Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ 50cc ΑTV

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ 50cc ΑTV

Δημοσίευσηαπό yamahas » 25 Μάιος 2005, 14:57

ΧΑΙΡΕΤΕ ΠΑΙΔΕΣ...ΕΙΜΑΙ 17 Κ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ 50cc ATV,ΠΙΟ ΜΟΥ ΠΡΩΤΙΝΕΤΕ? ΕΚΤΟΣ GAS GAS ΓΙΑΤΙ NO MONEY.ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΕΟΝ MINIGOLT,AMS DOLFIN H MASAI.ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΑΧΙΡΙΣΜΕΝΟ ΠΑΝΤΑ 50c.c !!!!!????????????????help meeeeeeeeeee
Άβαταρ μέλους
yamahas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 03 Μάιος 2005, 23:23
Τοποθεσία: kato toumba

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ 50cc ΑTV

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 25 Μάιος 2005, 16:16

Εκπληκτική πάσα φίλε Yamaha. Μου επιτρέπεις έτσι να εκθέσω μια άποψη που με βασανίζει εδώ και καιρό. Η άποψη αυτή αφορά τα μικρά γουρουνάκια των 50 και 100 κυβικών. Και τι λέει; Πως πρέπει να ξέρουμε τι αγοράζουμε. Τι αγοράζουμε; Παιδικά παιχνίδια. Αυτό αγοράζουμε, αυτά είναι τα μικρά γουρούνια. Και σαν παιδικά παιχνίδια, η ποιότητα τους είναι ανάλογη. Από κακή έως μέτρια. Ότι είναι διασκεδαστικά κανείς δεν το αμφισβητεί. Σούζες, endo, άλματα, χώμα, στις δύο πλαινές ρόδες, όλα τα κάνουν. Ότι κοστίζουν όμως 2-3.000 ευρώ (δε μιλάω για το GasGas) είναι υπερβολικό. Αυτή η τιμή ΔΕΝ είναι ανάλογη της ποιότητας τους αφού είναι όλα ταϊβανέζικα σε καταγωγή και ποιότητα (μένει ακόμα να δούμε το Kymco MXU 50 με τιμή άγνωστη ακόμα, το οποίο αν είναι στη γνωστή υψηλή ποιότητα της Kymco θα αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα των ταιβανέζικων). Και τι σημαίνει κακή ποιότητα; Ξεκινάει από το αστείο πάχος των σωλήνων του πλαισίου, τις βασικές αναρτήσεις, τις κακές κολλήσεις των μεταλλικών μερών, συνεχίζεται στα ηλεκτρικά, τα οποία πολλές φορές παραδίδουν το πνεύμα μετά από λίγο, πλαστικά που σπάνε εύκολα, κινητήρες που δεν αντέχουν τέρμα γκάζι για πολύ, και τελειώνει με την υποτυπώδη υποστήριξη από τον αντιπρόσωπο μετά την αγορά. BE WARNED! Οι γιαπωνέζοι διαθέτουν ποιοτικά μικρά γουρούνια στην ελληνική αγορά χωρίς όμως πινακίδα κυκλοφορίας (π.χ. Suzuki LT-A 50). Οι ταιβανέζοι λοιπόν (Aeon, Adly, Amstrong, Aprilia, ναι τα γουρούνια της Aprilia είναι γουρούνια της Aeon αλλά με άλλο σήμα, Dinli, KL, δηλαδή SMC, CPI κλπ) προσφέρουν γουρουνάκια με πινακίδα, όμως πρέπει να γνωρίζετε πως αυτά ΔΕΝ θα αντέξουν ΟΥΤΕ στη σκληρή χρήση ΟΥΤΕ στο χρόνο. Παρένθεση εδώ για την Kymco. Η Kymco μπορεί να είναι από Ταιβάν μεριά κι αυτή, όμως ποιοτικά έχει ξεφύγει προς το Ιαπωνικό, και επίσης διαθέτει ΓΕΡΗ αντιπροσωπεία στη χώρα μας, με ΠΟΛΥ καλή υποστήριξη. Πάρτε σοβαρά αυτά που σας λέω εδώ, κι αν συνεχίζετε να θέλετε ένα 50άρι ή 100άρι quad ή atv από ταϊβάν ή και κίνα, τότε αυτό θα είναι εν γνώση σας ελπίζω για το τι αγοράζετε.
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ 50cc ΑTV

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 25 Μάιος 2005, 16:43

Για 50άρι δεν μπορώ να προτείνω κάτι, όλα πάνω κάτω το ίδιο είναι. Λίγο καλύτερα σε ποιότητα τα Masai και τα Dinli (τα Masai είναι Dinli), συμπαθητικό το Aprilia (ακριβό όμως), και καλούτσικο και το Aeon. Το Kymco MXer 50 είναι κακάσχημο αλλά πολύ καλής ποιότητας, και το MXU 50 που το περιμένουμε στον Ιούνιο δείχνει καλό, αν και πολύ βαρύ (150kg, έλεος, ενώ τα υπόλοιπα 50 και 100cc ζυγίζουν από 100-120kg).
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ 50cc ΑTV

Δημοσίευσηαπό alexandros » 25 Μάιος 2005, 17:43

εβαλες γκολ παντως !!!

:hello1: :hello1: :hello1: :hello1: :hello1: :hello1: :hello1:
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

??????????dhmos17

Δημοσίευσηαπό yamahas » 26 Μάιος 2005, 09:36

Ευχαριστο γιατιν ανταποκριση!!!!!!δεν ανισηχο τοσο πολι για τον κινιτηρα,γιατι την θεσει του θα την παρει ενας αλλος (ΞΕΡΟ 125-2Τ-41HP αερογραφιες κ.τ.λ)γιανα πεταω!βασικα κοιταω γιατο quasar 50c.c 1)εχει οπισθεν η θα κατεβενω να το σπροχνο? 2)πινακιδα ??????? 3)και γιατι τελικες μιλαμε???
Άβαταρ μέλους
yamahas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 03 Μάιος 2005, 23:23
Τοποθεσία: kato toumba

??????????dhmos17

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 26 Μάιος 2005, 10:26

Ρε συ Yamaha, σοβαρά τώρα... θέλεις να πάρεις ένα Quasar 50 με κινητήρα που δεν βγάζει ούτε 5hp, και πλαίσιο που έχει φτιαχτεί για αυτούς τους 5hp, και να του βάλεις δίχρονο κινητήρα από κάποιο ΜΧ 125 αν κατάλαβα καλά; Για να πετάς; Μα τι λες; 4Τ=Tampones σε παρακαλώ δώσε μου τα χάπια μου, δεν αισθάνομαι καλά... Βρε Δήμο, επειδή είσαι 17 και είσαι μπούνια ενθουσιώδης, δεν σημαίνει πως πρέπει να πετάξεις τη λογική από το παράθυρο. Δούλεψε μαζί της. Συνεργάσου. Έχεις ακούσει ένα ρητό που έλεγε παν μέτρον άχρηστον; Μην το πιστεύεις... Άσε τα 125 εκεί που βρίσκονται, και ΞΕΧΝΑ την ιδέα αυτή. Αν και τη γουστάρω ως υπερβολή, το αποτέλεσμα θα είναι να διαλύσεις το quad σου, το 125 σου, την πνευματική σου ηρεμία, την σωματική σου ακεραιότητα. Ακόμα κι αν τα καταφέρεις να χώσεις το μοτέρ στο πενηντάρι, θα γίνεις ο άρχοντας των καπακιών, των σπασμένων πλαισίων, των στραβών ψαλιδιών και δε συμμαζεύεται. Όπισθεν έχει το AMS 50/100. Δεν έχει το Laverda/Aprilia/Aeron 50/100. Κάποια έχουν, κάποια δεν έχουν. Πινακίδα βγάζουν τα περισσότερα (όχι Ιαπωνικά). Τελικές; 60-70km/h.
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

??????????dhmos17

Δημοσίευσηαπό metaloo2 » 26 Μάιος 2005, 12:23

O Yamahas η αλλιως (u)known (f)lying (o)bject θελει να αλλαξει πλαισια ψαλιδια κ λοιπα..
Η ιδεα για 41hP ειναι υπερβολη οντως κ δεν ειμαι κ σιγουρος αν υλοποιηται..!!
για ριχτε ιδεες..?!!
Άβαταρ μέλους
metaloo2
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 12:04

??????????dhmos17

Δημοσίευσηαπό alexandros » 26 Μάιος 2005, 12:44

αποψη μου ειναι πως αν καποιος θελει να στησει ενα γουρουνι τοτε να παρει μιας εταιρειας που να εχει κατασκευαστει με μια καποια ποιοτητα Α' και να εχει και προοπτικες για σκληρη χρηση

μπορει να το στηνεις 1 χρονο πχ, να σου κοστισε τα ποδια σου και μετα να δεις οτι ''ειναι λιγο'' και να ψαχνεις να το πουλησεις για κατι μεγαλυτερο

κριμα δεν ειναι ??

ο Piginspace το ''καθαρισε'' το ερωτημα με την απαντηση του. Οτιδηποτε αλλο απλα θα συμπληρωνει ή επαναλαμβάνει τα λεγόμενα του.
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό yamahas » 26 Μάιος 2005, 17:51

βασηκα τα 125 2τ δεν μπορει να ειναι με τιποτα λιγα σαν δυναμη!γιατι 41hpμε ενα τοσο ελαφρι σασι θα πηγενει σφερα!!αλλα θα γινουν ενισχισεις σε ολες της εργοστασιακες κολισεις για να αντεχει της πολλες πιεσεις που θα δεχετε το σασι απο την πολι δυναμη αυτα θα τα κανω στου father μου το εργαστηρει! 2)η διαδρομες του και το μετατροχιοτου θα μεγαλοσουν κατα πολυ για να μπορω να το κραταω στην ασφαλτο και αυτα παλι στο εργαστηριο εχτος τα ψαλιδια τα οποια θα τα παραγκιλο!!3)θα μπουν new αναρτησεις (T.C.S)γιατον απολιτο ελενχο!!.ΜΟΝΟ με τα φρενα δεν εχω δει τη θακανω!πριν ολα αυτα ομως πρεπει να το παρω,να στροθει!!μετα θα δοθει βαση στην ομορφια (νικελ αερογραφιες κτλ),και βλεπουμε γιατον κινητιρα.<APRILIA 50c.cεχει οπισθεν!> :P
Άβαταρ μέλους
yamahas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 03 Μάιος 2005, 23:23
Τοποθεσία: kato toumba

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 27 Μάιος 2005, 10:32

Φίλε Yamaha, τι εννοείς πως το Aprilia 50 ΕΧΕΙ όπισθεν? Έχεις εσύ οδηγήσει quasar 50 με όπισθεν? Μοντέλο 2008? ;-)
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό yamahas » 27 Μάιος 2005, 12:06

οχι ρε φιλε απλος ροτουσα!!!!το AMS ειναι καλο!!!$.$$$???? :evil:
Άβαταρ μέλους
yamahas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 03 Μάιος 2005, 23:23
Τοποθεσία: kato toumba

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 27 Μάιος 2005, 13:13

AMS... χμμμ... χμ.... χμ. Πάω να βάλω ένα ουίσκι. Διπλό. Να κεράσω? :-) Και να πούμε για κάτι άλλο...
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 44 επισκέπτες