χρόνια πολλά και καλά σε άπαντες λαντροβεράδες.
δημοσιεύω εδώ μία φιλοσοφική αναζήτηση που ήρθε μαζί με τα κάλαντα, να με ταράξει χριστουγεννιάτικα...
αντίθετα με την χαμηλή πίεση λαδιού που όλοι ξέρουμε πως μεταφράζεται...... (επισκευή μοτέρ/αντλίας κλπ...)
εγώ αντιμετωπίζω το αντίθετο θέμα.
μετά από αλλάγή λαδιών/φίλτρου, άρχισα να βλέπω στον μετρητή, κάτι τιμές πιέσεων κοντά στα 4-5 bars και φυσικά να χτυπάνε τα buzzer μετά τα 4... Στην αρχή έκανε κάτι στιγμιαία αλλά χειροτερεύει μέρα με τη μέρα..
Τώρα (4η ημέρα φαινομένου), με το που παίρνει μπροστά το μοτέρ, η πίεση παραμένει στα 5,5 bar και πέφτει πάρα πολύ αργά με την άνοδο της θερμοκρασίας στο λάδι...
Σημειώνω εδώ πως μετά από κανά μισάωρο οδήγησης και μετά τους 45-50 βαθμούς θερμοκρασίας λαδιού, η πίεση πέφτει στα φυσιολογικά επίπεδα (γύρω στα 3,5 bar στις 2500στρ. και 1,7 στο ρελαντί).
Εννοείται πως μετά τις τελευταίες "αυξητικές τάσεις", δεν το κινώ και περιμένω να ανοίξει κάποιο συνεργείο να τσεκάρω την βαλβίδα "ανακούφισης" μήπως έχει κολλήσει.
Αν έχετε καμία καλύτερη ιδέα για το πως προέκυψε, αν είναι πολύ επικίνδυνο να το κυκλοφορήσω έτσι (μέχρι το συνεργείο) και τι θα μπορούσα να σκαλίσω μόνος, πείτε μου.
ευχαριστώ και καλές γιορτές σε όλους
Υ.Γ. το μοτέρ που φοράει το Discovery 1 μου, είναι πλέον το 4.0 lit (Thor) από Discovery 2