Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΝΑΡΤΗΣΗ GV2000 DIESEL

ΑΝΑΡΤΗΣΗ GV2000 DIESEL

Δημοσίευσηαπό GV2000TD » 10 Φεβ 2005, 09:19

ΕΧΩ ΕΝΑ GV 2000CC DIESEL ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. TO ΠΡΩΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΜΙΑ ΜΕΣΗ ΛΥΣΗ . ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΙΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΨΗΛΩΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΤΑ 2 –3 CM. ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΨΗΛΩΜΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ. ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ; ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.
GV2000TD
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 09:18

Δημοσίευσηαπό blackchris » 10 Φεβ 2005, 09:26

Με ψήλωμα 2-3 εκ δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα. Κορυφαία ανάρτηση θεωρώ την Old Man Emu που ενώ σου δίνει 3 - 4 εκ βελτιώνει και την οδική συμπεριφορά, (και εγώ δεν το πίστευα αλλά το διαπίστωσα μόλις την έβαλα) Με ψηλότερη ανάρτηση να έχεις υπ΄ όψιν σου ότι τα διαφορικά σου ΔΕΝ ψηλώνουν, (αυτό γίνεται μόνο απο τα λάστιχα).
Σε τι tairen κινείσαι ?
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό teroulas » 10 Φεβ 2005, 09:51

blackchris έγραψε:Με ψήλωμα 2-3 εκ δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα.


Γιώργο εσένα πόσο έχει ψηλώσει ? Νομίζω παραπάνω με τα ΟΜΕ :roll:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό blackchris » 10 Φεβ 2005, 10:05

teroulas έγραψε:
blackchris έγραψε:Με ψήλωμα 2-3 εκ δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα.


Γιώργο εσένα πόσο έχει ψηλώσει ? Νομίζω παραπάνω με τα ΟΜΕ :roll:


Δεν είναι μόνο τα ΟΜΕ (4 cm) αλλά οι προσθήκες (3 cm) και τα ελαστικά (3 cm) απο 215/65/16 σε 215/80/16 σύνολο 10 cm.
Λιαν συντόμος ελαστικά 215/85/16 :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό GV2000TD » 10 Φεβ 2005, 13:13

blackchris έγραψε:Με ψήλωμα 2-3 εκ δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα. Κορυφαία ανάρτηση θεωρώ την Old Man Emu που ενώ σου δίνει 3 - 4 εκ βελτιώνει και την οδική συμπεριφορά, (και εγώ δεν το πίστευα αλλά το διαπίστωσα μόλις την έβαλα) Με ψηλότερη ανάρτηση να έχεις υπ΄ όψιν σου ότι τα διαφορικά σου ΔΕΝ ψηλώνουν, (αυτό γίνεται μόνο απο τα λάστιχα).
Σε τι tairen κινείσαι ?


ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΔΥΟ - ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΛΑΣΠΗ, ΒΡΑΧΙΑ ΑΝΕΒΑΣΜΑΤΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ ΟΧΙ ΕΧREME. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΨΑΞΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΠΟ 235/60/16 ΣΕ 235/70 Ή 75 AT ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΟΠΟΤΕ ΟΤΙ ΨΗΛΩΜΑ ΠΑΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
GV2000TD
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 09:18

Δημοσίευσηαπό blackchris » 10 Φεβ 2005, 13:20

GV2000TD έγραψε:
blackchris έγραψε:Με ψήλωμα 2-3 εκ δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα. Κορυφαία ανάρτηση θεωρώ την Old Man Emu που ενώ σου δίνει 3 - 4 εκ βελτιώνει και την οδική συμπεριφορά, (και εγώ δεν το πίστευα αλλά το διαπίστωσα μόλις την έβαλα) Με ψηλότερη ανάρτηση να έχεις υπ΄ όψιν σου ότι τα διαφορικά σου ΔΕΝ ψηλώνουν, (αυτό γίνεται μόνο απο τα λάστιχα).
Σε τι tairen κινείσαι ?


ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΔΥΟ - ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΛΑΣΠΗ, ΒΡΑΧΙΑ ΑΝΕΒΑΣΜΑΤΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ ΟΧΙ ΕΧREME. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΨΑΞΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΠΟ 235/60/16 ΣΕ 235/70 Ή 75 AT ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΟΠΟΤΕ ΟΤΙ ΨΗΛΩΜΑ ΠΑΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.


Αν ψηλώσεις απο ανάρτηση μπορείς να βάλεις ψηλότερο λάστιχο γιατί θα χωράει στους θόλους.
Το λάστιχο που φοράω τώρα ούτε κατά διάνοια δεν χωρούσε πριν.
Στην διάσταση που φοράς έλαχιστα λάστιχα all terain η ακόμα χειρότερα mud υπάρχουν.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Kostos

Δημοσίευσηαπό Lepes » 23 Φεβ 2005, 11:28

blackchris
για δωσε τα φωτα σου,γνωστος εχει GV 2LT,
και θελει ενα νορμαλ ψηλωμα max 5cm ποσο 8α του κοστισει και τι προτινει η πειρα (οχι η μπυρα) βεβαιως
Thanks
Άβαταρ μέλους
Lepes
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 482
Εγγραφή: 03 Μάιος 2004, 11:41
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό GV2000TD » 24 Φεβ 2005, 18:59

ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ KILEN +4 CM KAI ΛΕΩ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ; TO EXEI ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;
GV2000TD
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 09:18

Re: Kostos

Δημοσίευσηαπό gvwagon » 25 Φεβ 2005, 00:15

Lepes έγραψε:blackchris
για δωσε τα φωτα σου,γνωστος εχει GV 2LT,
και θελει ενα νορμαλ ψηλωμα max 5cm ποσο 8α του κοστισει και τι προτινει η πειρα (οχι η μπυρα) βεβαιως
Thanks



Και εγω την ιδια απορια εχω.και εγω θελω maximum 50mm τι να κανω??
Άβαταρ μέλους
gvwagon
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 09 Φεβ 2005, 21:36

Δημοσίευσηαπό cliff » 25 Φεβ 2005, 00:23

Χμμμ δεν νομίζω μάλλον θα τερματίζουν τα αμορτισέρ στο άνοιγμα. Κανείς άλλος?
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Re: Kostos

Δημοσίευσηαπό blackchris » 25 Φεβ 2005, 19:40

Lepes έγραψε:blackchris
για δωσε τα φωτα σου,γνωστος εχει GV 2LT,
και θελει ενα νορμαλ ψηλωμα max 5cm ποσο 8α του κοστισει και τι προτινει η πειρα (οχι η μπυρα) βεβαιως
Thanks


Old man και θα πάρει 3,5 με 4 cm αν βάλει και αποστάτες στα ελατήρια +1,5 με 2 cm οπότε φτάνει τα 5 cm ψήλωμα και μετά χωράει μέχρι και 215/80/16 χωρίς πρόβλημα. Για μεγαλύτερα λάστιχα ακόμα, πρεπει μα μπει body lift στο σασί. Μέχρι 5 cm δεν υπάρχουν προβλήματα στο αμάξι απο κει και πέρα η μεγάλη γωνια των ημιαξονίων σου δίνει το διαφορικό η τα ημιαξόνια στο χέρι.
Μπορείς βέβαια να χρησημοποιήσης και άλλη μάρκα αμορτισέρ - ελατηρίων αλλά δεν είναι για τόσο hard χρήση.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Re: Kostos

Δημοσίευσηαπό blackchris » 25 Φεβ 2005, 19:43

blackchris έγραψε:
Lepes έγραψε:blackchris
για δωσε τα φωτα σου,γνωστος εχει GV 2LT,
και θελει ενα νορμαλ ψηλωμα max 5cm ποσο 8α του κοστισει και τι προτινει η πειρα (οχι η μπυρα) βεβαιως
Thanks


Old man και θα πάρει 3,5 με 4 cm αν βάλει και αποστάτες στα ελατήρια +1,5 με 2 cm οπότε φτάνει τα 5 cm ψήλωμα και μετά χωράει μέχρι και 215/80/16 χωρίς πρόβλημα. Για μεγαλύτερα λάστιχα ακόμα, πρεπει μα μπει body lift στο σασί. Μέχρι 5 cm δεν υπάρχουν προβλήματα στο αμάξι απο κει και πέρα η μεγάλη γωνια των ημιαξονίων σου δίνει το διαφορικό η τα ημιαξόνια στο χέρι.
Μπορείς βέβαια να χρησημοποιήσης και άλλη μάρκα αμορτισέρ - ελατηρίων αλλά δεν είναι για τόσο hard χρήση.

To κόστος των Old man γύρω στα 850 € (4 αμορτισερ, 4 ελατήρια) και των 4 αποστατών γύρω στα 40 - 50 €.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Re: Kostos

Δημοσίευσηαπό GV2000TD » 25 Φεβ 2005, 20:12

blackchris έγραψε:
Lepes έγραψε:blackchris
για δωσε τα φωτα σου,γνωστος εχει GV 2LT,
και θελει ενα νορμαλ ψηλωμα max 5cm ποσο 8α του κοστισει και τι προτινει η πειρα (οχι η μπυρα) βεβαιως
Thanks


Old man και θα πάρει 3,5 με 4 cm αν βάλει και αποστάτες στα ελατήρια +1,5 με 2 cm οπότε φτάνει τα 5 cm ψήλωμα και μετά χωράει μέχρι και 215/80/16 χωρίς πρόβλημα. Για μεγαλύτερα λάστιχα ακόμα, πρεπει μα μπει body lift στο σασί. Μέχρι 5 cm δεν υπάρχουν προβλήματα στο αμάξι απο κει και πέρα η μεγάλη γωνια των ημιαξονίων σου δίνει το διαφορικό η τα ημιαξόνια στο χέρι.
Μπορείς βέβαια να χρησημοποιήσης και άλλη μάρκα αμορτισέρ - ελατηρίων αλλά δεν είναι για τόσο hard χρήση.


ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ KILEN +4 CM

1η EΚΔΟΧΗ KAI ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΗ ΑΦΗΝΩ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ;

2η ΕΚΔΟΧΗ ΑΛΛΑΖΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΕ ΟΜΕ.

ΤΙ ΛΕΤΕ;
GV2000TD
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 09:18

Re: Kostos

Δημοσίευσηαπό blackchris » 25 Φεβ 2005, 21:06

GV2000TD έγραψε:
blackchris έγραψε:
Lepes έγραψε:blackchris
για δωσε τα φωτα σου,γνωστος εχει GV 2LT,
και θελει ενα νορμαλ ψηλωμα max 5cm ποσο 8α του κοστισει και τι προτινει η πειρα (οχι η μπυρα) βεβαιως
Thanks


Old man και θα πάρει 3,5 με 4 cm αν βάλει και αποστάτες στα ελατήρια +1,5 με 2 cm οπότε φτάνει τα 5 cm ψήλωμα και μετά χωράει μέχρι και 215/80/16 χωρίς πρόβλημα. Για μεγαλύτερα λάστιχα ακόμα, πρεπει μα μπει body lift στο σασί. Μέχρι 5 cm δεν υπάρχουν προβλήματα στο αμάξι απο κει και πέρα η μεγάλη γωνια των ημιαξονίων σου δίνει το διαφορικό η τα ημιαξόνια στο χέρι.
Μπορείς βέβαια να χρησημοποιήσης και άλλη μάρκα αμορτισέρ - ελατηρίων αλλά δεν είναι για τόσο hard χρήση.


ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ KILEN +4 CM

1η EΚΔΟΧΗ KAI ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΗ ΑΦΗΝΩ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ;

2η ΕΚΔΟΧΗ ΑΛΛΑΖΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΕ ΟΜΕ.

ΤΙ ΛΕΤΕ;


Με τα KILEN απο οτι έχω ακούσει σου φεύγουν τα σφραγίσματα, με τα μαμίσια αμορτισερ δεν θα είναι οτι καλύτερο γιατί θα είναι συνεχώς σε μεγάλη έκταση (σαν πιο κοντά απο τα ελατήρια) οπότε καληνήχτα διαδρομή ανάρτησης.
Νομίζω οτι η δεύτερη λύση είναι σαφώς καλύτερη.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Re: Kostos

Δημοσίευσηαπό firelord » 25 Φεβ 2005, 21:40

ξέρεις ποιά είναι η μονη λύση αλλά δεν το ομολογείς...ατιμούλη
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες