Αγαπητέ TLG σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα
,
όπως καταλαβαίνεις, τα 1500 χλμ. είναι πολύ λίγα για να σχηματίσω ολοκληρωμένη άποψη και περιμένω τον χειμώνα, για να δείξει το.. τουτού μου τις αρετές του!!
Στα ασφάλτινα χιλιόμετρα που έχω κάνει, με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένο με τη σταθερότητα του και δεν με ενοχλούν κάποιοι λίγοι θόρυβοι από τη μετάδοση, ενώ από πλευράς κατανάλωσης, ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για εμένα (με προσεκτική οδήγηση).
Να πω μόνο ένα μικρό "παράπονο", που ίσως αξίζει να το συζητήσουμε ή να πούμε τις εμπειρίες μας:
Νομίζω ότι θα έπρεπε να υπάρχει ξεχωριστός διακόπτης για την εμπλοκή των "αργών" σχέσεων. Το λέω αυτό για τον εξής λόγο:
Σε εκτός ασφάλτου διαδρομές στη χώρα μας, από τέτοια εποχή (και πιο νωρίς), μέχρι και Οκτώβριο (πολλές φορές και Νοέμβριο), δεν αντιμετωπίζουμε συνήθως χιόνια και βροχές. Αντίθετα, έχουμε να αντιμετωπίσουμε ανηφόρες (που μετά από λίγο γίνονται κατηφόρες) με μεγάλη κλίση και αρκετά βράχια για.. γαρνιτούρα, ενώ οι στροφές σε τέτοιους δρόμους είναι συνήθως.. "φουρκέτες". Νομίζω θα ήταν πιο χρήσιμο, λοιπόν, να μπορώ να επιλέξω αργές "σχέσεις", χωρίς να έχω μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό μου. Ούτως ή άλλως υπάρχει η υποδομή στο αυτοκίνητο, θα αρκούσε απλά άλλος ένας διακόπτης για να έχω μια πολύ χρήσιμη (κατά την ταπεινή μου άποψη) δυνατότητα στη διάθεση μου. Αν σκεφτούμε μάλιστα ότι η ροπή του αυτοκινήτου είναι σχετικά ψηλά (4000 σαλ.), ίσως αυτή η δυνατότητα να αποδεικνύονταν πολύ λειτουργική για μερικούς οδηγούς.
Απλά μια σκέψη μου και αφορμή, ίσως, για κουβεντούλα.