Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

AUTOPROFIT

AUTOPROFIT

Δημοσίευσηαπό exterios » 11 Ιουν 2006, 23:57

ΠΡΟΧΤΕΣ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑ ΤΗΝ AUTOPROFIT ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΑ (ΕΝΑΝΤΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ) ΤΟ GV 2.0 JLXEW ΜΕ ESP. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ "ΕΦΤΑΣΕ" ΤΑ 33.800. ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΣΤΟ SITE ΠΕΡΙ AUTOPROFIT ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ (ΑΠΟ XENON & CRUIZE CONTROL ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ) ΟΠΩΣ ΤΟ BRAKE ASSIST. ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΙ ΕΑΝ :
-EBD & BRAKE ASSIST-ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΤΥΠΟΥ ΚΟΥΡΤΙΝΑΣ-ΗΧΕΙΑ 4 +2 TWEETWERS-ΕΛΑΣΤΙΚΑ 225/65R17
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΣ AUTOPROFIT?. ΑΝ ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒOΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
EXTERIOS
exterios
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 11 Ιουν 2006, 01:21

AUTOPROFIT

Δημοσίευσηαπό xontros » 12 Ιουν 2006, 01:34

Τσέκαρε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τον εξοπλισμό φίλε μου, για να μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα!!! Το δικό μου το πήρα το 1999 από αυτούς, και μάλλον τελικά δεν βγήκα κερδισμένος όπως αρχικά νόμιζα, αφού ήταν μεν πιο φτηνό αλλά είχε πολύ φτωχότερο εξοπλισμό από αυτά του Σφα... Επίσης έχασα και 3 μήνες εγγύησης γιατί κάποιος είχε γράψει στο βιβλιαράκι του παλιά ημερομηνία :-(
Πήγαινε σε μια Personal Best (που είναι υποκαταστήματα της αντιπροσωπείας), και βάλε ένα πωλητή να σου γράψει ΑΚΡΙΒΩΣ τον εξοπλισμό που έχει το αυτοκίνητο για την τιμή που θα σου πει, αυτή είναι η δουλειά τους! Μετά πήγαινε στην Auto Profit, ρώτα εάν θα έχει όλα αυτά, και βάλτους να σου υπογράψουν ότι το αυτοκίνητο που θα σου φέρουν θα έχει τον συμφωνημένο εξοπλισμό ;-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Re: AUTOPROFIT

Δημοσίευσηαπό exterios » 12 Ιουν 2006, 14:44

xontros έγραψε:Τσέκαρε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τον εξοπλισμό φίλε μου, για να μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα!!! Το δικό μου το πήρα το 1999 από αυτούς, και μάλλον τελικά δεν βγήκα κερδισμένος όπως αρχικά νόμιζα, αφού ήταν μεν πιο φτηνό αλλά είχε πολύ φτωχότερο εξοπλισμό από αυτά του Σφα... Επίσης έχασα και 3 μήνες εγγύησης γιατί κάποιος είχε γράψει στο βιβλιαράκι του παλιά ημερομηνία :-(
Πήγαινε σε μια Personal Best (που είναι υποκαταστήματα της αντιπροσωπείας), και βάλε ένα πωλητή να σου γράψει ΑΚΡΙΒΩΣ τον εξοπλισμό που έχει το αυτοκίνητο για την τιμή που θα σου πει, αυτή είναι η δουλειά τους! Μετά πήγαινε στην Auto Profit, ρώτα εάν θα έχει όλα αυτά, και βάλτους να σου υπογράψουν ότι το αυτοκίνητο που θα σου φέρουν θα έχει τον συμφωνημένο εξοπλισμό ;-)


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ.
ΕΚΑΝΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙΣ. ΖΗΤΗΣΑ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΦΡΑΓΙΔΑ. ΤΟ ΔΕΧΘΗΚΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΔΩΣΑΝ. ΩΣΤΟΣΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ BRAKE ASSIST + EBD (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΡΑΜΙΖΑ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΟΠΩΣ XENON LIGHTS & CRUIZE CONTROL) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΑΛΙΣΤΑ. ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΠΑΙΤΗΘΕΙ.
exterios
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 11 Ιουν 2006, 01:21

Re: AUTOPROFIT

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 13 Ιουν 2006, 22:52

Λοιπόν φίλε exterios εγώ παρέλαβα το νέο GV 2.0 JLXEW προ 15 ημερών περίπου από την AUTOPROFIT.

Με ESP/TCS και φώτα xenon και cruise control και 6 αεροσακους (οδηγού-συνοδηγου, τυπου κουρτινας και πλαγιους) και 6πλό CDplayer και 4+2 ηχεία και ζαντες αλουμινίου με 225/65R17 και δερμάτινα και ηλιοροφή και ABS και πισω φιμε τζαμια.

ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ (ΕΩΣ ΤΩΡΑ...)

Κοιτα να δεις τωρα όσον αφορά το EBD είναι ενσωματωμενο στο ABS, ειναι δηλαδή ABS/EBD (ένα και το αυτό)!!! Οπως δηλαδή είναι και το ESP με το TCS, ένα και το αυτό (ESP/TCS) !!! (Ιδιο μηχανημα με διπλές λειτουργιες...) Το έχω ψάξει το θέμα.....

Τώρα όσον αφορά το θέμα του BRAKE ASSIST δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί 1) δεν το ρωτησα, 2) δεν το παρατήρησα γιατί το θεωρησα αυτονοητο οτι θα το έχει και 3) από την δικη μου τη σκοπια παντα είχα στο νου μου πριν ακομα παραλαβω το GV να βελτιωσω τα φρένα με αλλο τρόπο......

Να βάλω και πίσω δισκοφρενα και να βγάλω τα ταμπουρα. (Εχε στα υποψιν σου οτι αμα τρεχεις σε επαρχειακους δρομους και σε στροφες χρησιμοποιεις αρκετα το φρενο τα ταμπουρα λογω θερμικης κοπωσης δεν αποδιδουν το ιδιο αρά τι να κάνεις το BRAKE ASSIST άμα δεν εχεις αποτελεσματικα φρενα...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Re: AUTOPROFIT

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 13 Ιουν 2006, 22:55

Συμπληρωνω προς αποφυγη παρεξηγησης.........

Δεν μου εχει εμφανιστει κανενα προβλημα με τα φρενα !!!!!

Αλλά επειδή δεν μπορω να συγκρατησω ευκολα το ποδι μου απο το γκαζι (ακομα και με SUV) γι'αυτο θελω μα προσθετη ασφαλεια....

(Και μια μικρη παραθεση,για το οχημα που πήραμε....
Το τριημερο πήγα στην ορεινη αρκαδια, απο οπου και καταγομαι, αφου λοιπον το εσκισα σε οποια χωματινη διαδρομη εβρισκα μπροστα μου σαν λυσασμενος με στερητικό συνδρομο και αφου γυρισα διαφορα φαραγγια (Λουσιου, Βουραικού, κτλ) στην επισροφή από Τρίπολη προ Κόρινθο έβαλα το Cruise Control στα 150-160 χλμ/ωρα και γυρισα χλιδη. Τελικά εκτός από εκτος δρόμου είναι υπέροχο και στα εντός δρόμου....!!!) ΑΥΤΑ
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Re: AUTOPROFIT

Δημοσίευσηαπό exterios » 15 Ιουν 2006, 23:51

Dimis4X4 έγραψε:Συμπληρωνω προς αποφυγη παρεξηγησης.........

Δεν μου εχει εμφανιστει κανενα προβλημα με τα φρενα !!!!!

Αλλά επειδή δεν μπορω να συγκρατησω ευκολα το ποδι μου απο το γκαζι (ακομα και με SUV) γι'αυτο θελω μα προσθετη ασφαλεια....

(Και μια μικρη παραθεση,για το οχημα που πήραμε....
Το τριημερο πήγα στην ορεινη αρκαδια, απο οπου και καταγομαι, αφου λοιπον το εσκισα σε οποια χωματινη διαδρομη εβρισκα μπροστα μου σαν λυσασμενος με στερητικό συνδρομο και αφου γυρισα διαφορα φαραγγια (Λουσιου, Βουραικού, κτλ) στην επισροφή από Τρίπολη προ Κόρινθο έβαλα το Cruise Control στα 150-160 χλμ/ωρα και γυρισα χλιδη. Τελικά εκτός από εκτος δρόμου είναι υπέροχο και στα εντός δρόμου....!!!) ΑΥΤΑ


ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΟΥ ΣΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΜΟΥ . ΩΣΤΟΣΟ ΕΡΕΥΝΗΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΣΟ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΑΛΛΟ. ΕΜΑΘΑ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΙ ΟΛΑΝΔΙΚΑ. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ :
 ABS/EBD/BRAKE ASSIST ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥ GV ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
 ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ «ΠΗΡΑΜΕ» ΣΤΗΝ ΟΛΑΝΔΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ “HIGH EXECUTIVE” ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ (KAI ESP).
ΤΕΛΟΣ ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΘΑΡΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ . ΤΑ ΠΕΡΙ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΩΝ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΚΑΛΛΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Μ…………. ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ .
ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΚΥΡΙΩΣ (!) ΜΕ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΦΡΕΝΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΟΙ. ΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΠΙΣΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ ΕΙΤΕ ΣΤΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ SPORT ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΤΕ ΣΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ .ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ MARKETING ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ (ΠΟΥ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΚΡΙΒΑ). ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΟΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΤΗ ΠΟΛΥ ΛΑΣΠΗ (ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ ΜΕ ΚΟΙΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΑΞΑ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΩ ΤΗΝ ΛΑΣΠΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΣΚΟΥΖΑΝ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΦΑΖΟΥΝ)

Υ.Γ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΟΡΕΙΝΗ ΑΡΚΑΔΙΑ : ΕΧΕΙΣ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΛΑΓΚΑΔΙΑ;
exterios
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 11 Ιουν 2006, 01:21

Re: AUTOPROFIT

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 16 Ιουν 2006, 00:37

Οχι με τα Λαγκαδια άμεσα αλλά πολύ κοντα από ενα μικρό χωριουδακι πάνω από το φράγμα του Λάδωνα, λέγεται Δήμητρα και ειναι κοντα σε μια χαράδρα στις οχθες του ποταμου Λαδωνα....
Γιατί ρωτάς, εσύ από που είσαι ???

Thanks για την πληροφορία για τα φρένα, αλλα αληθεια ποσο σιγουρος είσαι ότι δεν βελτιωνεται το φρεναρισμα με πισω δισκοφρενα ??? (όσο ότι τα ταμπουρα είναι πιο καλα για λασπη αυτό το ηξερα και συμπφωνω ότι είναι προτιμοτερα). Τελικα τι προτεινεις για βελτιωση να βαλω μεγαλυτερα και καλυτερα δισκοφρενα μπροστα ?
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Re: AUTOPROFIT

Δημοσίευσηαπό exterios » 17 Ιουν 2006, 23:05

Dimis4X4 έγραψε:Οχι με τα Λαγκαδια άμεσα αλλά πολύ κοντα από ενα μικρό χωριουδακι πάνω από το φράγμα του Λάδωνα, λέγεται Δήμητρα και ειναι κοντα σε μια χαράδρα στις οχθες του ποταμου Λαδωνα....
Γιατί ρωτάς, εσύ από που είσαι ???

Thanks για την πληροφορία για τα φρένα, αλλα αληθεια ποσο σιγουρος είσαι ότι δεν βελτιωνεται το φρεναρισμα με πισω δισκοφρενα ??? (όσο ότι τα ταμπουρα είναι πιο καλα για λασπη αυτό το ηξερα και συμπφωνω ότι είναι προτιμοτερα). Τελικα τι προτεινεις για βελτιωση να βαλω μεγαλυτερα και καλυτερα δισκοφρενα μπροστα ?


• ΤΑ ΛΑΓΚΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ
• ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΠΙΣΩ ΜΕ ΔΙΣΚΟΥΣ; ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ “ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΒΑΡΟΥΣ” ΣΤΟΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΑΞΟΝΑ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΦΡΕΝΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ ΔΥΝΑΜΗ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ Ο ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑΣ ΕΛΑΦΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Η ΙΔΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΤΕ ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΠΙΘΑΝΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Π.Χ. ΤΕΤΑΚΕ). ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΝ ΚΑΤΑΝΕΜΗΤΕΣ ΠΙΕΣΗΣ (ΣΗΜΕΡΑ EBD) ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ «ΜΕΤΡΟΥΝ» ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΠΙΕΣΗ . Η ΠΙΕΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΣΥΝΗΘΩΣ (ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΒΑΡΟΥΣ) ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΗ. ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΕΣΤΑΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥΦΟΡΤΩΜΕΝΟ. ΑΡΑ ΤΑ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ;
• ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΟΠΩΣ: ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ (ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ) , ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗ .ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΧΕ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΩΣΤΟΣΟ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ .
• ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΦΡΕΝΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ . ΑΝ ΩΣΤΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΞΟΔΕΥΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΕΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ SUZUKI ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ «ΠΑΤΕΝΤΕΣ» ΕΠΙΤΗΔΕΙΩΝ .
• ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΛΟΓΙΑ.
exterios
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 11 Ιουν 2006, 01:21


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες