Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Γενικά

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μαρ 2006, 08:31

Αλέξανδρε να το πουλήσεις ΑΜΕΣΑ !!!!
Αν σου δίνει καμμιά 60άρια χιλιάδες ευρώ πούλησέ το, πάρε άλλο Disco και κάνε τα ίδια από την αρχή. Αλλωστε αυτή δεν είναι η μεγάλη χαρά με τα Disco μας (και γενικά με τα Landies) ?
Ισως μόνο τα Jeep να έχουν τόσα πολλά πράγματα που να μπορείς να βελτιώσεις, αναβαθμίσεις, διαφοροποιήσεις, μετατρέψεις, προσαρμόσεις ανάλογα με την χρήση που θέλεις να κάνεις στο όχημά σου ή που χρειάζεται να γίνει σε αυτό.
Και για αυτό πιστεύω ότι σχεδόν κανένα Landy δεν είναι ίδια με τα υπόλοιπα. Αλήθεια υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου γενικότερα και όχι μόνο Land Rover, ο οποίος να μην έχει κάνει κάτι που να ξεχωρίζει το αυτοκίνητό του από κάποιο άλλο που άφησε την γραμμή παραγωγής με ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές?

Αναφορικά με την βελτίωση του αυτομάτου κιβωτίου σου εκτός από τον βαλβιδοφόρο σου άλλαξαν και τους δίσκους τριβής? Αν έχεις πρόβλημα με τους δίσκους τριβής (ελαφρύ πατινάρισμα) λόγω αυξημένης ροπής σου έχω ένα πολύ καλό βελτιωτικό που μπαίνει στο ATF για να λύνει τέτοια προβλήματα. Το έχω δοκιμάσει στο δικό μου (μετά το κούρδισμα η ροπή του είχε δημιουργήσει πρόβλημα στους δίσκους τριβής) και έφερε εξαιρετικά αποτελέσματα. Εχεις κάνει κάτι και με το ψυγείο λαδιού του αυτομάτου κιβωτίου? Αν το χρησιμοποιείς στην Αθήνα σε μποτιλιαρίσματα το εργοστασιακό ίσως να μην επαρκεί. Και τελευταία ερώτηση, από θερμοκρασίες στο χώρο του κινητήρα τί γίνεται. Ξέρω ότι ο Σπύρος θα σου έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στην προστασία των εξαρτημάτων μέσα στο χώρο του κινητήρα από την ακτινοβολούμενη θερμοκρασία αλλά σε αντίστοιχο αυτοκίνητο με μοτέρ σαν το δικό σου (το πράσινο του Γιώργου που έρχεται επίσης στο συνεργείο σου) υπάρχει σοβαρό πρόβλημα θερμοκρασιών στο χώρο του κινητήρα (όχι στην θερμοκρασία ψυκτικού υγρού). Πολύ απλά δεν μπορείς να αγγίξεις το καπώ ή τα εξαρτήματα μέσα στο χώρο του κινητήρα όταν έχει δουλέψει αρκετά το μοτέρ. Εχεις και εσύ τέτοιο πρόβλημα?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 22 Μαρ 2006, 16:53

Καλησπέρα Παντελή,
Πραγματικά δεν ξέρω δεδομένου οτι όλο το σαζμαν φτιάχθηκε απο τους ashcroft με ειδική παραγγελία απο τον βελτιωτή του κινητήρα. To atf καλό θα κάνει κακό δεν θα κάνει, άρα να το βάλω. Ψυγείο λαδιού autobox είναι πειραγμενο επίσης (saudi spec? ίσως). Διευκρινίζω οτι ο μηχανικός μου είναι ο Φίλιππος (και δεν τον αλλάζω με τίποτα) και επικουρικά ο Σπύρος (επίσης πάρα πολύ καλός). Ο τελευταίος το κοίταγε με πολύ ενδιαφέρον όταν το πήγα για πρώτη φορά. Το μπλέ που μου αναφέρεις δεν θυμάμαι να το έχω συναντήσει αλλά σε κάθε περίπτωση δεν έχω αντιμετωπίσει θέμα θερμοκρασίας στο engine bay στο βαθμό που μου περιγράφεις τουλάχιστον. Σε κάθε περίπτωση βγάζει πιο πολύ ζέστη απο πρίν αλλά όχι ανησυχητικά.
Τέλος, φυσικά και δεν μου δίνει 60.000€ αλλά 20.000€ (τόσα έχει). Με αυτά τα λεφτά το γδύνω απο τις βελτιώσεις, το πουλάω standard και πουλάω τα βελτιωτικά έξτρα.
Α ναί...μην ξεχνας οτι έχω και το σειράς 1 που είναι προς ιστορική αναπαλαίωση...μόνο λίγο χρόνο θέλω και θα γίνει κούκλα.
Να είστε καλά
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Μαρ 2006, 09:03

Αλέξανδρε καλημέρα,

δεν νομίζω ότι έχεις κάποιον λόγο να αλλάξεις τον Φίλιππο. Τον γνωρίζω από το 1993 όταν ακόμη δούλευε στην SPS κάτω από τα κεντρικά στην BIAMAX και τα απογεύματα μόνος του. Αλλωστε ήμουν ένας από τους ανθρώπους που τον έπεισαν να φύγει και να ανοίξει το τωρινό του συνεργείο. Τον θεωρώ έναν από τους λίγους ανθρώπους με τόσες γνώσεις και μεράκι στα Landies.

To ίδιο (για τις γνώσεις και το μεράκι) πιστεύω και για τον Σπύρο ο οποίος όμως έχει και το πρόσθετο πλεονέκτημα της πλήρους ενημερώσεώς του και για τα πλέον πρόσφατα μοντέλα της LR. Ομως μην ξεχνάμε ότι ο τελευταίος έχει αυτή τη δυνατότητα καθώς είναι ο υπεύθυνος τεχνικός σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Πάντως λίγοι υπεύθυνοι εξουσιοδοτημένου συνεργείου διαβάζουν και ενημερώνονται όπως ο Σπύρος (να μην πω ότι ίσως να είναι και ο μόνος που γνωρίζω με τόσο άρτια ενημέρωση και γνώση)

Το αυτόματο κιβώτιο έχει μόνο ΕΝΑ είδος ψυγείο λαδιού. Δεν υπάρχει προδιαγραφών Κόλπου (το κιτ καλύτερης ψύξης μέρος του οποίου είναι η μάσκα σου κανονικά ονομάζεται Gulf specifications και όχι Saudi όπως έχει επικρατήσει. Μπορεί να κατασκευάσθηκε μετά τα προβλήματα αποβολής θερμοκρασίας που είχε η αστυνομία της Σαουδικής Αραβίας αλλά μετά την δημιουργία του αποτέλεσε μέρος των αυτοκινήτων προδιαγραφών του Κόλπου και όχι μόνο της Σαουδικής Αραβίας)
Η λύση που υπάρχει για τα αυτόματα κιβώτια στην Ελλάδα είναι η τοποθέτηση μεγαλυτέρου ψυγείου λαδιού αν δημιουργούνται προβλήματα θερμοκρασίας (και τα αυτόματα κιβώτια είναι πολύ ευαίσθητα στα θέματα θερμοκρασίας του ATF). Αν είσαι στην πόλη και έχεις μποτιλιαρίσματα στις περιοχές που κινείσαι τουλάχιστον να μην αφήνεις το αυτοκίνητο στο D όσο περιμένεις σε φανάρια ή είσαι σταματημένος. Επίσης να αποφεύγεις να κάνεις kick-downs αλλά να χρησιμοποιείς τον μοχλό επιλογής για τα κατεβάσματα αν θέλεις να κάνεις προσπέρασμα ή γρήγορη επιτάχυνση. Ετσι δεν θα παιδεύεις το κιβώτιο και να κρατάς την θερμοκρασία λαδιού του κιβωτίου χαμηλότερα. Πάντως σκέψου το το θέμα του μεγαλυτέρου ψυγείου καθώς θα κάνει διαφορά στην διάρκεια ζωής του κιβωτίου σου.

Το 4.6 σου χρησιμοποιεί Injection απο 3.9?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Μαρ 2006, 10:57

η ένα ανεμιστήρα στο υπάρχον ψυγείο
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Μαρ 2006, 11:17

αφού έφτιαξα το σαζμάν.. αλλάχτηκαν μερικά κατεστραμμένα ρουλειμαν και ένα παξιμάδι.. μετά από δυο μέρες μου κόλλησε ο κινητήρας!!!! ΈΣΦΙΞΕ! ενώ είχε την σωστή στάθμη λαδιού, λάδι 10-60 αριστης ποιότητας, φρέσκο φίλτρο, κανονική θερμοκρασία, άμεση πίεση λαδιού με το γύρισμα της μίζας. ο προηγούμενος κάτοχος ήταν ήρεμος οδηγός ενώ εγώ δεν το ανεβάζω πάνω από 4000 στροφές. δεν έχω κατεβάσει ακόμα τον κινητήρα. μάλλον θα ψάξω για ένα γιαπωνέζικο σύνολο για να γλιτώσω από την εγγλέζικη κατάρα.μου έχει πρήξει τα @@. με το samurai έκανα 350.000klm εκ τον οποιον τα περισσότερα εκτος δρόμου και δεν έπαθε ποτε τίποτα. ΠΛΉΡΗ ΑΠΟΓΟΉΤΕΥΣΗ. απλά θα λαδώνω στο Κ.Τ.Ε.Ο. ούτε τον Μητσοτάκη να είχα συνοδηγό!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 23 Μαρ 2006, 11:37

pantg έγραψε:Αλέξανδρε καλημέρα,

δεν νομίζω ότι έχεις κάποιον λόγο να αλλάξεις τον Φίλιππο. Τον γνωρίζω από το 1993 όταν ακόμη δούλευε στην SPS κάτω από τα κεντρικά στην BIAMAX και τα απογεύματα μόνος του. Αλλωστε ήμουν ένας από τους ανθρώπους που τον έπεισαν να φύγει και να ανοίξει το τωρινό του συνεργείο. Τον θεωρώ έναν από τους λίγους ανθρώπους με τόσες γνώσεις και μεράκι στα Landies. Σωστό απόλυτα.

To ίδιο (για τις γνώσεις και το μεράκι) πιστεύω και για τον Σπύρο ο οποίος όμως έχει και το πρόσθετο πλεονέκτημα της πλήρους ενημερώσεώς του και για τα πλέον πρόσφατα μοντέλα της LR. Ομως μην ξεχνάμε ότι ο τελευταίος έχει αυτή τη δυνατότητα καθώς είναι ο υπεύθυνος τεχνικός σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Πάντως λίγοι υπεύθυνοι εξουσιοδοτημένου συνεργείου διαβάζουν και ενημερώνονται όπως ο Σπύρος (να μην πω ότι ίσως να είναι και ο μόνος που γνωρίζω με τόσο άρτια ενημέρωση και γνώση) Επίσης πολύ σωστό, εξ ού και χρησιμοποιώ κατα περίπτωση και τους δύο...τους αποσυμφορίζω κιόλας.

Το αυτόματο κιβώτιο έχει μόνο ΕΝΑ είδος ψυγείο λαδιού. Δεν υπάρχει προδιαγραφών Κόλπου (το κιτ καλύτερης ψύξης μέρος του οποίου είναι η μάσκα σου κανονικά ονομάζεται Gulf specifications και όχι Saudi όπως έχει επικρατήσει. Μπορεί να κατασκευάσθηκε μετά τα προβλήματα αποβολής θερμοκρασίας που είχε η αστυνομία της Σαουδικής Αραβίας αλλά μετά την δημιουργία του αποτέλεσε μέρος των αυτοκινήτων προδιαγραφών του Κόλπου και όχι μόνο της Σαουδικής Αραβίας) Για ακρίβεια το τελευταίο (συλλεκτικό) Disco που το φόρεσε ήταν το Kalahari για τα 50 χρόνια, όπως επίσης η μάσκα είναι ένα μικρό μέρος της όλης βελτίωσης για αυξημένη ψύξη.
Η λύση που υπάρχει για τα αυτόματα κιβώτια στην Ελλάδα είναι η τοποθέτηση μεγαλυτέρου ψυγείου λαδιού αν δημιουργούνται προβλήματα θερμοκρασίας (και τα αυτόματα κιβώτια είναι πολύ ευαίσθητα στα θέματα θερμοκρασίας του ATF). [color=red]Χρησιμοποιώ της RED LINE με προδιαγραφές για ....drugster [/color]
Αν είσαι στην πόλη και έχεις μποτιλιαρίσματα στις περιοχές που κινείσαι τουλάχιστον να μην αφήνεις το αυτοκίνητο στο D όσο περιμένεις σε φανάρια ή είσαι σταματημένος. To κανω ήδη για λόγους οικονομίας αλλά και να μην το ταλαιπορώ χωρίς λόγο (δεν έφτασα ακόμα στην ηλικία που δεν μπορώ να αλλάξω το λεβιέ!!) Επίσης να αποφεύγεις να κάνεις kick-downs αλλά να χρησιμοποιείς τον μοχλό επιλογής για τα κατεβάσματα αν θέλεις να κάνεις προσπέρασμα ή γρήγορη επιτάχυνση. Το κάνω επίσης για τους παραπάνω λόγους, δεν έχει λόγο το kick down όταν κατεβάζοντας μια σχέση παίρνω την δύναμη που θέλω χωρίς να έχω κάψει την μανα και τον πατέρα μου! Ετσι δεν θα παιδεύεις το κιβώτιο και να κρατάς την θερμοκρασία λαδιού του κιβωτίου χαμηλότερα. Πάντως σκέψου το το θέμα του μεγαλυτέρου ψυγείου καθώς θα κάνει διαφορά στην διάρκεια ζωής του κιβωτίου σου. Γεγονός: Αύγουστο με την βάρκα μου (2+ τόνοι) απο πίσω και όλα τα συμπράγκαλα 1 μηνός διακοπών ανεβοκατέβηκα τους δρόμους του Πηλίου για να φτάσω στον Πλατανιά που ήταν η έδρα των εξορμήσεων μου, χωρίς κανένα θέμα. Νομίζω οτι εάν το αυτόματο χρησιμοποιείται σωστά (έπιλογή σχέσης και χειροκίνητες αλλαγες) δεν παρουσιάζει θέματα υπερθέμανσης.

Το 4.6 σου χρησιμοποιεί Injection απο 3.9? Ναί
Χαιρετώ


Σε ευχαριστώ για τις πάντα καλοπροαίρετες συμβουλές σου και είμαι ανοικτός και για περισσότερες. Άλλωστε απο αυτες τις κουβέντες όλοι μαθαίνουμε ή επιβεβαιώνουμε τα όσα ο καθένας υποθέτει
Να είστε καλά
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 23 Μαρ 2006, 11:49

Καλημέρα,
Αν σου αρέσει το land rover ως φιλοσοφία και τρόπος ζωής...
...γνώμη μου είναι να επενδύσεις είτε σε σωστή ανακατασκευή (εάν παίρνει) του υπάρχοντος είτε σε αγορά ενός νεόυ/ανακατασκευασμένου απο αγγλία.Έτσι κρατάς το disco και δεν θα έχεις προβλήματα ενώ δύσκολα θα βρείς γιαπωνέζικο σύνολο που να είναι τόσο πλήρες (χώροι-άνεση- εντός/εκτός ικανότητες) σε αυτά τα λεφτά.
Φιλικά
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Μαρ 2006, 15:21

SI-SIII-Disco φιλε μου, γιαπωνέζικο σύνολο εννοούσα μηχανή σαζμάν κεντρικό διαφορικό. η φιλοσοφία του να με πρήζει συνεχεια με ανώριμες ζημιες με χαλάει πολύ
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Μαρ 2006, 16:29

Φίλε disco,

τα προβλήματα στο κεντρικό διαφορικό μπορούν να λυθούν με καλύτερη λίπανση (τα έχουμε πει πώς)
τα προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων λυνονται κατά πολύ μεγάλο ποσοστό με την τοποθέτηση ψυγείου λαδιού και την χρήση καλού λαδιού αντί για το ATF που συνιστούσε η LR μέχρι πριν από μερικά χρόνια.
Το μοτέρ είναι ένα φυσιολογικό μοτέρ ευρωπαϊκής κατασκευής και το γιαπωνέζικο θα σου στοιχίζει ακριβότερα τελικά με τις πατέντες και δοκιμές (χρόνος και υλικά) για να ταιριάξει.

Ομως κάθε πατέντα είναι ευπρόσδεκτη ιδίως αν δημιουργήσει καλές εναλλακτικές λύσεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 23 Μαρ 2006, 17:05

disco έγραψε:SI-SIII-Disco φιλε μου, γιαπωνέζικο σύνολο εννοούσα μηχανή σαζμάν κεντρικό διαφορικό. η φιλοσοφία του να με πρήζει συνεχεια με ανώριμες ζημιες με χαλάει πολύ


Αγαπητέ Disco,
Το φαντάστηκα αρχικά οτι μορεί να εννούσες για γιαπωνέζικη μηχανή/σαζμαν/βοηθητικό αλλά λέω δεν μπορεί να θέλει να μπλέξει τόσο πολύ.
Σε κάθε περίπτωση μην μπλέξεις, πάρε την αρχική μου συμβουλή που ταιριάζει και με του Παντελή, για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Για σκέψου το λίγο, εδώ κάνουμε αμάν να έχουμε καλούς τεχνήτες για τα original και δεν (σχεδόν) βρίσκουμε, πόσο δε μάλλον για να κάνεις τέτοια πατέντα που σκεφτεσαι. Μην κοιτάς τις πατέντες τις αγγλίας, αυτοί μιλούν για diesel κινητήρες σε lr και όχι για βενζίνης (από όσο θυμάμαι τουλάχιστον). Επίσης πρέπει να βρείς ένα χαμηλό-ροπο γιαπωνεζικο σύνολο (πράγμα δύσκολο, σχεδόν κανένα γιαπωνέζικο δεν έχει αυτό το βάρος και απώλειες ππου έχουν τα λαντ ροβερ μας) που να μπορεί να κουμαντάρει το disco, αλλιώς θα αναγκαστείς να δουλευεις συνέχεια πάνω απο τις 3500-4000 στροφές για να κουνιέσαι αξιοπρεπώς...για να μην σου πώ τι γλέντια θα κάνεις στις λάσπες με 3500+ στροφές. Καιν μην πολυπιστεύεις τα vtec τύπου κόλπα, τα έχω δει στην πράξη και δεν κάνουν οτι υπόσχονται στα χαρτιά.
Στη διάθεση σου,
Φιλικά
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Μαρ 2006, 21:22

Πριν κάνω οτιδήποτε θα μελετήσω διεξοδικά πόλους παράγοντες, αυτόν της ΑΝΤΟΧΉΣ και κύριος τον οικονομικό, γιατί δεν είμαι οικονομικά άνετος.Μηχανικός είμαι με ένα πλούσια εξοπλισμένο συνεργείο{τόρνοι φρέζες και διαφορα μηχανουργικά) γνώσεις έχω, λεφτά δεν έχω!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Μαρ 2006, 21:26

μερικοί από εδώ τα αυτοκίνητα τους κοστίζουν όσο το σπίτι μου! αν είχα τόσα χρήματα θα νοίκιαζα ένα αμάξι για το σαββατοκύριακο και δεν θα το αγόραζα κάθε μέρα!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 24 Μαρ 2006, 20:10

Ορεξη για πατεντες;
Λοιπον,επειδη μου αρεσει το disco (πολυ) αλλα,προς το παρων,δεν μπορω να το παρω
και φοβαμαι και τις ζημιες εχω σκεφτει πολυ "ανωριμα"!!!!
Αξονες απο Μ-715(αυτο θελει λιγο μελετη λογω μεγεθους),μοτερ v6 24v ford(200+αλογα,30+κιλα ροπης) με το αυτοματο του και transfer l.c. 90(χανεις αρκετα σε
αργο,μολις 2.6 αλλα υπαρχει και η m.c.).
Aλλιως κιβωτιο nv 4500(αμερικανια),μαντεμενια κασα και το μονο 5αρι που ξερω με 1η 6.24 και 5η 0.75.
Ειπαμε σκεφτηκα πολυ "ανωριμα" μην βαρατεεεεεεε!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από strofimios1 και 16 Μάιος 2006, 17:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 31 Μαρ 2006, 11:54

Βρε παιδιά, ένα disco 94άρι μαμά, σε καλή κατάσταση ( ασφάλτινα χμ δηλ ) πόσο είναι καλά να αγοραστεί;
(disco lover without disco )
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό vagelis » 31 Μαρ 2006, 15:52

rav4cat έγραψε:Βρε παιδιά, ένα disco 94άρι μαμά, σε καλή κατάσταση ( ασφάλτινα χμ δηλ ) πόσο είναι καλά να αγοραστεί;
(disco lover without disco )


Γυρω στις 10000.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 0 επισκέπτες