Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

TD5 - Βελτιώσεις - προβλήματα - θέματα

Τεχνικά θέματα Land Rover.

TD5 - Βελτιώσεις - προβλήματα - θέματα

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Απρ 2010, 20:10

Μια και όλο και περισσότεροι κυκλοφορούν ας αρχίσουμε τα ψαξίματα - τις εντυπώσεις και φυσικά τις βελτιώσεις :twisted: !

5 κύλινδρος σε σειρά
Μαντεμένιο μπλόκ / αλουμινένια κεφαλή
Επικεφαλής εκκεντροφόρος / κίνηση με αλυσίδα
2493 κ.ε.
94χιλ διάμετρος Χ 71.1χιλ διαδρομή
19.5:1 συμπίεση
Lucas Electronic Unit Injection
Allied Signal GT20 turbo
122bhp (91kw) @ 4850 με χειροκίνητο σασμάν
136bhp (101kw) @ 5000 με αυτόματο
300Nm @ 1950 στρ/λεπ
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό fatman » 30 Απρ 2010, 13:08

Απο οτι εχω ακουσει για καταστροφες κλπ,χτυπα ξυλο δεν μου ετυχε τιποτα ακομα.
Ενα wastegate modulator χαλασε(κοινως ενα π@π@ρακι),το οποιο ειναι μονο στα disco,εκανε overboost και εμπαινε σε safe mode.
Κατα τα αλλα εβγαλα την egr,εβαλα decat (down)pipe απο euro2 μοτερ,ανασανε αρκετα.
Αλλα τωρα.... κατι αλλο εχω στα σκαρια..
Το καλυτερο που εχω διαβασει ειναι αυτο απο το pirate και αφορα ΚΑΙ το οργανο θερμοκρασιας των td5
"Leave it to the Germans to install a three position temp gauge in a British vehicle! Cold, marginally OK, and Oh Shit, better get another engine, yep, that's German precision for you!"
Χαιρετω.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό superspy » 05 Ιουν 2010, 01:07

[youtube]http://www.youtube.com/v/QrB1QeFZCkk&hl=en_US&fs=1&rel=0[/youtube]
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό vagelis » 05 Ιουν 2010, 08:06

Εδω και αρκετο καιρο σταζει βαλβολινη μεταξυ σαζμαν και βοηθητικου,αλαχτηκε τσιμουχα ψαχτηκε ,ξαναψαχτηκε αλα τιποτα συνεχιζει να σταζει και να κανει χαλια το αμαξι απο κατω,καθως και να χρειαζεται τακτικο συμπληρωμα,την αλλη βδομαδα θα ξανακατεβει βοηθητικο ,θα σας ενγμερωσω για τα αποτελεσματα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 05 Ιουν 2010, 10:54

είχα αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα - το κατέβασα 2-3 φορές για να το καταλάβω - έψαχνα τα δακτυλίδια, τις τσιμούχες, τους άξονες και τελικά έχανε από ένα οring που υπάρχει εκεί στον άξονα που κρατάει το εσωτερικό γρανάζι του βοηθητικού και που αλλάζει εύκολα...

ξεβιδώνεις το μεγάλο παξιμάδι, τραβάς έξω τον άξονα, αλλάζεις το Oring - βάζεις και λιγη ειδική φλανζόκολλα και λύνεται άν είναι το ίδιο πρόβλημα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό SUVord » 05 Ιουν 2010, 12:37

ΟΧΙ!!!Προς Θεού...
...διορθώνοντας αποτελεσματικά τη διαροή πάσης φύσεως ρευστών στα LR συνεπάγεται:
1/ Δραστική μείωση στην ιστορική μεταπωλητική αξία του οχήματος.
2/ Σοβαρή αμφισβήτηση της αυθεντικότητάς του και
3/Αύξηση της τιμής των λιπαντικών στην παγκόσμια αγορά λόγω της αυξημένης ζήτησης.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό fatman » 06 Ιουν 2010, 14:52

ekarpod έγραψε:είχα αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα - το κατέβασα 2-3 φορές για να το καταλάβω - έψαχνα τα δακτυλίδια, τις τσιμούχες, τους άξονες και τελικά έχανε από ένα οring που υπάρχει εκεί στον άξονα που κρατάει το εσωτερικό γρανάζι του βοηθητικού και που αλλάζει εύκολα...

