Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NEO TERIOS-ΓΝΩΜΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ

NEO TERIOS-ΓΝΩΜΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό louie » 24 Φεβ 2006, 22:31

Το αρχικό Be-Go έγινε D-Compact και τελικά ορίζει τον αντικαταστάτη του TERIOS. Θα ήθελα να ακουσω γνώμες, ειδικα από παλιούς κατόχους TERIOS. Παρακάτω θα δωσω και φωτος. Υπάρχουν παντως κάποιες πολύ ομορφες λεπτομέρειες, όπως ο αριστερός εξτρα καθρέπτης και τα φωτιστικά μπροστά. Κατα τ αλλα, είναι ένα ίδιο και φθηνοτερο RAV και απευθύνεται σε χρήστες σίγουρα λιγότερο σκληροπηρυνικούς ας πουμε απ οτι του προηγουμενου μοντέλου. Αν και πάλι ο καβαλάρης είναι αυτός που ορίζει ποσο και που μπορει να παει ενα αμαξι
Άβαταρ μέλους
louie
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 01:23
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό louie » 24 Φεβ 2006, 23:19

οριστε και καποιες αλλες φωτο
Άβαταρ μέλους
louie
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 01:23
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό TLG » 25 Φεβ 2006, 00:12

Παντως εμενα μου μοιζει σαν mini παλιοRAV-νεοGV ..!!!
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό louie » 25 Φεβ 2006, 01:01

Όπως και να χει h daihatsu ειναι θυγατρικη πια της toyota. Σε αλλες χώρες κυκλοφορεί και κατι ενδιάμεσο (kembara κλπ κλπ)
πάντως εμενα ομορφο μου φανηκε που το ειδα στην εκθεση και σιγουρα πιο προσιτο στη τιμη
Άβαταρ μέλους
louie
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 01:23
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό teroulas » 25 Φεβ 2006, 01:39

Δεν ξέρω πως ονομάζεται το μοντέλο στην πρώτη φωτό το οποίο δεν μου αρέσιε καθόλου, τα υπόλοιπα είναι πολύ όμορφα, δεν ξέρω τι τετρακίνηση θα έχουν
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό louie » 25 Φεβ 2006, 01:57

α το πρώτο είναι η wagon εκδοση, που δεν το βλέπω να κυκλοφορεί στην ελλάδα. οντως ειναι λίγο αρτσούμπαλο, δεν ειναι ασχημο απλά ειναι λιγο διαφορετικο...ας πούμε
Η κατάσταση πάει προς SUV οπως καταλαβαίνουμε ολοι μας, το οποίο είναι κ λογικο εκτός αν μένεις καμια Νότια Αφρική ή Αυστραλία...
Για τετρακίνηση μάλλον θα εχei μόνιμη απ΄οτι λεγαν αρχικα, αλλα και παλι δεν ξερω

info
# Διαστάσεις του D-Compact (ΜΧΠΧΥ) σε χιλιοστά: 4.075X1.745X1.760
# Το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.580 χιλιοστά, όντας αυξημένο κατά 160 χιλιοστά σε σχέση με το αντίστοιχο του Terios
# Η εταιρεία ανακοινώνει ότι, σύμφωνα με δικές της μετρήσεις, το μοντέλο θα αποσπούσε 3 αστέρια στα crash-test του EuroNCAP. ΘΑ μπορούσε και καλύτερα…
Άβαταρ μέλους
louie
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 01:23
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό louie » 27 Φεβ 2006, 10:42

ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ DAIHATSU

"Αγαπητέ κύριε ......,
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας μέσω της ιστοσελίδας www.daihatsu.gr και το ενδιαφέρον σας για τα αυτοκίνητα DAIHATSU.

Με ευχαρίστηση σας παρουσιάζουμε το νέο μοντέλο 4Χ4 της DAIHATSU Το οποίο παρουσιάζεται πανευρωπαϊκά στην ΄Εκθεση της Γενέυης.

Το D-COMPACT 4X4 ή BΕ GO στην Ιαπωνία, με μόνιμη τετρακίνηση, είναι η νέα πρόταση της DAIHATSU στα οχήματα ελεύθερου χρόνου. ΄Εχει όμορφο, μοντέρνο στυλ, αρρενωπή στιβαρή εμφάνιση και προσφέρει μεγάλο άνετο χώρο επιβατών και αποσκευών με διαμορφούμενα καθίσματα ανάλογα με τις ανάγκες των επιβαινόντων.

Το D-COMPACT 4X4, κατασκευάζεται με υψηλή τεχνολογία από την DAIHATSU, την αυτοκινητοβιομηχανία που αναγνωρίζεται παγκόσμια σαν ο " Ειδικός Κατασκευαστής αυτοκινήτων Compact.
Χάρις στη μεγάλη διάσταση των τροχών που έχουν τοποθετηθεί στις 4 γωνίες του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με το μεγάλο μεταξόνιο και τους κοντούς προβόλους εξασφαλίζει σωστή κατανομή η οποία συμβάλλει σε εξαιρετικές επιδόσεις σε εκτός ή εντός δρόμου διαδρομές. Είναι εύκολο-οδήγητο, μέ εξελιγμένη μόνιμη τετρακίνηση, τρία διαφορικά, κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 50/50, Μπλοκέ διαφορικό στους πίσω τροχούς, ενσωματωμένο πλαίσιο με αυτοφερόμενο αμάξωμα, μικρό κύκλο στροφής, υψηλές προδιαγραφές ασφάλειας, Κινητήρα 1.5 υψηλής τεχνολογίας (2ΕΕΚ) και μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες DVVT που αποδίδει 109 HP/6000 rpm και ροπή 140NM/4400 rpm. Το αυτοκίνητο προσφέρει πολύ χαμηλή κατανάλωση (μόλις 7.9 λίτρα στα 100 ΧΛΜ μικτή) σε συνδυασμό με καθαρά καυσαέρια EURO IV.
΄Οπως αναφέραμε η παραγωγή του D-COMPACT 4X4 1.5 για την Ευρώπη καθώς και του Roadstar DAIHATSU COPEN 1.3 και SIRION 1.3 4x4 άρχισε τώρα τον Φεβρουάριο 2006 και η άφιξη τους στην Ελλάδα αναμένεται τον Απρίλιο, 2006 οπότε και θα αρχίσει η διάθεση του αυτοκινήτου. Περί τα μέσα Μαρτίου δυνατόν να αρχίσει η αποδοχή παραγγελειών με τήρηση προτεραιότητας.
Οι τιμές , οι τύποι και τα μοντέλα δεν έχουν ακόμα καθορισθεί. Θα σας αποστείλουμε έντυπο με προδιαγραφές μόλις θα είναι διαθέσιμο.
Με την ευκαιρία επισημαίνουμε ότι διαθέτουμε ετοιμοπαράδοτα όλα τα τρέχοντα μοντέλα TERIOS τα οποία προσφέρονται με ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα που περιλαμβάνουν και μέχρι 72 άτοκες δόσεις. Οι τιμές αρχίζουν από 14990?
Πάντοτε στη διάθεση σας για κάθε πρόσθετη πληροφορία"

πάει το φεροζακι μου λοιπον... ειμαι περιεργος να δω πόσο SUV θα ναι και ποσο τζιπ
Άβαταρ μέλους
louie
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 01:23
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό navaraman » 27 Φεβ 2006, 12:15

Ωραιο, ειδικα αν εχει και καλη τιμη......
Το μοντελο στην πρωτη φωτο ειναι εντελως ασχετο και ειναι για japan
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό gmav » 27 Φεβ 2006, 15:29

louie έγραψε:... Χάρις στη μεγάλη διάσταση των τροχών που έχουν τοποθετηθεί στις 4 γωνίες του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με το μεγάλο μεταξόνιο και τους κοντούς προβόλους εξασφαλίζει σωστή κατανομή η οποία συμβάλλει σε εξαιρετικές επιδόσεις σε εκτός ή εντός δρόμου διαδρομές. Είναι εύκολο-οδήγητο, μέ εξελιγμένη μόνιμη τετρακίνηση, τρία διαφορικά, κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 50/50, Μπλοκέ διαφορικό στους πίσω τροχούς, ενσωματωμένο πλαίσιο με αυτοφερόμενο αμάξωμα, μικρό κύκλο στροφής, υψηλές προδιαγραφές ασφάλειας, Κινητήρα 1.5 υψηλής τεχνολογίας (2ΕΕΚ) και μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες DVVT που αποδίδει 109 HP/6000 rpm και ροπή 140NM/4400 rpm. Το αυτοκίνητο προσφέρει πολύ χαμηλή κατανάλωση (μόλις 7.9 λίτρα στα 100 ΧΛΜ μικτή) σε συνδυασμό με καθαρά καυσαέρια EURO IV.


αν εξαιρέσεις τον κινητήρα και την ιπποδύναμη, τα χαρακτηριστικά είναι σαν του terios...
ακόμα και οι φωτογραφίες το θυμίζουν αρκετά (εως πολύ θα έλεγα).
JEANNEAU - SUN ODYSSEY 45' 2005 - "ELPIDA"
Εικόνα
www.sailman.gr
Άβαταρ μέλους
gmav
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2003, 21:20
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό JATH » 28 Φεβ 2006, 10:21

ΣΕ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ DAIHATSU ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΤΙΜΗ 22900 ΕΥΡΩ
ΠΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ.

ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό navaraman » 28 Φεβ 2006, 10:45

Ναι μαλλον πολλα ειναι.Τιποτα για καινουριο jimny εχει ακουσει κανεις;
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 01 Μαρ 2006, 03:59

louie αν αγαπας τα αυτοκινητα μην το αποχωριστης το φεροζακι σου. Δεν πιστευω να βρεις κατι ανταξιο εκτος αν εφαγες τα ψωμακια του τοτε οκ. Οντως το D-COMPACT ειναι πολυ ωραιο κ πολυ καλο σε off road αφου θα εχει ολα τα καλουδια μπλοκε κ αλλα ακομα λογικα. Αλλα αυτη η πλαστικουρα βρε παιδια με αηδιαζη στο τελος θα εχουμε πλαστικες ζαντες κ αναρτησης βλιαχχχχχχχχχχχχ
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό JATH » 10 Μαρ 2006, 17:27

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΤΕΡΙΟΣ ΕΔΩ

http://www.daihatsu.ch/de/vehicles/terios/
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό louie » 13 Μαρ 2006, 09:35

Δυστυχως αγαπητε heroicκενταυρε τα χει φαει τα ψωμάκια του εν μέρει, θα το δώσω στον πατέρα μου να το φχαριστηθεί στα κατσάβραχα της σαλαμίνας
Βρε παιδια, σαν πολλά μου φαινονται τα 22,900 αν ειναι έτσι γιατι να μην πάω σε ενα grand vitara τριθυρο?
Άβαταρ μέλους
louie
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 01:23
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό meco » 13 Μαρ 2006, 11:02

louie έγραψε:Βρε παιδια, σαν πολλά μου φαινονται τα 22,900 αν ειναι έτσι γιατι να μην πάω σε ενα grand vitara τριθυρο?

Γιατί το new Terios έχει:
κουμπάκι για να μπλοκάρει το κεντρικό διαφορικό,
πισω LSD διαφορικό,
σύστημα hill descent,
5 πόρτες,
μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ
είναι 1500cc
και στην ουσία είναι Toyota. ... :wink:
Δεν είναι αρκετοί λόγοι αυτοί??? :wink: :) :)
Τελευταία επεξεργασία από meco και 13 Μαρ 2006, 12:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες