Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΑΘΛΗΜΑ

ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΑΘΛΗΜΑ

Δημοσίευσηαπό mihalischerokee3,7 » 10 Σεπ 2006, 15:20

ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4Χ4. ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟ CHEROKEE 3,7 EXTREME SPORT. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΩ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΤΙ, ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ CLUB ΓΙΑ JEEP ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΚΑΨΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΝΑ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΣΕ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΘΗΝΑ ΨΑΧΝΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ OFF ROAD ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΘΗΝΑ.
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΙΟ ΠΑΛΙΟΥΣ ΤΣΕΡΟΚΑΔΕΣ.
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ.
Άβαταρ μέλους
mihalischerokee3,7
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 10 Σεπ 2006, 15:07
Τοποθεσία: PIREAS

Re: ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΑΘΛΗΜΑ

Δημοσίευσηαπό Seagull » 11 Σεπ 2006, 17:21

Μιχαλη καλοσωρισες.
Καλη η επιλογη του αμαξιου. Εγω εχω το ιδιο 2004 model.
Λοιπον μερικες απαντησεις στις ερωτησεις σου και στο τελος μια ερωτηση¨
1.Το πρωτο που πρεπει να αλαξεις ειναι τα λαστιχα της αντιπροσωπειας γιατι κατα πρωτον δεν κανουν για εκτος δρομου και κατα δευτερον δεν κρατανεε στον δρομο ειδικα στον βρεγμενο οπου και εειναι τρομερα επικυνδινα. Προτεινω BF-Goodrich A/T ανεπιφυλακτα για εκτος και εντος και με πολυ καλο κρατημα και χωρις θορυβο.
2. Οσο για club ειδικο δεν υπαρχει δυστυχως αλλα υπαρχουν αλα πολυ καλα.
3. Για την καταναλωση πρεπει να μετρας χιλιομετρα ανα ντεποζιτο και μετα μας λες και βλεπουμε. Βεβαια αν το αμαξι ειναι καινουργιο μεχρι τα 10.000 χιλ. θα καιει παραπανω. Με ενδιαφερει να μου πεις παραδειγματα καταναλωσης ανα ντεποσιτο για να συγρινω με το δικο μου.
4. Το αμαξι ειναι οντως πολυ καλο με τα εξης μειονεκτηματα¨
-ειναι χαμηλοτερο μπροστα απο το 2.4 κατα 3 ποντους και εχει μεγαλα κρεμαστα ψαλιδια. αναλογα την χρηση γυρω στα 30.000-40.000 χιλ. θα κρεμασεει μπροστα και μετα θα βρισκει και στα πετραδακια και επισης θα χτυπανε τα αμορτισερ στους θολους στις λακουβες. Τοτε θα εχεει ερθει η ωρα για μια καλη αναρτηση και ψηλωμα. μεχρι τοτεε απολαυσε το.
-αντιπροσωπεια!!! ν ολιγης αν δεν εισαι και λιγο σχετικος σε σχιζουνε!!!
Αλαζουν τακακια χωρις λογο, και γενικοτερα χρεωνουν πολυ. Βεβαια υπαρχουν λυσεις παντα. Οταν παιρνεισ το αμαξι απο σερβις η επισκευη παντα κανε πολυ καλο ελεγχο στα παντα και μετα χαλαρωσε και πηγαινε βολτα. Στο καταστημα Λ. Βουλιαγμενης εχει πολυ καλο ηλεκτρολογο " Μητσος".

Λοιπον καλοταξιδο και για κοντινες διαδρομες προσφερονται η Παρνηθα και ο Μαραθωνας. Μονο στην Παρνηθα προσεχε μην χαθεις και μετα απο βροχη μερικα κοματια ειναι πολυ δυσκολα για να κολλας. Το καλο ειναι οτι θα βρεις πολους jeepακηδες να σε βοηθησουν να βγεις. Προσεχε τα enduros που πεταγονται ξαφνικα απο το πουθενα.

Νικος

mihalischerokee3,7 έγραψε:ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4Χ4. ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟ CHEROKEE 3,7 EXTREME SPORT. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΩ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΤΙ, ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ CLUB ΓΙΑ JEEP ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΚΑΨΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΝΑ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΣΕ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΘΗΝΑ ΨΑΧΝΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ OFF ROAD ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΘΗΝΑ.
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΙΟ ΠΑΛΙΟΥΣ ΤΣΕΡΟΚΑΔΕΣ.
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ.
Άβαταρ μέλους
Seagull
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 04 Αύγ 2006, 14:10
Τοποθεσία: Αργυρουπολη, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 12 Σεπ 2006, 07:55

Μιχάλη, καλωσήρθες και απο μένα.
Καλορίζικος και καλοτάξιδος ο Ινδιάνος.
Θα συμφωνήσω με τον Νίκο όσον αφορά τα λάστιχα.Άλλαξέ τα με την πρώτη ευκαιρία. Τα λάστιχα είναι επικύνδυνα. Φοράω και εγώ τα BFG AT,και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Η επιλογή βέβαια, είναι δική σου.
Όσον αφορά την κατανάλωση, όσο το "πατάς" τόσο θα καίει.Πιστεύω ότι με μία ταχύτητα ταξιδίου 130-140 χλμ. δέν θα καίει πάρα πολύ. Υποθέτω ότι είναι το καινούργιο μοντέλο (2006), και νομίζω ότι δεν έχει πίσω LSD,γι'αυτό αν σκοπεύεις να πάς με το αυτοκίνητο εκτός δρόμου, φρόντισε τουλάχιστον να βάλεις ένα μπλοκέ πίσω.
Έχε υπόψη σου και αυτό www.lostkj.com. Θα σε βοηθήσει πολύ.
Γρηγόρης
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό vasdaris » 16 Σεπ 2006, 19:03

@ SKARTOS
Τέλεια διάγνωση!!

@mihalischerokee3,7
Κάνε ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ διαδρομές σταδιακά για να μάθεις πως λειτουργεί το αυτοκίνητο σε πέτρα, άμμο, πως φρενάρει σε μεγάλη κατηφόρα με τα αργά, που χρησιμοποιείται η τετρακίνηση κτλ!!

Εαν ΔΕΝ σκοπεύεις να πας πολύ εκτός, βάλε τα Bridgestone A/T γιατί τα BFG κάνουν φασαρία.

Οσον αφορά την κατανάλωση δεν υπάρχει λύση παρα μόνο το ελαφρύ πόδι!

@world...
Η πίσω πόρτα (αυτή με τη ρόδα) τρίζει απίστευτα σαν να κουβαλάψω ταψιά με μπακλαβάδες ή ντενεκέδες τέλος πάντων. Έχετε καμμιά ιδέα? Πρέπει μάλλον να θέλει ρεγουλάρισμα αλλά επειδή είναι μπελάς κανείς δεν ασχολήται σοβαρά οπότε και μου έχει σπάσει τα νεύρα...
Άβαταρ μέλους
vasdaris
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 09:43

Δημοσίευσηαπό mihalischerokee3,7 » 16 Σεπ 2006, 19:05

ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΓΡΑΨΕΤΕ. ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΝΑΙ 2004 ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΣΥΓΓΕΝΗ. ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ. ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ KAI ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ.
Άβαταρ μέλους
mihalischerokee3,7
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 10 Σεπ 2006, 15:07
Τοποθεσία: PIREAS

Δημοσίευσηαπό mihalischerokee3,7 » 16 Σεπ 2006, 19:09

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΩ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΕ ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΕΣ ΜΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΜΕΓΑΛΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΦΡΕΝΟΥ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΜΕ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ.
Άβαταρ μέλους
mihalischerokee3,7
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 10 Σεπ 2006, 15:07
Τοποθεσία: PIREAS

Δημοσίευσηαπό vasdaris » 17 Σεπ 2006, 20:46

mihalischerokee3,7 έγραψε:ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΩ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΕ ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΕΣ ΜΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΜΕΓΑΛΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΦΡΕΝΟΥ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΜΕ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ.


Ακριβώς!
Δοκίμασε και τα αργά. Με αυτά θα κατεβαίνεις στα δύσκολα για να φρενάρει το αυτοκίνητο.

Κάνε τις δοκιμές σου με τα λάστιχα που εχεις. Οταν και εαν το "ψηλώσεις" , τότε αλλάζεις και λάστιχα βάζοντας μια διασταση που να ταιριάζει καλύτερα.

Πιστεύω ότι το πιο σημανικό είναι να ξέρεις τί έχεις στα χέρια σου και να μπορέις να το χρησιμοποιήσεις όταν θα χρειαστεί. Επίσης ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να έχεις μαζί σου ένα σετ απο ιμάντες κτλ (αχρείαστοι ναναι)

Οσον αφορά το "σήκωμα" το KJ πάει με ασφάλεια στις 2'' και με λίγο ζόρι στις 2.5''. Στην Ελλάδα νομίζω ότι ουσιαστικά παίζει λύση Skyjaker (2.5'') ή Old Man Emu (1.5-2''). Θα δεις σχετικά άρθρα εδω μέσα...

Εαν δεν έχεις προστατευτικά απο κάτω, είναι το πρώτο που πρέπει να κάνεις γιατί εαν γίνει μια στραβή θα κοστίσει ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ.


Εδω είμαστε...
Άβαταρ μέλους
vasdaris
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 09:43


Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες