Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μπλοκε σε grand vitara... επιλογη

Μπλοκε σε grand vitara... επιλογη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 15 Μαρ 2005, 22:32

Γεια σας και καλη σαρακοστη σε ολους!!

Μπαινοντας στην διαδικασια γενικοτερα για μπλοκε στο Grand vitara βρηκα κατι σε lock-right, αλλα δεν εχω καταλαβει ακριβως αν κανει στο συγκεκριμενο αμαξι.

http://www.rocky-road.com/kickdrive.html
δειτε λιγο πιο κατω απο την μεση της σελιδας.

γραφει οτι κανει και σε grand vitara, αν καταλαβα καλα, αλλα δεν λεει τιποτα αλλο απο κει και κατω.
το χει δοκιμασει κανεις ??
αξιζει τον κοπο, μιας και η τιμη του ειναι χαμηλη σε συγκριση με καποια αλλα της αγορας??
καποιος με εμπειρια απο αυτο στο συγκεκριμενο αμαξι??

μαλιστα στο site δινει και 2 διαφορετικες τιμες: 225$ και 275$(αυτο κατι παραπανω εχει αλλα δεν καταλαβα τι ακριβως :( )

για πειτε γνωμες παρακαλω, γιατι σκεφτομαι αρκετα το συγκεκριμενο locker για το grand vitara :) :)
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Μπλοκε σε grand vitara... επιλογη

Δημοσίευσηαπό Bl@ckDog » 16 Μαρ 2005, 20:13

μεχρι 2001 μοντελο grand vitara λεει . στα 275 σου δινει και πλαϊνα κομπλερ.
www.braters.gr .......ενας προεδρος BRAT
member of "keep the rubber under" club

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Bl@ckDog
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 21:48
Τοποθεσία: glyfada

Re: Μπλοκε σε grand vitara... επιλογη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 16 Μαρ 2005, 20:15

Bl@ckDog έγραψε:μεχρι 2001 μοντελο grand vitara λεει . στα 275 σου δινει και πλαϊνα κομπλερ.


θεωρεις οτι δεν θα κανει στο δικο μου ας πουμε?? αλλαζει τιποτα το ιδιαιτερο απο 2001 μεχρι 2003(που ειναι το δικο μου) για να μην κανει??

μπορεις να μου πεις τι ειναι τα πλαινα κομπλερ?? μεσα στο διαφορικο ειναι φανταζομαι,ε?


κατι αλλο εκτος απο αυτο αλλα και οχι ARB και calmini εχεις κατα νου??
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό manos77 » 17 Μαρ 2005, 18:47

Υπαρχει κανεις που να τοποθετησε LOCK-RIGHT σε G.Vitara 5D ή Vitara 5D; Τι συμπεριφορα εχει στον δρομο ειναι ασφαλες;
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 17 Μαρ 2005, 22:05

manos77 έγραψε:Υπαρχει κανεις που να τοποθετησε LOCK-RIGHT σε G.Vitara 5D ή Vitara 5D; Τι συμπεριφορα εχει στον δρομο ειναι ασφαλες;


μακαρι να μπορουσε να βοηθησει καποιος σχετικα :( :(
τι καλα που θα ηταν,ε??
και μου αρεσει πολυ σε πρωτη φαση ψαξιματος :D :D

για βοηθηστε περισσοτερο, οι γνωριζοντες περισσοτερες λεπτομεριες επι του θεματος!!
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 18 Μαρ 2005, 07:48

Τα πλαϊνά κόμπλερ απότι διαβάζω είναι άχρηστα, καθότι τα μαμίσια πολύ σπάνια φθείρονται. Δε νομίζω να έχει αλλάξει κάτι στο πίσω διαφορικό τα τελευταία χρόνια, οπότε κάνει και για το δικό σου.

Έχω οδηγήσει Vitara 3d με Lock-Rite για λίγο σε άσφαλτο, και είναι κάπως... Φαντάσου ότι στην ευθεία είναι κλειδωμένο, και όταν πας να στρίψεις ξεκλειδώνει και κάνει ένα "κλανγκ". Καμμιά φορά απότι μου είπαν, κάνει συνεχόμενα κλειδώματα και ξεκλειδώματα, οπότε και συνεχόμενα κλανγκ-κλονγκ.

