Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

΄Πρόβλημα στη παράγκα

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

΄Πρόβλημα στη παράγκα

Δημοσίευσηαπό samy » 21 Αύγ 2005, 19:36

Πριν ξεκινήσω για τις διακοπές πήγα τη παράγκα για το τυπικό σέρβις μιά και θα ακολουθούσαν αρκετές ζόρικες στιγμές και θα έπρεπε όλα να λειτουργούν στην εντέλεια.Αλλαξα λάδια φίλτρα αέρα και λαδιού κάναμε ένα γενικό έλεγχο αλλάξαμε τα υγρά του ψυγείου κλπ συν μία προληπτική αλλαγή της ντίζας του αμπραγιάζ η οποία ώρες ώρες μου εμφάνιζε πολύ σκληρό το συμπλέκτη χωρίς λόγο.Βγαίνωντας από το σέρβις όλα έδειχναν να δουλεύουν ρολόι την επόμενη μέρα όμως το αμάξι παρουσίασε το εξής πρόβλημα ενώ σταμάτησα κάπου για να πάω σε κάποια δουλειά με την επιστροφή μου το αμάξι αρνήτω πεισματικά να πάρει μπροστά σύμπτωμα το οπίο δεν είχε εμφανίσει ποτέ ακόμα και το χειμώνα με αρκετά χαμηλές θερμοκρασίες.Μετά από καμμιά 20 αριά μιζιές πήρε και έφυγα θεωρώντας το περιστατικό τυχαίο .Μετά από κανά δυό μέρες πάλι το ίδιο .Φεύγω για διακοπές όπου μέσα σε 15 μέρες μου παρουσίασε το πρόβλημα κανά 4άρι φορές και σιγά σιγά διαπίστωσα ότι αυτό δε συνέβαινε ποτέ όταν το αμάξι ήταν κρύο πχ το πρωί που ξεκίναγα ή μετά από στάση μεγάλης διάρκειας.Κάποια στιγμή δοκίμασα και κούνισα τις φύσες των ηλεκτρικών μήπως κάποια δεν έκανε καλή επαφή εκεί λοιπόν το αμάξι έδειχνε ότι όντως κάπου εκεί ήταν το πρόβλημα αφού με αυτό το τρόπο έδειχνε να παίρνει μπροστά .Γυρνώντας στην Αθήνα πήγα πάλι για σέρβις αφού οι διαδρομές ήταν αρκετά δύσκολες με αποτέλεσμα να χρειστεί να αλλάξω δύο σταυρούς να γίνουν κάποια ρεγουλαρίσματα και γρασαρίσματα ενώ για αργότερα άφησα την αλλαγή των αμορτισέρ αφού ήδη το ένα μου άφησε χρόνους .Το πρόβλημα με τη μη εκκίνηση του κινητήρα έχει γίνει πλέον πολύ πιό έντονο και σίγουρα συμβαίνει όταν το αμάξι είναι ζεστό.Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα λειτουργείας αφού πάρει επίσης ελέγχθηκαν όλα τα ηλεκτρικά μαζί και οι καλωδιώσεις που φεύγουν από τον εγγέφαλο και δε φαίνεται πουθενά κάποιο πρόβλημα.Ο μηχανικός λόγω διακοπών κοίταξε το αμάξι χωρίς να έχει στη διάθεσή του εγκέφαλο απλά με κάποιο πολύμετρο και παραμένουμε σε αναμονή μέχρι να ανοίξει το συνεργείο χωρίς όμως να κρύβεται η ανησυχία του για την περίπτωση προβλήματος στον εγγέφαλο.Εχει κανείς αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ή έχει υπόψην του τι μπορεί να συμβαίνει? έχετε να προτείνεται κάποιους ελέγχους που ενδεχομένως δε κάναμε?Για όσους δε γνωρίζουν η παράγκα είναι ένα Σαμουράι μοντ 2000
ΑΝΘΥΠΟΠΡΟΕΔΡΟΣ PRAT
κι αυτό μόνο για λίγους φίλους
samy
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 04:59
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 24 Αύγ 2005, 01:17

