NIKOSXIOS έγραψε:ekarpod έγραψε:NIKOSXIOS έγραψε:Καλημερα παιδια εχω ενα προβλημα με το MPI του 96, μετα τα 60 χ.α.ω. ακουγεται ενα σφυριγμα και οταν βαλω τα αργα ακουγεται απο τα 15 χ.α.ω. ειναι φυσιολογικο? Το εχει ακουσει κανενας αλλος? Να ανησυχω γιατι εχω και ταξιδι Ιταλια.
Εχω αλλαξει DEXRON III της TOYOTA για το κιβωτιο και βαλβολινη MOTUL MOTYL GEAR 75W/90 Semi-Synthetic για διαφορικα κια μπλοκε και γρασο σε σταυρους και αξονες.
Βοηθηστε το νησιωτη
οταν ΑΦΗΝΕΙΣ το γκάζι το βοηθητικό σφυρίζει, είναι φυσιολογικό δεν είναι bug είναι feature για όσους ξέρουν από υπολογιστές...
Αν σφυρίζει όταν πατάς γκάζι είναι κάτι άλλο και θέλει μάλλον έλεγχο...
O θόρυβος είναι ο ίδιος και όταν πατάω και όταν το αφήνω το γκαζι.
Είναι λίγο περίεργο αυτό. Εφόσον στο αργό λές εμφανίζεται σε λιγότερα χιλιόμετρα έχει να κάνει με τα εσώψυχα του βοηθητικού. Ένα καλύτερο λάδι μπορεί να βοηθήσει λίγο αλλά δεν λύνει σοβαρά προβλήματα.
Δες πάντως και τα ρουλεμάν εξόδου του βοηθητικού που υποφέρουν στα disco.
Σταθμεύεις σε επίπεδο έδαφος χωρίς φόβο να σου φύγει ή να σε πατήσει το αυτοκίνητο, βάzεις νεκρά στο κιβώτιο και τσουλώντας λίγο μπρος πίσω "αποφορτίzεις" τους άξονες.
Πέφτεις από κάτω και κουνάς τους άξονες μπρός-πίσω στην έξοδο του βοηθητικού πάνω κάτω να δείς αν έχουν τζόγο τα ρουλεμάν.
Το μπροστά λόγω γωνίας υποφέρει περισσότερο. Αν έχουν πρόβλημα, ή αλλαγή τους είναι εύκολη και μπορεί να γίνει χωρίς να κατέβει το βοηθητικό - αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου - εύκολα τα εμπρός, λίγο πιό δύσκολα το πίσω ρουλεμάν.
(αν φτάσεις μέχρι εκεί σου δίνω οδηγίες)
Καλή τύχη