Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin 2.0 vs GV 2.0 vs Wrangler 2.4 ?

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Pinin 2.0 vs GV 2.0 vs Wrangler 2.4 ?

Δημοσίευσηαπό Ahnold » 05 Σεπ 2005, 12:21

Καλημέρα από ένα νέο μέλος που σε λίγο ελπίζει να μπει στον κόσμο του 4χ4 :)

Μετά από αρκετό ψάξιμο για κάτι πιο καθαρόαιμο από SUV, έχω καταλήξει στα 3 μοντέλα που αναφέρω στον τίτλο. Οι ανάγκες μου συνοψίζονται στα εξής:

- Θέλω ένα αυτοκίνητο που θα μπορεί να κινείται με σχετική άνεση στην Αθήνα, γι'αυτό και προσανατολίζομαι στις 3θυρες εκδόσεις. Οι χώροι δεν με ενδιαφέρουν. Δεν πολυμπαίνω στο κέντρο αλλά στα προάστια κινούμαι καθημερινά, έστω και λίγο.
- Θέλω αξιοπρεπή ταξίδια στην Εθνική, όχι τίποτα τρελλά πράγματα, αλλά άνεση σε ταξίδι με 150, με περιθωρια και για καμμιά προσπέραση.
- Θέλω κάτι που να μπορώ να το ξεσκίζω στο χώμα, τη λάσπη και την πέτρα. Δε σταματάω πουθενά, εδώ με ένα 106 και πάω σε μέρη που φίλοι μου με SUV φοβούνται να πάνε :D
- Η κατανάλωση και το κόστος συντήρησης δεν είναι οι πρώτες μου προτεραιότητες, αλλά τα κοιτάω κι αυτά. Πάντως δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα, γύρω στα 1000-1500 το μήνα, οπότε δεν ξέρω αν πρέπει να προβληματίζομαι από αυξημένες καταναλώσεις. Π.χ. το Wrangler σίγουρα καίει παραπάνω απ' τα άλλα δύο, αλλά με δεδομένα τα χιλιόμετρα που κάνω δε νομίζω ότι η διαφορά είναι τέτοια που να πρέπει να με προβληματίζει. Έχω δίκιο ?

Περιμένω γνώμες από όσους έχουν μεγαλύτερη εμπειρία (όλους δηλαδή!)
Άβαταρ μέλους
Ahnold
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 12:04

Pinin 2.0 vs GV 2.0 vs Wrangler 2.4 ?

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 05 Σεπ 2005, 15:10

Μεγάλο θέμα ανοίγεις φίλε.
Κατ’ αρχάς σε καλοσωρίζουμε στη χωματινη τετρακίνητη οικογένεια.

Οι καταναλώσεις είναι παραπλήσιες σε όλα τα μοντέλα που αναφέρεις - γύρω στα 14-15 λίτρα/100 χλμ. Αν μιλάς για το νέο GV το μέλλον θα δείξει, χωρίς κοντά και μπλοκέ δε λέει τίποτε. Το ίδιο ισχύει και για το Pinin.
To wrangler είναι μόνο για χώμα. Ανεση σε ταξίδι με 150 δεν προσφέρει - σάμπως τα πιάνει κιόλας;; Στη πόλη πίνει τα άντερα του.
Νομίζω ότι ο Mitsu είναι πιό μπαλανσαρισμένο από όλα.

Πάω κόντρα σε μεγάλη μερίδα φίλων με αυτά που λέω, αλλά απο την αντιπαράθεση μάλλον θα βγείς οφελημένος.

Φιλικά
Discoverer
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 05 Σεπ 2005, 18:51

Αγαπητε φιλε καλως ηρθες.Πρωτα απο ολα πρεπει να κατανοησεις ποιες ειναι οι πραγματικες σου αναγκες και που ριχνεις το μεγαλυτερο βαρος.Αν ειναι χωμα και ψαξιμο για πειραγμα πχ σηκωμα αλλαγη ελαστικων και λοιπα θα σου προτεινα το Wrangler αν παλι θες ενα suv απο ιαπωνια με καλη αντιπροσωπεια στην Ελλαδα θα σου προτεινα το Vitara τωρα εαν θες ενα που να κανει οτι και τα αλλα 2 σχετικα καλα αλλα οχι τελεια δηλαδη χωμα και ασφαλτο θα σου ελεγα το pinin. 8)
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Σεπ 2005, 20:07

σωστός ο σαβούρδαμαν
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό xontros » 05 Σεπ 2005, 23:36

Ο Discoverer τα είπε όλα, σοβαρό off-road χωρίς κεντρικό διαφορικό που να κλειδώνει 100% χωρίς προβλήματα, δεν γίνεται. Πάρε ένα Wrangler cabrio (που δεν έχει καθόλου κεντρικό διαφορικό), και ταξίδευε χαλαρά ανοιχτός με 120, έχει και αυτό την πλάκα του... Και όταν γλυκαθείς σε λίγο, μπορείς να το κάνεις και τούμπανο με αναρτήσεις και λάστιχα (και να ταξιδεύεις με 90...)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Σεπ 2005, 08:47

ορθόν, μου άρεσε αυτό το 'χωρίς κεντρικό διαφορικό δεν γίνεται σοβαρό off-road' χεχε

και βέβαια δεν γίνεται κύριος!!!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Ahnold » 06 Σεπ 2005, 09:25

Λοιπόν, απ'ότι κατάλαβα το νέο GV δεν παίζει. Αλλά το Pinin 2.0 νομίζω ότι έχει κεντρικό διαφορικό που μπλοκάρει κιόλας, οπότε να υποθέσω ότι είναι καλύτερο από το Wrangler στο χώμα ?
Άβαταρ μέλους
Ahnold
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 12:04

Δημοσίευσηαπό meco » 06 Σεπ 2005, 10:36

Ahnold έγραψε:Λοιπόν, απ'ότι κατάλαβα το νέο GV δεν παίζει. Αλλά το Pinin 2.0 νομίζω ότι έχει κεντρικό διαφορικό που μπλοκάρει κιόλας, οπότε να υποθέσω ότι είναι καλύτερο από το Wrangler στο χώμα ?

Στο χώμα σίγουρα...
Εκτος δρόμου όμως, το Wrangler λογικά έχει μεγαλύτερη ελευθερία άρθρωσης του πίσω άξονα, έχει και σασί, οπότε θα είναι καλύτερο...
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Ahnold » 06 Σεπ 2005, 11:28

Δηλαδή, μιλώντας για συνδυασμό χώματος & εκτός δρόμου, το Pinin έχει καλύτερο σύστημα μετάδοσης ενώ το Wrangler καλύτερες αναρτήσεις και πλαίσιο ?

Στην άσφαλτο/εθνική μπορούμε να πούμε ότι το Pinin είναι σαφώς ανώτερο του Wrangler ?

Επίσης, μια άλλη απορία του άσχετου: Αν αφήσουμε στην άκρη το πλαίσιο, τις αναρτήσεις, τις κοντές σχέσεις κτλ και επικεντρωθούμε μόνο στη μετάδοση: Τί είναι καλύτερο για κίνηση εκτός δρόμου μεταξύ αυτών των δύο: Ένα σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με κεντρικό διαφορικό (π.χ. RAV4 - που νομίζω σε παλιότερα μοντέλα ήταν αυτόματο μπλοκέ ενώ τώρα πια όχι ?) ή ένα σύστημα κατ'επιλογήν τετρακίνησης χωρίς κεντρικό διαφορικό (π.χ. Wrangler) ? Φαντάζομαι ότι το απόλυτα καλύτερο είναι να υπάρχουν και τα δύο (κεντρικό διαφορικό ΚΑΙ κατ'επιλογή τετρακίνηση, όπως στο Pinin) αλλά αν υπάρχει μόνο το ένα ?
Άβαταρ μέλους
Ahnold
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 12:04

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Σεπ 2005, 12:00

το καλύτερο είναι τρία διαφορικά με το κεντρικό μπλοκέ και άνω του μετρίου άρθρωση (και προαιρετικά ένα 100% μπλοκέ πίσω για τα δύσκολα)

όμως μην συγκρίνεις Πινίν και αμερικανιά, είναι διαφοερικής υφής και προορισμού
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό meco » 06 Σεπ 2005, 13:15

Ahnold έγραψε:Δηλαδή, μιλώντας για συνδυασμό χώματος & εκτός δρόμου, το Pinin έχει καλύτερο σύστημα μετάδοσης ενώ το Wrangler καλύτερες αναρτήσεις και πλαίσιο ?

Στην άσφαλτο/εθνική μπορούμε να πούμε ότι το Pinin είναι σαφώς ανώτερο του Wrangler ?

Επίσης, μια άλλη απορία του άσχετου: Αν αφήσουμε στην άκρη το πλαίσιο, τις αναρτήσεις, τις κοντές σχέσεις κτλ και επικεντρωθούμε μόνο στη μετάδοση: Τί είναι καλύτερο για κίνηση εκτός δρόμου μεταξύ αυτών των δύο: Ένα σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με κεντρικό διαφορικό (π.χ. RAV4 - που νομίζω σε παλιότερα μοντέλα ήταν αυτόματο μπλοκέ ενώ τώρα πια όχι ?) ή ένα σύστημα κατ'επιλογήν τετρακίνησης χωρίς κεντρικό διαφορικό (π.χ. Wrangler) ? Φαντάζομαι ότι το απόλυτα καλύτερο είναι να υπάρχουν και τα δύο (κεντρικό διαφορικό ΚΑΙ κατ'επιλογή τετρακίνηση, όπως στο Pinin) αλλά αν υπάρχει μόνο το ένα ?

Για τη μετάδοση ο firelord έχει δίκιο σε αυτά που σου γράφει και δεν έχω κάτι να συμπληρώσω.

Στην άσφαλτο το Pinin είναι καλύτερο σαν πιο σύγχρονο αυτοκίνητο σε σχέση με το wrangler. Επίσης το βοηθάει σε αυτό το ότι δεν έχει πλαίσιο τύπου σκάλας, αλλά κάτι που πλησιάζει στο πλαίσιο των συμβατικών αυτοκινήτων.
Για την ακρίβεια έχει πλαίσιο σκάλας πάνω στο οποίο είναι κολλημένα τα υπόλοιπα δομικά μέρη του αμαξώματος και όχι βιδωμένα όπως στο wrangler και στα υπολοιπα "καθαρόαιμα" τζιπ...
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 06 Σεπ 2005, 13:55

Ahnold έγραψε:Τί είναι καλύτερο για κίνηση εκτός δρόμου μεταξύ αυτών των δύο: Ένα σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με κεντρικό διαφορικό (π.χ. RAV4 - που νομίζω σε παλιότερα μοντέλα ήταν αυτόματο μπλοκέ ενώ τώρα πια όχι ?) ή ένα σύστημα κατ'επιλογήν τετρακίνησης χωρίς κεντρικό διαφορικό (π.χ. Wrangler) ? Φαντάζομαι ότι το απόλυτα καλύτερο είναι να υπάρχουν και τα δύο (κεντρικό διαφορικό ΚΑΙ κατ'επιλογή τετρακίνηση, όπως στο Pinin) αλλά αν υπάρχει μόνο το ένα ?


Μην τα μπερδευεις φίλε.
Αν έχει κεντρικό διαφορικό έχει μονιμη και όχι κατ’ επιλογη τετρακίνηση.
Κατ’ επιλογή είναι η τετρακίνηση όταν δεν υπάρχει κεντρικό διαφορικό.

Όταν αυτό υπάρχει - το κεντρικό εννοώ- μπορεί συνήθως να κλειδώνει (μπλοκέ) και να μεταφέρει σταθερά τη ροπή εμπρος - πίσω σε σταθερό ποσοστό π΄χ. 50-50, 80-20 κλπ.

Μερικά αυτοκίνητα έχουν συνεκτικό συμπλέκτη αντί κεντρικού διαφορικού. Αυτά είναι για λίγα πράγματα στο χώμα. Κυρίως βοηθούν όπου γλυστράει, αλλά σε λάσπες , βράχια cross-axle κλπ άστα να πάνε.

Έχουν δίκιο όλοι οι φίλοι λοιπόν που σου λένε ότι το πιό καλό σύστημα μετάδοσης είναι του Mitsu ( του 2λιτρου ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ 1,8 είναι ψοφίμι αυτό χωρίς κοντά κλπ καλούδια) με κεντρικό διαφορικό που κλειδώνει κιόλας. Αυτό σημαίνει ότι έχεις πολύ περισσότερες επιλογές όπως π.χ. να κινείσαι με τετρακίνηση με πολλά χιλιόμετρα σε άσφαλτο (π.χ. όταν έχει γλίτσα) κάτι που δε μπορείς να κάνεις με το wrangler.

Επειδή εδώ η παρέα είναι σκληροπυρηνική όταν εννοεί εκτός δρόμου εννοεί να κόβεις δρόμο απο το γκρεμό στο κατσάβραχο, ή να ανεβαίνεις κόντρα το βουνό με 40 πόντους λάσπη. Εκεί το wrangler δε παίζεται απο τα άλλα δύο. Όχι όμως λόγω μετάδοσης αλλά λόγω σασί και ανάρτησης. Όμως μέχρι να φτάσεις εκεί πρέπει να ταξιδεψεις καμμια 200αριά χιλιόμετρα, οπότε θα σου φύγουν τα σφραγίσματα.

Λασπωμένους δασικούς, καρόδρομους και χωματόδρομους και τα τρία θα τους φάνε για πλάκα (ίσως όχι το νέο GV). Άρα κοίτα ποιό σε καλύπτει στα υπόλοιπα.

Φιλικά,
discoverer
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 06 Σεπ 2005, 14:18

Το πινιν έχει και κεντρικό και είναι κατά βάση πισωκίνητο και μπλοκάρει το μεσαίο και έχει αργά και πίσω LSD διαφορικό και παει εκεί που το αμερικάνικο μαμά δεν παει ούτε μπορεί κατά διάνυα να σκεφτεί(προσέξτε μαμά όχι φτιαγμένο) και ταξιδεύει με 170 στην εθνική και καίει 13 lt/100 με 150 χλμ/ωρα και έχει σασί (και μην ξαναγράφουμε τα ίδια και τα ίδια ψάξτε στο φόρουμ θα δείτε και θα βρείτε πολλά)!
Το μόνο μειονέκτημα είναι τα μπροστινά μακφέρσον που περιορίζουν λίγο χωρίς να προβληματίζουν καθόλου!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό xontros » 06 Σεπ 2005, 16:30

firelord έγραψε:ορθόν, μου άρεσε αυτό το 'χωρίς κεντρικό διαφορικό δεν γίνεται σοβαρό off-road' χεχε

και βέβαια δεν γίνεται κύριος!!!

Χωρίς κεντρικό διαφορικό που κλειδώνει 100% είπα...
Μη μου πεις ότι το χρειάζεσαι σε εκτός δρόμου κίνηση, το μόνο που προσφέρει είναι περιττό βάρος :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Και τα κατ'επιλογήν μια χαρά τα πάνε :!: :!: :!:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό markd » 06 Σεπ 2005, 17:04

Κι εγώ θα προτείνω το PININ μόνο και μόνο επειδή υπερτερεί αισθητά των άλλων δύο στην ''διπλή χρήση''.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 28 επισκέπτες

cron