Αν μας πεις λίγα πραγματάκια παραπάνω μπορεί να πάει κάπου το μυαλό μας . Όταν γυρνάς το κλειδί τι ακριβώς κάνει ??? . Κάνει κλικ και δεν παίρνει ??? . Δεν κάνει τίποτα ???? . Κάνει κλικ και ακούς και τη μίζα να γυρνάει ???
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό samy » 24 Αύγ 2005, 17:40

Ολα δείχνουν φυσιολογικά γυρνάει η μίζα απλά δε παίρνει μπροστά
Δεν συμβαίνει πάντα και ποτέ όταν το αμάξι είναι κρύο.
Πιθανές ιδέες εγκέφαλος μπρρρρ ούτε να το συζητάω δε θέλω ,αισθητήρας λ μήπως ή υπάρχει και καμμιά πιθανότητα από κανά σκουπίδι στο σύστημα τροφοδοσίας ακούω προσφορές
ΑΝΘΥΠΟΠΡΟΕΔΡΟΣ PRAT
κι αυτό μόνο για λίγους φίλους
samy
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 04:59
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 24 Αύγ 2005, 18:47

Αγαπητέ πρόεδρε καλησπέρα . Μην σε ανησυχεί ο εγκέφαλος μιας και δεν υπάρχει περίπτωση να έχει κάποια βλάβη αυτός ( Είχα την ευκαιρία να κάψω τρεις σε διάφορα οχήματα που είχα παλαιότερα και είμαι γνώστης των συμπτωμάτων :oops: ) . Επίσης δεν υπάρχει περίπτωση να σου το κάνει από σκουπίδι . Στην περίπτωση σου με τις φτωχές γνώσεις που έχω θα σε συμβούλευα να πεταχτείς σε έναν ηλεκτρολόγο για να σου μετρήσει την μπαταρία . ( Προσοχή όχι με voltoμετρο !!! αλλά με πυκνόμετρο . Αυτό που βλέπω σαν πιο πιθανό είναι να έχει κάποια διαρροή η μπαταρία σου ) . Επίσης τσέκαρε και τις καλωδιώσεις που πάνε από την μπαταρία στη μίζα , μιας και μπορεί να έχει λασκάρει κάτι εκεί πέρα . Περαστικά στο κτηνάκι σου , και περιμένουμε νέα από την ιατρική εξέταση του . Καλές μπριζολοφαγίες !!! :P
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό teroulas » 25 Αύγ 2005, 08:09

Έχεις παρατηρήσει αν παίρνει μπροστά τη στιγμή που σταματάς να γυρνάς τη μίζα ?

Αν ναι, είναι πιθανό να θέλεις επισκευή στη μίζα σου, μπορεί να βραχυκυκλώνει και να τραβάει όλο το ρεύμα.

Δαχτυλίδια, καρβουνάκια...
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 25 Αύγ 2005, 12:16

ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΗ Η ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΕΝΕΤΑΙ!!!!!!!!


ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ....
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό michailbm » 26 Αύγ 2005, 08:33

ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΗ Η ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΕΝΕΤΑΙ!!!!!!!!


Ακριβώς !!!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό samy » 26 Αύγ 2005, 22:54

Από το προηγούμενο Σάββατο δε το έχει ξαναπαρουσιάσει τώρα για τη τρόμπα δε ξέρω κάπου μπορεί να έχει κάποια βάση η ίστορία αλλά από μίζα που λέει ο φίλος Μπριζόλας δε το βλέπω να στέκει γιατί η μίζα λειτουργεί σωστά επίσης και τα ηλεκτρικά φαίνονται εντάξει η νεκροψία θα δείξει
ΑΝΘΥΠΟΠΡΟΕΔΡΟΣ PRAT
κι αυτό μόνο για λίγους φίλους
samy
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 04:59
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΤΤΙΚΗ

Re: ΄Πρόβλημα στη παράγκα

Δημοσίευσηαπό Camelius » 26 Αύγ 2005, 23:36

samy έγραψε:Πριν ξεκινήσω για τις διακοπές πήγα τη παράγκα για το τυπικό σέρβις μιά και θα ακολουθούσαν αρκετές ζόρικες στιγμές και θα έπρεπε όλα να λειτουργούν στην εντέλεια.Αλλαξα λάδια φίλτρα αέρα και λαδιού κάναμε ένα γενικό έλεγχο αλλάξαμε τα υγρά του ψυγείου κλπ συν μία προληπτική αλλαγή της ντίζας του αμπραγιάζ η οποία ώρες ώρες μου εμφάνιζε πολύ σκληρό το συμπλέκτη χωρίς λόγο.Βγαίνωντας από το σέρβις όλα έδειχναν να δουλεύουν ρολόι την επόμενη μέρα όμως το αμάξι παρουσίασε το εξής πρόβλημα ενώ σταμάτησα κάπου για να πάω σε κάποια δουλειά με την επιστροφή μου το αμάξι αρνήτω πεισματικά να πάρει μπροστά σύμπτωμα το οπίο δεν είχε εμφανίσει ποτέ ακόμα και το χειμώνα με αρκετά χαμηλές θερμοκρασίες.Μετά από καμμιά 20 αριά μιζιές πήρε και έφυγα θεωρώντας το περιστατικό τυχαίο .Μετά από κανά δυό μέρες πάλι το ίδιο .Φεύγω για διακοπές όπου μέσα σε 15 μέρες μου παρουσίασε το πρόβλημα κανά 4άρι φορές και σιγά σιγά διαπίστωσα ότι αυτό δε συνέβαινε ποτέ όταν το αμάξι ήταν κρύο πχ το πρωί που ξεκίναγα ή μετά από στάση μεγάλης διάρκειας.Κάποια στιγμή δοκίμασα και κούνισα τις φύσες των ηλεκτρικών μήπως κάποια δεν έκανε καλή επαφή εκεί λοιπόν το αμάξι έδειχνε ότι όντως κάπου εκεί ήταν το πρόβλημα αφού με αυτό το τρόπο έδειχνε να παίρνει μπροστά .Γυρνώντας στην Αθήνα πήγα πάλι για σέρβις αφού οι διαδρομές ήταν αρκετά δύσκολες με αποτέλεσμα να χρειστεί να αλλάξω δύο σταυρούς να γίνουν κάποια ρεγουλαρίσματα και γρασαρίσματα ενώ για αργότερα άφησα την αλλαγή των αμορτισέρ αφού ήδη το ένα μου άφησε χρόνους .Το πρόβλημα με τη μη εκκίνηση του κινητήρα έχει γίνει πλέον πολύ πιό έντονο και σίγουρα συμβαίνει όταν το αμάξι είναι ζεστό.Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα λειτουργείας αφού πάρει επίσης ελέγχθηκαν όλα τα ηλεκτρικά μαζί και οι καλωδιώσεις που φεύγουν από τον εγγέφαλο και δε φαίνεται πουθενά κάποιο πρόβλημα.Ο μηχανικός λόγω διακοπών κοίταξε το αμάξι χωρίς να έχει στη διάθεσή του εγκέφαλο απλά με κάποιο πολύμετρο και παραμένουμε σε αναμονή μέχρι να ανοίξει το συνεργείο χωρίς όμως να κρύβεται η ανησυχία του για την περίπτωση προβλήματος στον εγγέφαλο.Εχει κανείς αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ή έχει υπόψην του τι μπορεί να συμβαίνει? έχετε να προτείνεται κάποιους ελέγχους που ενδεχομένως δε κάναμε?Για όσους δε γνωρίζουν η παράγκα είναι ένα Σαμουράι μοντ 2000


Αφου διαβασα και τις απαντησεις των αλλων μελλων θα περιγραψω εν συντομια μια δικια μου εμπειρια με ενα ΙΒΙΖΑ 2000 μοντελο.
Ακριβως τα ιδια συμπτωματα και μαλιστα για να αναψει πιο γρηγορα ανοιγα το καπο για να δροσισω τον κινητηρα, τελικα μετα απο απλη ερευνα με εγκεφαλο διαγνωστικο, το προβλημα ηταν ο αισθητηρα θερμοκρασιας που βρισκεται στον κινητηρα (οχι το θερμομετρο του αυτοκινητου) ο οποιος αναλογα με την εξωτερικη θερμοκρασια που μετρα καθοριζει το μιγμα αερα βενζινης.
Αυτος ο χαζοαισθητηρας λοιπον εβλεπε 20 βαθμους κελσιου ακομα και οταν το αμαξι ηταν στους 90 με αποτελεσμα να δινει πολυ πλουσιο μιγμα σε βενζινη και ελαχιστο αερα με αποτελεσμα να μην αναβει. Οταν το αμαξι κρυωνει, προσεγγιζει περισσοτερο τις συνθηκες που "βλεπει" ο αισθητηρας για αυτο και παντα σου αναβει κρυο.

Κοστος περιπου 28 ευρω με τα εργατικα αλλα σε ΙΒΙΖΑ και οχι σε ΣΑΜΥ.

Δεν ξερω καν αν εχουν τα ΣΑΜΥ τετοιο αισθητηρα αλλα επειδη ποτε δεν ξερεις για ρωτα και εσυ βρε παιδι μου....
Βασιλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Re: ΄Πρόβλημα στη παράγκα

Δημοσίευσηαπό samy » 28 Αύγ 2005, 00:31

ευχαριστώ όλους τους συμφορουμίστες που έδειξαν ενδιαφέρον για τη περίπτωση της πτωχής πλην τίμιας παράγκας μου .Προς το παρών όλα δείχνουν να έχουν διορθωθεί με κάποιο μαγικό τρόπο οπότε δε χρειάζεται να το σκαλίσω προχωράω και βλέπωντας και κάνωντας
ΑΝΘΥΠΟΠΡΟΕΔΡΟΣ PRAT
κι αυτό μόνο για λίγους φίλους
samy
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 04:59
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΤΤΙΚΗ

Re: ΄Πρόβλημα στη παράγκα

Δημοσίευσηαπό markd » 28 Αύγ 2005, 08:07

samy έγραψε:ευχαριστώ όλους τους συμφορουμίστες που έδειξαν ενδιαφέρον για τη περίπτωση της πτωχής πλην τίμιας παράγκας μου .Προς το παρών όλα δείχνουν να έχουν διορθωθεί με κάποιο μαγικό τρόπο οπότε δε χρειάζεται να το σκαλίσω προχωράω και βλέπωντας και κάνωντας


Αφού λές οτι έχει διορθωθεί τότε σίγουρα είναι η τρόμπα βενζίνης.
Το έχω πάθει κι εγώ.
Στο trail ride της Εύβοιας, μετά τα μισά της διαδρομής επειδή δούλευα με σπασμένη δευτέρα συνέχεια άρχιζε να μου στεγνώνει από τροφοδοσία.
Μόλις το δούλευα για λίγο σε χαμηλές στροφές πήγαινε τέλεια.
Νόμιζα ότι ήταν κακής ποιότητας η βενζίνη.
Από τότε και μέχρι τον αγώνα της Θήβας όλα ήταν μία χαρά.
Στην πρώτη απλή της θήβας μόλις έπιασα τα πρώτα ανηφορικά κομάτια και δούλευα πάλι σπασμένη δευτέρα πάλι τα ίδια.
Ευτυχώς είχα άλλον συνοδηγό και του είχε ξανατύχει.
Βάλαμε ένα βρεγμένο στουπί πάνω στην τρόμπα και δεν το ξανάκανε.
Μετά άλλαξα την τρόμπα και όλα μία χαρά.

Ελπίζω να σε βοήθησα.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: ΄Πρόβλημα στη παράγκα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 28 Αύγ 2005, 09:54

markd έγραψε:
samy έγραψε:ευχαριστώ όλους τους συμφορουμίστες που έδειξαν ενδιαφέρον για τη περίπτωση της πτωχής πλην τίμιας παράγκας μου .Προς το παρών όλα δείχνουν να έχουν διορθωθεί με κάποιο μαγικό τρόπο οπότε δε χρειάζεται να το σκαλίσω προχωράω και βλέπωντας και κάνωντας


Αφού λές οτι έχει διορθωθεί τότε σίγουρα είναι η τρόμπα βενζίνης.
Το έχω πάθει κι εγώ.
Στο trail ride της Εύβοιας, μετά τα μισά της διαδρομής επειδή δούλευα με σπασμένη δευτέρα συνέχεια άρχιζε να μου στεγνώνει από τροφοδοσία.
Μόλις το δούλευα για λίγο σε χαμηλές στροφές πήγαινε τέλεια.
Νόμιζα ότι ήταν κακής ποιότητας η βενζίνη.
Από τότε και μέχρι τον αγώνα της Θήβας όλα ήταν μία χαρά.
Στην πρώτη απλή της θήβας μόλις έπιασα τα πρώτα ανηφορικά κομάτια και δούλευα πάλι σπασμένη δευτέρα πάλι τα ίδια.
Ευτυχώς είχα άλλον συνοδηγό και του είχε ξανατύχει.
Βάλαμε ένα βρεγμένο στουπί πάνω στην τρόμπα και δεν το ξανάκανε.
Μετά άλλαξα την τρόμπα και όλα μία χαρά.

Ελπίζω να σε βοήθησα.

Βοηθάει και μιά ντομάτα κομμένη στη μέση (αρκεί να είναι η αντλία σε προσιτό μέρος και όχι καταχωνιασμένη) :twisted: :twisted: :twisted:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Re: ΄Πρόβλημα στη παράγκα

Δημοσίευσηαπό markd » 28 Αύγ 2005, 09:58

tasos953 έγραψε:
markd έγραψε:
samy έγραψε:ευχαριστώ όλους τους συμφορουμίστες που έδειξαν ενδιαφέρον για τη περίπτωση της πτωχής πλην τίμιας παράγκας μου .Προς το παρών όλα δείχνουν να έχουν διορθωθεί με κάποιο μαγικό τρόπο οπότε δε χρειάζεται να το σκαλίσω προχωράω και βλέπωντας και κάνωντας


Αφού λές οτι έχει διορθωθεί τότε σίγουρα είναι η τρόμπα βενζίνης.
Το έχω πάθει κι εγώ.
Στο trail ride της Εύβοιας, μετά τα μισά της διαδρομής επειδή δούλευα με σπασμένη δευτέρα συνέχεια άρχιζε να μου στεγνώνει από τροφοδοσία.
Μόλις το δούλευα για λίγο σε χαμηλές στροφές πήγαινε τέλεια.
Νόμιζα ότι ήταν κακής ποιότητας η βενζίνη.
Από τότε και μέχρι τον αγώνα της Θήβας όλα ήταν μία χαρά.
Στην πρώτη απλή της θήβας μόλις έπιασα τα πρώτα ανηφορικά κομάτια και δούλευα πάλι σπασμένη δευτέρα πάλι τα ίδια.
Ευτυχώς είχα άλλον συνοδηγό και του είχε ξανατύχει.
Βάλαμε ένα βρεγμένο στουπί πάνω στην τρόμπα και δεν το ξανάκανε.
Μετά άλλαξα την τρόμπα και όλα μία χαρά.

Ελπίζω να σε βοήθησα.

Βοηθάει και μιά ντομάτα κομμένη στη μέση (αρκεί να είναι η αντλία σε προσιτό μέρος και όχι καταχωνιασμένη) :twisted: :twisted: :twisted:


Σωστός ο παίχτης, μόνο που μέσα στον αγώνα που να βρείς ντομάτα?
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: ΄Πρόβλημα στη παράγκα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 28 Αύγ 2005, 19:56

markd έγραψε:
tasos953 έγραψε:
markd έγραψε:
samy έγραψε:ευχαριστώ όλους τους συμφορουμίστες που έδειξαν ενδιαφέρον για τη περίπτωση της πτωχής πλην τίμιας παράγκας μου .Προς το παρών όλα δείχνουν να έχουν διορθωθεί με κάποιο μαγικό τρόπο οπότε δε χρειάζεται να το σκαλίσω προχωράω και βλέπωντας και κάνωντας


Αφού λές οτι έχει διορθωθεί τότε σίγουρα είναι η τρόμπα βενζίνης.
Το έχω πάθει κι εγώ.
Στο trail ride της Εύβοιας, μετά τα μισά της διαδρομής επειδή δούλευα με σπασμένη δευτέρα συνέχεια άρχιζε να μου στεγνώνει από τροφοδοσία.
Μόλις το δούλευα για λίγο σε χαμηλές στροφές πήγαινε τέλεια.
Νόμιζα ότι ήταν κακής ποιότητας η βενζίνη.
Από τότε και μέχρι τον αγώνα της Θήβας όλα ήταν μία χαρά.
Στην πρώτη απλή της θήβας μόλις έπιασα τα πρώτα ανηφορικά κομάτια και δούλευα πάλι σπασμένη δευτέρα πάλι τα ίδια.
Ευτυχώς είχα άλλον συνοδηγό και του είχε ξανατύχει.
Βάλαμε ένα βρεγμένο στουπί πάνω στην τρόμπα και δεν το ξανάκανε.
Μετά άλλαξα την τρόμπα και όλα μία χαρά.

Ελπίζω να σε βοήθησα.

Βοηθάει και μιά ντομάτα κομμένη στη μέση (αρκεί να είναι η αντλία σε προσιτό μέρος και όχι καταχωνιασμένη) :twisted: :twisted: :twisted:


Σωστός ο παίχτης, μόνο που μέσα στον αγώνα που να βρείς ντομάτα?

Στις εκδρομές όμως; οφείλεις να έχεις, αχρείαστη να είναι!!!!!! :lol: :lol: :lol:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Re: ΄Πρόβλημα στη παράγκα

Δημοσίευσηαπό markd » 29 Αύγ 2005, 07:36

tasos953 έγραψε:
markd έγραψε:
tasos953 έγραψε:
markd έγραψε:
samy έγραψε:ευχαριστώ όλους τους συμφορουμίστες που έδειξαν ενδιαφέρον για τη περίπτωση της πτωχής πλην τίμιας παράγκας μου .Προς το παρών όλα δείχνουν να έχουν διορθωθεί με κάποιο μαγικό τρόπο οπότε δε χρειάζεται να το σκαλίσω προχωράω και βλέπωντας και κάνωντας


Αφού λές οτι έχει διορθωθεί τότε σίγουρα είναι η τρόμπα βενζίνης.
Το έχω πάθει κι εγώ.
Στο trail ride της Εύβοιας, μετά τα μισά της διαδρομής επειδή δούλευα με σπασμένη δευτέρα συνέχεια άρχιζε να μου στεγνώνει από τροφοδοσία.
Μόλις το δούλευα για λίγο σε χαμηλές στροφές πήγαινε τέλεια.
Νόμιζα ότι ήταν κακής ποιότητας η βενζίνη.
Από τότε και μέχρι τον αγώνα της Θήβας όλα ήταν μία χαρά.
Στην πρώτη απλή της θήβας μόλις έπιασα τα πρώτα ανηφορικά κομάτια και δούλευα πάλι σπασμένη δευτέρα πάλι τα ίδια.
Ευτυχώς είχα άλλον συνοδηγό και του είχε ξανατύχει.
Βάλαμε ένα βρεγμένο στουπί πάνω στην τρόμπα και δεν το ξανάκανε.
Μετά άλλαξα την τρόμπα και όλα μία χαρά.

Ελπίζω να σε βοήθησα.

Βοηθάει και μιά ντομάτα κομμένη στη μέση (αρκεί να είναι η αντλία σε προσιτό μέρος και όχι καταχωνιασμένη) :twisted: :twisted: :twisted:


Σωστός ο παίχτης, μόνο που μέσα στον αγώνα που να βρείς ντομάτα?

Στις εκδρομές όμως; οφείλεις να έχεις, αχρείαστη να είναι!!!!!! :lol: :lol: :lol:


Να τη συνοδεύεις όμως με κανένα κεφτεδάκι και λίγο ψωμί, και σίγουρα θα σου χρειαστεί.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες