε:


Υ.Γ. 3 Αν μπλέξεις πολύ ρώτα στη "Γιαφκα" της Αλεξάνδρας

http://www.greek-language.gr/greekLang/ ... %CE%B1&dq=
Θα με παρεξηγησουν..
Μηπως να το γυρναγα σε μαγαζακι :evil:
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1153
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Ιούλ 2010, 10:34

Περίμενε σε λίγο θα ανεβάσω υλικό από άλλη javka!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό bottleman » 07 Ιούλ 2010, 17:15

Εχω και εγω ενα μπροστινο λεπτο και ενα πισω αξονα γνησιοι και οι δυο και χωρις τζογους στα πολυσφηνα,εαν δεν προλαβεις να παραλαβεις το τηλεφωνο μου ειναι 6934947780 μπορεις να περασεις να παρεις οποιον θελεις
Disco 3 το τρίτο τεύχος το παλιό
Άβαταρ μέλους
bottleman
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: 15 Δεκ 2007, 16:32
Τοποθεσία: Νίκαια

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 0 επισκέπτες