Μεγάλο ρόλο παίζει και η κατάσταση του δρόμου, σε άγρια άσφαλτο που έκανα επιτόπου, ήταν σα να βάρυνε το τιμόνι απίστευτα γιατί μάλλον δεν ξεκλείδωσε... Α, και φαντάσου να είναι κλειδωμένο και να έχει γλίτσα ή πάγο κάτω, μιλάμε για πολύ παντηλίκι!!!

Αν δεν σε πειράζουν όμως τα ηχητικά εφέ και η περίεργη συμπεριφορά στην άσφαλτο, στο χώμα πραγματικά σκοτώνει! Πάς χαλαρά πισωκίνητος εκεί που 8α πήγαινες μόνο με 4Χ4, αφού ακόμα και 2WD έχεις πάντα 2 τροχούς με πρόσφυση.

Εάν το θες για βόλτες, καλύτερα κα έβαζες ένα LSD (περιορισμένης ολίσθησης με δισκάκια), εάν έχεις λεφτά βάλε ένα ARB που κομπλάρει όποτε θες εσύ και όχι όποτε θέλει αυτό.
Θα το έβαζα? Ναι, εάν είχα το αυτοκίνητο μόνο για βόλτες και αγώνες.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό nstefa » 18 Μαρ 2005, 11:14

Λοιπον
Το συγκεκριμενο εχω στο δικο μου Vitara 3d.Οι εντυπωσεις απο αυτο ειναι:
Σε ευθεια καμια διαφορα.
Σε κλειστες στροφες με χαμηλη ταχυτητα ξεκουμπωνει με αποτελεσμα να ακουγεται ενα συνεχομενο τακ-τακ.Εαν του δωσεις γκαζι θα κουμπωσει με αποτελεσμα σε κακη ασφαλτο να σου γυρισει.
Σε ανοιχτες στροφες δεν θα δεις κανενα προβλημα αλλα θα πρεπει να εχεις το νου σου στο γκαζι (Οχι κατεβασματα και βυθισμα ποδιου στο γκαζι).
Οι μονες φορες που με εχει γυρισει ειναι μονο οταν το επιδιωξα.Παρολα αυτα θελει συνηθεια .
Στο χωμα τωρα.Σε καταστασεις trial σου ανεβαζει το επιπεδο του αυτοκινητου σου παρα πολυ.Σε καταστασεις Trail Ride θελει προσοχη μονο σε κατεβασματα πριν τη στροφη. (Εαν το μαθεις μπαινεις με απιστευτες γωνιες).Προσοχη χρειαζεται σε γλυστερο εδαφος (Λασπη-Παγος) υπο κλιση (Λιγοτερο Γκαζι ειπαμε...)
Ακομα η αξιοπιστια του ειναι παροιμοιωδης.Μετα απο καμια 10 trail -3 Trail ride και γενικοτερα σκισιμο παντου και παντα δεν εχει κανει κιχ. (Ασε που μαλακωσε και ολας-Δεν ακουγεται το τακ τακ πολυ)
Η γνωμη μου ειναι πως το καλυτερο απο ολα ειναι το ARB εαν εξαιρεσεις
την τιμη του και τα προβληματα αξιοπιστιας .
Ελπιζω να βοηθησα..
Στεφανοπουλος Νικος
nstefa
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 13 Ιαν 2003, 15:42
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό vasilis » 18 Μαρ 2005, 16:00

σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας, αλλα θελω και γω να ξεκαθαρισω ορισμενα ακομα για μενα.....

η οδηγηση που κανω ειναι ακρως συνετη και χωρις κολπα και "τρελά" στην ασφαλτο της εθνικης ας πουμε.
το χωμα και γενικοτερα οτι συνεπαγετε απο αυτο, το γουσταρω παρα πολυ.

τωρα, εφοσον ειπατε οτι δεν εχει μαλλον αλλαξει κατι απο το 2001 μεχρι και 2003 στο grand vitara, λογικα λοιπον θα κανει και αυτο μου αρεσει πολυ μπορω να πω.
οσο αφορα αγωνες και κλπ, δεν συμμετεχω αλλα ουτε και εχω σκοπο τετοιο. απλα το γουσταρω για μενα και για να εχω το κατι παραπανω εκει που πιθανον να το χρειαστω.
μου αρεσουν τα δυσκολα αλλα σε επιπεδο "παρειστικο" και οχι σε φαση αγωνα κλπ.

τωρα τα κλανκ-κλουνκ και λοιπα, δεν με πειραζουν καθοτι ειμαι γενικοτερα οπως ειπα συνετος οσο αφορα το αμαξι/οδηγηση και υπομονετικος επισης, για να μπω στην διαδικασια και να το "μαθω" καλυτερα.

τωρα για το ARB μπορει να ειναι η καλυτερη λυση για πολυ κοσμο, απλα εγω δεν μπαινω στην διαδικασια tou ARB λογω κοστους,πολυπλοκοτητας και λογω αξιοπιστιας οπως ειπατε και πριν. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΡΕΧΑΜΑΤΑ ΤΕΤΟΙΑ :D :D

θελω κατι καλο, δουλεμενο ηδη, αξιοπιστο,οικονομικο και γενικοτερα ευκολο στα πιο πολλα σημεια του και ας κανει κλανκ-κλανκ, δε με νοιαζει.
το αυτοκινητο κινειτε απο ασφαλτο εθνικης μεχρι και οπου μπορει να παει εκτος δρομου(ορισμενες φορες το παρακανω λιγακι)!

για το LSD (δισκακια) νομιζω οτι μετα απο καποιο χρονικο διαστημα θα θελει την αναλογη αλλαγη/περιποιηση τους, σωστα? αλλη διαδικασια αυτη....παραγγελνε δισκακια, ξεβιδωνε, αλλαζε .....κλπ
καθως και οτι δεν σε κραταει στα κρεμασματα τροχων, απο οτι εχω διαβασει γενικοτερα.
αληθεια ποια ειναι η συντηρηση του LOCK-RIGHT?? και σε τι διαστηματα, αν χρειαζετε αυτη??


και επι την ευκαιρια.....απο ημιαξονια εχουμε προβληματα με αυτο το μπλοκε?? υπαρχει κατι εργοστασιακο στον αξονα που να χρειαζετε βελτιωση ή και γω δεν ξερω τι αλλο?? τα κομπλερ υπαρχει περιπτωση να χουν προβλημα αν ειναι τα εργοστασιακα, ας πουμε?

μετα απο τα παραπανω, νομιζετε οτι θα μου ταιριαζει το LOCK-RIGHT :?: :?:

ευχαριστω και παλι!
Τελευταία επεξεργασία από vasilis και 18 Μαρ 2005, 16:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 18 Μαρ 2005, 16:34

Επειδή αυτό που είπα ότι έχω οδηγήσει είναι το αυτοκίνητο του nstefa, και μόνο για λίγα μέτρα, αυτός είναι σίγουρα πιο αρμόδιος :D
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vasilis » 18 Μαρ 2005, 16:43

οπως σου φανηκε εσενα το αμαξι αυτο, θεωρεις οτι δεν θα το εβαζες σε ενα αυτοκινητο που κανει απο καθημερινη-σουπερ μαρκετ διαδρομη εως εκτος δρομου??
γιατι το δικο μου αυτο περιπου κανει αυτη την στιγμη......
αυριο-μεθαυριο μπορει να κανει μονο την μια απο τις 2 διαδρομες (εκτος δρομου δηλαδη)!!! 8) 8)


παντως απο αυτα που λεει ο nstefa δεν ειναι κατι που να με ενοχλει ιδιατερα, για να μην πω καθολου.
αγωνες δεν κανω για να το σκιζω τοσο πολυ και τοσο συχνα, αξιοπιστο πολυ λεει οτι ειναι μετα απο αυτα που κανει με το αμαξι του, προβληματα δεν αναφερει (προς το παρον), παρα μονο περι προσοχης στο δρομο και συνηθειας για να το μαθεις.
μου φαινεται τελικα πολυ καλο και για τα μετρα μου καθως και την τσεπη μου!!

για να δουμε... :D

nstefa, αν μπορεις να δωσεις μερικες πληροφοριες (τεχνικες κατα προτιμηση) περα απο την συμπεριφορα του οχηματος γενικα, καλο θα μου εκανες!!!
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 18 Μαρ 2005, 17:58

δηλαδη αν πας εκει στην εθνικη μετσοβο- μπαλντουμα η μουργκανη θα πας σε μορφη κλανκγ κλονγκ κλινγκ ..... και ρε σεις an ειναι βρεgμενος ο δρόμος τι κανεις ; πας ευθεία και κατεβαινεις την πλαγια ευθεία μπροστα σου;
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό TLG » 18 Μαρ 2005, 20:12

Eνας φιλος ειχε βαλει Lock-Rite σε ena Vitara 1.6 και τελικα το εβγαλε λογω του οτι για τη χρηση που εκανε στο αυτοκινητο
- περιηγητικες βολτες μεχρι δευτερευων χωματοδρομοι -περισσοτερο προβλημα δημιουργησε παρα ελυσε..
Γενικα τα locker/lsd και λοιπα οπως εχει ειπωθει πολλες φορες ειναι μια αγορα που θελει πολυ σκεψη , γιατι το καθενα εχει διαφορετικη χρησιμοτητα και πρεπει να ειμαστε σιγουροι για ποιο σκοπο το θελουμε ....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 18 Μαρ 2005, 20:16

taxideytis έγραψε:δηλαδη αν πας εκει στην εθνικη μετσοβο- μπαλντουμα η μουργκανη θα πας σε μορφη κλανκγ κλονγκ κλινγκ ..... και ρε σεις an ειναι βρεgμενος ο δρόμος τι κανεις ; πας ευθεία και κατεβαινεις την πλαγια ευθεία μπροστα σου;


ειπε ο nstefa πριν οτι θελει προσοχη λιγο και συνηθεια.
δεν ξερω πως μπορει να ναι στο κομματι εθνικης που λες μιας και ειμαι επαρχια, αλλα οπως και να χει, θα θελει και αυτο τον χρονο του να κανει αυτο που πρεπει(κλειδωσει/ξεκλειδωσει), σωστα??

ε, εγω εχω ολη την καλη διαθεση να του τον δωσω! :)
εχω την υπομονη σε αυτα, τι να κανω??!! 8)

παντως αν μπορει ο καποιος αλλος ή ο nstefa να δωσει μερικες πληροφοριες παραπανω θα ηταν καλυτερα!
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 20 Μαρ 2005, 11:53

Βρε Vasilis, αφού σε τρώει να το βάλεις, τί το ψάχνεις παραπάνω? Βάλτο, και εάν δεν είναι αυτό που περίμενες βγάλτο και πούλα το στα μισά λεφτά, δεν θα χάσεις και πολλά :D
Λάστιχα κατάλληλα έχεις όμως? Μήπως θα ήταν καλύτερα να ξεκινήσεις από εκεί?
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vasilis » 20 Μαρ 2005, 20:46

το οτι με τρωει με το μπλοκε, η αληθεια ειναι οτι με τρωει λιγακι 8)
απλα το ψαχνω λιγακι παραπανω για να μαθω περισσοτερα επ αυτου.

τωρα οσο αφορα την τιμη του, ειναι πολυ καλη αν οντως προσφερει αυτα που προσφερει, αλλα δεν ειμαι και 100% σιγουρος αν κανει στο δικο μου αμαξι.
δεν το χω επιβεβαιωσει ακομα αυτο, εχοντας την αποψη οτι μαλλον κανει.

ασε και βλεπουμε σιγα-σιγα :) :)

τα λαστιχα μου ειναι BFG AT 215/70/16, με βλεψεις να μπουν λιγο μεγαλυτερα αργοτερα. λες να χουν προβλημα τα υπαρχοντα??
για πες τιποτα παραπανω φιλε xontros. τι θα ειναι καλυτερο νομιζεις?
εχει και +4cm απο αναρτηση.
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες