Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΝΑΡΤΗΣΗ VITARA

ΑΝΑΡΤΗΣΗ VITARA

Δημοσίευσηαπό coach » 20 Ιούλ 2005, 14:11

ΦΙΛΟΙ SUZUKAKIΔΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΧΡΕΙΑΖΩΜΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ

ΜΟΛΙΣ ΣΗΚΩΣΑ ΤΟ VITARA ΜΟΥ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΑ OLD MAN +6
ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ MONROE

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΩΡΑ ΧΟΡΟΠΗΔΑΕΙ ΣΑΝ ΚΑΤΣΙΚΙ

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ? Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ?

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΑ ΣΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
COACH
Άβαταρ μέλους
coach
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 27 Απρ 2005, 22:49
Τοποθεσία: Αναβυσσος, Αττικης

Δημοσίευσηαπό cliff » 20 Ιούλ 2005, 22:43

Μήπως το αμορτισέρ τερματίζει τώρα στο άνοιγμα και θέλει μακρύτερο? Λέω μήπως.. :oops:
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό xontros » 21 Ιούλ 2005, 06:14

Φίλε Coach, καλωσήρθες στο θαυμαστό κόσμο των αυτοσχέδιων μετατροπών :!: :!: :!: Το +6 είναι ένα μεγαλούτσικο νούμερο, καθότι η ΟΜΕ δίνει +3 για τα σετ του Vitara, που σημαίνει ότι είτε:
- έβαλες σκληρότερα ελατήρια του ίδιου αυτοκινήτου (από V6 μπροστά και από 5θυρο πίσω)
- έβαλες ελατήρια άλλου αυτοκινήτου
- έβαλες κάτι από τα παραπάνω ΚΑΙ προσθήκες
Εάν το +6cm είναι μετρημένο και όχι στα λόγια, μπορεί να σημαίνει και ότι τα παλιά ελατήρια ήταν πολύ καθισμένα...
Αυτό που λέει ο cliff είναι σίγουρα σωστό, και λογικά θα το νιώθεις πιο πολύ μπροστά όταν πέφτεις σε λακκούβες και ανοίγει η ανάρτηση, ενώ πίσω τα αμορτισέρ είναι αρκετά πιο μακρυά και δεν θα το νιώθεις έντονα.
Επίσης, εάν υποθέσουμε ότι τα νέα από τα παλιά ελατήρια έχουν ελάχιστη διαφορά στο μήκος, το ύψος που πήρες είναι αποτέλεσμα των πιο σκληρών ελατηρίων, οπότε είναι λογικό να καπανάει...
Όσον αφορά τη σκληρότητα, υπάρχει ελπίδα με την αλλαγή των αμορτισέρ, που εάν δουλεύουν πιο σωστά από τα παλιά θα αποσβαίνουν κάπως την πιο απότομη κίνηση της ανάρτησης λόγω των ελατηρίων.
Όσον αφορά το μήκος, πίσω μπορείς να βάλεις όσο μακρυά αμορτισέρ θες, αλλά μπροστά δεν υπάρχουν επιλογές... Η λύση που είχα δοκιμάσει εγώ ήταν οι (πανάκριβες) αλουμινένιες προσθήκες +5cm στις πάνω βάσεις των αμορτισέρ, αλλά τότε τα ψαλίδια κρέμαγαν πάααααρα πολύ με αποτέλεσμα τη φθορά και το σπάσιμο των ημιαξονίων...
Αν θες, περιέγραψε και άλλο τί ακριβώς συμβαίνει, και πες μας τους κωδικούς των ελατηρίων που πρέπει να υπάρχουν πάνω τους.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό coach » 21 Ιούλ 2005, 14:03

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΑΣ
ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΔΙΠΛΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ.ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ +6
ΤΑ ΠΙΣΩ ΟΜΩΣ ΤΑ ΕΙΔΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ.
ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΠΩ.
ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ.ΕΙΔΗ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΩ?ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΠΑΝΗΜΑ ΤΟ ΝΙΩΘΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΑΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΗΤΑ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΗΤΑΝ Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ Η ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΘΗΣΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ
COACH
Άβαταρ μέλους
coach
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 27 Απρ 2005, 22:49
Τοποθεσία: Αναβυσσος, Αττικης

Δημοσίευσηαπό xontros » 21 Ιούλ 2005, 16:52

Το ότι θα κάτσουν είναι δεδομένο, και πρέπει να περιμένεις αρκετά, οπότε μη βιαστείς...
6 πόντους μεγαλύτερα ε??? Χμμμ, ενδιαφέρον!!!!! Εάν είναι έτσι, μπροστά θα έχεις πάρει μέχρι και 10 πόντους ύψος (εάν έχουν την ίδια σκλήρότητα με τα παλιά), αλλά θα πρέπει αν έχει αλλάξει αρκετά η γωνία κάμπερ. Άραγε πόσο να ήταν τα πίσω???? Πολύ ενδιαφέρον!!!!
Εάν άλλαζα τα πισινά αμορτισέρ, θα έβαζα Rancho RS-9000 που είναι ρυθμιζόμενα και υπάρχουν σε διάφορα μήκη, αν και είναι ακριβούτσικα. Μπροστινά αμορτισέρ όμως δεν έχω ιδέα εάν υπάρχουν άλλα πιο μακρυά εκτός από τα ΟΜΕ και τα Ironman...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό coach » 21 Ιούλ 2005, 20:16

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΑΡΚΕΤΑ
ΤΑ ΠΙΣΩ ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ.
ΠΕΡΙΠΟΥ 4 ΣΠΕΙΡΕΣ. ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΤΑ ΠΩ ΑΥΡΙΟ.ΘΑ ΚΑΝΩ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ.Η ΓΩΝΙΑ ΚΑΜΠΕΡ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ,ΑΛΛΑ Η ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ -ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΧΟΡΟΠΗΔΗΜΑ-ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΗ.ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΑ ΛΕΜΕ :!: :!:
COACH
Άβαταρ μέλους
coach
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 27 Απρ 2005, 22:49
Τοποθεσία: Αναβυσσος, Αττικης

Δημοσίευσηαπό xontros » 21 Ιούλ 2005, 22:08

Η γωνία κάμπερ είναι η γωνία που έχουν οι μπροστινοί τροχοί όταν κοιτάς το αυτοκίνητο από μπροστά! Όταν το κάτω μέρος των τροχών είναι προς τα μέσα, το τιμόνι ελαφραίνει, το λάστιχο δεν πατάει καλά και φθείρεται ανομοιόμορφα, και σε στροφές με πολλά χιλιόμετρα δεν είναι ό,τι καλύτερο γιατί τότε [ατάει ακόμα χειρότερα το λάστιχο. Εάν το πήγες για ευθυγράμμιση μετά, ίσως να την έχουν ρυθμίσει. Εάν δεν το πήγες, καλύτερα να περιμένεις π.χ. 500 χλμ. να πατήσουν καλά τα ελατήρια :!: :!: :!: Αλλά να το πας :!: :!: :!:

Please μη γράφεις και με κεφαλαία και με bold...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό nastyzuki » 22 Ιούλ 2005, 09:13

xontros έγραψε: Μπροστινά αμορτισέρ όμως δεν έχω ιδέα εάν υπάρχουν άλλα πιο μακρυά εκτός από τα ΟΜΕ και τα Ironman...

Xixixixixixi YPARXOYN!!!!! Για δες και τα skyzacker..... υπαρχουν σε ολα τα μεγεθη και σκληροτητα,και τα βρισκεις και εδω στο Ελλαδακισταν σε πολυ καλες τιμες......
Poke me and i'll become an even nastier nastyzuki.......
Braters....QUICK....toU'r BRATmobiles!!!!!
Άβαταρ μέλους
nastyzuki
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 20 Απρ 2005, 10:02
Τοποθεσία: Nea Penteli, Athens

Δημοσίευσηαπό xontros » 22 Ιούλ 2005, 11:27

Nasty είσαι σίγουρος??? Μπροστινά για Vitara???
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό nastyzuki » 22 Ιούλ 2005, 13:05

Ξερω οτι βγαζει για τα GEO TRACKER της Αμερικης (ειναι καθαρα αμερικανικα αμορτισερ) που ειναι το ιδιο ακριβως αμαξι με το Vitara αλλα το εβγαζε για ενα διαστημα η GM αν θημαμαι καλα την εταιρια.....Σου στελνω π.μ. τηλ για να μην φενεται οτι κανω διαφημηση......
Poke me and i'll become an even nastier nastyzuki.......
Braters....QUICK....toU'r BRATmobiles!!!!!
Άβαταρ μέλους
nastyzuki
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 20 Απρ 2005, 10:02
Τοποθεσία: Nea Penteli, Athens

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Ιούλ 2005, 13:35

ε πόσο μακρυά μπορεί να είναι με τα ψαλίδια?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό nastyzuki » 22 Ιούλ 2005, 13:41

firelord έγραψε:ε πόσο μακρυά μπορεί να είναι με τα ψαλίδια?

Δεν μπορω να στο εξηγησω αλλα πανω στο αμαξι μπορω να στο δειξω....πρεπει να πειραξεις και τα ψαλιδια λιγο αμα θες να βαλεις μακριας διαδρομης....αλλα ειναι πολυ καλα για offroad καταστασεις και πολυ καλα για τον δρομο και το κανονικο μεγεθος τους.
Poke me and i'll become an even nastier nastyzuki.......
Braters....QUICK....toU'r BRATmobiles!!!!!
Άβαταρ μέλους
nastyzuki
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 20 Απρ 2005, 10:02
Τοποθεσία: Nea Penteli, Athens

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Ιούλ 2005, 13:47

από την εμπειρία μου με τα ψαλίδια του Νίβα, γνωρίζω πως υπάρχουν σαφή όρια τα οποία αν καταστούν πεπερασμένα, τότε αρχίζουν τα γλέντια.

τουτέστιν προσθήκες στα ψαλίδια μέχρι ορισμένου σημείου και μετά στα μπαλάκια. Μήπως αναφέρεσαι σε αυτές τις επιλογές Νικόλαε?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό coach » 22 Ιούλ 2005, 14:04

xontros εγραψε

Εάν το πήγες για ευθυγράμμιση μετά, ίσως να την έχουν ρυθμίσει. Εάν δεν το πήγες, καλύτερα να περιμένεις π.χ. 500 χλμ. να πατήσουν καλά τα ελατήρια :!: :!: :!: Αλλά να το πας :!: :!: :!:


Δεν το πηγα για ευθυγραμμιση γιατι κατι εκανε στα αμορτισερ και δεν θα χρειαζοταν.Μετα που το τσεκαρε ηταν οκ.Και εγω το βλεπω οκ.
Τα ελατηρια ειναι ΟΜΕ967 θα καταλαβεις εσυ.

Για τα αμορτισερ τωρα ειδα προτασεις με πολλες μαρκες.

Τι λετε ειναι το καλυτερο και σε λογικη τιμη για το vitara :?: :?:
COACH
Άβαταρ μέλους
coach
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 27 Απρ 2005, 22:49
Τοποθεσία: Αναβυσσος, Αττικης

Δημοσίευσηαπό nastyzuki » 22 Ιούλ 2005, 14:43

firelord έγραψε:από την εμπειρία μου με τα ψαλίδια του Νίβα, γνωρίζω πως υπάρχουν σαφή όρια τα οποία αν καταστούν πεπερασμένα, τότε αρχίζουν τα γλέντια.

τουτέστιν προσθήκες στα ψαλίδια μέχρι ορισμένου σημείου και μετά στα μπαλάκια. Μήπως αναφέρεσαι σε αυτές τις επιλογές Νικόλαε?

U are right my friend. Γιαυτο και ολοι τα βαζουν μεχρι ενος οριου και μετα σηκωνουν της καμπινες καμμια 10αρια ποντους και φενεται τερας.η αποσταση ομως των αξονων απο το εδαφος δεν ανεβαινει πολυ ομως...το βοηθαει ομως πολυ..... :razz: :razz: :razz:
Poke me and i'll become an even nastier nastyzuki.......
Braters....QUICK....toU'r BRATmobiles!!!!!
Άβαταρ μέλους
nastyzuki
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 20 Απρ 2005, 10:02
Τοποθεσία: Nea Penteli, Athens

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 31 επισκέπτες