ξεβιδώνεις το μεγάλο παξιμάδι, τραβάς έξω τον άξονα, αλλάζεις το Oring - βάζεις και λιγη ειδική φλανζόκολλα και λύνεται άν είναι το ίδιο πρόβλημα...

Πριν παρω το ντισκο μου,ειχαν κανει 2 φορες επισκευη-στεγανοποιηση στο βοηθητικο,δεν σταματησε ποτε η διαρροη.
Και εγω εκει εντοπιζω το προβλημα,αν εχεις και κανα δειγμα o-ring,να παρω να εχω και θα το βαλω στο 5ετες,καποια στιγμη θα ασχοληθω και με αυτο - ισως στο ειδικο λακο που διαθετεις :? :?
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 06 Ιουν 2010, 15:21

Που χάθηκες ρε Αντρέα?

είχα αγοράσει το ανταλλακτικό FRC8292 από την μαμά εταιρεία, το παλιό ήταν κατακα-η-μένο...

Ηταν εντυπωσιακό πάντως το πόσο βαλβολίνη έχανε από αυτό το σημείο και εφόσον κατεβαίνει κεντρικό για αλλαγή τσιμουχών κλπ, είναι εύκολο και απαραίτητο να αλλαχθεί και αυτό...

Εκτοτε πάντως το disco δεν ιδρώνει πουθενά, το ανεβοκατέβασμα κεντρικού διαφορικού νομίζω ότι είναι δύο μπύρες δουλειά πιά...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό vagelis » 17 Ιουν 2010, 12:47

Λοιπον το προβλημα λυθηκε,ηταν οντως το o-ring ,αλαχθηκε μπηκε και κολα και ολα ενταξει.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό SUVord » 18 Ιουν 2010, 11:24

vagelis έγραψε:Λοιπον το προβλημα λυθηκε,ηταν οντως το o-ring ,αλαχθηκε μπηκε και κολα και ολα ενταξει.


Είσαι σίγουρος;
...για ξανακοίταξέ το.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό vagelis » 18 Ιουν 2010, 12:25

Πανο απο χτες συνεχεια το κοιταω,ουτε σταγονα,λες και δεν ειναι λαντ.
Σημερα μαλιστα πηγα και το επλυνα απο κατω και εγινε τζιτζι,οχι τιποτα αλλο αλα επειδη θα περασω αυριο Κρικελοποταμο μην τον κανω χαλια απο τα λαδια και με πανε και για ρυπανση.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό SUVord » 18 Ιουν 2010, 12:30

Καλά να περάσεις Βαγγέλη!!!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Ιουν 2010, 15:36

Επιστροφή στο θέμα μας :evil:

Εδώ και δυο μήνες περίπου έχουμε "φορτώσει" άλλο χάρτη στο Def μου και στο DII του Fatman.

Τώρα αν σας πω ότι την πρώτη φορά που πήγαμε να ξεκινήσουμε με το συνηθισμένο πάτημα πεντάλ, στρίγκλιζαν οι τροχοί στο στεγνό, θα το περιμένατε αυτό από ένα LR;

To μοτέρ ανάπνευσε και η πέμπτη γεμίζει θαρετα :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό fatman » 23 Ιουν 2010, 15:44

Καλα πηγαινε,μεχρι που το ξαναπειραξα και ξαναχασα μερικα αλογατα :cry: :cry:
Σπινιαρει ακομα βεβαια,αλλα εκεινο το stage 2 αργει ??
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό bottleman » 04 Ιούλ 2010, 19:55

Εχασες μερικα απο τα λιγα που εχεις και εκει ειναι το προβλημα.
Άβαταρ μέλους
bottleman
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 15 Δεκ 2007, 16:32
Τοποθεσία: Νίκαια

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες