Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Απόψεις Για το Πρωτάθλημα Rally Raid 2006

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Το μέλλον των RR

Δημοσίευσηαπό LEOPOTAMOS » 31 Μάιος 2006, 10:18

Τα καταφέρατε να με κάνετε να γράψω!

Γραφω γιατι βλέπω μέλλον μελανόν για τους αγώνες - σαν τον π@π@ μου ένα πράμα.....

Οι συμμετοχές όχι μόνο δεν αυξάνονται, αλλά γίνονται όλο και λιγότερες, σε αντίθεση με τα έξοδα που συνεχώς αυξάνονται - για να συμμετέχει κανείς σε ένα 2ήμερο χρειάζεται τουλάχιστον έναν "βασικό" μισθό. Αν κοιτάξει κάποιος τις παλιότερες συμμετοχές θα δει ότι ολόκληρες παρέες αναβατών δεν συμμετέχουν πλέον. Ο ΓΙΑΤΡΟΣ στην απονομή της Ρούμελης ανακοίνωσε ότι η οργάνωση είναι οικονομικά ασύμφορη και ότι αυτοί που εργάστηκαν για τον αγώνα ήταν περισσότεροι από αυτούς που έτρεξαν. Ο Σπύρος λέει ότι από τους αγώνες αυτούς δεν βγάζει κανείς λεφτά και ότι αυτοί που τρέχουν δεν είναι πελάτες - δεν το καταλαβαίνω αυτό από την στιγμή που υπάρχει χρηματική συμμετοχή.

Τα χιλιόμετρα έχουν ανέβει πάρα πολύ με αποτέλεσμα από κάποια στιγμή και μετά να μην είναι ευχαρίστιση και οι τερματισμοί να είναι πολύ λίγοι. Αν κοιτάξετε τις συμμετοχές και τους τερματισμούς θα δείτε ότι οι μισοί και παρα πάνω εγκαταλείπουν - τουλάχιστον στα αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα για τους αγώνες του 2006 ακόμα δεν έχω καταλάβει την ευχαρίστηση που θα μπορούσε να έχει ένας αγώνας γεμάτος πέτρα όπως στο ΑΤΤΙΚΟ και το σκότωμα της πρώτης μέρας της Ρούμελης, που η αϋπνία και η κούραση ανάγκασε πάρα πολλούς να τα φτύσουν στα τελευταία χιλιόμετρα.

Αν συνεχιστεί έτσι, προβλέπω ότι θα μείνουμε μια ελιτίστικη κάστα ανθρώπων από 15-20 μηχανάκια και αντίστοιχα αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα τον μαρασμό των αγώνων.

Ο ΓΙΑΤΡΟΣ και ο ΣΠΥΡΟΣ είναι αποδεδειγμένα οι καλύτεροι διοργανωτές αγώνων, αλλά πιστεύω ότι το πάθος τους τους έχει δώσει λανθασμένη εντύπωση για τις ικανότητες των συμμετεχόντων, οι οποίοι όλοι είναι ερασιτέχνες με σκοπό συμμετοχής την ευχαρίστηση ενός ωραίου Σ/Κ και όχι την ταλαιπωρία του πρωταθλητισμού. Φυσικά όλοι ξέρουμε πριν από κάθε αγώνα τις δυσκολίες, αλλά συμμετέχουμε γιατι στηρίζουμε τον θεσμό, πόσο όμως ακόμα...

Φτιάξτε αγώνες στα μέτρα μας! Δεν είμαστε ούτε SALA ούτε RINALDI. Είστε οι μόνοι που ξέρετε τόσο καλά αυτή την δουλειά! Φέρτε κόσμο!

Ευχαριστώ

Σταύρος LEOPOTAMOS Κανελλέας


Υ.Γ. Ευχαριστώ τον SUPER MARIO και τον ΚΑΡΚΑ που με περίμεναν έξω από το χωριό ΚΟΝΙΣΚΑ, μήπως μείνω από βενζίνη για να με βοηθήσουν.
LEON ζητάω συγνώμη που σταμάτησα 2 φορές στη μέση της διασταύρωσης, αλλά μου είχε φύγει το road book και δεν ήξερα που να πάω.
Άβαταρ μέλους
LEOPOTAMOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 31 Μάιος 2006, 09:09
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Re: Το μέλλον των RR

Δημοσίευσηαπό alexandros » 31 Μάιος 2006, 10:42

LEOPOTAMOS έγραψε:Τα χιλιόμετρα έχουν ανέβει πάρα πολύ με αποτέλεσμα από κάποια στιγμή και μετά να μην είναι ευχαρίστιση και οι τερματισμοί να είναι πολύ λίγοι. Αν κοιτάξετε τις συμμετοχές και τους τερματισμούς θα δείτε ότι οι μισοί και παρα πάνω εγκαταλείπουν - τουλάχιστον στα αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα για τους αγώνες του 2006 ακόμα δεν έχω καταλάβει την ευχαρίστηση που θα μπορούσε να έχει ένας αγώνας γεμάτος πέτρα όπως στο ΑΤΤΙΚΟ και το σκότωμα της πρώτης μέρας της Ρούμελης, που η αϋπνία και η κούραση ανάγκασε πάρα πολλούς να τα φτύσουν στα τελευταία χιλιόμετρα.


θα συμφωνησω με τον ψηλέα,
νομίζω πως το επίπεδο έχει ανέβει αλλά μονόπατα μιας και τα έξοδα σε σχέση με την ικανοποίηση ή με την γενική απολαβή έχει αρχίσει να ¨ζυγίζει¨ λίγο ανάποδα απο τις αντοχές μας - τσέπες μας

πιστεύουμε σε αυτούς τους αγώνες,
μας αρέσουν και θέλουμε να τρέχουμε,
γιαυτο και η άποψη μας πρέπει να λέγεται


οι υπόλοιποι τι άποψη έχετε ;
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3041
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό tedos » 31 Μάιος 2006, 10:47

Aλεξανδρε, δεν ανοιγεις μια νεα ενοτητα για το θεμα αυτο ετσι ωστε να μεινει εδω καθαρα για τις εντυπωσεις του αγωνα...
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό alexandros » 31 Μάιος 2006, 13:55

LandLover έγραψε:Συμφωνοντας με προηγουμενο ποστ του ΛΕΟΠΟΤΑΜΟΥ θα ηθελα να επιστησω την προσοχη στους οργανωτες σε οσον αφορα την σκληροτητα αυτων των αγωνων.
Να εισαστε σιγουροι οτι και με 250 χλμ την ημερα κανενας δεν θα τον ελεγε τον αγωνα αδερφιστικο.
Το τελειωμα ενος τετοιου αγωνα ειναι ΣΑΔΙΣΜΟΣ να ειναι εξοντωτικο (βλεπε Μαδαγασκαρη)
Ναι.......θελουμε νεους σ’αυτη την παρεα χωρις ομως να την κανουν οι παλιοι.
Ναι....μ’αρεσουν αυτου του ειδους οι αγωνες και ειμαι απο τους πρωτους φανατικους του ειδους.................................
ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ.


μετέφερα κάποια απο τα post για τις απόψεις μας για την εξέλιξη του φετινού Πρωταθλήματος

Να υπενθυμίσω όμως πως ...
πιστεύουμε σε αυτούς τους αγώνες,
μας αρέσουν και θέλουμε να τρέχουμε,
γιαυτο και η άποψη μας πρέπει να λέγεται
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3041
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό alexandros » 31 Μάιος 2006, 14:05

alexandros έγραψε:Στην πορεία μια το roadbook, μια το camelbag, μια ο άξονας που για ακόμα μια φορά έλυσε από το ψαλιδι μαζι με τις ζαντες και όοολα αυτά σε συνδυασμό με την ατελείωτη διαδρομή με διέλυσαν !! παιδιά κόψτε κάτι !! πεθάναμε την πρώτη μέρα !! εντάξει όλα όμορφα αλλά … ουφ !! στο 3ήμερο δηλαδή τι θα κάνουμε ??
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3041
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό Berg » 31 Μάιος 2006, 16:43

Καλά κάνουμε και θίγουμε το θέμα αυτό. Όλοι ξέρουμε ότι οι περισσότεροι αν όχι όλοι θέλουμε ο θεσμός να συνεχιστεί, να γίνει καλύτερος και να μπορούν να συμετέχουν όλο και περισσότεροι.

Πραγματικά ο αγώνας της Ρούμελης ήταν εξοντωτικός. Ιδίως την πρώτη μέρα.

Παραθέτω λοιπόν κάποιες δικές μου παρατηρήσεις.

1 Εκκίνηση πρώτης μέρας τόσο νωρίς είναι κατασροφικό. Οι περισσότεροι ήρθαν κατευθείαν από τις δουλειές τους, και ξάγρυπνοι ή με 2 ώρες ύπνο έπρεπε να οδηγήσουν για 11 ώρες περίπου. Αποτέλεσμα ήταν πολλοί να μην ξεκινήσουν την δεύτερη μέρα από κούραση ή κακή διάθεση.

2 Τα χιλιόμετα δεν είναι πολλά αλλά δεν είναι στα μέτρα μας. Η φυσική κατάσταση των περισσοτέρων από εμάς δεν μας επιτρέπει να αντέχουμε τόσο μεγάλες διαδρομές και από ένα σημείο και μετά η οδήγηση καταντάει μαρτύριο. Κάποια προσαρμογή λοιπόν προς τα "μέτρα μας" ίσως αποδόσει καλύτερα.

3 Προτιμώ τους διήμερους αγώνες διότι αν και είναι πιό απαιτητικοί, (σε προετοιμασία, σε έξοδα, σε ελεύθερο χρόνο), δίνουν το στίγμα του Rally Raid και της αντοχής. Στα συν είναι και ο χρόνος που η "μεγάλη παρέα" είναι μαζύ ιδίως το βραδυ της πρώτης μέρας.

4 Χρειάζεται οπωσδήποτε μεγαλύτερη εξασφάλιση πιό άμεσης και ολοκληρωμένης ιατρικής βοήθειας. Είμαι σίγουρος ότι οι διοργανωτές θα το λάβουν υπ' όψιν. Η ασφάλεια και η περίθαλψη είναι πάνω από όλα.

5 Χρειάζεται μεγαλύτερη κάλυψη από Περιοδικά και ΜΜΕ και τοπικές λέσχες και παράγοντες. Επίσης ενημέρωση σε όλα τα κατασήματα 4x4 και σχετικές αντιπροσωπείες. (Mitsubishi, Land Rover, Jeep κλπ). Είμαστε στο 2006 και δυστυχώς ότι δεν προωθείται πεθαίνει ή μένει στάσιμο. Με τον τρόπο αυτό μπορούν να μπούν χορηγοί σημαντικοί. Κάποιος 3ος πρέπει να αναλάβει τον τομέα αυτό διότι δεν μπορούμε να τα περιμένουμε όλα από Superspy και Doc.

6 Τους "θεατές", (γνωστούς ή φίλους που έρχονται μαζί), και τους τοπικούς τους έχουμε ξεχασμένους. Καλό θα ήταν να γίνει μια προσπάθεια μήπως βρίσκονται κάποια σημεία για "μάτι". Μια "ειδική" για το κοινό ίσως να είναι λίγο τραβηγμένο σήμερα αλλά ίσως για το μέλλον.

Αυτά προς το παρόν.
Τελευταία επεξεργασία από Berg και 01 Ιουν 2006, 09:13, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stavrosd » 31 Μάιος 2006, 18:46

Πρέπει να παραδεχτώ ότι οι λίγες συμμετοχές και με στεναχώρησαν και με ανησύχησαν(όπως και όλους τους εμπλεκόμενους φαντάζομαι) :(

Η οργάνωση αγώνων σίγουρα δεν είναι εύκολό πράγμα.
Τα έξοδα σε ένα αγώνα φαντάζομαι(όπως και σε πολλά πράγματα) δεν είναι ανάλογα των συμμετοχών. Δηλαδή είτε 20 τρέχουν είτε 60 δε σημαίνει ότι τριπλασιάζονται τα έξοδα. Αυτό είναι και καλό και κακό για τον οργανωτή γιατί ρισκάρει να μπει μέσα (πχ Ρούμελη) ή να βγάλει(δεν είναι κακό) αρκετά.
Από τη μεριά του οργανωτή (σαν επενδυτή) φαντάζομε το ερώτημα έχει να κάνει με, αυτό που προσφέρω τι μου δίνει πίσω(όχι απαραίτητα χρήμα);Με ικανοποιεί;Αξίζει να επενδύσω-προσφέρω και άλλο; Έχει μέλλον;
Ερωτήματα που μόνο αυτοί που «χορεύουν» μπορούν να απαντήσουν.
Άποψη μου από τη μικρή εμπειρία μου είναι ότι κάνουν ότι καλύτερο μπορούν με τους πόρους που έχουν αποφασίσει/μπορούν να διαθέσουν. Σίγουρα θα ήθελαν να έχουν άλλα 10 ΣΕΔ ,5 σκούπες ,γιατρούς με 2΄ ανταπόκριση, διαφημίσεις στη τηλεόραση, χρηματικό έπαθλο και δε ξέρω εγώ τι ακόμα…αλλά οι πόροι;;
Από τη μεριά του αγωνιζόμενου πρέπει να παραδεχτώ ότι έχουμε κάποια σχιζοφρένια…από τη μία θέλουμε και άλλα ΣΕΔ, θέλουμε περισσότερους γιατρούς, καλύτερη κατασκήνωση, καλύτερο φαγητό και άλλα πολλά (εγώ θα ήθελα και 2-3 κινητά βουλκανιζατέρ διάσπαρτα στη διαδρομή) :D :roll: :D αλλά τα 250-150 ευρώ μας φαίνονται πολλά …. ξαναγυρνάμε στους πόρους…

Άρα το κυρίως θέμα όπως το εντοπίζω εγώ δεν είναι η γνώση αλλά οι πόροι.
Άρα χρειάζονται τρόποι αύξησης διαθέσιμων πόρων για τους οργανωτές και μείωση απαιτούμενων πόρων για τους αγωνιζόμενους.

Ας τα δούμε ξεχωριστά:
Αύξησης διαθέσιμων πόρων για τους οργανωτές:
a. Περισσότερες χορηγίες
b. Αύξηση της συμμετοχής.
c. Περισσότεροι εθελοντές.
d. Μεγαλύτερη αναγνώριση(οι πόροι δεν είναι μόνο χρήμα)
Μείωση απαιτούμενων πόρων για τους αγωνιζόμενους:
1. Φτηνότερη συμμετοχή.
2. Λιγότερα παράπλευρά έξοδα.
3. Μεγαλύτερη απόλαυση σε σχέση με ταλαιπωρία.

Πώς μπορούν να γίνουν όλα αυτά;
Δε ξέρω..
Αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι η καλύτερη διαφήμιση (a), περισσότερη θέληση και θυσία από όλους μας να βοηθήσουμε (c)(πρέπει όμως κάποιος να μας πει πώς),μεγαλύτερη ανοχή σε κάποια πράγματα (μην θυμόμαστε μόνο τα μελανά σημεία αλλά να τα έχουμε σε ισορροπία) (d), να διαθέσουμε προς το παρόν κάτι παραπάνω για τη συμμετοχή μας οι αγωνιζόμενοι (μηχανοκίνητο αθλητισμό κάνουμε ποιος νομίζει ότι είναι φτηνό άθλημα)(b)vs(1), αλλά τουλάχιστον και η οργάνωση να μαλακώσει λίγο (λίγο) τους αγώνες ώστε να μη ξηλωνόμαστε να συνεφέρουμε τα οχήματα μας μετά από κάθε αγώνα επειδή είχε σπαστήρι ή γιατί ήταν 2000 χλμ σε 24 ώρες(λέμε τώρα) (2).Θα πρέπει να το κάνουμε λίγο πιο προσιτό αγωνιστικά, με έμφαση πιο πολύ στην οδήγηση και πλοήγηση παρά στην αντοχή(κυρίως για τους αναβάτες)(3).

Ελπίζω να μη κούρασα πολύ(λίγο δε πειράζει χρειάζεται)
Αυτή είναι η γνώμη μου που βέβαια δεν είναι απόλυτη. :)
Άβαταρ μέλους
stavrosd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 13:46

Αγώνες κωλοαντοχής

Δημοσίευσηαπό pino » 31 Μάιος 2006, 20:33

Φίλοι μου και συναθλητές / συνοδοιπόροι , οι αγώνες αντοχής είναι αυτό που λέει το όνομά τους. Ας σταματήσουμε πια να ζητάμε σαν κακομαθημένα παιδάκια πάντα κάτι άλλο από αυτό που ΕΜΕΙΣ επιλέξαμε.

«Θέλουμε πολλά χιλιόμετρα» λέγαμε, μας τα έδωσαν και είπαμε: « Έ, όχι και τόσα πολλά!»
«Θέλουμε νυχτερινή οδήγηση» λέγαμε, μας την έδωσαν και είπαμε: « Έ, όχι και τόσο νωρίς!»
«Θέλουμε σκούπες και γιατρούς» λέγαμε, μας τα έδωσαν και είπαμε: « Έ, όχι και τόσο ακριβά!».

Πόνεσε ο κώλος μας; Να μάθουμε να οδηγάμε όρθιοι.
Δεν αντέχουμε τα πολλά σκληρά χιλιόμετρα; Ας κάνουμε προπόνηση. Ας προσέξουμε την διατροφή μας.
Πέφτει το ηθικό μας από την εξάντληση; Ας βρούμε τις ψυχικές δυνάμεις να συνεχίσουμε, πάντα τα όρια μας μπορούν να ξεπεραστούν.
Δεν έχουμε λεφτά για τους αγώνες; Ας κάνουμε οικονομία ή ας δουλέψουμε περισσότερο.

Τι αξία θα είχε ένας αγώνας αντοχής αν δεν μας έφερνε στα όριά της; Ποιες στιγμές θα χαραχτούν στην μνήμη μας; Οι άτονες, καθημερινές και οι ασφαλώς προβλέψιμες; ΟΧΙ.

Να πάμε πάλι πίσω στην Σκοτεινή Πλευρά της Πάρνηθας θέλετε; Εκκίνηση στης 10:00, 90χιλ, με δωρεάν συμμετοχή και μια σκούπα;

Οι οργανωτές θα μπορούσαν να μας δίνουν φασόν αγώνες. Η Ρούμελη έχει ξαναγίνει. Γιατί δεν έκαναν τον ίδιο αγώνα; Θα ήταν όλοι ευχαριστημένοι και αυτοί δεν θα έμπαιναν πάλι μέσα.
Ήθελαν όμως να ξεπεράσουν τα χιλιόμετρα που είχε η Ροδόπη και το κατάφεραν. Ήθελαν κατασκήνωση στο βουνό γιατί έτσι είναι πιο ωραία η φάση. Ήθελαν να δούμε τα βουνά της Ρούμελης με τα γκρέμια της και σκέφτηκαν πως θα ήταν ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ να τα περάσει κάποιος νύχτα. Γι΄ αυτό ξεκινήσαμε τόσο πρωί, για την ασφάλεια όλων μας. Αλλά εμείς…. μόνο τον κώλο μας κοιτάμε!

Αν αγαπάμε πραγματικά αυτό το πράμα που το λέμε «αγώνες αντοχής» ας φροντίσουμε να βελτιωθούμε πρώτα εμείς και ας πάψουμε να ψάχνουμε δικαιολογίες …..του κώλου.

Αυτά. Και άμα σας ενοχλούν τα λεγόμενά μου …. ξύδι και θα σας περάσει.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Αγώνες κωλοαντοχής

Δημοσίευσηαπό markd » 31 Μάιος 2006, 21:01

Θα συμφωνήσω και εγώ με τον φίλο pino και θα προσθέσω ότι πέρσι λεγοταν "κύπελλο trail ride, ενώ φέτος λέγεται "πανελλήνιο πρωτάθλημα rally raid".
Νομίζω πως αυτό τα λέει όλα!!!
Και τέλος εμείς το επιλέξαμε να φτάσει σε αυτό το επίπεδο.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5356
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Αγώνες κωλοαντοχής

Δημοσίευσηαπό alexandros » 01 Ιουν 2006, 06:31

pino, μην πιάνεις τα άκρα, δεν χρειάζεται να δημιουργήσουμε κλίμα αντιπαραθέσεων
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3041
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Αγώνες κωλοαντοχής

Δημοσίευσηαπό Nektarios » 01 Ιουν 2006, 08:04

Αν και νέος στο "club" Θα ήθελα να εκφράσω την άποψή μου.

Πριν πάρω την απόφαση να συμετέχω σε rally raid εξέτασα καλά τα δεδομένα. Διάβασα τις απόψεις σας για το Αττικό και ομολογώ ότι τρόμαξα, ιδίως όταν είδα πόσοι από τους συμμετέχοντες τερμάτισαν! Βλέποντας όμως ότι οι διοργανωτές διαβεβαίωναν για την ήπια μορφή του αγώνα πήρα την απόφαση και άρχισα την προετοιμασία. Τι προετοιμασία δηλαδή, αμορτισέρ - ελατήρια και λάστιχα.
Όταν ξεκίνησε ο αγώνας ήμουν όλο χαρά και ευτυχία, εύκολα κομάτια και ήπια οδήγηση. Όσο πέρναγε η ώρα το πράγμα αγρίευε αλλά δεν με ενοχλούσε. Σίγουρα στο τέλος της ημέρας η κούραση ήταν αφόρητη αλλά με αποζημίωνε η ευχαρίστηση που ένιωθα για το ότι ήμουν ζωντανός, ότι δεν εγκατέληψα, ότι το αυτοκίνητο δουλεύει ακόμη, ότι είδα μέρη που δεν είχα ξαναδεί και το ότι ήμουν με μια καλή και ευχάριστη παρέα.
Και τη δεύτερη μέρα πάλι μια από τα ίδια με περισσότερη όμως εμπειρία που είχα αποκτήσει από την προηγουμένη. Το χάρηκα περισσότερο παρ' όλο που πόναγαν χέρια, κόκκαλα κ.α.

Αυτό που συμπέρανα είναι ότι το μυστικό είναι να ξεκινήσεις τον αγώνα όχι με την λογική της πρωτιάς ή της καλής θέσης αλλά με την λογική του να προσπαθήσω να τερματίσω, να μην σκοτωθώ (έχω και παιδάκια), και να κάνω αυτό που μου είπαν αρκετοί στην Ρούμελη, να προστατεύω το όχημα.

Τώρα όσον αφορά το κόστος θα έλεγα ότι αν υπολογίσω τις απολαβές, και καταλαβαίνοντας το ακριβό μιας τέτοιας οργάνωσης θα πω ότι και λίγα ήτανε. Έτσι κι αλλιώς έξι φορές το χρόνο γίνεται. Κάνουμε λίγη οικονομία και τα βρίσκουμε.

Το βέβαιο είναι ότι περίμενα πιο ήπια διαδρομή, πιο ξεκούραστα χλμ αλλά ίσως τελικά η δυσκολία της διαδρομής και τα άπειρα χλμ είναι αυτά που με μάγεψαν και πήρα την απόφαση ότι θα συνεχίσω να το κάνω για όλους τους αγώνες RR.

Αυτά!
Άβαταρ μέλους
Nektarios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 19 Απρ 2006, 08:03
Τοποθεσία: Gerakas

Δημοσίευσηαπό LEOPOTAMOS » 01 Ιουν 2006, 10:55

Φίλε ΠΙΝΟ

Μόλις γύρισα απο το ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ, αγόρασα ένα ξύδι βαλσαμικό, ένα πάμπερς για τον κ@λ@ μου για να το φορέσω στο Πήλιο και σου κάνω δώρο ένα σετ βαράκια για να κάνεις προπόνηση και οικονομία ώστε του χρόνου να τρέχεις μόνος σου, με σκούπα τον ΣΠΥΡΟ και γιατρό τον ΓΙΑΤΡΟ.

Αν κατάλαβες ότι υπάρχει πρόβλημα με το χρηματικό ποσό των συμμετοχών ή ότι οι αγώνες είναι είτε η σκοτεινή πλευρά της ΠΑΡΝΗΘΑΣ είτε DAKAR, ή ότι δεν πρέπει να γίνονται προσαρμογές στις συνθήκες των αγώνων, ή ότι για όλα αυτά δεν φταίει η μείωση των συμμετοχών, τότε είσαι εκτός θέματος. Δεν είπε κανεις να μην κουραστεί ή να μην καταπονηθεί. Εγώ έχω συμμετάσχει και τερματίσει σε όλους τους αγώνες και θα συνεχίσω να το κάνω όσο υπάρχει ο θεσμός. Στενοχωριέμαι όμως που αυτό το πράγμα φθίνει αντί να αυξάνεται.

Θα τα πούμε στην εκκίνηση του PARIS DAKAR!

Φέρε και ένα λάχανο, θα έχω το ξύδι μαζί...

ΛΕΟΠΟΤΑΜΟΣ
Άβαταρ μέλους
LEOPOTAMOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 31 Μάιος 2006, 09:09
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

ΑΠΟΨΕΙΣ....

Δημοσίευσηαπό doc » 01 Ιουν 2006, 11:23

ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ!

Ειρήνη ημίν!

Ετοιμάζω κείμενο με τις απόψεις μου, μόνο που επειδή είναι "ολίγον τι" μεγάλο, το γράφω σε word και αργεί...
Υπομονή... και όλα θα γίνουν!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

ΑΠΟΨΕΙΣ !

Δημοσίευσηαπό geco » 01 Ιουν 2006, 11:24

Με προβλημάτισε το ποστ του Λεοπόταμου γιατί παρακολουθεί το φόρουμ αλλά δεν γράφει ποτέ!
Με προβλημάτισαν και οι φωνές των … «λιγότερο οργανωμένων» και έμπειρων γιατί οι συμμετοχές τους τελικά στηρίζουν αυτούς τους αγώνες.
Από την άλλη ο Pino ξεσπαθώνει με τις πιο … extreme θέσεις του λέγοντας όμως τα πράγματα με τ’ όνομά τους!
Εγώ, μετά μια βδομάδα σχεδόν, από τον αγώνα πονάω ακόμα, κουτσαίνω, και το δεξί μου χέρι είναι πρησμένο και δεν λειτουργεί κανονικά! Όμως προσπαθώ (στα 53 μου) να έρθω στα μέτρα των αγώνων και όχι να τους φέρω στα δικά μου!

Σίγουρα η απόσταση έκανε τον αγώνα σκληρό και δυσκόλεψε τα πράγματα για όλους! Η οργάνωση ανέβασε τον πήχυ και οι φωνές αντίδρασης πολλαπλασιάστηκαν! Όμως δεν μιλάμε για εκδρομή αλλά για «Πρωτάθλημα αγώνων αντοχής»

Απ’ την άλλη βλέπω τον Μαρκάτο υπέρβαρο, άπειρο από αγώνες Ράλλυ και με ξεπερασμένο εξοπλισμό όχι απλά να τερματίζει αλλά να … σκίζει !!! Αξιος Μήτσο !

Βλέπω τον Αλέξανδρο Νικολάου να έρχεται στην Λειβαδιά καβάλα από την Πάτρα, να τερματίζει και τις δύο μέρες και να επιστρέφει καβάλα στην Πάτρα με ένα μηχανάκι βαρύ και ακατάλληλο!

Βλέπω τον «Ιατροδικαστή» με το ταπεινό ψευδοεντουράκι του να τερματίζει χωρίς γκρίνια !

Βλέπω τον Κατινιώτη χωρίς ιδιαίτερη πείρα-προετοιμασία, να τερματίζει και τις δύο μέρες!

Βλέπω τον Κοντολιό να εμφανίζεται από το «πουθενά» και να νικάει!

Όλα αυτά με κάνουν να συντάσσομαι με τον Pino παρά με την … «αντίδραση»
Κι’ ας με πεθάνουνε αυτοί οι … «διεστραμμένοι» !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό jfk60 » 01 Ιουν 2006, 11:34

Φιλοι γεια σας

Την αποψη μου για τα T.R.R. την εχω πει και σε αλλο παλαιοτερο
post, και σαν αναβατης αλλα και σαν οδηγος αυτο/του.

Εγω θα ηθελα να θεσω 3 ερωτηματα.

1. ΓΙΑΤΙ ΤΡΕΧΩ ΣΤΑ T.R.R.?
2. ΤΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ/ΤΟ ΜΟΤΟ ΣΩΜΑ?
3. ΤΙ ΠΡΟΣΔΟΚΩ?


Πιστευω οτι οι απαντησεις θα βοηθησουν τον καθενα να
αποφασισει αν αξιζει να συμμετεχουν σε αγωνα/αγωνες.

Τωρα οσο αφορα, παραπονα και αλλα, εχω την εντυπωση οτι και στην
καλυτερη διοργανωση θα υπαρχουν παραπονεμενοι (βλ. ολυμπιακους αγωνες) και οχι μονο.

Τελος θα ηθελα να πω οτι αφου καταφερνουν (οι διοργανωτες) να φερουν
σε περας αγωνες (που τεινουν να γινουν θεσμος) χωρις ουσιαστικο
οικονομικο σπονσορα ΕΥΓΕ τους.

Και μη βιαστει κανεις να πει οτι συνηγορω υπερ τους, απλα σκεφτομαι
οτι πρεπει να υπαρχουν T.RIDE & R. RAID και φυσικα καποιος πρεπει
να τα διοργανωνει (τηρουμενων των αναλογιων)

Καπετανακος Ζαφειρης
Άβαταρ μέλους
jfk60
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 16:21
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες