Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

CHEROKEE 3.7- 2.4 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!

CHEROKEE 3.7- 2.4 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!

Δημοσίευσηαπό nickpar » 20 Δεκ 2006, 23:00

ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥ CHEROKEE 3.7 KAI TOY 2.4 ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕΝΑ ΜΑΖΕΥΑΜΕ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΣ ??ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟ (SNEST)
ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΜΙΚΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΑΣ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΟΠΟΙΟΥΜΕ.

Α.ΕΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΥΝΕΒΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΚΟΝΤΕΡ...
ΧΑΝΕΙΣ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΑΝΑΒΕΙ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΒΛΑΒΗ ΜΟΤΕΡ...ΣΟΥ ΣΒΗΝΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΘΑΙΝΕΙ BLACK OUT ΟΛΗ Η ΜΛ@@ΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΑΞΙΑΣ 20 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ!!!!
:roll:
Β.ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΖΟΡΙΣΩ ΑΝΑΒΑΝ ΚΑΙ ΜΥΡΙΖΑΝ
ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ ΚΟΛΑΓΑΝ ΟΙ ΔΑΓΓΑΝΕΣ...ΟΥΤΕ Ο ΦΡΕΝΑΣ ΤΟ ΕΛΥΣΕ ....ΤΕΛΙΚΑ ΤΥΧΑΙΑ ΕΒΓΑΛΑ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΑΞΩ ΤΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΒΛΑΒΗ (ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΚΩΜΑ (SKYJACKER). ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΑ ΤΙΓΚΑ ΣΤΗΝ ΛΑΣΠΗ...ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΚΕΣ ..ΤΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ .ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΜΕ ΤΟ ΠΙΕΣΤΙΚΟ ΟΛΑ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ....
:roll:
C.ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ABS (ΓΑ@@ΜΩ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΤΟΥΣ) ΣΤΗΝ JEEP MOY ΛΕΝΕ ΑΛΛΛΛΑΓΗ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ...ΑΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΜΑΤΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ABS ...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΚ.... :roll:

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ..ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΑΣ
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

CHEROKEE 3.7- 2.4 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 22 Δεκ 2006, 11:05

Νέος!
Καλημέρα σε όλους.
Κάτοχος KJ 3.7 2004.
Πρόβημα : Στραβές δισκόπλακες στα 10, 20, 30.000 km περίπου απο υπερθέρμανση.
Αντικατάσταση και τις 3 φορές μέσα στην εγγύηση.
Εκτοτε όλα καλά.
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vasdaris » 24 Δεκ 2006, 10:22

Εμένα δεν μου έχει βγάλει τίποτα σοβαρό αν και άλλαξα δισκόπλακες μια φορά στις 15-20000Κμ (δεν θυμάμαι ακριβώς) αλλά εκτός εγγύησης, πράγμα που με χάλασε πολύ! Έτσι έκοψα την αντιπροσωπεία.

Κατα τ'άλλα το μόνο εκνευριστικό είναι η πόρτα των αποσκευών πίσω η οποία ανα τακτά χρονικά διαστήματα θέλει ρεγουλάρισμα για να μη κάνει θόρυβο!

Επίσης μια φορά που έπλυνα τον κινητήρα μου άναψε το λαμπάκι για engine check αλλά προφανώ ήθελε φύσηγμα και καθάρισμα. Μετά όλα οκ!

Σκυλί!!!
Άβαταρ μέλους
vasdaris
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 09:43

Δημοσίευσηαπό takhs » 27 Δεκ 2006, 21:07

Στα 60000 χιλ δεν εχω καποιο προβλημα σημαντικο η οχι . Στα 50000 μου αλλαξαν ( εγγυηση ) τα μπαλακια μπροστα . Μια παρατηρηση που εχω να κανω , ειναι για υπερθερμανση των υγρων του σαζμαν . Αναβει το λαμπακι , το αφηνεις κρυωνει και συνεχιζει . Παντα με 4κινηση και τον λεβιε στο 1-2 . Τωρα που αλλαξα και λαδια σαζμαν ελπιζω να σταματησει γιατι ειναι λιγο εκνευριστικο. Α τριζει και ο τεμπελης οταν στηριζεσαι επανω του :D
Δεν ξερω τι θα γινει με τα ακρομπαρα , λογω της skyjaker που εβαλα :oops:
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

Δημοσίευσηαπό nickpar » 28 Δεκ 2006, 13:18

Δεν ξερω τι θα γινει με τα ακρομπαρα , λογω της skyjaker που εβαλα :oops:[/quote]

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ SKYJACKER ΕΓΩ ΤΑ ΕΧΩ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ..ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΛΑΞΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΠΑΝΩ ΨΑΛΙΔΙΑ (ΛΟΓΟ ΒΛΑΒΗΣ ΣΤΑ ΜΠΑΛΑΚΙΑ)ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΛΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΑΛΑΖΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΨΑΛΙΔΙ..ΤΩΡΑ ΒΡΙΚΑ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ (ΙΔΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΟΣ ΤΥΠΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΚΤΗΤΗΣ ΙΔΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ SKYJACKER ΕΦΤΙΑΞΕ ΨΑΛΙΔΙΑ ΜΕ ΑΛΑΣΟΜΕΝΑ ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΤΗΣ MOOG
ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΨΑΛΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΩΝ ΕΜΠΡΟΣ ΨΑΛΙΔΩΝ ΣΤΑ ΣΩΣΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΗΚΩΜΑ...
ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΙΤΕ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ..


http://www.jeepinbyal.com/files/index.php
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 29 Δεκ 2006, 09:14

Εγώ ρε παιδιά, έχω το εξής πρόβλημα. Όταν πέφτω σε λακκουβίτσα, ή έχει ανωμαλίες ο δρόμος, μου σβήνει το ραδιόφωνο. Αυτό δέν συμβαίνει πάντα, ορισμένες φορές μόνο. Μία φορά, γυρνώντας απο το βουνό- και έχοντας σταματήσει για πολύ ώρα να λειτουργεί το ραδιόφωνο- αρχίζει να βρέχει, ανοίγω τους υαλοκαθαριστήρες, και μετά απο λίγο σταματάνε και αυτοί. Σταματάω στην άκρη του δρόμου, σβήνω το αυτοκίνητο για 1 λεπτό, και μετά όταν το έβαλα εμπρός , δούλευαν κανονικά. Μέχρι να φτάσω στο σπίτι, μου το ξαναέκανε άλλη μία φορά. Απο εκείνη τη στιγμή, μου το έχει ξανακάνει αρκετές φορές (μόνο το ραδιόφωνο), συνήθως χειμώνα.
Άλλο πρόβλημα, μετά τα 120, ακούω ένα θόρυβο σάν σφύριγμα. Απ'ότι έμαθα απο τους αμερικάνους, έχει παρουσιαστεί και σε άλλα, και θέλει ρεγουλάρισμα - κεντράρισμα η πίσω πόρτα του συνοδηγού.
Αυτά και τίποτε άλλο.
Για το πρόβλημα με το ραδιόφωνο, πρέπει να είναι το BCU (Body Control Unit).
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό LOLIS » 29 Δεκ 2006, 10:01

Εμενα οπως εχω γραψει και σε αλλο site αυτοκινησης το 3.7 οταν το αφηνω
για περισσοτερο απο 1-2 ημερες ακινητο στο γκαραζ οταν το κινω παλι μου κανει ενα θορυβο μαλλον απο πισω ακουγεται σαν να τριβονται 2 λαμαρινες
και οταν παταω φρενο λιγακι τοτε εξαφανιζεται οπως επισης και να μην πατησω φρενο μετα απο 1-2 χλμ εξαφανιζεται ο θορυβος.
Αν τωρα το κινησω αμεσως την επομενη τοτε καθολου θορυβος,ειλικρινα δεν ξερω τι ειναι.Το αμαξι ειναι καινουργιο 4000χλμ και μαλλον αν δε βρω λυση
τοτε στο πρωτο service θα τους το πω.Το προβλημα ειναι οτι δεν θα μπορουν
να το ακουσουν απο το συνεργειο γιατι το κανει μονο οταν ξεκιναω και μετα απο ακινησια 1-2 μερες.
Άβαταρ μέλους
LOLIS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 29 Δεκ 2006, 09:55

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 29 Δεκ 2006, 10:34

Καλημέρα,
συνέχεια για 3.7/2004:
1. Ραδιο/cd: Εχει κολλήσει αρκετές φορές η οθόνη του σε κάποιον τυχαίο σταθμό και πάντα εκτός αθήνας.ξεκολλάει ή σβήνοντας το αυτοκίνητο ή αφου γυρίσω αθήνα!
2. Τό σφύριγμα μετά τα 110-120 τό έχω και εγώ!
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nickpar » 29 Δεκ 2006, 10:51

ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ PM ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ SKARTOY ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ...ΓΙΑ ΤΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ....

ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ORIGINAL 375$ ΤΟ ΕΝΑ (570 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ )ΤΑ ΕΦΕΡΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕ ΔΟΣΕ ΜΕ ΑΜΕΡΙΚΗ.ΤΟ ΦΕΡΑΜΕ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ
ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΙΟ ΠΑΝΩ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟ SITE ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ MOOG ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΤΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΑΚΡΟΜΠΑΡΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ.. ΝΟΜΙΖΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΣΕΤ ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΓΙΑ ΕΦΕΔΡΙΚΑ ΜΕ 70 ΕΥΡΩ
ΚΑΙ ΕΛΥΣΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΣΑΡΙΖΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΕΡΑ ...ΠΙΟ ΧΟΝΤΡΑ ΠΙΟ .....@ΑΜΑΤΑ!

:grab:
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 30 Δεκ 2006, 09:02

Thanks nickpar.Όταν θα είμαι έτοιμος, θα κάνω κίνηση.
Το πρόβλημα, δεν δημιουργείται μόνο απο την skyjacker, αλλά απ'όλα τα ψηλώματα στίς 2.5''.
Πάντως την skyjacker, δεν την αλλάζω με τίποτα!!!
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: CHEROKEE 3.7- 2.4 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!

Δημοσίευσηαπό plazanas » 01 Ιαν 2007, 16:11

Γεια σας φίλοι. εμένα είναι ένα 3.7 limited του 2002 και στα 30.000km άλλαξα πίσω διαφορικό (Traklock) γιατί άρχισε να σκορτσάρει. Τώρα στα 75.000km άρχισε να κάνει τα ίδια αλλά τώρα λόγω του ότι είμαι εκτός εγγύησης θα βάλω ένα Detroit Truetrac να ησυχάσω.
Κατά τα άλλα στα 35.000km είχα ένα απλό βραχυκύκλωμα στο πίσω αριστερά φως στοπ 9στο καλώδιο) και έναν αισθητήτα ABS μπροστά που μου τον άλλαξαν (μάλλον λάσπη είχε και θα μπορούσα να τον καθαρίσω).
Πάντως με αγχώσατε με τα προβλήματα που είχατε με την Skyjacker. Επειδή πρόκριται την ερχόμενη εβδομάδα να το ψηλώσω (θα βάλω την Old man emu που είναι λίγο χαμηλότερη) ήθελα να σας ρωτήσω εάν έχει κανείς εμπειρία με αυτήν.
Καλή χρονιά,

Πάνος
Άβαταρ μέλους
plazanas
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2006, 09:31
Τοποθεσία: Xalandri, ATHENS

Re: CHEROKEE 3.7- 2.4 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!

Δημοσίευσηαπό vasdaris » 02 Ιαν 2007, 17:11

plazanas έγραψε:Πάντως με αγχώσατε με τα προβλήματα που είχατε με την Skyjacker. Επειδή πρόκριται την ερχόμενη εβδομάδα να το ψηλώσω (θα βάλω την Old man emu που είναι λίγο χαμηλότερη) ήθελα να σας ρωτήσω εάν έχει κανείς εμπειρία με αυτήν.
Καλή χρονιά,

Πάνος


Με την OME λογικά δεν θα έχεις προβλήματα. Θεωρείται απο τις πιο "ασφαλείς" λύσεις με τα λιγότερα προβλήματα αυτού του τύπου. Βάλε όμως τις πιο σκληρές γιατί μετά πέφτουν ... Ειδικά στο 3.7
Άβαταρ μέλους
vasdaris
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 09:43

Re: CHEROKEE 3.7- 2.4 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!

Δημοσίευσηαπό AMG » 05 Ιαν 2007, 18:22

Σε CHEROKEE 2.4 του 2005.Έχουμε και λέμε
1.Το πρόβλημα με τον ήχο που κάνουν τα φρένα τον έχω κι εγώ αλλά όπως μου είπαν στο συνεργείο δεν παίζει σημαντικό πρόβλημα...
2.Πάω για service στα 30000 χλμ σηκώνουμε το αυτοκίνητο και από κάτω είναι χάλια γεμάτο λάδι σκορπισμένο σε όλο το αυτοκίνητο.Ψάχνουμε και βρίσκουμε ότι χάνει από τη φλάτζα κεφαλής!!!
Ο μηχανικός παίρνει την απόφαση να σφίξει το καπάκι και μου λέει να μην ανησυχώ και ότι έχει συμβεί και σε άλλους και δεν είναι σπάνια περίπτωση!!!!Από εκείνη τη μέρα κανενα πρόβλημα...
3.Σήμερα βλέπω το κάλλυμα της ρεζέρβας και το πίσω τζάμι μέσα στο λάδι...
Πάω κατευθείαν στο συνεργείο το σηκώνουμε και βρίσκουμε ότι χάνει από τη φλάντζα του μεσαίου διαφορικού...Πάλι μου λένε να μην ανυσυχώ και ότι συμβαίνει συχνά σε πολλούς...

Σκέφτομαι σοβαρά να το δώσω αν συνεχιστούν οι βλάβες...
Άβαταρ μέλους
AMG
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 05 Ιαν 2007, 18:03
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη

Δημοσίευσηαπό LOLIS » 08 Ιαν 2007, 12:52

LOLIS έγραψε:Εμενα οπως εχω γραψει και σε αλλο site αυτοκινησης το 3.7 οταν το αφηνω
για περισσοτερο απο 1-2 ημερες ακινητο στο γκαραζ οταν το κινω παλι μου κανει ενα θορυβο μαλλον απο πισω ακουγεται σαν να τριβονται 2 λαμαρινες
και οταν παταω φρενο λιγακι τοτε εξαφανιζεται οπως επισης και να μην πατησω φρενο μετα απο 1-2 χλμ εξαφανιζεται ο θορυβος.
Αν τωρα το κινησω αμεσως την επομενη τοτε καθολου θορυβος,ειλικρινα δεν ξερω τι ειναι.Το αμαξι ειναι καινουργιο 4000χλμ και μαλλον αν δε βρω λυση
τοτε στο πρωτο service θα τους το πω.Το προβλημα ειναι οτι δεν θα μπορουν
να το ακουσουν απο το συνεργειο γιατι το κανει μονο οταν ξεκιναω και μετα απο ακινησια 1-2 μερες.

Λοιπον εκανα την πεμπτη το πρωτο service παρεπιπτοντως 73 ευρω και μου ειπαν οτι ειχαν βρωμα τα πισω φρενα και οτι επρεπε να ρυθμιστει η δαγκανα του χειροφρενου μεχρι τωρα κανενα προβλημα παντως
Άβαταρ μέλους
LOLIS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 29 Δεκ 2006, 09:55

Δημοσίευσηαπό AMG » 08 Ιαν 2007, 14:17

Εγώ πρώτο service πλήρωσα στη STAR TEC στη Θεσ/νίκη 250€..................................
Από τότε το πάω στην ANCO CAR στην Καβάλα που θεωρώ ότι είναι φτηνή.
Service 20.000 χλμ. 200€ και 30.000 χλμ. 88€.
Όσο για το χειρόφρενο άλλαξα ολόκληρη την καστάνια εντός εγγύησης στο service των 30.000χλμ.
Άβαταρ μέλους
AMG
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 05 Ιαν 2007, 18:03
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη

Επόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες