Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

πιεσεις ελαστικων

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

πιεσεις ελαστικων

Δημοσίευσηαπό Panas » 08 Οκτ 2006, 23:11

κατοπιν προσταγης του αφεντικο(ποιος καλε?)
θα ηθελα να ακουσω τις αποψεις σας για την πιεση των ελαστικων στα γουρουνακια μας.
νομιζω πως η πιεση που προτεινει ο κατασκευαστης yamaha πχ ειναι πολυ μικρη. εγω γενικος κανω κατι πειραματα αυτες τις μερες. αλλα λογω ελλειψης εμπειριας δεν μπορω να καταλαβω απολυτα την σωστη συμπεριφορα που πρεπει να εχει το γουρουν
γι αυτο καλο θα ηταν οι παλαιοτεροι και γνωστες :twisted:
να εκφρασουν την αποψη τους.
ευχαριστω.
Panas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 15 Σεπ 2006, 00:17
Τοποθεσία: αρχαια σικυων κορινθιας

πιεσεις ελαστικων

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 09 Οκτ 2006, 00:31

Για άσφαλτο ή χώμα ρώτας?
Εσύ που πας?
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Re: πιεσεις ελαστικων

Δημοσίευσηαπό Panas » 09 Οκτ 2006, 18:06

4-stroke=tampones έγραψε:Για άσφαλτο ή χώμα ρώτας?
Εσύ που πας?

δυστηχώς και στα 2 γι αυτο είναι λιγο μπερδεμα.
Panas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 15 Σεπ 2006, 00:17
Τοποθεσία: αρχαια σικυων κορινθιας

Re: πιεσεις ελαστικων

Δημοσίευσηαπό alexandros » 09 Οκτ 2006, 18:55

στο χωμα προτεινω 6psi μπρος-πισω για αναβατες μεχρι 80-90κιλα ασχετως απο τα λινα του ελαστικου
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 09 Οκτ 2006, 23:42

Aν τα κιλά είναι κοντά σε αυτά που λέει και ο Alex, θα σου έλεγα στα 4,5 με 5 όπως λέει και ο κατασκευαστής. Μπορείς εννοείται να βάλεις και παραπάνω αλλά το λάστιχο θα σκληρήνει, η φθορά θα είναι πιό μεγάλη στα τακούνια (αν το κυνηγάς) και στο τέλος αντί να "δουλέυει" ανάρτησή και λάστιχο, θα δουλεύει ανάρτηση και η μέση σου. Αν δεν σου έδωσαν το manual, καλά θα κάνεις να το αγοράσεις! Η πληροφορίες του κατασκευαστή διαφέρουν αρκετά απο μοντέλο σε μοντέλο. Πολύ καλά κάνεις και ρώτας αλλά πρέπει να το διαβάσεις... :wink:
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό Panas » 10 Οκτ 2006, 09:45

4-stroke=tampones έγραψε:Aν τα κιλά είναι κοντά σε αυτά που λέει και ο Alex, θα σου έλεγα στα 4,5 με 5 όπως λέει και ο κατασκευαστής. Μπορείς εννοείται να βάλεις και παραπάνω αλλά το λάστιχο θα σκληρήνει, η φθορά θα είναι πιό μεγάλη στα τακούνια (αν το κυνηγάς) και στο τέλος αντί να "δουλέυει" ανάρτησή και λάστιχο, θα δουλεύει ανάρτηση και η μέση σου. Αν δεν σου έδωσαν το manual, καλά θα κάνεις να το αγοράσεις! Η πληροφορίες του κατασκευαστή διαφέρουν αρκετά απο μοντέλο σε μοντέλο. Πολύ καλά κάνεις και ρώτας αλλά πρέπει να το διαβάσεις... :wink:



τα κιλα μου ειναι 84(γμτο δεν κανω για μοντελο). απο που θα αγορασω το μανιουαλ?αυτο το διαπιστωσα που λες. αυτες τις λασπομερες θα κανω δοκιμες καλυτερα στο χωμα.ενασ φιλος με kawa παντως ειναι κατηγοριματικος οτι πρεπει να παιζει γυρω στο δεκα η πιεση για να μην γατζωνει το γουρουν οπως ισχυριζεται.μαλλον παιζει ρολο και ο προσωπικος τροπος οδηγησης.
κατι ασχετο(χουφτες τι και απο που μπορω να παρω?)
Panas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 15 Σεπ 2006, 00:17
Τοποθεσία: αρχαια σικυων κορινθιας

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 10 Οκτ 2006, 10:37

όσο πιο πολύ το φουσκώνεις κινδυνεύεις για να πάθεις λάστιχο στο βουνό. το λάστιχο αντί να απορροφά κάποιες από τις ανωμαλίες θα σκιστεί λόγο πιέσεις. Το 10 είναι παρα πολύ για χώμα. Τα γούστα διαφέρουν βεβαια αλλα εάν τον βολεύει το φίλο σου τότε τι να λέμε εμείς (διαβάστε τα manual γραφουν σοβαρές πληροφορίες). Για άσφαλτο παλιά έβαζα 7-8 αλλα πολλές φθορές. 5-6 θα σου έλεγα ότι είναι μια καλή πίεση να δοκιμάσεις.
Θα το βρεις και μονος σου το που σε βολεύει! Να μην κάνει μάγουλο και να πατιέται λίγο. Εαν είναι "τέζα", θα φαγωθει πολύ γρήγορα στο κέντρο.
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό alexandros » 10 Οκτ 2006, 12:25

4-stroke=tampones έγραψε:όσο πιο πολύ το φουσκώνεις κινδυνεύεις για να πάθεις λάστιχο στο βουνό. το λάστιχο αντί να απορροφά κάποιες από τις ανωμαλίες θα σκιστεί λόγο πιέσεις.

ακριβως οπως τα λεει !

4-stroke=tampones έγραψε:Το 10 είναι παρα πολύ για χώμα. Τα γούστα διαφέρουν βεβαια αλλα εάν τον βολεύει το φίλο σου τότε τι να λέμε εμείς (διαβάστε τα manual γραφουν σοβαρές πληροφορίες). Για άσφαλτο παλιά έβαζα 7-8 αλλα πολλές φθορές. 5-6 θα σου έλεγα ότι είναι μια καλή πίεση να δοκιμάσεις.
Θα το βρεις και μονος σου το που σε βολεύει! Να μην κάνει μάγουλο και να πατιέται λίγο. Εαν είναι "τέζα", θα φαγωθει πολύ γρήγορα στο κέντρο.


ασε που με 10 πιεση εχεις σιγουρη τενοντιτιδα - αρθριτιδα και αλλα τετοια πολλα ομορφα πραγματακια !!!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό Panas » 10 Οκτ 2006, 14:19

βασικα θελω να σας ευχαριστησω για το ενδιαφερον και τις συμβουλες που μου δινεται.
γνωριζεται που μπορω να βρω τι manual.
για αξεσουαρ υπαρχει καποιος που να γνωριζει που μπορω να βρω(χουφτες θέλω να βαλω προς το παρον και αν κρινεται κατι που ειναι καλο να βάλω δεκτη καθε συμβουλη)_
και παλι ευχαριστω.
Panas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 15 Σεπ 2006, 00:17
Τοποθεσία: αρχαια σικυων κορινθιας

Δημοσίευσηαπό Panas » 10 Οκτ 2006, 14:26

γινεται ευθυγραμιση και ζυγοσταθμηση στα γουρουνια( η ειπα κοτσανα?)
Panas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 15 Σεπ 2006, 00:17
Τοποθεσία: αρχαια σικυων κορινθιας

Re: πιεσεις ελαστικων

Δημοσίευσηαπό jimmy01000001 » 13 Οκτ 2006, 20:15

alexandros έγραψε:στο χωμα προτεινω 6psi μπρος-πισω για αναβατες μεχρι 80-90κιλα ασχετως απο τα λινα του ελαστικου


αλεξ και εγώ στο μορο μου 6 βαζω μπρος πίσω. ειμαι 63 κιλά ανθρωπος και έχω πρόβλημα με το 6 γιατι οπου έχει πέτρα η κάποιο εξόγκομα βρίσκει ζάντα κατευθίαν και τις μπροστινες τις έχω κάνει τετράγωνες. του έβαλα παραπάνω μπροστά και απλα είχε πολλά χτυπήματα στα χέρια αλλα μόλις του έβαλα πίσω παραπάνω πήδαγε σαν το κατσίκι και νόμιζα ότι θα ξεκολίσει η βάση του ψαλιδιού τι κανω αραγεςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς??? 8)
01000001
Άβαταρ μέλους
jimmy01000001
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005, 14:00
Τοποθεσία: Αυλώνας Αττίκης

Δημοσίευσηαπό Panas » 13 Οκτ 2006, 23:40

να ρωτησω και κατι αλλο
εχει βαλει κανεις αζωτο στα ελαστικα του?
Panas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 15 Σεπ 2006, 00:17
Τοποθεσία: αρχαια σικυων κορινθιας

Re: πιεσεις ελαστικων

Δημοσίευσηαπό alexandros » 14 Οκτ 2006, 07:04

jimmy01000001 έγραψε:αλεξ και εγώ στο μορο μου 6 βαζω μπρος πίσω. ειμαι 63 κιλά ανθρωπος και έχω πρόβλημα με το 6 γιατι οπου έχει πέτρα η κάποιο εξόγκομα βρίσκει ζάντα κατευθίαν και τις μπροστινες τις έχω κάνει τετράγωνες. του έβαλα παραπάνω μπροστά και απλα είχε πολλά χτυπήματα στα χέρια αλλα μόλις του έβαλα πίσω παραπάνω πήδαγε σαν το κατσίκι και νόμιζα ότι θα ξεκολίσει η βάση του ψαλιδιού τι κανω αραγεςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς??? 8)


Μήτσο, το πρόβλημα ειναι πως κοπανας τις πέτρες και οχι η πιεση των ελαστικων σου.
δεν καβαλάς Caterpillar για διανυξεις δρόμων, γουρουνι ειναι και στις πέτρες ποναει οποτε μαθε να τις αποφευγεις !!

το λες και μονος πως με παραπανω πιεση πας για ακτινογραφιες οποτε ή τις αφήνεις στα 6 και προσεχεις ή κανεις τις ζάντες 6γωνες !!!!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό alexandros » 14 Οκτ 2006, 07:14

Panas έγραψε:να ρωτησω και κατι αλλο
εχει βαλει κανεις αζωτο στα ελαστικα του?


εγω χρησιμοποιω αζωτο απο φιαλη που εχω μαζι μου (στο αυτοκινητο οχι πανω μου :twisted: :twisted: )

οι ιδιαιτερότητες του αζωτου βοηθανε πιο πολυ στην ασφαλτο αντι του off-road
δεν νομιζω πως θα λυσει οποιαδηποτε προβλημα η χρηση του αντι του νορμαλ αερα που βρισκουμε στα βενζιναδικα.
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό Panas » 15 Οκτ 2006, 18:40

alexandros έγραψε:
Panas έγραψε:να ρωτησω και κατι αλλο
εχει βαλει κανεις αζωτο στα ελαστικα του?


εγω χρησιμοποιω αζωτο απο φιαλη που εχω μαζι μου (στο αυτοκινητο οχι πανω μου :twisted: :twisted: )

οι ιδιαιτερότητες του αζωτου βοηθανε πιο πολυ στην ασφαλτο αντι του off-road
δεν νομιζω πως θα λυσει οποιαδηποτε προβλημα η χρηση του αντι του νορμαλ αερα που βρισκουμε στα βενζιναδικα.



ρωταω γιατι εγω εχω βαλει στο αγροτικο μου και στο φορτηγο που εχω και εχω δει μεγαλη διαφορα. θα βαλω και στο γουρουνι να δοκιμασω.
Panas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 15 Σεπ 2006, 00:17
Τοποθεσία: αρχαια σικυων κορινθιας

Επόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες